Nee, hoezo?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:27 schreef hugecooll het volgende:
Misschien eens een avondje geen alcohol
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:27 schreef hugecooll het volgende:
Op zaterdagquote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:27 schreef hugecooll het volgende:
Ik wens je succes, ik denk dat ze jou helemaal uit elkaar trektquote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:42 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik ga je vriendin helemaal uit elkaar trekken vanavond. Moet ik nog de groetjes doen?
Ook goedquote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik wens je succes, ik denk dat ze jou helemaal uit elkaar trekt
Vogeltjesdans is altijd stomdronkenquote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit betekend toch niet dat we hier op fok een stomdronken vogeltjesdans gaan treffen he?
een tactische ban wellicht?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit betekend toch niet dat we hier op fok een stomdronken vogeltjesdans gaan treffen he?
Vrijwillig slootwater drinkenquote:
Whisk(e)y met oude kaas.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:17 schreef MadJackthePirate het volgende:
Bier smaakt goed bij chips, sterk zou ik niet per se ergens bij drinken.
Ja met sterk smakende worst zoals fuet is ook wel goeie, maar ik dacht ik laat dat worst verhaal maar achterwege hierquote:
Ook als ik het niet benquote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:49 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Vogeltjesdans is altijd stomdronken
quote:
Chocomel-rumquote:
Dat niet nodig hebbenquote:
Ik heb nog laphroaig staanquote:Op zaterdag 31 maart 2018 17:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
Chivas heeft tenminste nog enige klasse
Valt dat wel goed bovenop een whisky?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 18:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Goede comeback VogeltjesDrank![]()
Biertje ?
Bier valt altijd goedquote:Op zaterdag 31 maart 2018 18:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Valt dat wel goed bovenop een whisky?
Jawel joh, en anders doorzuipen tot je er geen last meer van hebt.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 18:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Valt dat wel goed bovenop een whisky?
Vroeger twijfelde ik heel veel, maar daar ben ik nu niet meer zo zeker van.quote:
Ik help je:quote:Op zaterdag 31 maart 2018 19:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Vroeger twijfelde ik heel veel, maar daar ben ik nu niet meer zo zeker van.
Als je goed hebt opgelet, dan weet je welk schatje dat is.quote:
Geen ideequote:Op zaterdag 31 maart 2018 19:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als je goed hebt opgelet, dan weet je welk schatje dat is.
Dan heb je niet goed opgelet. Volg jij fok eigenlijk wel?quote:
Hoezo, doe je mee?quote:
Eck t e mannen drinken spiritusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
quote:Op zondag 1 april 2018 08:51 schreef nijnja het volgende:
[..]
Eck t e mannen drinken spiritusIk sla ook even een rondje over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Ik ga er zometeen nog een nemen op jouw gezondheidquote:
Wanneer gaan we met de ronde tafel een flesje soldaat maken?quote:Op zondag 1 april 2018 13:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik ga er zometeen nog een nemen op jouw gezondheid
Ja dat moet echt een keer gebeuren he. Wel graag als het iets warmer is. Dat geeft ons meteen de gelegenheid om ieder belangrijk persoon op te trommelen.quote:Op zondag 1 april 2018 13:26 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Wanneer gaan we met de ronde tafel een flesje soldaat maken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |