Zal wel met armstukken en overjasjes te maken hebben i guessquote:Op zondag 1 april 2018 12:55 schreef groenen het volgende:
Waarom hebben ze bij Quick Step verschillende truitjes?
Soms Lidl met geel logo, soms niet.
Gibbons is toch vrij dramatisch dit jaar, vorig jaar liet hij wel serieus potentie zien.quote:Op zondag 1 april 2018 12:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel goed van Snussie dat ie in de kopgroep zit. Maar lijkt me niet dat ie vandaag heel ver gaat komen.
Benieuwd hoe lang Gibbons het vol gaat houden, dat kan toch ook een goede renner worden.
Mwah, andere koersen gereden ook. Vorig jaar Langkawi, waar je wat makkelijker iets kan laten zien dan in Vlaanderen.quote:Op zondag 1 april 2018 13:07 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Gibbons is toch vrij dramatisch dit jaar, vorig jaar liet hij wel serieus potentie zien.
Eens, maar vorig jaar bijvoorbeeld wel een Giro in de benen, waar het best ok ging.quote:Op zondag 1 april 2018 13:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mwah, andere koersen gereden ook. Vorig jaar Langkawi, waar je wat makkelijker iets kan laten zien dan in Vlaanderen.
Dit soort ervaringen heeft hij gewoon nodig. Dan is het vooral interessant om te zien of hij volgend jaar betere resultaten haalt.
Zou de magie van Adriaantje uitgewerkt zijn?quote:Op zondag 1 april 2018 13:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waardeloze aankoop wel weer van Sunweb, die Theuns. Geen platte prijs gereden.
Vooral vanwege het jasje. Als Sagan en co niet op hun muil gaan houdt Gilbert waarschijnlijk nooit stand.quote:Op zondag 1 april 2018 13:28 schreef Mansjester het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat zo'n Gilbert vorig jaar een solo van 50 km volhield tov achtervolgende groep
Motortjequote:Op zondag 1 april 2018 13:28 schreef Mansjester het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat zo'n Gilbert vorig jaar een solo van 50 km volhield tov achtervolgende groep
Ik sluit dit niet uit.quote:Op zondag 1 april 2018 13:28 schreef Aguero het volgende:
Moscon heeft Laporte van z'n fiets getrapt.
Wegkapitein Sebas zit lekker de kopman te spelen in het wiel van Vanmarcke.quote:Op zondag 1 april 2018 13:30 schreef groenen het volgende:
AH! Sebas in beeld, Rellende Rotscholier in zijn hemd gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |