abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7513666
De anti-Ryan3-werkgroep is nu in het bestaan geroepen door ondergetekende. Het wordt tijd dat die achterlijke slowchattende zak, die marxistische penopaus, die vreselijke puntenzetter, die irritante rotvragensteller, die wannabee fatima-exegeet een haattopic krijgt. Dit topic moet vooral veel haat dragen en uitstralen, zodat iedereen kan zien wat voor wanstaltig gedrocht de user Ryan3 is. Hij heeft idealen die zijn als een oude, kalende veertiger die stinkt naar cognac en in de hoek van een afgehuurd zaaltje tijdens de jaarlijkse kerstborrel zijn Frans Molenaar-pantalon onderschijt omdat hij zijn lichaamsfuncties niet meer in bedwang kan houden. De tranen springen in mijn ogen als Ryan3, keer op keer, ongegeneerd serieuze topics verkloot door onzinnig geslowchat met fatima, of andere onverlaten. Het bestaat doorgaans alleen maar uit bijdehante kutvraagjes stellen over RaisinGirl en de PvdA.

This man must be stopped!

[Dit bericht is gewijzigd door zodiakk op 24-12-2002 01:50]

pi_7513736
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 01:42 schreef zodiakk het volgende:

This man must be stopped!

Is dit eigenlijk niet te veel eer voor deze Kutja Scheurmans stotterende vrouwenhater?
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_7513829
Bah.

Een van de weinige serieuze users, die ook nog eens weet waar ie het over heeft, wordt hier in de zeik genomen.
Slechte zaak hoor!
En kinderachtig ook.
Het is helemaal niet zo erg dat ie achter fatima en RaisinGirl aanloopt. Als je ziet wat daar tegenover staat qua kwaliteit van topics en posts.

Valt me erg van je tegen, zodiakk. Makkelijk scoren zo, om iemand op zijn zwakke plekken te pakken.

pi_7513859
Zoals Ryan en zodiakk op elkaar kunnen reageren, zo irrationeel en onverwacht stekelig maar toch onvermijdelijk tot elkaar aangetrokken, roept het bijna herinneringen op aan de beruchte interacties tussen Fortuyn en Melkert.

.

[Dit bericht is gewijzigd door RaisinGirl op 24-12-2002 01:59]

god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
pi_7513860
Mooi gesproken, zodiaque. Toen ik zostraks een topic in WFT doorlas, stond daar weer wat ranzige slowchat tussen deze stotteraar en die turk.
pi_7513921
Je hebt geen vrienden he?
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_7514080
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 02:03 schreef sizzler het volgende:
Je hebt geen vrienden he?
Ben je je eigen ellende weer op anderen aan het projecteren knulletje? Kies dan om godentwille iemand uit bij wie superioriteitsgevoelens minder misplaatst zouden zijn, want je wilt je de toorn van een woedende zodiakk eenvoudigweg niet op je breekbare hals halen.

Martin.

Er bezeichnet unsere Darstellungsform, die Art, wie wir die Dinge sehen. (Ludwig Wittgenstein)
  dinsdag 24 december 2002 @ 02:24:05 #8
19139 plunk
einfach negieren.
pi_7514208
Ik zie het helemaal zitten, deze werkgroep! .

Hoewel ik me wel nadrukkelijk wil distantiėren van de woorden 'vreselijke puntenzetter'. Dit in verband met mijn nevenactiviteiten voor de interpunctie-commissie.

Alles hat ein Ende, nur die Wurst hat zwei.
pi_7514231
Dan zou ik me nu graag aanmelden voor de evaluatiecommissie.
Kapitalisatie is de beste remedie tegen ideologische inhoud. - Zodiakk.
FA Jump: webicon weggehaald wegens wachtwoord beveiliging
pi_7514412
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 02:14 schreef KastaLaVista het volgende:

[..]

Ben je je eigen ellende weer op anderen aan het projecteren knulletje?

Martin.

Hoezo weer?

Ik vraag me gewoon af of de frustraties van deze persoon jegens zijn medemens er niet voor gezorgd hebben dat zijn sociale contacten zich beperken tot het strict noodzakelijke.

pi_7514496
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 02:42 schreef sizzler het volgende:

[..]

Hoezo weer?

Ik vraag me gewoon af of de frustraties van deze persoon jegens zijn medemens er niet voor gezorgd hebben dat zijn sociale contacten zich beperken tot het strict noodzakelijke.

Je hebt helemaal gelijk. Laatst was ik bij mijn ouders thuis en tijdens het eten spuugde ik mijn vader in het gezicht, voor de leukigheid. Daarna een half uur lang zitten bekvechten. Tijdens het afwassen begon ik ruzie te zoeken met mijn moeder. Om niks. Ik begon te schreeuwen tegen haar en borden kapot te gooien, totdat ze begon te huilen. Gewoon, voor de lol. Ruziemaken is leuk, ruziemaken is goed voor je geestelijk gesteldheid, bekvechten is fijn.

Vertel het je vrienden, je zult er geen spijt van hebben.

pi_7514557
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 02:50 schreef zodiakk het volgende:

[..]

Neem een hond en benijd zijn beperkingen.
pi_7514577
Nonsens, wartaal, je bent gek zodiakk, totaal van de pot gerukt
pi_7514619
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 01:49 schreef OllieA het volgende:

[..]

Is dit eigenlijk niet te veel eer voor deze Kutja Scheurmans stotterende vrouwenhater?

Excuses, ik heb u veel te lang verwaarloosd, ik heb de laatste tijd erge last van haaruitval en raadselachtige builen evenals flatuerende zuchten, .
pi_7517336
Goedemorgen en welkom in [Centraal] anti-Ryan3 slowchat-topic. Deel 1.
pi_7517648
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 11:53 schreef zodiakk het volgende:
Goedemorgen en welkom in [Centraal] anti-Ryan3 slowchat-topic. Deel 1.

*uitrekt

*anti-Ryan3 pyjama uittrekt

Iemand koffie?

pi_7517708
  dinsdag 24 december 2002 @ 15:38:06 #18
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_7520936
Laten we hier een echt slowchat topic van maken.

Zodiakk , , .

Sizzler, , , .

Fatima, , , .

Goedemorgen .

.

pi_7520968
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 15:38 schreef MeneerTim het volgende:

Zodiakk , , .

Sizzler, , , .

Fatima, , , .

Goedemorgen .

.

Goedemiddag meneer Tim .
pi_7521088
quote:

Zodiakk , , .

Sizzler, , , .

Fatima, , , .

Goedemorgen .

.

'middag Tim !!
pi_7521089
quote:

[blaat]

Dit topic gaat behoorlijk of-

Ryan3: (driewerf)

* OllieA roept: "En nu allemaal".

And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_7521417
Kom op mensen het is bijna Kerst! Poep al die haat snel even uit in dit topic, voordat je de komende dagen met geconstipeerde haat kalkoen zit te vreten met familie of vrienden!

* zegt Haat! Haat! Haat!

pi_7524817
Hij is weer gespot mensen: Typisch Hollands. Weer een topic die je in de vuilnisbak kan doen door een Ryan3 slowchat.
pi_7527700
Mm, deeltje 2 komt er vast niet, zo te zien... (Wat jij, Faat...?)
I´m back.
pi_7527848
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 01:58 schreef RaisinGirl het volgende:
Zoals Ryan en zodiakk op elkaar kunnen reageren, zo irrationeel en onverwacht stekelig maar toch onvermijdelijk tot elkaar aangetrokken, roept het bijna herinneringen op aan de beruchte interacties tussen Fortuyn en Melkert.

.

... meer aan interacties tussen Melkert een een soort overtreffende trap van Melkert, RG, en daarbij ben ik dan gewoon Melkert (een goede onderhandelaar...)...
I´m back.
pi_7527868
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 23:04 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

... meer aan interacties tussen Melkert een een soort overtreffende trap van Melkert, RG, en daarbij ben ik dan gewoon Melkert (een goede onderhandelaar...)...

Z(!)odiakk = superMelkert...
I´m back.
pi_7529196
quote:

[..]

Als jij Fortuyn op zo'n manier ziet, dan is dat wel héél erg Melkert-achtig van je, Ryan3.
pi_7530657
quote:
quote:
Op woensdag 25 december 2002 00:12 schreef zodiakk het volgende:

Als jij Fortuyn op zo'n manier ziet, dan is dat wel héél erg Melkert-achtig van je, Ryan3.

nou even ophouden de piemels zachtjes tegen elkaar aan te wrijven jongens, in een topic als dit willen we die intense hįįt voelen, die nķetsontziende blinde woede die als woest spetterende bloedhoest in ons gezicht blaast!
pi_7542321
Het is schrijnend om te constateren maar met scrabbelen is het woord Ryan3 gewoon niet eens geldig (omdat namen niet toegestaan zijn en cijfers niet eens bestaan in het machtige woorduniversum van Scrabble), ook als het woord Ryan wel toegestaan zou zijn dan zou het woord geloof ik niet meer dan 8 punten of iets daaromtrent waard zijn, daarom is Ryan3 gewoon het slijk van de drek van de stinkende composthoop van de uitwerpselen van frisse geestdriftigheid niet waard. Ryan3 is een dikhuidige platvoeter die een zweem van zure melancholoe om zich heen heeft hangen die de frisse vruchtbaarheid van jeugd acuut verschraalt. Als een soort archetypische luiaard blijft Ryan3 altijd in dezelfde tak hangen en, zelfs al mocht hij zo dapper zijn om een andere tak op te zoeken, altijd in dezelfde kale, stervende boom.
pi_7543526
quote:
Op donderdag 26 december 2002 01:20 schreef zodiakk het volgende:
Het is schrijnend om te constateren maar met scrabbelen is het woord Ryan3 gewoon niet eens geldig (omdat namen niet toegestaan zijn en cijfers niet eens bestaan in het machtige woorduniversum van Scrabble), ook als het woord Ryan wel toegestaan zou zijn dan zou het woord geloof ik niet meer dan 8 punten of iets daaromtrent waard zijn, daarom is Ryan3 gewoon het slijk van de drek van de stinkende composthoop van de uitwerpselen van frisse geestdriftigheid niet waard. Ryan3 is een dikhuidige platvoeter die een zweem van zure melancholoe om zich heen heeft hangen die de frisse vruchtbaarheid van jeugd acuut verschraalt. Als een soort archetypische luiaard blijft Ryan3 altijd in dezelfde tak hangen en, zelfs al mocht hij zo dapper zijn om een andere tak op te zoeken, altijd in dezelfde kale, stervende boom.
juist! deze ruggegraatloze topicverneuker verdient nog geen plaats tussen de vergeelde brokken kots in de hoek van een anoniem bushokje, daar in een winderige poldernacht vlak voordat de laatste bus naar ureterp vertrok door een puisterige blonde boerenmeid kokhalsend uitgesproeid nadat ze een vadsige boerenknaap onwelwillig zijn stroperige zure zaad diep in haar christelijke keelgat liet pompen!
pi_7543585
quote:
Op donderdag 26 december 2002 02:31 schreef -Dalai- het volgende:
juist! deze ruggegraatloze topicverneuker verdient nog geen plaats tussen de vergeelde brokken kots in de hoek van een anoniem bushokje, daar in een winderige poldernacht vlak voordat de laatste bus naar ureterp vertrok door een puisterige blonde boerenmeid kokhalsend uitgesproeid nadat ze een vadsige boerenknaap onwelwillig zijn stroperige zure zaad diep in haar christelijke keelgat liet pompen!
*zucht* heb je net in het mistletoe topic genoemd, maar moet je er ook zo'n bekkie hebben?

Zonder flames overigens!!

pi_7543663
quote:
Op donderdag 26 december 2002 02:34 schreef Knuffie het volgende:

[..]

*zucht* heb je net in het mistletoe topic genoemd, maar moet je er ook zo'n bekkie hebben?

[afbeelding]

uhh, pardon??
pi_7543709
quote:
Op donderdag 26 december 2002 02:39 schreef -Dalai- het volgende:

[..]

uhh, pardon??

Het Mistletoe topic. even iets naar beneden scrollen, bedankt dat je niet gelijk lelijk begon te doen!!

pi_7543747
quote:
Op donderdag 26 december 2002 02:34 schreef Knuffie het volgende:

[..]

[afbeelding]

Had ik jou al Knuff? Wat een fijne woorden van -Dalai- en zodiakk zo voor het slapen gaan de helden van de haat.
pi_7543758
quote:
Op donderdag 26 december 2002 02:45 schreef fatima het volgende:
Had ik jou al Knuff? Wat een fijne woorden van -Dalai- en zodiakk zo voor het slapen gaan de helden van de haat.
In gedachte fatima, in gedachte

hele fijne dagen!!!

pi_7543769
quote:
Op donderdag 26 december 2002 02:43 schreef Knuffie het volgende:

[..]

Het Mistletoe topic. even iets naar beneden scrollen, bedankt dat je niet gelijk lelijk begon te doen!!

de rest van het gescheld is ontopic hoor

pi_7543780
quote:
Op donderdag 26 december 2002 02:46 schreef Knuffie het volgende:

[..]

In gedachte fatima, in gedachte

hele fijne dagen!!!

You too
pi_7543787
quote:
Op donderdag 26 december 2002 02:47 schreef -Dalai- het volgende:

de rest van het gescheld is ontopic hoor

FIne by me!!

Dag mooie man!

pi_7543867
quote:
Op donderdag 26 december 2002 02:48 schreef Knuffie het volgende:

[..]

FIne by me!!

Dag mooie man!

[afbeelding]

aargh jullie maken er wel weer slowchat van zeg

knuffie & faat

pi_7543879
Ach, wat moet je nou met een rijpe man die vindt dat ie helemaal loos gaat als ie Katja Schuurmans loopt af te zeiken?

Eigenlijk is dit een kansloos topic. De brave man is onkwetsbaar. Niet reageren op zaken die hem onwelgevallig zijn is zijn eerste natuur.

Interessant overigens of dit biologisch is bepaald, dus of Ryans hersens zo zijn aangelegd dat ie alleen maar kan voortborduren op zijn eigen gedachtengang, of dat er toch sprake is van vrije keuze aan zijn kant.

And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_7544072
quote:
Op donderdag 26 december 2002 02:55 schreef OllieA het volgende:
Ach, wat moet je nou met een rijpe man die vindt dat ie helemaal loos gaat als ie Katja Schuurmans loopt af te zeiken?

Eigenlijk is dit een kansloos topic. De brave man is onkwetsbaar. Niet reageren op zaken die hem onwelgevallig zijn is zijn eerste natuur.

Interessant overigens of dit biologisch is bepaald, dus of Ryans hersens zo zijn aangelegd dat ie alleen maar kan voortborduren op zijn eigen gedachtengang, of dat er toch sprake is van vrije keuze aan zijn kant.

Deze redenatie klopt van geen kant meneer OllieA, ten eerste heb ik nog nooit van een biologische gedachtengang gehoord laat staan enige autonomie daarin.
Ten tweede is er never nooit sprake van een vrije keuze aan zijn kant simpelweg gediagnosticeerd omdat er een paar lettertjes verschijnen op een scherm, of u moet hem kennen.

Verder wens ik u een fijn kerstfeest .

pi_7544082
quote:
Op donderdag 26 december 2002 02:54 schreef -Dalai- het volgende:

[..]

knuffie & faat

pi_7544093
quote:
Op donderdag 26 december 2002 02:54 schreef -Dalai- het volgende:

knuffie & faat

Mijn excuses!!

slaap lekker!!

pi_7544307
quote:
Op donderdag 26 december 2002 03:09 schreef fatima het volgende:

[..]

Deze redenatie klopt van geen kant meneer OllieA, ten eerste heb ik nog nooit van een biologische gedachtengang gehoord laat staan enige autonomie daarin.
Ten tweede is er never nooit sprake van een vrije keuze aan zijn kant simpelweg gediagnosticeerd omdat er een paar lettertjes verschijnen op een scherm, of u moet hem kennen.

Verder wens ik u een fijn kerstfeest .

[off-topic]
U bent een lieve mevrouw.
[ontopic]

Maar Ryan3 is om van te kotsen.
Een beetje on-topic blijven allemaal.

And it's only the giving
That makes you
What you are
  donderdag 26 december 2002 @ 03:53:50 #45
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_7544625
quote:
Op donderdag 26 december 2002 02:31 schreef -Dalai- het volgende:

[..]

It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_7548025
quote:
Op donderdag 26 december 2002 03:27 schreef OllieA het volgende:

[..]

[off-topic]
U bent een lieve mevrouw.
[ontopic]

Maar Ryan3 is om van te kotsen.
Een beetje on-topic blijven allemaal.

Ik krijg bijna een overweldigend gevoel van haast en urgentie om de ernst van ridiculisering, onverschilligheid en minachting tegen deze erudiete man te weerleggen , dit is niet mijn trip om een Haaientand te beledigen , je moet toegeven Ollie dat hij succesvol is geweest, objectief zeker, maar subjectief ook. .
pi_7565514
Ryan3 blijf uit mijn K&L topics klootzak, .
pi_7565525
quote:
Op donderdag 26 december 2002 02:55 schreef OllieA het volgende:
Kutja Scheurmans bedoel je zeker...?
I´m back.
pi_7565542
quote:
Op donderdag 26 december 2002 01:20 schreef zodiakk het volgende:
Mm? Wa' zeg' u...? Melancholoe...?

[Dit bericht is gewijzigd door Ryan3 op 27-12-2002 17:33]

I´m back.
pi_7565567
quote:
Op donderdag 26 december 2002 15:33 schreef fatima het volgende:

[..]

Ik krijg bijna een overweldigend gevoel van haast en urgentie om de ernst van ridiculisering, onverschilligheid en minachting tegen deze erudiete man te weerleggen , dit is niet mijn trip om een Haaientand te beledigen , je moet toegeven Ollie dat hij succesvol is geweest, objectief zeker, maar subjectief ook. .

(Fijne kerst gehad... Niet teveel gegeten...?)
I´m back.
pi_7565597
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 01:56 schreef Larus_atricilla het volgende:
Bah.

Een van de weinige serieuze users, die ook nog eens weet waar ie het over heeft, wordt hier in de zeik genomen.
Slechte zaak hoor!
En kinderachtig ook.
Het is helemaal niet zo erg dat ie achter fatima en RaisinGirl aanloopt. Als je ziet wat daar tegenover staat qua kwaliteit van topics en posts.

Valt me erg van je tegen, zodiakk. Makkelijk scoren zo, om iemand op zijn zwakke plekken te pakken.

I´m back.
pi_7565631
Straks zul je zien dat ik in mijn eentje de helft van dit opic verplicht ben vol te zetten met dankbetuigingen vanwege alle huldeblijken, IR...
I´m back.
pi_7565649
quote:
Op woensdag 25 december 2002 00:12 schreef zodiakk het volgende:

[..]

How very very Melkert-like you are... Zodiakk...

[Dit bericht is gewijzigd door Ryan3 op 27-12-2002 17:55]

I´m back.
pi_7565886
Als ik niet schop, dood als een pier, dit topic... (Wat jij Faat...? )
I´m back.
pi_7565975
quote:
Op vrijdag 27 december 2002 17:54 schreef Ryan3 het volgende:
Als ik niet schop, dood als een pier, dit topic... (Wat jij Faat...? )
Ja, je hebt dit topic verpest, DUH.
pi_7566031
quote:
Op vrijdag 27 december 2002 18:01 schreef zodiakk het volgende:

[..]

Ja, je hebt dit topic verpest, DUH.

Dat is toch juist positief? Geeft jou weer een argument...
I´m back.
pi_7566427
Kunnen jullie een einde maken aan dit bonafide beunhazen gedoe?
Eerst Benders en nu dit weer, mentaal vertrouwen alleen is dus niet genoeg, kijk naar die arme Ouspensky die zzijn kans gemist heeft en in vijandschap gestorven is.Maar ja, mentaal vertrouwen slaat ook nergens op, en staat dicht bij geloof.
Wantrouwen,scepsis en twijfel, daarom stem ik voor een lijflijke ontmoeting om voor eens en voor altijd te verwijlen in alle ingredienten die verdomme aanwezig zijn.
pi_7566935
quote:
Op vrijdag 27 december 2002 18:32 schreef fatima het volgende:
Kunnen jullie een einde maken aan dit bonafide beunhazen gedoe?
Eerst Benders en nu dit weer, mentaal vertrouwen alleen is dus niet genoeg, kijk naar die arme Ouspensky die zzijn kans gemist heeft en in vijandschap gestorven is.Maar ja, mentaal vertrouwen slaat ook nergens op, en staat dicht bij geloof.
Wantrouwen,scepsis en twijfel, daarom stem ik voor een lijflijke ontmoeting om voor eens en voor altijd te verwijlen in alle ingredienten die verdomme aanwezig zijn.
Hee fatima... Leuke kerstdagen gehad...? Trek het je niet aan trouwens hoor, deze verbale schermutselingen, zo serieus is het ook weer niet... Een lijflijke ontmoeting...? Hoe bedoel je...? In the fesh...? In the nude...? (Zodiakk zou daar iig geen moeite meehebben... Ik ben trouwens geen nudist of streaker hoor... Ik kom zelden m'n broek uit bij wijze van spreken...)

Anyway, jij hebt toch al met RG iets afgesproken zeker...?

I´m back.
pi_7567004
Ha die Ryan3,
Waarom ben je niet in #filosofie?
Wittgenstein
pi_7567036
quote:
Op vrijdag 27 december 2002 19:04 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hee fatima... Leuke kerstdagen gehad...? Trek het je niet aan trouwens hoor, deze verbale schermutselingen, zo serieus is het ook weer niet... Een lijflijke ontmoeting...? Hoe bedoel je...? In the fesh...? In the nude...? (Zodiakk zou daar iig geen moeite meehebben... Ik ben trouwens geen nudist of streaker hoor... Ik kom zelden m'n broek uit bij wijze van spreken...)

Anyway, jij hebt toch al met RG iets afgesproken zeker...?

The flesh is burning Ryan3, over de knie, du, , het maakt mij niet uit of je gebocheld fluimt en pruimt, ik hou dit niet meer uit deze dood hout statements, dode maatschappij, dode kerk,dood leven.
pi_7567094
quote:
Op vrijdag 27 december 2002 19:09 schreef Koekepan het volgende:
Ha die Ryan3,
Waarom ben je niet in #filosofie?
En wanneer kan ik uw edel gelaat eens aanschouwen?Damn, de hele goegemeente in karakterloos typen, ik haat die toetsjes Koekepan, mijn ethiek is niet schizofreen in de zin van het dubbele leven dat de oude mens leefde, de nieuwe mens zal leven zonder gespletenheid, wat jij?
pi_7567138
quote:
Op vrijdag 27 december 2002 19:04 schreef Ryan3 het volgende:

Ik kom zelden m'n broek uit bij wijze van spreken...)

Zolang je je lid maar regelmatig wast lijkt me dat geen bezwaar.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_7567171
quote:
Op vrijdag 27 december 2002 19:17 schreef OllieA het volgende:

[..]

Zolang je je lid maar regelmatig wast lijkt me dat geen bezwaar.

Ooit gehoord van de zelfreinigende vermogens?
pi_7581163
Ah fijn, Ryan3 heeft met zijn verblindend irritante onverschilligheid weer een topic verpest Waar heb jij boeken uitgelezen? .
pi_7581193
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 16:03 schreef zodiakk het volgende:
Ah fijn, Ryan3 heeft met zijn verblindend irritante onverschilligheid weer een topic verpest Waar heb jij boeken uitgelezen? .
Dat heb ik gedaan, door mijn kritiek op zijn Italiaans.
Mijn excuses daarvoor

Spank me, not him ....

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_7581247
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 16:04 schreef milagro het volgende:

[..]

Mijn excuses daarvoor

Spank me, not him ....

Onzin. Ryan3 wacht gewoon het moment dat iemand een enkele opmerking maakt die niet geheel on-topic is, en stort zich er dan volledig in met zijn eeuwige geouwehoer. Waarna niemand meer in staat is om het gesprek nog terug te buigen tot een enigszins fatsoenlijke discussie.

Zodiakk, je hebt me de ogen geopend met je werkgroep. Ryan3 is de antichrist. Heb mijn dank!

Wittgenstein
pi_7581253
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 16:04 schreef milagro het volgende:

[..]

Mijn excuses daarvoor

Spank me, not him ....

Nee nee Milagro, jou treft geen blaam, ik begrijp ten volle dat het moeilijk is om de nietszeggende smurrie van Ryan3's post te negeren, aangezien deze pontificaal en in paren in topics geplaatst worden. De meester van off-topic-slowchat is niet voor niets de meester van off-topic-slowchat. Hoe dan ook Milagro, dit is het centrale Ryan3 haattopic, waar eenieder welkom is om Ryan3 af te zeiken, af te kraken of om gewoon wat rotte tomaten tegen hem aan te gooien.
pi_7581278
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 16:08 schreef Koekepan het volgende:

[..]

Onzin. Ryan3 wacht gewoon het moment dat iemand een enkele opmerking maakt die niet geheel on-topic is, en stort zich er dan volledig in met zijn eeuwige geouwehoer. Waarna niemand meer in staat is om het gesprek nog terug te buigen tot een enigszins fatsoenlijke discussie.

Zodiakk, je hebt me de ogen geopend met je werkgroep. Ryan3 is de antichrist. Heb mijn dank!

Het doet me goed dat mijn werkgroepinspanningen niet voor niets zijn. Ik hoop nog vele mensen te kunnen overtuigen van de kwaadaardigheid van Ryan3.

[Dit bericht is gewijzigd door zodiakk op 28-12-2002 16:16]

pi_7581282
quote:

[..]

Hij maakte geen opmerking, ik las zijn kromme Italiaans in zijn signature en ik ging off topic met mijn opmerking...en hij reageerde daarop en ik toen weer op hem etc.

Ergo... mea culpa.
Billenkoek graag.

Edit : ..alles terugneemt... mijn woorden zijn wederom offtopic daar het de bedoeling is hier Ryan3 af te zeiken, niet te verdedigen...

Wel houd ik mij aanbevolen voor de spanking...

Oh ja Ryan3 je Italiaans sucks

pi_7581335
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 16:11 schreef milagro het volgende:

[..]

Hij maakte geen opmerking, ik las zijn kromme Italiaans in zijn signature en ik ging off topic met mijn opmerking...en hij reageerde daarop en ik toen weer op hem etc.

Ergo... mea culpa.
Billenkoek graag.

Je ziet het gewoon verkeerd, en dat is toe te schrijven aan Ryan3's allesoverheersende slowchat-uitstraling. Hij past ingewikkelde suggestieve trucs toe om je een misplaatst schuldgevoel te bezorgen. Hij manipuleert elke ordelijk verlopende discussie net zolang tot deze ontspoort en crasht in de vangrail van de intellectuele snelweg; en zorgt ervoor dat anderen de blaam treft, zelfs in hun eigen ogen.

Hij is het Kwaad in de Wereld.

Wittgenstein
pi_7581339
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 16:11 schreef milagro het volgende:

[..]

Ergo... mea culpa.
Billenkoek graag.

Een off-topic opmerking maken is op zich niet echt een ramp, maar als men vervolgens tot in het oneindigegaat slowchatten, dan, ja dan ben je een waarlijke snoodaard. Ryan3 heeft de verachtelijke neiging om te denken dat hij nog steeds interessant is met zijn personage. Hij wordt echter snel vervelend als je toenadering met hem zoekt, in wat voor vorm dan ook, want dan pas blijkt hoe flinterdun het personage is dat hij hier neerzet op het forum. Geen diepte, geen verrassingen, niet menselijk en bovendien erg voorspelbaar.

Bovendien wil ik je volgaarne spanken.

pi_7581381
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 16:15 schreef zodiakk het volgende:

[..]

Bovendien wil ik je volgaarne spanken.

pi_7581444
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 16:15 schreef Koekepan het volgende:

[..]

Je ziet het gewoon verkeerd, en dat is toe te schrijven aan Ryan3's allesoverheersende slowchat-uitstraling. Hij past ingewikkelde suggestieve trucs toe om je een misplaatst schuldgevoel te bezorgen. Hij manipuleert elke ordelijk verlopende discussie net zolang tot deze ontspoort en crasht in de vangrail van de intellectuele snelweg; en zorgt ervoor dat anderen de blaam treft, zelfs in hun eigen ogen.

De verleiding is groot om hem te blijven verdedigen, als het dit soort prachtige reacties oplevert... zucht...

en een spanking natuurlijk

pi_7581528
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 16:15 schreef Koekepan het volgende:

[..]

Mooie gesproken Koekepan, het wordt tijd dat de wereld wakker wordt. Het is van een ongekende kwaadaardigheid dat hij argeloze omstanders betrekt in zijn duivelse slowchatspelletjes. Zo ben ik er recentelijk achtergekomen dat als je elke tweede letter per Ryan3-zin spiegelt langs het alfabet (zo wordt a dus z en c wordt x en e wordt v) dat er tot vervelens toe lijkt te staan: "I am the antichrist".

Wees gewaarschuwd dus, mensen!

pi_7582543
quote:

[..]

Kliekjes-alert...
I´m back.
pi_7584072
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 17:12 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Kliekjes-alert...

Daar is het allang te laat voor.

Ryan heeft inderdaad wel iets weg van een wolfje in schaapskleren, zoals zijn icoon ook suggereert. Met een charmant opgeheven vingertje, charismatische uitstraling, verbale (in Ryans geval schrijf-) talenten en ondeugende glimmende ogen weet Bill C. ook iedereen voor zich in te winnen. Ondertussen gaat hij vreemd met iedere zichzelf aanbiedende stagiaire om daar vervolgens keihard over te liegen. Nee, helemaal betrouwbaar is deze meneer niet en het is dus zaak goed op te letten om te voorkomen dat hij een loopje neemt met alles en iedereen en daarmee zodiakk overspannen maakt én hem een maagzweer bezorgd, zodat zodiakk tenslotte een vroegtijdige heldendood zal moeten sterven. .

En nu ga ik fatima bellen.

god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
  zaterdag 28 december 2002 @ 18:54:06 #77
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_7584109
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 18:52 schreef RaisinGirl het volgende:

.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_7584396
als je nou écht sociaal uitgerangeerd bent en als overjarige schertsfiguur in een laatste wanhoopspoging wil proberen de genster van je verloren gegane jeugdigheid te hervinden, dan open je gewoon dit soort topics: Wat kan een dame in haar kut stoppen... Deel 2.

Veruit het koddigste is hierbij natuurlijk de gezellige mid-life knipoog naar geestverwanten door het woord 'dame' te gebruiken. gniffelwaardig!

pi_7584559
Nadat de heer zodiakk het woord ''brachycefaal'' gebruikte, voelde ik me verplicht om me voor deze werkgroep aan te melden.

Ryan3 is een Bilderberger.

Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_7584863
Gave ondertitel, SportsIllustrated.
Wittgenstein
pi_7588410
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 19:29 schreef Koekepan het volgende:
Gave ondertitel, SportsIllustrated.
Dank.
Uw vlag doet mij aan verschillende windstreken denken..waar komt hij vandaan?
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_7589333
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 19:15 schreef SportsIllustrated het volgende:
Nadat de heer zodiakk het woord ''brachycefaal'' gebruikte, voelde ik me verplicht om me voor deze werkgroep aan te melden.

Ryan3 is een Bilderberger.

"Ziet er goed uit, Herman"

on-topic:

Ryan3 is Satan.

pi_7589600
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 23:41 schreef zodiakk het volgende:

[..]

"Ziet er goed uit, Herman"

on-topic:

Ryan3 is Satan.

Ryan3 is die onduidelijke figuur die schuilgaat achter de rook van het geweer op het grasveldje in Dallas, November 1963.
Something is wrong here, something is terriby wrong..
pi_7590012
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 23:54 schreef SportsIllustrated het volgende:

[..]

Ryan3 is die onduidelijke figuur die schuilgaat achter de rook van het geweer op het grasveldje in Dallas, November 1963.
Something is wrong here, something is terriby wrong..

Nee, SportsIllustrated... het gaat nog veel verder terug, op een zomerse zondag... We schrijven Sarajevo, 28 juni 1914 zo rond het middaguur in de Franz Josephstraat. We horen een paar schoten en zien Ryan3 daarna proberen om een eind aan zijn leven te maken, wat mislukt...

De wereld hoort de echo's van de stervende woorden van Aartshertog Ferdinand nog nagalmen...

"Sophie schat! Sophie schat! Sterf niet! Blijf in leven voor de kinderen!"

pi_7591107
quote:
Op zondag 29 december 2002 00:17 schreef zodiakk het volgende:

[..]

Nee, SportsIllustrated... het gaat nog veel verder terug, op een zomerse zondag... We schrijven Sarajevo, 28 juni 1914 zo rond het middaguur in de Franz Josephstraat. We horen een paar schoten en zien Ryan3 daarna proberen om een eind aan zijn leven te maken, wat mislukt...

De wereld hoort de echo's van de stervende woorden van Aartshertog Ferdinand nog nagalmen...

Genadeloos als altijd, toch mag ik 'm wel Ryan .
pi_7595827
quote:
Op zondag 29 december 2002 00:17 schreef zodiakk het volgende:

[..]

Maar eerst had hij Nelson gedood.
pi_7597494
En Bobby Kennedy dan, jongens...?
I´m back.
pi_7597584
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 18:52 schreef RaisinGirl het volgende:

[..]

Daar is het allang te laat voor.

Ryan heeft inderdaad wel iets weg van een wolfje in schaapskleren,

quote:
zoals zijn icoon ook suggereert. Met een charmant opgeheven vingertje, charismatische uitstraling, verbale (in Ryans geval schrijf-) talenten en ondeugende glimmende ogen weet Bill C. ook iedereen voor zich in te winnen. Ondertussen gaat hij vreemd met iedere zichzelf aanbiedende stagiaire
quote:
om daar vervolgens keihard over te liegen.

quote:
Nee, helemaal betrouwbaar is deze meneer niet
quote:
en het is dus zaak goed op te letten om te voorkomen dat hij een loopje neemt met alles en iedereen en daarmee zodiakk overspannen maakt
quote:
én hem een maagzweer bezorgd, zodat zodiakk tenslotte een vroegtijdige heldendood zal moeten sterven. .
quote:
I´m back.
pi_7599178
Ik kan me niet voorstellen dat Ryan3 niet verbonden is met het illustere gezelschap genaamd Reptilians. Die term zal vast wel een belletje doen rinkelen. Niet, Ryan3? .
Wittgenstein
pi_7624461
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 16:23 schreef zodiakk het volgende:

[..]

Mooie gesproken Koekepan, het wordt tijd dat de wereld wakker wordt. Het is van een ongekende kwaadaardigheid dat hij argeloze omstanders betrekt in zijn duivelse slowchatspelletjes. Zo ben ik er recentelijk achtergekomen dat als je elke tweede letter per Ryan3-zin spiegelt langs het alfabet (zo wordt a dus z en c wordt x en e wordt v) dat er tot vervelens toe lijkt te staan: "I am the antichrist".

Wees gewaarschuwd dus, mensen!

.
  dinsdag 31 december 2002 @ 00:36:49 #91
8369 speknek
Another day another slay
pi_7630344
quote:
Op zondag 29 december 2002 16:44 schreef Koekepan het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Ryan3 niet verbonden is met het illustere gezelschap genaamd Reptilians. Die term zal vast wel een belletje doen rinkelen. Niet, Ryan3? .
.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_7631305
quote:
Op maandag 30 december 2002 20:17 schreef sizzler het volgende:

[..]

.

I´m back.
pi_7631314
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 00:36 schreef speknek het volgende:

[..]

[afbeelding].

Hee, die speknek, hoe gaat het nou met D'66 in de peilingen...?
I´m back.
  dinsdag 31 december 2002 @ 01:34:45 #94
8369 speknek
Another day another slay
pi_7631455
Slecht, maar als echte democraat kan me dat geen reet schelen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_7631618
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 01:34 schreef speknek het volgende:
Slecht, maar als echte democraat kan me dat geen reet schelen.
Dit keer wel op iemand stemmen die in de kamer komt hoor. Dus beter niet op De Graaf! .
  maandag 6 januari 2003 @ 00:32:05 #96
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_7730795
Ik wil ook even klagen over die lul van een Ryan3.

Het wordt tijd dat hij Fatima maar eens gaat SM-zwepen op ze Melkerts, want met zijn eeuwige waarden tirade en de 1 miljoen zeurprietpraat waar hij nu mee bezig is gaat mijn aars iig jeuken.

Zodiakk, ik wil graag een pact sluiten om hem te vernietigen. Wij, de geallieerden, moeten die duivelse as-mogendheid van een Ryan3 van de kaart vegen!

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
pi_7730839
Jullie gaan me toch niet dwingen een zijde te kiezen in deze vete?
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_7730895
quote:
Op maandag 6 januari 2003 00:35 schreef sweek het volgende:
Jullie gaan me toch niet dwingen een zijde te kiezen in deze vete?
Jawel, zeker hoor!
En dat gaan we op een heel geniepige, gemene, niet te bespeuren manier doen.
Zodat je op een ochtend wakker wordt en denkt:
"Hé, wat is Ryan3 toch eigenlijk een lul."
En vervolgens doe je allemaal akelige posts en zo.

Zo gaat dat gebeuren, let maar eens op.

And it's only the giving
That makes you
What you are
  maandag 6 januari 2003 @ 00:40:23 #99
41079 G.I.Koekepan
Oorlogsveteraan.
pi_7730898
Een ander woord voor doodgraver?

Grafknakker.

Dood aan Ryan3 (#*)#^#R^#%$##*()#*#()

It's better to have loved and lost, than to have never shot a man at all.
pi_7730919
quote:
Op maandag 6 januari 2003 00:40 schreef OllieA het volgende:

[..]

Jawel, zeker hoor!

Kijk maar uit dat de truth-complot-theorie-kliek er niet achter komt.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  maandag 6 januari 2003 @ 00:42:24 #101
41079 G.I.Koekepan
Oorlogsveteraan.
pi_7730928
quote:
Zodat je op een ochtend wakker wordt
Dat zou wel bijzonder zijn ja. Hoe duur is die werkgroep ook weer?
It's better to have loved and lost, than to have never shot a man at all.
  maandag 6 januari 2003 @ 00:44:35 #102
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_7730962
quote:

[..]

Ik denk dat altijd weer als ik mijn Lubbers den broek uit haal.
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
pi_7731058
quote:

[..]

Jawel, zeker hoor!

Oei oei oei... ik zou bijna nu al willen wakkerworden... helaas moet ik dan eerst gaan slapen, en ik kan natuurlijk onmogelijk semi-bikkeltijd missen.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_8699109
En we zijn weer actueel.
pi_8727225
quote:
Op maandag 24 februari 2003 23:31 schreef zodiakk het volgende:
En we zijn weer actueel.
Even meelopen hoor.

.

During the first half of the 20th century, Duke Paoa Kahinu Mokoe Hulikohola Kahanamoku emerged as the world's consummate waterman, its fastest swimmer and foremost surfer, the first truly famous beach boy
pi_8765242
quote:
Op maandag 24 februari 2003 23:31 schreef zodiakk het volgende:
En we zijn weer actueel.
Mijn god wat zijn we actueeel.
Even een crosspost:
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 22:36 schreef Ryan3 het volgende:
Mijn kloon was uiteindelijk net zo normaal als iedere andere gebruiker en dus eik. niet een kloon. Ik kon er zelfs mee in debat gaan, zoals een schrijver in debat gaat met zijn personages, idd op niveau, zoals OllieA niet moe wordt om te herhalen.
Een opmerking van mij waar jij tot nu toe nog nooit op in bent gegaan, jij would-be schrijvertje met je nep-personages.
Maar je vond het wel volstrekt legitiem om te blijven ontkennen dat Staal een kloon van je was. En natuurlijk kon ik daar alleen maar circumstantial evidence voor geven. Hoe kan dat ook anders. Maar jij vond het nodig om de hulp van yvonne in te roepen, en de circumstantial evidence gewoon te negeren.
In het topic Sterk Staaltje Ryanismen heb je alleen maar schijnbewegingen gemaakt en het topic vervolgens al slow-chattend om zeep geholpen.
In het topic #filosofie heb ik een oprechte poging gedaan om een en ander wat de relativeren, en azijnpissertje Golfer hoeft maar binnen te komen, en jij bent weer volstrekt bevestigd in je egocentrische wereldbeeld.
Wat ben je toch een pathetische lul.
Ik hoop werkelijk dat je wegblijft. Discussiėren met jou is volstrekt zinloos.
En dit is geen inhoudelijke, onderbouwde reactie, ik weet het.
Daar heb ik even geen zin meer in, met jou.
Daag!
-------
Tot zover de crosspost in: De groep...
------
Ik ben het nu zo zat met die Ryan dat ik me zelfs wens uit te schrijven uit de anti-Ryan3 werkgroep. Ik bid enkel schoompje op mijn blote voetjes om dit topic te verplaatsen naar R&P, zodat het de zieleleed-aandacht kan krijgen, die het verdient.
Waarom heeft bijvoorbeeld een erkend expert als Duchess haar licht niet laten schijnen over de relatiestoornissen waar Ryan overduidelijk door wordt geteisterd?

Ik geef het op.

And it's only the giving
That makes you
What you are
  Admin vrijdag 28 februari 2003 @ 02:13:10 #107
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_8765266
*kuchyvonnegeeftgeen klonenprijskuch*
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_8765287
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 02:13 schreef yvonne het volgende:
*kuchyvonnegeeftgeen klonenprijskuch*
En terecht.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  vrijdag 28 februari 2003 @ 02:20:41 #109
34355 Farzin
Weg en opgetieft.
pi_8765305
Ryan3 is een heel goede gebruiker, zijn posts zijn van goede kwaliteit.

Ryan3, ga zo door.

pi_8765461
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 02:20 schreef Farzin het volgende:
Ryan3 is een heel goede gebruiker, zijn posts zijn van goede kwaliteit.

Ryan3, ga zo door.

Als je nou echt serieus was deed je er een mooi plaatje bij.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_8896563
I´m back.
  dinsdag 15 april 2003 @ 12:48:45 #112
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_9790851
Ryan3, ik weet hoe je vriendin smaakt.

"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_9800057
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 12:48 schreef JAM het volgende:
Ryan3, ik weet hoe je vriendin smaakt.

Naar KiP zeker...
I´m back.
  zondag 25 mei 2003 @ 19:05:04 #114
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_10671468
Ik wil mij bij deze ook aanmelden.

Ik wil tevens de organisatie even prijzen, voor dit lovenswaardige initiatief! .

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_18558515
Hee een Anti-Ryan3-Werkgroep!!

Vraag me werkelijk af waarom dit magnifieke project nooit goed van de grond is gekomen
Te weinig aanmeldingen misschien? Maar dat is toch onmogelijk? Ik weet er in ieder geval nog wel een paar die zich vast maar wat graag zouden willen aanmelden:

Phreak (leef je uit op oud zeer jongen);

Shinadul, (vindt Ryan te bot en geen gevoel voor humor) ;

Duderinnetje (Je zegt hem tussen je verweren door wel te mogen, maar eigenlijk vind je het een walgelijke man);

Oblivion (hoe dat precies zat was me niet duidelijk, maar ben er van overtuigd dat het genoeg voor aanmelding is);

RaisinGirl (afkeer droop van mijn scherm af);

Fatima (is zelfs voor Ryan gevlucht).

Dit zijn er pas zes die ik slechts gesignaleerd heb, doe me een lol zeg! Deze man moet dan zeer zeker nog meer gehaat zijn dan door de bovengenoemde mensen. De werkgroep kan minstens vertienvoudigd worden.

Spreek nu!
  dinsdag 20 april 2004 @ 14:00:49 #116
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_18559668
wauw... zijn eigen praat-haat-groep

the man is a legend

I'm not worthy

zou R3 cursusjes geven? Ik mis toch iets in mijn opvoeding
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  dinsdag 20 april 2004 @ 14:22:05 #117
19105 Noayla_
Love me tender
pi_18560166
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 13:10 schreef Stali het volgende:
Hee een Anti-Ryan3-Werkgroep!!

knip
Hoe kun je mij nu vergeten?
For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
  dinsdag 20 april 2004 @ 14:22:35 #118
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_18560184
Ik vraag me af hoe Ryan3 als verlepte bejaarde moet zijn......
Vast een hel voor zijn verzorgers.
.
..
...
....
pi_18560843
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 14:22 schreef Noayla_ het volgende:

[..]

Heel makkelijk hoor, zoveel indruk heb je niet op me gemaakt. Maar voeg je toe uiteraard.
  dinsdag 20 april 2004 @ 14:59:59 #120
19105 Noayla_
Love me tender
pi_18561055
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 14:49 schreef Stali het volgende:

[..]

Heel makkelijk hoor, zoveel indruk heb je niet op me gemaakt. Maar voeg je toe uiteraard.
Hoe kwetsend!

For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
pi_18562270
Nope, ben niet anti-ryan...

Sorry!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_18563627
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 14:22 schreef Noayla_ het volgende:

[..]

Jij had toch problemen met alle geslachtsrijpe mannen? .
I´m back.
pi_18563662
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 14:00 schreef Shark.Bait het volgende:
wauw... zijn eigen praat-haat-groep

the man is a legend

I'm not worthy

zou R3 cursusjes geven? Ik mis toch iets in mijn opvoeding
Tip: gewoon jezelf blijven Shark. Niet met alle winden meewaaien en mensen gaan als vanzelf een hekel aan je krijgen. .
I´m back.
  dinsdag 20 april 2004 @ 18:24:46 #124
8622 Kbot2000
Phreak on a leash
pi_18566144
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 13:10 schreef Stali het volgende:

kbot2000 (leef je uit op oud zeer jongen);

Spreek nu!
Nah, lama niet doen, te veel eer...

[ Bericht 1% gewijzigd door Kbot2000 op 20-04-2004 18:43:49 ]
life is all about priorities
pi_18566817
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 18:24 schreef Kbot2000 het volgende:

[..]

Nah, lama niet doen, te veel eer...
Wie A. zegt moet B zeggen. Kom op Phreak, je hebt nu toch al gereageerd, dus je kan het niet aan je voorbij laten gaan.
  † In Memoriam † zondag 22 mei 2005 @ 02:04:29 #126
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_27236380
Nu al een goed topic.

ps: sorry voor de late reaktie.

Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 20:19:45 #127
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_27523633
Belachelijk topic.

RYAN RULEZ .....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')