Werkenquote:Op zondag 1 april 2018 07:13 schreef Sigaartje het volgende:
Ik ben altijd rond zes uur wakker. Komt door de biologische klok, doordeweek moet ik werken, dus word ik in het weekend ook automatisch zo laat wakker.
Gister had ik het nog niet nodigquote:Op zondag 1 april 2018 07:17 schreef Sigaartje het volgende:
Je kon gisteren toch je spullen kopen?
Ben blij dat de winkels dicht zijn. Mensen die op zondag nog moeten kopen vind ik losers.
Heb voldoende in huis/zolder, ik ben gewoon wakkerquote:Op zondag 1 april 2018 07:17 schreef Sigaartje het volgende:
Je kon gisteren toch je spullen kopen?
Ben blij dat de winkels dicht zijn. Mensen die op zondag nog moeten kopen vind ik losers.
Ja ok een beetje clubben is wel te doen maar het moet niet op werken gaan lijken dat nooit!quote:Op zondag 1 april 2018 07:19 schreef Sigaartje het volgende:
Werken is leuk. Gratis koffie en gratis lol maken met je collega’s. En dan nog betaald krijgen ook.
Gewoon de Chinese kalende aanhoudenquote:Op zondag 1 april 2018 08:24 schreef Aiciu het volgende:
Ik was te laat met naar de bakker gaan, dus geen paasontbijt voor mij![]()
Heb nog wel eieren en paaseitjes om het leed te verminderen, volgende week weer een kans met orthodox pasen.
bbuon juornoquote:Op zondag 1 april 2018 08:25 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
https://www.vertalen.nu/vertaal/it/nl/buongiorno
Helder lichtquote:Op zondag 1 april 2018 08:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
komt echt door die zomertijd weetje
Op het werk kost koffie 30 centquote:Op zondag 1 april 2018 07:19 schreef Sigaartje het volgende:
Werken is leuk. Gratis koffie en gratis lol maken met je collega’s. En dan nog betaald krijgen ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |