Verhuis naar Etjopjequote:Op zaterdag 31 maart 2018 17:31 schreef TechnoCat het volgende:
Er gaat hier toch ook geen dag voorbij zonder regen. Ik wil graag bezig in mijn tuin en met allerlei andere projecten buiten, maar de constante dreiging van regen gooit steeds roet in het eten.
Kan het nu niet een keer 3 weken achter elkaar droog blijven. Alles is zo nat buiten. En mijn huis staat al op een voormalige zeebodem, heerlijk die zeekleigrond als het nat is. Het plakt aan alle kanten, daar valt niet in te scheppen.
Als ik het geld had, ging de hele tuin en oprit vol met beton. Weg met die blubber en tevens weg met de onkruid. Heerlijk zou dat zijn, volledig alles bekleed met beton rondom het huis. Krijg je ook minder vocht onder het huis omdat het water van het huis wegloopt.
Schijtregen constant.
Sorry, even klagen.....
Hier de hele dag zon gehad.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 17:31 schreef TechnoCat het volgende:
Er gaat hier toch ook geen dag voorbij zonder regen. Ik wil graag bezig in mijn tuin en met allerlei andere projecten buiten, maar de constante dreiging van regen gooit steeds roet in het eten.
Kan het nu niet een keer 3 weken achter elkaar droog blijven. Alles is zo nat buiten. En mijn huis staat al op een voormalige zeebodem, heerlijk die zeekleigrond als het nat is. Het plakt aan alle kanten, daar valt niet in te scheppen.
Als ik het geld had, ging de hele tuin en oprit vol met beton. Weg met die blubber en tevens weg met de onkruid. Heerlijk zou dat zijn, volledig alles bekleed met beton rondom het huis. Krijg je ook minder vocht onder het huis omdat het water van het huis wegloopt.
Schijtregen constant.
Sorry, even klagen.....
Lekker is dat he.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 17:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Had vanmorgen nog schijtregen. Maar dat kwam door te veel bier gezopen te hebben de nacht ervoor.
Dat is soms zo een aderlating. Eerst waren er twee 'waarschuwingsschoten' en toen de dubbelloops shotgun die afgevuurd werdquote:
Dat doe ik altijd in de lift en loop er dan snel uit “oh deze gaat naar boven, ik moet een ander hebben”quote:Op zaterdag 31 maart 2018 18:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat is soms zo een aderlating. Eerst waren er twee 'waarschuwingsschoten' en toen de dubbelloops shotgun die afgevuurd werd
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 18:19 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd in de lift en loop er dan snel uit “oh deze gaat naar boven, ik moet een ander hebben”
Moet je die koppen dan zien. Dat is puur genot als de deuren dichtgaan en ze moeten helemaal naar 15.
Je mag alleen over projecten praten, als je alleen bij hornbach bent geweest.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 17:31 schreef TechnoCat het volgende:
Schijtregen constant.
Sorry, even klagen.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |