Oh??? Dat wist ik niet eens, 300 posts en dan gaat het automagisch dicht?quote:Op zondag 1 april 2018 22:38 schreef Tyr80 het volgende:
Je topic is vol, 300 posts. Nieuw topic openen en vragen of ze ze koppelen / reeksen.
ja dat is altijd zo.quote:Op zondag 1 april 2018 22:39 schreef TechnoCat het volgende:
[..]
Oh??? Dat wist ik niet eens, 300 posts en dan gaat het automagisch dicht?
Ja dit. Als je naar je topic gaat en je klikt op 'nieuw deel', kan je een '2e' topic aanmaken voor hetzelfde onderwerpquote:Op zondag 1 april 2018 22:38 schreef Tyr80 het volgende:
Je topic is vol, 300 posts. Nieuw topic openen en vragen of ze ze koppelen / reeksen.
Dit. En gelijk ook maar opgelost, nieuw deel is open, daar verderquote:Op zondag 1 april 2018 22:38 schreef Tyr80 het volgende:
Ik zet me graag in voor een beter FOK!quote:Op zondag 1 april 2018 22:50 schreef SeLang het volgende:
Wat zijn we tegenwoordig Lief voor elkaar op Fok!
New Kids Quote: "Godnondeju, hebben ze nu ook al het water afgesloten?"quote:Op zondag 1 april 2018 22:39 schreef Samuel24 het volgende:
je moet gewoon weer een nieuw topic openen en er dan bij zetten Deel 2
Tagliano heeft al een nieuw topic voor je geopendquote:Op zondag 1 april 2018 23:03 schreef TechnoCat het volgende:
[..]
New Kids Quote: "Godnondeju, hebben ze nu ook al het water afgesloten?"
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 april 2018 22:36 schreef TechnoCat het volgende:
Niet zo lang geleden heb ik een keer een moderator gevraagd een specifiek topic op slot te doen, maar hij zei dat dat op Fok zelden gebeurt.
New Kids Quote: "Hebben ze nou al ook mijn topic gejat...."quote:Op zondag 1 april 2018 23:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Tagliano heeft al een nieuw topic voor je geopend
Hier te vinden: TRV / Met de auto naar Rusland
quote:Op zondag 1 april 2018 23:09 schreef TechnoCat het volgende:
[..]
New Kids Quote: "Hebben ze nou al ook mijn topic gejat...."
Dank u
We zijn weer bij de tijd.
Dat ik dit nog mee mag maken in KLBquote:Op zondag 1 april 2018 22:50 schreef SeLang het volgende:
Wat zijn we tegenwoordig Lief voor elkaar op Fok!
En nu denken users dat de OP van jou is, heeft TS geen kleurtje en blijkbaar heeft TS een aantal waardevolle aanvullingen voor de OP die er nu niet bij kunnen.quote:Op zondag 1 april 2018 22:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit. En gelijk ook maar opgelost, nieuw deel is open, daar verder
Ja, deze kan eigenlijk wel dicht nu.quote:Op maandag 2 april 2018 00:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hier in KLB zijn we service-gericht
Ik zou zeggen, doe er wat aan dan.quote:Op maandag 2 april 2018 00:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, deze kan eigenlijk wel dicht nu.
primaquote:Op maandag 2 april 2018 00:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, doe er wat aan dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |