quote:Daarom zei ik het ook.
Op dinsdag 28 januari 2003 14:23 schreef blieblie het volgende:
(Bij the stig hadden ze niet die amg 55 nummerbord dervoor overigens)
quote:hebben ze ook ooit bij Top Gear laten zien (jaren geleden met de oude formule
Op dinsdag 28 januari 2003 14:24 schreef blieblie het volgende:
Maar daarnaast, in Engeland KAN het wel.... dat je de letters/nummers op de nummerplaat kiest. Kost alleen wel godsgruwelijk absurd veel geld.
quote:Ik denk dat het een foutje was EN dat je op die afstand het toch niet kon lezen (ik iig niet.)
Op dinsdag 28 januari 2003 14:28 schreef mvt het volgende:[..]
Daarom zei ik het ook.
quote:Dat zou kunnen, ik kijk het maar een jaar of 3-4
Op dinsdag 28 januari 2003 14:28 schreef mvt het volgende:[..]
hebben ze ook ooit bij Top Gear laten zien (jaren geleden met de oude formule
Deze site is daarvoor wel een tip : http://www.regtransfers.co.uk/
Dingen als S60 KGB en 666 KGB enzo kunnen allemaal mits beschikbaar en je ervoor wil dokken
quote:Ik hoopte en dacht idd al wel dat er nog meer best of afleveringen komen maar weet jij zo de dagen waarop ze komen want kheb op de bbc site gekeken en daar konk t nergens vinden volgende week is er snooker op die tijd
Op dinsdag 28 januari 2003 00:38 schreef KGBBeria het volgende:
Dit is klasse televisie die ze in Nederland niet zo snel maken...ik zou jullie aanraden de andere 2 "best of" afleveringen niet te missen....Lotus en Lada zal vertegenwoordigd zijn en vele anderen!
De nieuwe serie start pas rond maart ofsow dus nog tijd zat schat ik voor de 2 andere
Als ik me vergis, dan spijt het me
quote:Als je had geluistert. Had je dus geweten dat normaal. Welke auto ze ook krijgen. Dat daar een nummerbord op komt met het type van de auto. Wat is er gebeurd. Ze hebben die AMG leuk laten zien. Tot dat The Stig moest rijden. Toen zijn ze vergeten om de nummer borden te verwisselen. En dat was de grootste fout!!! Want nu was de presentator z,n kenteken bekend!!!!!! Dus is dus niet met opzet gedaan. Wel laggu toen hij z,n eige nummerbord zag. Toen The Stig er mee aan het scheuren was!!!!
Op dinsdag 28 januari 2003 14:23 schreef blieblie het volgende:[..]
(Bij the stig hadden ze niet die amg 55 nummerbord dervoor overigens)
Dus in het vervolg. Wel goed opletten he
Als iemand een pub heeft om deze divx op te kunnen zetten, mail me even op fpompert@gmx.net
quote:Ik heb geen geluid op mijn tv...
Op dinsdag 28 januari 2003 17:18 schreef ook_gek het volgende:[..]
Als je had geluistert. Had je dus geweten dat normaal. Welke auto ze ook krijgen. Dat daar een nummerbord op komt met het type van de auto. Wat is er gebeurd. Ze hebben die AMG leuk laten zien. Tot dat The Stig moest rijden. Toen zijn ze vergeten om de nummer borden te verwisselen. En dat was de grootste fout!!! Want nu was de presentator z,n kenteken bekend!!!!!! Dus is dus niet met opzet gedaan. Wel laggu toen hij z,n eige nummerbord zag. Toen The Stig er mee aan het scheuren was!!!!
![]()
Dus in het vervolg. Wel goed opletten he
En ik zeg toch dat het geen opzet was
quote:Er waren meer mensen die het raar vonden.
Op dinsdag 28 januari 2003 23:42 schreef blieblie het volgende:[..]
Ik heb geen geluid op mijn tv...
Hoe moet ik dan goed luisteren..
Maar goed, wist ik dus niet.En ik zeg toch dat het geen opzet was
quote:Vet!
Op woensdag 26 maart 2003 16:30 schreef jozef444 het volgende:
Jawel, tis weer zover aankomende zondag komt er weer een aflevering van top gear zag ik net in de gids, dus zet t in je agenda zondag 30 maart om half 11 op bbc2
quote:half 11? t was toch altijd half 10???
Op woensdag 26 maart 2003 16:30 schreef jozef444 het volgende:
Jawel, tis weer zover aankomende zondag komt er weer een aflevering van top gear zag ik net in de gids, dus zet t in je agenda zondag 30 maart om half 11 op bbc2
Hier staat de dagindeling van bbc2 op aankomende zondag en er staat idd 9.30 maar omdat t gmt is hebben wij t hier een uur later dus 10.30
quote:Hey ik weet er niets van, maar de klok gaat ook verschuiven van het weekend, dus daarmee rekening houden als je het niet wil missen!!!!
Op woensdag 26 maart 2003 18:00 schreef jozef444 het volgende:
[url="http://www.bbc.co.uk/bbctwo/listings/programme.shtml?day=sunday&service_id=4224&filename=20030330/20030330_2130_4224_9390_30[url]"]http://www.bbc.co.uk/bbctwo/listings/programme.shtml?day=sunday&service_id=4224&filename=20030330/20030330_2130_4224_9390_30[url]Hier staat de dagindeling van bbc2 op aankomende zondag en er staat idd 9.30 maar omdat t gmt is hebben wij t hier een uur later dus 10.30
[Offtopic} welke kant gaat de klok ookal weer op [/offtopic}
quote:
Highlights from Jeremy Clarkson's motoring magazine show, including the best celebrity guests and features. W/S.
was afgelopen zondag ECHT top weer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |