abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 april 2018 @ 11:36:17 #251
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_178253039
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 11:34 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Dat is het vooral. Wat ik een beetje proef is dat PSV schijnbaar altijd geluk heeft bij elke 3 punten die ze halen en dat Ajax bij elke vorm van puntverlies pech heeft en veruit de betere was. Ik denk dat niemand in dit topic gaat beweren dat PSV een superseizoen draait, zeker voetballend niet. Maar het is waarschijnlijk wel gewoon goed genoeg om kampioen te worden, wat betekend dat Ajax (en ook Feyenoord) het dus gewoon aantoonbaar slechter doen.
Ik kan me er eerlijk gezegd niet druk om maken wat supporters van andere clubs vinden van het spel van PSV. Ik vind het afzichtelijk maar ach het is dit seizoen niet anders.
pi_178253055
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 11:07 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Twijfelachtig, Ernst.
We hebben het er over een paar jaar nog wel over.. Deze jongen gaat verder komen dan iedere andere selectiespelers.
pi_178253089
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 11:37 schreef Ciscus het volgende:

[..]

We hebben het er over een paar jaar nog wel over.. Deze jongen gaat verder komen dan iedere andere selectiespelers.
Heeft de meeste potentie denk ik ook. Maar je kan altijd een paar verkeerde carrière moves maken natuurlijk.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_178253150
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 11:36 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ik kan me er eerlijk gezegd niet druk om maken wat supporters van andere clubs vinden van het spel van PSV. Ik vind het afzichtelijk maar ach het is dit seizoen niet anders.
Het is dan ook niet zozeer de mening die ze hebben, maar meer de hypocrisie. Ik heb dit seizoen 5 of 6 keer 90 minuten van Ajax gezien en het was letterlijk 450 minuten pure aids.
pi_178253636
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 11:37 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Dat is een ander verhaal maar in het heden is hij zonder meer een begenadigde speler en zeker voor Eredivisiebegrippen maar is het ook weer niet zo dat hij nu al boven alles en iedereen staat.
  maandag 2 april 2018 @ 12:12:46 #256
131800 Tarado
capô de fusca
pi_178253764
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 11:36 schreef tja77 het volgende:

[..]

naar je eigen club kijk je sowieso anders, weinig van PSV gezien en dat houdt niet over maar wat Ajax laat zien, vooral na de winterstop ook niet, dus het is niet dat andere clubs meer aanspraak op de titel maken, het is gewoon qua voetbal in het geheel armoedig in de eredivisie
pi_178253947
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 12:12 schreef Tarado het volgende:

[..]

naar je eigen club kijk je sowieso anders, weinig van PSV gezien en dat houdt niet over maar wat Ajax laat zien, vooral na de winterstop ook niet, dus het is niet dat andere clubs meer aanspraak op de titel maken, het is gewoon qua voetbal in het geheel armoedig in de eredivisie
Niet alleen de Eredivisie hoor, overal wel zo..
  maandag 2 april 2018 @ 12:23:36 #258
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_178253998
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 12:12 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik kijk best kritisch naar PSV, maar omdat ik voor PSV ben is een klotewedstrijd soms nog wel een spannende klotewedstrijd.
Het lijkt ook elk jaar armzaliger en triester te worden.
pi_178254320
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 12:23 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ik kijk best kritisch naar PSV, maar omdat ik voor PSV ben is een klotewedstrijd soms nog wel een spannende klotewedstrijd.
Het lijkt ook elk jaar armzaliger en triester te worden.
Onze bilspieren worden behoorlijk op de proef gesteld tegenwoordig. Daar hebben we later wellicht profijt van als alle andere bejaarden alles constant laten lopen.
pi_178255027
quote:

[..]

Dat is het vooral. Wat ik een beetje proef is dat PSV schijnbaar altijd geluk heeft bij elke 3 punten die ze halen en dat Ajax bij elke vorm van puntverlies pech heeft en veruit de betere was. Ik denk dat niemand in dit topic gaat beweren dat PSV een superseizoen draait, zeker voetballend niet. Maar het is waarschijnlijk wel gewoon goed genoeg om kampioen te worden, wat betekend dat Ajax (en ook Feyenoord) het dus gewoon aantoonbaar slechter doen.
De afgunst is groot dit seizoen. Iedereen wil dat Ajax kampioen wordt. De publieke opinie, de media enz. Alles wordt uit de kast gehaald PSV onder druk te zetten. Je lees ook weer nergens over de elleboog van Neres maar het handje van Lozano is breaking news.

Na gister nog een grotere hekel aan die club uit die stinkstad gekregen. Hopelijk doet er een journalist aan t eind van t seizoen even een statistiekje wie t meeste geluk heeft gehad. Durf er al mn geld op in te zetten dat het toch echt Ajax is dit seizoen inderdaad en niet PSV.
Land of the free. Home of the brave.
pi_178255721
quote:

[..]

Die filmpjes van Sjaak Swart moet je niet serieus nemen.
  maandag 2 april 2018 @ 14:21:18 #262
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178256348
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 13:21 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

De afgunst is groot dit seizoen. Iedereen wil dat Ajax kampioen wordt. De publieke opinie, de media enz. Alles wordt uit de kast gehaald PSV onder druk te zetten. Je lees ook weer nergens over de elleboog van Neres maar het handje van Lozano is breaking news.
Misschien moet je wat doen aan waar je je 'nieuws' vandaan haalt. Ik zie van beide events evenveel terug in de media (vrij weinig namelijk). Zowel de serieuze media als de baggersites.

quote:
Na gister nog een grotere hekel aan die club uit die stinkstad gekregen. Hopelijk doet er een journalist aan t eind van t seizoen even een statistiekje wie t meeste geluk heeft gehad. Durf er al mn geld op in te zetten dat het toch echt Ajax is dit seizoen inderdaad en niet PSV.
Ik snap niet waar je je druk om maakt. Straks de schaal omhoog op het Stadhuisplein. Feest in Eindhoven. Of niet en dan hebben ze in Amsterdam of Alkmaar een feestje. Who cares wie wat roept over welke club en waarom. De titel telt net zo hard als in andere jaren en al die randzaken veranderen daar niets aan.

Het is maar voetbal hè. Er zijn veel belangrijkere zaken in het leven. Soms lijkt het wel alsof wat anderen vinden van PSV je hele leven beheerst. Relax.
  maandag 2 april 2018 @ 14:31:31 #263
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_178256575
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 14:21 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Misschien moet je wat doen aan waar je je 'nieuws' vandaan haalt. Ik zie van beide events evenveel terug in de media (vrij weinig namelijk). Zowel de serieuze media als de baggersites.

[..]

Ik snap niet waar je je druk om maakt. Straks de schaal omhoog op het Stadhuisplein. Feest in Eindhoven. Of niet en dan hebben ze in Amsterdam of Alkmaar een feestje. Who cares wie wat roept over welke club en waarom. De titel telt net zo hard als in andere jaren en al die randzaken veranderen daar niets aan.

Het is maar voetbal hè. Er zijn veel belangrijkere zaken in het leven. Soms lijkt het wel alsof wat anderen vinden van PSV je hele leven beheerst. Relax.
Wel eens met je strekking maar feitelijk gezien is dit natuurlijk nu niet helemaal waar nu de kampioen niet direct meer CL speelt :+
Oh.
  maandag 2 april 2018 @ 14:41:54 #264
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178256759
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 14:31 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wel eens met je strekking maar feitelijk gezien is dit natuurlijk nu niet helemaal waar nu de kampioen niet direct meer CL speelt :+
Vanuit Europees en financieel perspectief klopt dat. Alleen heb je in de CL toch heel weinig te zoeken. Puur financieel. Toch word ik nu net zo graag kampioen als 5 jaar geleden.

Over dertig jaar ziet niemand dat onderscheid als je kijkt naar het aantal titels wat een club heeft gehaald.
  maandag 2 april 2018 @ 14:49:28 #265
131800 Tarado
capô de fusca
pi_178256931
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 14:41 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Vanuit Europees en financieel perspectief klopt dat. Alleen heb je in de CL toch heel weinig te zoeken. Puur financieel. Toch word ik nu net zo graag kampioen als 5 jaar geleden.

Over dertig jaar ziet niemand dat onderscheid als je kijkt naar het aantal titels wat een club heeft gehaald.
ik vind eerlijk gezegd de titel nog zwaarder tellen dan voorheen omdat het realistisch gezien de grootste prijs is die je kan winnen, vroeger was het een opstap naar misschien meer maar dat is wel voorbij.
  maandag 2 april 2018 @ 14:52:28 #266
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178257018
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 14:49 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik vind eerlijk gezegd de titel nog zwaarder tellen dan voorheen omdat het realistisch gezien de grootste prijs is die je kan winnen, vroeger was het een opstap naar misschien meer maar dat is wel voorbij.
Ik neig daar ook naar ja. Europees moet je het toch hebben van overwinteren en met een gunstige loting en geluk kijken hoe ver je dan kunt komen. En dan schiet je een keer naar boven uit, maar prijzen krijg je er niet mee.
  maandag 2 april 2018 @ 16:04:18 #267
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_178258860
quote:

[..]

Het is allemaal wat he meid.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_178258904
quote:

[..]

Statistieken wie het meest geluk heeft gehad. Dat gaat werken ja
  maandag 2 april 2018 @ 16:27:45 #269
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178259293
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 16:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Statistieken wie het meest geluk heeft gehad. Dat gaat werken ja
Ik probeer me er iets bij voor te stellen.

Jong PSV aan het schroeien tegen Oss. Hattrick van Malen. Die is aan het solliciteren naar de plek van Bergwijn tegen AZ.
pi_178261282
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 16:27 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Jong PSV aan het schroeien tegen Oss. Hattrick van Malen. Die is aan het solliciteren naar de plek van Bergwijn tegen AZ.
Sowieso een prachtspeler, net als Mauro. Ik word daar tamelijk blij van.
  maandag 2 april 2018 @ 18:20:48 #271
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_178261523
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 16:27 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik verwacht toch dat Pereiro wel de voorkeur zal krijgen zondag. En dan maar hopen dat hij de energie van zijn invalbeurt zaterdag ook tegen AZ 90 minuten kan brengen.
  maandag 2 april 2018 @ 18:33:49 #272
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178261720
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 18:20 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Ik verwacht toch dat Pereiro wel de voorkeur zal krijgen zondag. En dan maar hopen dat hij de energie van zijn invalbeurt zaterdag ook tegen AZ 90 minuten kan brengen.
Als die gozer toch eens 90 minuten kon gaan elke week, ongeacht de tegenstander. Dan verkoop je hem zo voor 50 miljoen.
pi_178261848
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 18:33 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Als die gozer toch eens 90 minuten kon gaan elke week, ongeacht de tegenstander. Dan verkoop je hem zo voor 50 miljoen.
Mist duelkracht en is te traag voor zo'n bedrag.
  maandag 2 april 2018 @ 18:59:26 #274
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178262095
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 18:44 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Mist duelkracht en is te traag voor zo'n bedrag.
Pereirogod. :(
pi_178262247
quote:

[..]

Alles wat PSV doet is geluk , laten we het gewoon accepteren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')