Waar lees je dat?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 21:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Moest wel 8-0 zijn en dan lees je geluk, eigen goals, geen penalty, corner goal, PSV geen rood
Wat voor een calimero ben je dan...
Dit is gewoon stemmingmakerijquote:Op zaterdag 31 maart 2018 21:51 schreef tja77 het volgende:
En nog 2 keer laten zien.
Keer of 10 ondertussen
Ben er nog niet gerust opquote:Op zaterdag 31 maart 2018 21:55 schreef PSVCL het volgende:
De kampioenswedstrijd volgende week,de laatste jaren wint PSV daar altijd eenvoudig
Ik vind de domheid van die mensen vooral zorgwekkendquote:Op zaterdag 31 maart 2018 22:06 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vind het ook best 'Calimero' om je over zo'n teksten op te winden.
Prima pot, zolang hij niet gaat geloven dat hij passes over 40 meter kan geven speelt hij meestal priem.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 22:17 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hendrix is een beetje laat op stoom gekomen dit seizoen , gelukkig wel op het goede moment .
Het livetopic is ook al zo dood.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 22:24 schreef FL_Freak het volgende:
Wat is het toch rustig zonder de trolls
Dat topic heb ik ook al maanden geleden opgegeven eigenlijk.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 22:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het livetopic is ook al zo dood.
Hij heeft een handje van halve intercepties doen, wel de bal bij de directe tegenstander weghouden maar m dan vervolgens in de voeten van een andere tegestander laten belanden. Had ook goede momenten vandaag maar te weinig.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 22:18 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Prima pot, zolang hij niet gaat geloven dat hij passes over 40 meter kan geven speelt hij meestal priem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |