Dat het stayeren is, klopt. Niettemin vind ik het na zo'n valpartij wel acceptabel.quote:Op zondag 1 april 2018 14:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is gewoon stayeren...wat mij betreft een DSQ dus
Is goed uitgerust...quote:Op zondag 1 april 2018 14:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Die is zeker niet in slaap gesust tijdens zijn schorsing
Alleen al niet vanwege zijn voornaamquote:
Peloton op een minuut, kan nog wel.quote:Op zondag 1 april 2018 14:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Van der Breggen zien ze niet meer terug he?
Zij is te sterk.quote:Op zondag 1 april 2018 14:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Van der Breggen zien ze niet meer terug he?
En wie weet zit ie hier gewoon bij. Dit zijn een man of 30-35 en daar zat ie net wel/niet bij.quote:
Terwijl ie juist waar het niet hoefde voorin zat.quote:Op zondag 1 april 2018 14:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die zit constant achterin in groep te loeren en is dan de sjaak wanneer iemand verzaakt
Was een minuut en 3 op het peloton...quote:
Heb ze de naam wel al horen zeggen.quote:Op zondag 1 april 2018 14:57 schreef TheArt het volgende:
Hebben Misjel en Jose nou Kuznetsov nog niet herkend? Zelfs Ducrot heeft dat.
Hoe ver moeten ze nog?quote:Op zondag 1 april 2018 14:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Anna weer naar minuut voorsprong. Boels stopt nog steeds af, dames trappen erin.
17kmquote:
Volgens mij heeft ze de Chippie Polar Cup ook nog nietquote:Op zondag 1 april 2018 14:59 schreef franklop het volgende:
Anna hoeft alleen nog maar wereldkampioen te worden, dan heeft ze echt alles gewonnen
Bij mij wel hoor.quote:Op zondag 1 april 2018 15:01 schreef franklop het volgende:
Puck Moonen heeft het weer niet waargemaakt
Nog genoeg koersen te winnenquote:Op zondag 1 april 2018 14:59 schreef franklop het volgende:
Anna hoeft alleen nog maar wereldkampioen te worden, dan heeft ze echt alles gewonnen
En de Croky Cup en Gouden Mossel ook nog nietquote:Op zondag 1 april 2018 15:00 schreef Szura het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze de Chippie Polar Cup ook nog niet
waar kunnen we de foto's bekijken?quote:Op zondag 1 april 2018 15:01 schreef franklop het volgende:
Puck Moonen heeft het weer niet waargemaakt
Op Mani zijn laptopquote:Op zondag 1 april 2018 15:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
waar kunnen we de foto's bekijken?
quote:Op zondag 1 april 2018 15:05 schreef marcodej het volgende:
Steels houdt niet van het weggooien van bidons? Ironisch.
Het is slecht voor het milieuquote:Op zondag 1 april 2018 15:05 schreef marcodej het volgende:
Steels houdt niet van het weggooien van bidons? Ironisch.
quote:Op zondag 1 april 2018 15:05 schreef Evertjan het volgende:
Lekker voor Anna straks ook nog vlammen in de Waalse klassiekers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |