jawel toch Haags...quote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:00 schreef Nattekat het volgende:
Haags is een echte koffieleut, die doet dat niet
T is niet oke dat is niet jou ttquote:
nee van nattekatquote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:04 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
T is niet oke dat is niet jou tt
ook goedquote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:15 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Morgenochtend weer.
[..]
Ik heb liever earl grey.
Nee.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zit er een bot achter die elke nieuwe video post ofzo?
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:18 schreef xcachet het volgende:
Dacht altijd dat Nattekat een vrouw was.
Haags zijn posts staan niet bekend om de sterke inhoud.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:20 schreef m1st1g het volgende:
Ik vind het leuker een video te posten dan een smiley
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik post drie smileys ipv een smiley.
Vragen om slotje is een banaanvraag. TR gezet.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:26 schreef Nattekat het volgende:
Ja, dit gaat nergens meer over, slotje
Ik vroeg niet om een slotjequote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vragen om slotje is een banaanvraag. TR gezet.
Dit gaat te ver.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:31 schreef aloa het volgende:
Eerst de tt veranderen en daarna een slotje
Beetje racistisch wel.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:30 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Al die blauwe in 1 topic. Dat is nooit te winnen voor een zwarte.
Wie wat waar hoe en waarom?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:34 schreef Nattekat het volgende:
Je mag één ding weten; ik ben er vannacht weer gewoon bij om je het leven zuur te maken
Wat is deze?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:34 schreef Nattekat het volgende:
Je mag één ding weten; ik ben er vannacht weer gewoon bij om je het leven zuur te maken
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:26 schreef Nattekat het volgende:
Ja, dit gaat nergens meer over, slotje
Ben je het er mee eens? Ergens ben ik het er wel mee eens. Lekker geld verdienen over de rug van de bewoners die er last van ondervinden.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:38 schreef aloa het volgende:
Politie Amsterdam: supermarkten medeschuldig aan stomdronken Britten
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:38 schreef aloa het volgende:
Dat kan alleen in 020quote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:38 schreef aloa het volgende:
jaquote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:38 schreef aloa het volgende:
Wie? Jouquote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:37 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat is maar 1 van de antwoorden die ik wil weten. de rest staat nog open.
ik wel ja...maar anders waren ze wel de kroeg ingegaan.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ben je het er mee eens? Ergens ben ik het er wel mee eens. Lekker geld verdienen over de rug van de bewoners die er last van ondervinden.
Dan pak ik mooi ff een paar kloontjes met botjes om jou te pesten.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wie? Jou
Wat? Jou blocken
Waar? Deze reeks
Hoe? Op m'n mobiel
Waarom? Omdat ik wil winnen.
Je gaat voor plek 1 komende maandquote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wie? Jou
Wat? Jou blocken
Waar? Deze reeks
Hoe? Op m'n mobiel
Waarom? Omdat ik wil winnen.
Is ook zo, als ze echt willen lukt het wel maar je kan het die gekken minstens lastiger maken.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:39 schreef aloa het volgende:
[..]
ik wel ja...maar anders waren ze wel de kroeg ingegaan.
dat zeker.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Is ook zo, als ze echt willen lukt het wel maar je kan het die gekken minstens lastiger maken.
Wat een gelulquote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:38 schreef aloa het volgende:
Ik had een dag eerder weer moeten beginnen met posten, dan had je het een stuk moeilijker gehad deze maand.quote:
Neh, dan was ik er vannacht gewoon geweest. Of gisternacht als je toen al begonnen was. Toen was ik wel online, maar probeerde ik het niet.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:41 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik had een dag eerder weer moeten beginnen met posten, dan had je het een stuk moeilijker gehad deze maand.
Dat is makkelijk praten achteraf.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Neh, dan was ik er vannacht gewoon geweest.
supermarkten de schuld geven, lekker makkelijkquote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Idd.
Die Engelsen zijn altijd al tuig geweest. Wat een agressief volk
Ja maar bier en Engelsen dat gaat vaak niet zo goedquote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als het hier de 'nach' is vol feesten voor koningsdag dan staan de supermarkten ook bomvol bier. Gaat al jaren goed
Komt omdat het percentage alcohol hier veel hoger is dan ze gewend zijn.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja maar bier en Engelsen dat gaat vaak niet zo goed
schot in het donker.quote:
Of ze gieten zich in korte tijd vol...quote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komt omdat het percentage alcohol hier veel hoger is dan ze gewend zijn.
dat ookquote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Of ze gieten zich in korte tijd vol...
Dat vooral denk ik.. Er zit geen rem op..quote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Of ze gieten zich in korte tijd vol...
Alleen zijn hooligans tering tuig natuurlijk. Die lui moeten ze sowieso veel harder aanpakken.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als het hier de 'nach' is vol feesten voor koningsdag dan staan de supermarkten ook bomvol bier. Gaat al jaren goed
Zeker. Ze zouden supporters moeten opvangen in een weiland ofzo met wat tentjes. En dan in een mars naar het stadion. Ipv dwars door de binnenstad waar je al van weet dat ze de boel gaan verbouwen.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Alleen zijn hooligans tering tuig natuurlijk. Die lui moeten ze sowieso veel harder aanpakken.
Stumpersquote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb wel met ze in de kroeg gezeten. Om 11 uur waren ze stomdronken en gingen ze naar huis
Precies en anders zet je dat stadion maar lekker in een weiland. Gaat toch nergens over dat ze je terras komen verbouwen omdat er wat lui gaan voetballen.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker. Ze zouden supporters moeten opvangen in een weiland ofzo met wat tentjes. En dan in een mars naar het stadion. Ipv dwars door de binnenstad waar je al van weet dat ze de boel gaan verbouwen.
Iddquote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Precies en anders zet je dat stadion maar lekker in een weiland. Gaat toch nergens over dat ze je terras komen verbouwen omdat er wat lui gaan voetballen.
ook in het weekendquote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:53 schreef aloa het volgende:
[..]
vroeger gingen die kroegen daar om 11 uur dicht...
idd, ik snap ook niet dat dit nog gebeurt.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Precies en anders zet je dat stadion maar lekker in een weiland. Gaat toch nergens over dat ze je terras komen verbouwen omdat er wat lui gaan voetballen.
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:58 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Weer een enkele smiley. Doe er dan minstens 2.
Een oud collega van mij had een nieuw huis gekocht lang geleden . Eerste weekend dat ie daar sliep werd hij al gek. Had hij een huis boven een kroeg gekocht.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Hoe het nu zit weet ik niet...later is dat aangepast volgens mij.
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:59 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat is al beter. Weet je ook hoeveel 3 is ?
Ben jij een jood of je familie?quote:
slim iddquote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Een oud collega van mij had een nieuw huis gekocht lang geleden . Eerste weekend dat ie daar sliep werd hij al gek. Had hij een huis boven een kroeg gekocht.
Like duh![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 17:00 schreef FlippingCoin het volgende:
Drie maal drie is negen ieder post zijn eigen lied
Drie maal drie is negen en nu opgerot
Mindfuckquote:Op zaterdag 31 maart 2018 17:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hebben jullie vanavond nog leuke plannen?
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 17:02 schreef m1st1g het volgende:
[..]
He dat is 9, je kan al bijna tot 10 tellen.
Drieduizend maal drieduizend is negenmiljoen ieder post zijn eigen liedquote:
Nee verre van.quote:
Jouw obsessie met Israël is wonderbaarlijk.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 17:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee verre van.![]()
Maar goede gok.
Hoe zal dat komenquote:Op zaterdag 31 maart 2018 17:05 schreef _--_ het volgende:
[..]
Jouw obsessie met Israël is wonderbaarlijk.
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 17:05 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Daar krijg ik vunzige gedachten bij. 30 cm glad ...
Nee ga ze door de brievenbussen doen in mijn wijkquote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 17:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
walrus
Wal-Rus
Wales-Rusland
Hihi haha
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 17:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee ga ze door de brievenbussen doen in mijn wijk
Is voor mij een weet en voor hemarookworst een pilsiequote:
Dat vind je lokale visboer niet goed.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 17:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee ga ze door de brievenbussen doen in mijn wijk
?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 17:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Is voor mij een weet en voor hemarookworst een pilsie
Ik mag zijn obsessie met Israël niet.quote:
Die verkoopt wel paling ja denk ikquote:Op zaterdag 31 maart 2018 17:07 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat vind je lokale visboer niet goed.
trojanquote:
http://spaceengine.org/download/official-addons/solar-system-uhd/ Space Engine.quote:
wat is dat?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 17:10 schreef _--_ het volgende:
[..]
http://spaceengine.org/download/official-addons/solar-system-uhd/ Space Engine.
Simulatie van de universum van alles dat tot nu toe is ontdekt.quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 17:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Drieduizend maal drieduizend is negenmiljoen ieder post zijn eigen lied
Drieduizend maal drieduizend is negenmiljoen en nu opgerot
En kan je daar doorheen navigeren dan?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 17:11 schreef _--_ het volgende:
[..]
Simulatie van de universum van alles dat tot nu toe is ontdekt.![]()
Gevonden via redditGODEN.
ja,quote:Op zaterdag 31 maart 2018 17:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
En kan je daar doorheen navigeren dan?
Oh dat is wel echt gaaf ja.quote:
Flink en lekker eten en drinken. verder nog niet.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 17:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hebben jullie vanavond nog leuke plannen?
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 17:14 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Flink en lekker eten en drinken. verder nog niet.
wat ga je eten?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 17:14 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Flink en lekker eten en drinken. verder nog niet.
rip eredivisiequote:Op zaterdag 31 maart 2018 17:16 schreef aloa het volgende:
Een blik op Teletekstpagina 832 doet de wenkbrauwen fronsen: de twee topscorers van de eredivisie, PSV-aanvaller Hirving Lozano en Willem II-spits Fran Sol, hebben na 28 speelrondes slechts veertien treffers op hun naam staan.
en Dolberg?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 17:16 schreef aloa het volgende:
Een blik op Teletekstpagina 832 doet de wenkbrauwen fronsen: de twee topscorers van de eredivisie, PSV-aanvaller Hirving Lozano en Willem II-spits Fran Sol, hebben na 28 speelrondes slechts veertien treffers op hun naam staan.
Mooi topicquote:Op zaterdag 31 maart 2018 17:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ONZ / Invasie van gekkies verwacht
Morgen op de grill en maandag aan het spit.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 17:24 schreef aloa het volgende:
[..]
ah okee.
Kip het meest veelzijdig stukje vlees.
..quote:Op zaterdag 31 maart 2018 17:27 schreef hemarookworst het volgende:
Hebben jullie nog leuken garpen voor morgen?
Nee nog niet behalve dan uitgeblazen eieren voor het ontbijt dat mijn ouders morgen geserveerd krijgen.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 17:27 schreef hemarookworst het volgende:
Hebben jullie nog leuken garpen voor morgen?
kan je altijd combineren met 1 april grappenquote:Op zaterdag 31 maart 2018 17:29 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nee nog niet behalve dan uitgeblazen eieren voor het ontbijt dat mijn ouders morgen geserveerd krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |