Dat moet hij zelf weten, maar op zich lijkt veel van de kritiek hier goed bedoeld en terecht. Heel erg realistisch komt TS niet over.quote:Op zondag 1 april 2018 22:41 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb niet het idee dat de TS nog zin zal hebben te reageren (en terecht). Maar wie weet.
Hoezo terecht? Mensen raden het hier af omwille van het feit dat er te veel obstakels zullen zijn tijdens de trip en niet om hem te pesten ofzo.quote:Op zondag 1 april 2018 22:41 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb niet het idee dat de TS nog zin zal hebben te reageren (en terecht). Maar wie weet.
Getuige zijn topic in KLB net lijkt de TS juist enorm van plan het topic voort te zettenquote:Op zondag 1 april 2018 22:41 schreef liesje1979 het volgende:
Wat wil je dan? Dat we hier gaan melden dat 15.000 kilometer in 2 weken rijden in een Slopel uit 2001 een prachtig idee is en dat er helemaal niks mis kan gaan?quote:Op zondag 1 april 2018 22:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Natuurlijk maar als half Fok even komt zeggen hoe dom het idee is, zou ik er al geen zin meer in hebben. En dan zo'n Samuel die het allemaal maar prachtig lijkt te vinden en overal commentaar op levert.
Maar goed, ik heb het mis want:
[..]
Ok top.
Nee ik heb zelf ook gezegd dat het niet realistisch is. Ik kan het ook niet goed uitleggen maar ik vind de toon in het vorige deel gewoon niet prettig. Misschien gaat het om de manier waarop dingen gezegd werden, geen idee. Voor mijn gevoel werd het een beetje een bashtopic en hahaha domme TS. Dat vind ik jammer en ook onnodig. (Overigens niet alle reacties waren zo, er waren ook mensen die wel gewoon normaal reageerden)quote:Op zondag 1 april 2018 22:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Dat we hier gaan melden dat 15.000 kilometer in 2 weken rijden in een Slopel uit 2001 een prachtig idee is en dat er helemaal niks mis kan gaan?
En dat TS inderdaad gelijk heeft en dat er om de haverklap vliegtuigen uit de lucht vallen.
Ik heb helemaal geen pleinvrees. Zoek eens op wat Agorafobie is en dan wordt het wel duidelijk. Een angst om figuurlijk opgesloten te zitten en niet weg te kunnen. En autisme staat er ook helemaal los van. Ik merk helemaal niets van Autisme. En die bijstand net zo goed. Wat ik in mijn tijd doe moet ik toch zelf weten? Volgens mij denkt iedereen dat een ieder in de bijstand een kansloos armoede figuur is. Nu zeg ik niet dat de bijstand een vetpot is, maar het feit dat ik niet rook, niet drink, zelden uitga, geen partner heb en nog een redelijke bak spaargeld van VOOR de bijstand heb, zorgt er voor dat ik dit prima kan doen, net allemaal binnen de mazen van de wet. En afgezien van dat weet ik heel veel trucjes om extra geld te verkrijgen. Ik zoek elke maasje in de wet die geld oplevert wel op, elke vorm van subsidie of potje voor de minima en natuurlijk af en toe een klusje zwart er bij, morgen ook weer iemand met een defecte computer.quote:Op zondag 1 april 2018 10:09 schreef Molo het volgende:
Pohi van TS is ook een aanrader
Met je pleinvrees en autisme op een bijstandsuitkering naar Rusland rijden
Ik snap wel wat je bedoelt, maar denk ook wel dat dat te maken heeft met de manier waarop TS erin zit. Hij is heel negatief en kritisch over vliegen. Zo negatief en kritisch als hij over vliegen is, zo naïef en kritiekloos is hij over zijn ritje.quote:Op zondag 1 april 2018 23:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee ik heb zelf ook gezegd dat het niet realistisch is. Ik kan het ook niet goed uitleggen maar ik vind de toon in het vorige deel gewoon niet prettig. Misschien gaat het om de manier waarop dingen gezegd werden, geen idee. Voor mijn gevoel werd het een beetje een bashtopic en hahaha domme TS. Dat vind ik jammer en ook onnodig. (Overigens niet alle reacties waren zo, er waren ook mensen die wel gewoon normaal reageerden)
Nee, claustrofobie = letterlijke opsluitingsangst.quote:Op zondag 1 april 2018 23:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
Agorafobie is wel degelijk pleinvrees. De eerste drie hits op google zeggen dit al. Dat wat jij noemt is claustrofobie.
heel verstandig van je beste TechnoCat. en je kan altijd nog eens een readtrip doen he. maar doe het dan met meer mensen. en die het rustig aan en neem er de tijd voor (dus niet twee weken) en dan is het prima te doen.quote:Op zondag 1 april 2018 23:06 schreef TechnoCat het volgende:
An sich leek me z'n roadtrip wel spannend, maar na een paar dagen 'bezinking' en 'bezinning' lijkt het me simpelweg niet verstandig, zeker niet als je het doet om specifiek iemand te bezoeken en niet zo zeer om het land.
Goed om te lezen! En verstandig om toch te vliegen in plaats van te rijden ook al vind je het nog zo spannend. Ik vind je dapper. En ik denk dat de stress van het vliegen nog wel mee zal vallen in vergelijking met stress van de ontmoeting.quote:Op zondag 1 april 2018 23:06 schreef TechnoCat het volgende:
Oh hier is ie...... stelletje TS kapers...![]()
In navolging op TRV / Met de auto naar Rusland heb ik een tijdje het één en het ander op me kunnen laten inwerken en tevens nageplozen.
Voor wat betreft met de auto naar Rusland rijden ben ik tot de volgende (eind) conclusie te gekomen:
------
[..]
Ik heb helemaal geen pleinvrees. Zoek eens op wat Agorafobie is en dan wordt het wel duidelijk. Een angst om figuurlijk opgesloten te zitten en niet weg te kunnen. En autisme staat er ook helemaal los van. Ik merk helemaal niets van Autisme. En die bijstand net zo goed. Wat ik in mijn tijd doe moet ik toch zelf weten? Volgens mij denkt iedereen dat een ieder in de bijstand een kansloos armoede figuur is. Nu zeg ik niet dat de bijstand een vetpot is, maar het feit dat ik niet rook, niet drink, zelden uitga, geen partner heb en nog een redelijke bak spaargeld van VOOR de bijstand heb, zorgt er voor dat ik dit prima kan doen, net allemaal binnen de mazen van de wet. En afgezien van dat weet ik heel veel trucjes om extra geld te verkrijgen. Ik zoek elke maasje in de wet die geld oplevert wel op, elke vorm van subsidie of potje voor de minima en natuurlijk af en toe een klusje zwart er bij, morgen ook weer iemand met een defecte computer.Wie doet dat immers niet? Kom we zijn niet heilig hier.
Overigens. In alle oprechtheid, heb ik er toch nog eens weer goed over nagedacht, en ik denk dat het vliegtuig toch verstandiger is. Ik denk qua rijden niet zozeer dat de veiligheid een probleem is, maar toch de afstand en de tijd die je nodig hebt, en inderdaad wat sommigen hier zeggen, als je zo ver en zo lang moet rijden, dan is dat gevaarlijker dan in een vliegtuig stappen. In de eerder genoemde link met een vliegreis naar Krasnojarsk zit inderdaad een overstap in Moskou verwerkt. Die overstap duurt 3,5 uur. Het zou inderdaad toch zot zijn dat ik in 3,5 uur niet kan bepalen welk vliegtuig ik moet hebben naar Krasnojarsk. Het zal ongetwijfeld met koeienletters op die tickets staan.
De reden waarom ik perse daar heen wil, en waar hier al een paar keer om gevraagd is, is om daar iemand te ontmoeten. Een dame, waar ik al een tijdje contact mee heb. En ik volg als het ware het idee van één van mijn neven op. Die heeft online ook een leuke vrouw leren kennen uit de Filipijnen. Ze hebben ook eerst een poos lang contact gehad en hij is nota bene op DIT moment in de Filipijnen bij haar. Ik heb deze dame leren kennen via fdating.com, een gratis internationale dating site. Het bezoek zal waarschijnlijk niet eerder plaatsvinden dan in December. Want ik begreep in haar laatste bericht dat zij dan in die maand vakantie heeft. Beetje vreemde maand om vakantie te hebben, maar dat zal ze wel een reden voor hebben denk ik. Ze is zelfs bereid de helft van de vliegkosten te betalen.
Dus, dat is de reden. Ik heb het expres even voor me gehouden omdat ik bang was dat het onderwerp zich compleet zou verplaatsen van rijden of vliegen naar een stad in Rusland naar een onderwerp over de mitsen en maren van internationaal daten. Kortom, om gezeur daarover te voorkomen. Maar goed, nu ik besloten heb toch maar het vliegtuig te nemen, mogen jullie daar nu los over gaan.
An sich leek me z'n roadtrip wel spannend, maar na een paar dagen 'bezinking' en 'bezinning' lijkt het me simpelweg niet verstandig, zeker niet als je het doet om specifiek iemand te bezoeken en niet zo zeer om het land.
Is dat zo op het deel waar TS komt?quote:Op zondag 1 april 2018 23:11 schreef Fer het volgende:
Die “highway” is op delen niet eens verhard. Een karrespoor/grindpad, meer niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |