Was toch geen kat...quote:Op zondag 1 april 2018 11:47 schreef Jordy-B het volgende:
Als je met een gevonden standbeeld van een kat terugkeert naar je kantoor, waar je vriend Marcus en een meneer Smith op je zitten te wachten en die meneer een sleutel blijkt te hebben die het standbeeld opent, valt er een aanwijzing naar Atlantis uit.
Als meneer Smit vervolgens het standbeeld en de aanwijzing probeert af te troggelen, sla je hem op z'n bek. Hij ontsnapt, maar laat zijn jas achter. In zijn jas zie je bewijs dat hij spioneert voor de Nazi's. Je weet genoeg om je zweep en je hoedje te pakken en op avontuur te gaan naar Atlantis.
Het klinkt echt fantastisch!quote:Op zondag 1 april 2018 12:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Zet een GOfundme op of hoe dat ook heet, dan doneer ik alvast 450 euro.
Dat klinkt best cool zo op de eerste paasdag. Zal ik met argo ook even langskomen?quote:Op zondag 1 april 2018 12:42 schreef Plompzakker het volgende:
Ik zit as we speak met Iwanius te acclimatiseren.
Zal zo eens een balletje bij hem opgooien
quote:
Jullie zijn altijd welkomquote:Op zondag 1 april 2018 13:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat klinkt best cool zo op de eerste paasdag. Zal ik met argo ook even langskomen?
Dat is niet waar man.quote:Op zondag 1 april 2018 20:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
Atlantis is een stad gebouwd op planeet Mars
ARRGGOOOO!! ONZE ONTDEKKINGSREIZIGER!quote:Op zondag 1 april 2018 11:39 schreef Argo het volgende:
Wat zou ik het graag willen vinden....
Mijn klacht is dan ook dat ik nergens gefund kan worden om het te gaan zoeken. Ik wil geld voor equips en ook gewoon voor een huis te kopen, salaris zeg maar... maar kan maar geen sponsoren vinden.
Ik wil Atlantis vinden verdomme. De schatten van Atlantis pocketen
Zeg maar gerust "argonaut"quote:
Dat had ik dus ook in mijn gedachten. Prima plek!quote:Op maandag 2 april 2018 16:06 schreef Telefoonvork het volgende:
Is al gevonden: https://goo.gl/maps/5Y5E6nYiEpN2
Donovanquote:Op dinsdag 3 april 2018 06:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Way down below the ocean where I want to be she may be
Way down below the ocean where I want to be she may be
Hail Atlantis
Huis, salaris, het is wel relaxt maar ook relatief. Liever op zoek naar het echte Atlantis waar echte rust en geluk is.quote:Op zondag 1 april 2018 11:39 schreef Argo het volgende:
Wat zou ik het graag willen vinden....
Mijn klacht is dan ook dat ik nergens gefund kan worden om het te gaan zoeken. Ik wil geld voor equips en ook gewoon voor een huis te kopen, salaris zeg maar... maar kan maar geen sponsoren vinden.
Ik wil Atlantis vinden verdomme. De schatten van Atlantis pocketen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |