This man must be stopped!
[Dit bericht is gewijzigd door zodiakk op 24-12-2002 01:50]
quote:Is dit eigenlijk niet te veel eer voor deze Kutja Scheurmans stotterende vrouwenhater?
Op dinsdag 24 december 2002 01:42 schreef zodiakk het volgende:This man must be stopped!
Een van de weinige serieuze users, die ook nog eens weet waar ie het over heeft, wordt hier in de zeik genomen.
Slechte zaak hoor!
En kinderachtig ook.
Het is helemaal niet zo erg dat ie achter fatima en RaisinGirl aanloopt. Als je ziet wat daar tegenover staat qua kwaliteit van topics en posts.
Valt me erg van je tegen, zodiakk. Makkelijk scoren zo, om iemand op zijn zwakke plekken te pakken.
.
[Dit bericht is gewijzigd door RaisinGirl op 24-12-2002 01:59]
quote:Ben je je eigen ellende weer op anderen aan het projecteren knulletje? Kies dan om godentwille iemand uit bij wie superioriteitsgevoelens minder misplaatst zouden zijn, want je wilt je de toorn van een woedende zodiakk eenvoudigweg niet op je breekbare hals halen.
Op dinsdag 24 december 2002 02:03 schreef sizzler het volgende:
Je hebt geen vrienden he?
Martin.
Hoewel ik me wel nadrukkelijk wil distantiėren van de woorden 'vreselijke puntenzetter'. Dit in verband met mijn nevenactiviteiten voor de interpunctie-commissie.
quote:Hoezo weer?
Op dinsdag 24 december 2002 02:14 schreef KastaLaVista het volgende:[..]
Ben je je eigen ellende weer op anderen aan het projecteren knulletje?
Martin.
Ik vraag me gewoon af of de frustraties van deze persoon jegens zijn medemens er niet voor gezorgd hebben dat zijn sociale contacten zich beperken tot het strict noodzakelijke.
quote:Je hebt helemaal gelijk. Laatst was ik bij mijn ouders thuis en tijdens het eten spuugde ik mijn vader in het gezicht, voor de leukigheid. Daarna een half uur lang zitten bekvechten. Tijdens het afwassen begon ik ruzie te zoeken met mijn moeder. Om niks. Ik begon te schreeuwen tegen haar en borden kapot te gooien, totdat ze begon te huilen. Gewoon, voor de lol. Ruziemaken is leuk, ruziemaken is goed voor je geestelijk gesteldheid, bekvechten is fijn.
Op dinsdag 24 december 2002 02:42 schreef sizzler het volgende:[..]
Hoezo weer?
Ik vraag me gewoon af of de frustraties van deze persoon jegens zijn medemens er niet voor gezorgd hebben dat zijn sociale contacten zich beperken tot het strict noodzakelijke.
Vertel het je vrienden, je zult er geen spijt van hebben.
quote:Neem een hond en benijd zijn beperkingen.
Op dinsdag 24 december 2002 02:50 schreef zodiakk het volgende:[..]
quote:Excuses, ik heb u veel te lang verwaarloosd, ik heb de laatste tijd erge last van haaruitval en raadselachtige builen evenals flatuerende zuchten,
Op dinsdag 24 december 2002 01:49 schreef OllieA het volgende:[..]
Is dit eigenlijk niet te veel eer voor deze Kutja Scheurmans stotterende vrouwenhater?
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 11:53 schreef zodiakk het volgende:
Goedemorgen en welkom in [Centraal] anti-Ryan3 slowchat-topic. Deel 1.
*uitrekt
*anti-Ryan3 pyjama uittrekt
Iemand koffie?
Zodiakk ,
,
.
Sizzler, ,
,
.
Fatima, ,
,
.
Goedemorgen .
.
quote:Goedemiddag meneer Tim
Op dinsdag 24 december 2002 15:38 schreef MeneerTim het volgende:
Laten we hier een echt slowchat topic van maken.Zodiakk
,
,
.
Sizzler,
,
,
.
Fatima,
,
,
.
Goedemorgen
.
.
quote:'middag Tim
Laten we hier een echt slowchat topic van maken.Zodiakk
,
,
.
Sizzler,
,
,
.
Fatima,
,
,
.
Goedemorgen
.
.
quote:Dit topic gaat behoorlijk of-
Laten we hier een echt slowchat topic van maken.[blaat]
Ryan3:
(driewerf)
* OllieA roept: "En nu allemaal".
* zegt Haat! Haat! Haat!
quote:... meer aan interacties tussen Melkert een een soort overtreffende trap van Melkert, RG, en daarbij ben ik dan gewoon Melkert (een goede onderhandelaar...)...
Op dinsdag 24 december 2002 01:58 schreef RaisinGirl het volgende:
Zoals Ryan en zodiakk op elkaar kunnen reageren, zo irrationeel en onverwacht stekelig maar toch onvermijdelijk tot elkaar aangetrokken, roept het bijna herinneringen op aan de beruchte interacties tussen Fortuyn en Melkert.
.
quote:Z(!)odiakk = superMelkert...
Op dinsdag 24 december 2002 23:04 schreef Ryan3 het volgende:[..]
... meer aan interacties tussen Melkert een een soort overtreffende trap van Melkert, RG, en daarbij ben ik dan gewoon Melkert (een goede onderhandelaar...)...
quote:Als jij Fortuyn op zo'n manier ziet, dan is dat wel héél erg Melkert-achtig van je, Ryan3.
Op dinsdag 24 december 2002 23:04 schreef Ryan3 het volgende:[..]
... meer aan interacties tussen Melkert een een soort overtreffende trap van Melkert, RG, en daarbij ben ik dan gewoon Melkert (een goede onderhandelaar...)...
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 23:04 schreef Ryan3 het volgende:
quote:nou even ophouden de piemels zachtjes tegen elkaar aan te wrijven jongens, in een topic als dit willen we die intense hįįt voelen, die nķetsontziende blinde woede die als woest spetterende bloedhoest in ons gezicht blaast!
Op woensdag 25 december 2002 00:12 schreef zodiakk het volgende:Als jij Fortuyn op zo'n manier ziet, dan is dat wel héél erg Melkert-achtig van je, Ryan3.
quote:juist! deze ruggegraatloze topicverneuker verdient nog geen plaats tussen de vergeelde brokken kots in de hoek van een anoniem bushokje, daar in een winderige poldernacht vlak voordat de laatste bus naar ureterp vertrok door een puisterige blonde boerenmeid kokhalsend uitgesproeid nadat ze een vadsige boerenknaap onwelwillig zijn stroperige zure zaad diep in haar christelijke keelgat liet pompen!
Op donderdag 26 december 2002 01:20 schreef zodiakk het volgende:
Het is schrijnend om te constateren maar met scrabbelen is het woord Ryan3 gewoon niet eens geldig (omdat namen niet toegestaan zijn en cijfers niet eens bestaan in het machtige woorduniversum van Scrabble), ook als het woord Ryan wel toegestaan zou zijn dan zou het woord geloof ik niet meer dan 8 punten of iets daaromtrent waard zijn, daarom is Ryan3 gewoon het slijk van de drek van de stinkende composthoop van de uitwerpselen van frisse geestdriftigheid niet waard. Ryan3 is een dikhuidige platvoeter die een zweem van zure melancholoe om zich heen heeft hangen die de frisse vruchtbaarheid van jeugd acuut verschraalt. Als een soort archetypische luiaard blijft Ryan3 altijd in dezelfde tak hangen en, zelfs al mocht hij zo dapper zijn om een andere tak op te zoeken, altijd in dezelfde kale, stervende boom.
quote:*zucht* heb je net in het mistletoe topic genoemd, maar moet je er ook zo'n bekkie hebben?
Op donderdag 26 december 2002 02:31 schreef -Dalai- het volgende:
juist! deze ruggegraatloze topicverneuker verdient nog geen plaats tussen de vergeelde brokken kots in de hoek van een anoniem bushokje, daar in een winderige poldernacht vlak voordat de laatste bus naar ureterp vertrok door een puisterige blonde boerenmeid kokhalsend uitgesproeid nadat ze een vadsige boerenknaap onwelwillig zijn stroperige zure zaad diep in haar christelijke keelgat liet pompen!
Zonder flames overigens!!
quote:uhh, pardon??
Op donderdag 26 december 2002 02:34 schreef Knuffie het volgende:[..]
*zucht* heb je net in het mistletoe topic genoemd, maar moet je er ook zo'n bekkie hebben?
![]()
quote:Het Mistletoe topic. even iets naar beneden scrollen, bedankt dat je niet gelijk lelijk begon te doen!!
Op donderdag 26 december 2002 02:39 schreef -Dalai- het volgende:[..]
uhh, pardon??
quote:Had ik jou al
Op donderdag 26 december 2002 02:34 schreef Knuffie het volgende:[..]
*zucht* heb je net in het mistletoe topic genoemd, maar moet je er ook zo'n bekkie hebben?
![]()
quote:In gedachte fatima, in gedachte
Op donderdag 26 december 2002 02:45 schreef fatima het volgende:
Had ik jou alKnuff? Wat een fijne woorden van -Dalai- en zodiakk zo voor het slapen gaan de helden van de haat.
hele fijne dagen!!!
quote:
Op donderdag 26 december 2002 02:43 schreef Knuffie het volgende:[..]
Het Mistletoe topic. even iets naar beneden scrollen, bedankt dat je niet gelijk lelijk begon te doen!!
![]()
de rest van het gescheld is ontopic hoor
quote:You too
Op donderdag 26 december 2002 02:46 schreef Knuffie het volgende:[..]
In gedachte fatima, in gedachte
![]()
hele fijne dagen!!!
![]()
quote:FIne by me!!
Op donderdag 26 december 2002 02:47 schreef -Dalai- het volgende:de rest van het gescheld is ontopic hoor
Dag mooie man!
quote:aargh jullie maken er wel weer slowchat van zeg
Op donderdag 26 december 2002 02:48 schreef Knuffie het volgende:[..]
FIne by me!!
![]()
Dag mooie man!
![]()
knuffie & faat
Eigenlijk is dit een kansloos topic. De brave man is onkwetsbaar. Niet reageren op zaken die hem onwelgevallig zijn is zijn eerste natuur.
Interessant overigens of dit biologisch is bepaald, dus of Ryans hersens zo zijn aangelegd dat ie alleen maar kan voortborduren op zijn eigen gedachtengang, of dat er toch sprake is van vrije keuze aan zijn kant.
quote:Deze redenatie klopt van geen kant meneer OllieA, ten eerste heb ik nog nooit van een biologische gedachtengang gehoord laat staan enige autonomie daarin.
Op donderdag 26 december 2002 02:55 schreef OllieA het volgende:
Ach, wat moet je nou met een rijpe man die vindt dat ie helemaal loos gaat als ie Katja Schuurmans loopt af te zeiken?Eigenlijk is dit een kansloos topic. De brave man is onkwetsbaar. Niet reageren op zaken die hem onwelgevallig zijn is zijn eerste natuur.
Interessant overigens of dit biologisch is bepaald, dus of Ryans hersens zo zijn aangelegd dat ie alleen maar kan voortborduren op zijn eigen gedachtengang, of dat er toch sprake is van vrije keuze aan zijn kant.
Verder wens ik u een fijn kerstfeest .
quote:
Op donderdag 26 december 2002 02:54 schreef -Dalai- het volgende:[..]
aargh jullie maken er wel weer slowchat van zeg
knuffie & faat
quote:Mijn excuses!!
Op donderdag 26 december 2002 02:54 schreef -Dalai- het volgende:
aargh jullie maken er wel weer slowchat van zegknuffie & faat
slaap lekker!!
quote:[off-topic]
Op donderdag 26 december 2002 03:09 schreef fatima het volgende:[..]
Deze redenatie klopt van geen kant meneer OllieA, ten eerste heb ik nog nooit van een biologische gedachtengang gehoord laat staan enige autonomie daarin.
Ten tweede is er never nooit sprake van een vrije keuze aan zijn kant simpelweg gediagnosticeerd omdat er een paar lettertjes verschijnen op een scherm, of u moet hem kennen.Verder wens ik u een fijn kerstfeest
.
Maar Ryan3 is om van te kotsen.
Een beetje on-topic blijven allemaal.
quote:
Op donderdag 26 december 2002 02:31 schreef -Dalai- het volgende:[..]
juist! deze ruggegraatloze topicverneuker verdient nog geen plaats tussen de vergeelde brokken kots in de hoek van een anoniem bushokje, daar in een winderige poldernacht vlak voordat de laatste bus naar ureterp vertrok door een puisterige blonde boerenmeid kokhalsend uitgesproeid nadat ze een vadsige boerenknaap onwelwillig zijn stroperige zure zaad diep in haar christelijke keelgat liet pompen!
quote:Ik krijg bijna een overweldigend gevoel van haast en urgentie om de ernst van ridiculisering, onverschilligheid en minachting tegen deze erudiete man te weerleggen , dit is niet mijn trip om een Haaientand te beledigen , je moet toegeven Ollie dat hij succesvol is geweest, objectief zeker, maar subjectief ook.
Op donderdag 26 december 2002 03:27 schreef OllieA het volgende:[..]
[off-topic]
U bent een lieve mevrouw.
[ontopic]Maar Ryan3 is om van te kotsen.
Een beetje on-topic blijven allemaal.
quote:Kutja Scheurmans bedoel je zeker...?
Op donderdag 26 december 2002 02:55 schreef OllieA het volgende:
Ach, wat moet je nou met een rijpe man die vindt dat ie helemaal loos gaat als ie Katja Schuurmans loopt af te zeiken?
quote:Mm? Wa' zeg' u...? Melancholoe...?
Op donderdag 26 december 2002 01:20 schreef zodiakk het volgende:
Het is schrijnend om te constateren maar met scrabbelen is het woord Ryan3 gewoon niet eens geldig (omdat namen niet toegestaan zijn en cijfers niet eens bestaan in het machtige woorduniversum van Scrabble), ook als het woord Ryan wel toegestaan zou zijn dan zou het woord geloof ik niet meer dan 8 punten of iets daaromtrent waard zijn, daarom is Ryan3 gewoon het slijk van de drek van de stinkende composthoop van de uitwerpselen van frisse geestdriftigheid niet waard. Ryan3 is een dikhuidige platvoeter die een zweem van zure melancholoe om zich heen heeft hangen die de frisse vruchtbaarheid van jeugd acuut verschraalt. Als een soort archetypische luiaard blijft Ryan3 altijd in dezelfde tak hangen en, zelfs al mocht hij zo dapper zijn om een andere tak op te zoeken, altijd in dezelfde kale, stervende boom.
[Dit bericht is gewijzigd door Ryan3 op 27-12-2002 17:33]
quote:
Op donderdag 26 december 2002 15:33 schreef fatima het volgende:[..]
Ik krijg bijna een overweldigend gevoel van haast en urgentie om de ernst van ridiculisering, onverschilligheid en minachting tegen deze erudiete man te weerleggen , dit is niet mijn trip om een Haaientand te beledigen , je moet toegeven Ollie dat hij succesvol is geweest, objectief zeker, maar subjectief ook.
.
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 01:56 schreef Larus_atricilla het volgende:
Bah.Een van de weinige serieuze users, die ook nog eens weet waar ie het over heeft, wordt hier in de zeik genomen.
Slechte zaak hoor!
En kinderachtig ook.
Het is helemaal niet zo erg dat ie achter fatima en RaisinGirl aanloopt. Als je ziet wat daar tegenover staat qua kwaliteit van topics en posts.Valt me erg van je tegen, zodiakk. Makkelijk scoren zo, om iemand op zijn zwakke plekken te pakken.
quote:How very very Melkert-like you are... Zodiakk...
Op woensdag 25 december 2002 00:12 schreef zodiakk het volgende:[..]
Als jij Fortuyn op zo'n manier ziet, dan is dat wel héél erg Melkert-achtig van je, Ryan3.
[Dit bericht is gewijzigd door Ryan3 op 27-12-2002 17:55]
quote:Ja, je hebt dit topic verpest, DUH.
Op vrijdag 27 december 2002 17:54 schreef Ryan3 het volgende:
Als ik niet schop, dood als een pier, dit topic... (Wat jij Faat...?)
quote:Dat is toch juist positief?
Op vrijdag 27 december 2002 18:01 schreef zodiakk het volgende:[..]
Ja, je hebt dit topic verpest, DUH.
quote:Hee fatima... Leuke kerstdagen gehad...? Trek het je niet aan trouwens hoor, deze verbale schermutselingen, zo serieus is het ook weer niet... Een lijflijke ontmoeting...? Hoe bedoel je...? In the fesh...? In the nude...? (Zodiakk zou daar iig geen moeite meehebben...
Op vrijdag 27 december 2002 18:32 schreef fatima het volgende:
Kunnen jullie een einde maken aan dit bonafide beunhazen gedoe?
Eerst Benders en nu dit weer, mentaal vertrouwen alleen is dus niet genoeg, kijk naar die arme Ouspensky die zzijn kans gemist heeft en in vijandschap gestorven is.Maar ja, mentaal vertrouwen slaat ook nergens op, en staat dicht bij geloof.
Wantrouwen,scepsis en twijfel, daarom stem ik voor een lijflijke ontmoeting om voor eens en voor altijd te verwijlen in alle ingredienten die verdomme aanwezig zijn.
Anyway, jij hebt toch al met RG iets afgesproken zeker...?
quote:The flesh is burning Ryan3, over de knie, du,
Op vrijdag 27 december 2002 19:04 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Hee fatima... Leuke kerstdagen gehad...? Trek het je niet aan trouwens hoor, deze verbale schermutselingen, zo serieus is het ook weer niet... Een lijflijke ontmoeting...? Hoe bedoel je...? In the fesh...? In the nude...? (Zodiakk zou daar iig geen moeite meehebben...
Ik ben trouwens geen nudist of streaker hoor... Ik kom zelden m'n broek uit bij wijze van spreken...)
Anyway, jij hebt toch al met RG iets afgesproken zeker...?
quote:En wanneer kan ik uw edel gelaat eens aanschouwen?Damn, de hele goegemeente in karakterloos typen, ik haat die toetsjes Koekepan, mijn ethiek is niet schizofreen in de zin van het dubbele leven dat de oude mens leefde, de nieuwe mens zal leven zonder gespletenheid, wat jij?
Op vrijdag 27 december 2002 19:09 schreef Koekepan het volgende:
Ha die Ryan3,
Waarom ben je niet in #filosofie?
quote:Zolang je je lid maar regelmatig wast lijkt me dat geen bezwaar.
Op vrijdag 27 december 2002 19:04 schreef Ryan3 het volgende:Ik kom zelden m'n broek uit bij wijze van spreken...)
quote:Ooit gehoord van de zelfreinigende vermogens?
Op vrijdag 27 december 2002 19:17 schreef OllieA het volgende:[..]
Zolang je je lid maar regelmatig wast lijkt me dat geen bezwaar.
quote:Dat heb ik gedaan, door mijn kritiek op zijn Italiaans.
Op zaterdag 28 december 2002 16:03 schreef zodiakk het volgende:
Ah fijn, Ryan3 heeft met zijn verblindend irritante onverschilligheid weer een topic verpest Waar heb jij boeken uitgelezen? .
Spank me, not him ....
quote:Onzin. Ryan3 wacht gewoon het moment dat iemand een enkele opmerking maakt die niet geheel on-topic is, en stort zich er dan volledig in met zijn eeuwige geouwehoer. Waarna niemand meer in staat is om het gesprek nog terug te buigen tot een enigszins fatsoenlijke discussie.
Op zaterdag 28 december 2002 16:04 schreef milagro het volgende:[..]
Dat heb ik gedaan, door mijn kritiek op zijn Italiaans.
Mijn excuses daarvoorSpank me, not him ....
Zodiakk, je hebt me de ogen geopend met je werkgroep. Ryan3 is de antichrist. Heb mijn dank!
quote:Nee nee Milagro, jou treft geen blaam, ik begrijp ten volle dat het moeilijk is om de nietszeggende smurrie van Ryan3's post te negeren, aangezien deze pontificaal en in paren in topics geplaatst worden. De meester van off-topic-slowchat is niet voor niets de meester van off-topic-slowchat. Hoe dan ook Milagro, dit is het centrale Ryan3 haattopic, waar eenieder welkom is om Ryan3 af te zeiken, af te kraken of om gewoon wat rotte tomaten tegen hem aan te gooien.
Op zaterdag 28 december 2002 16:04 schreef milagro het volgende:[..]
Dat heb ik gedaan, door mijn kritiek op zijn Italiaans.
Mijn excuses daarvoorSpank me, not him ....
quote:Het doet me goed dat mijn werkgroepinspanningen niet voor niets zijn. Ik hoop nog vele mensen te kunnen overtuigen van de kwaadaardigheid van Ryan3.
Op zaterdag 28 december 2002 16:08 schreef Koekepan het volgende:[..]
Onzin. Ryan3 wacht gewoon het moment dat iemand een enkele opmerking maakt die niet geheel on-topic is, en stort zich er dan volledig in met zijn eeuwige geouwehoer. Waarna niemand meer in staat is om het gesprek nog terug te buigen tot een enigszins fatsoenlijke discussie.
Zodiakk, je hebt me de ogen geopend met je werkgroep. Ryan3 is de antichrist. Heb mijn dank!
[Dit bericht is gewijzigd door zodiakk op 28-12-2002 16:16]
quote:Hij maakte geen opmerking, ik las zijn kromme Italiaans in zijn signature en ik ging off topic met mijn opmerking...en hij reageerde daarop en ik toen weer op hem etc.
Onzin. Ryan3 wacht gewoon het moment dat iemand een enkele opmerking maakt die niet geheel on-topic is, en stort zich er dan volledig in met zijn eeuwige geouwehoer. Waarna niemand meer in staat is om het gesprek nog terug te buigen tot een enigszins fatsoenlijke discussie.
Ergo... mea culpa.
Billenkoek graag.
Edit : ..alles terugneemt... mijn woorden zijn wederom offtopic daar het de bedoeling is hier Ryan3 af te zeiken, niet te verdedigen...
Wel houd ik mij aanbevolen voor de spanking...
Oh ja Ryan3 je Italiaans sucks
quote:Je ziet het gewoon verkeerd, en dat is toe te schrijven aan Ryan3's allesoverheersende slowchat-uitstraling. Hij past ingewikkelde suggestieve trucs toe om je een misplaatst schuldgevoel te bezorgen. Hij manipuleert elke ordelijk verlopende discussie net zolang tot deze ontspoort en crasht in de vangrail van de intellectuele snelweg; en zorgt ervoor dat anderen de blaam treft, zelfs in hun eigen ogen.
Op zaterdag 28 december 2002 16:11 schreef milagro het volgende:[..]
Hij maakte geen opmerking, ik las zijn kromme Italiaans in zijn signature en ik ging off topic met mijn opmerking...en hij reageerde daarop en ik toen weer op hem etc.
Ergo... mea culpa.
Billenkoek graag.
Hij is het Kwaad in de Wereld.
quote:Een off-topic opmerking maken is op zich niet echt een ramp, maar als men vervolgens tot in het oneindigegaat slowchatten, dan, ja dan ben je een waarlijke snoodaard. Ryan3 heeft de verachtelijke neiging om te denken dat hij nog steeds interessant is met zijn personage. Hij wordt echter snel vervelend als je toenadering met hem zoekt, in wat voor vorm dan ook, want dan pas blijkt hoe flinterdun het personage is dat hij hier neerzet op het forum. Geen diepte, geen verrassingen, niet menselijk en bovendien erg voorspelbaar.
Op zaterdag 28 december 2002 16:11 schreef milagro het volgende:[..]
Hij maakte geen opmerking, ik las zijn kromme Italiaans in zijn signature en ik ging off topic met mijn opmerking...en hij reageerde daarop en ik toen weer op hem etc.
Ergo... mea culpa.
Billenkoek graag.
Bovendien wil ik je volgaarne spanken.
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 16:15 schreef zodiakk het volgende:[..]
Bovendien wil ik je volgaarne spanken.
quote:De verleiding is groot om hem te blijven verdedigen, als het dit soort prachtige reacties oplevert... zucht...
Op zaterdag 28 december 2002 16:15 schreef Koekepan het volgende:[..]
Je ziet het gewoon verkeerd, en dat is toe te schrijven aan Ryan3's allesoverheersende slowchat-uitstraling. Hij past ingewikkelde suggestieve trucs toe om je een misplaatst schuldgevoel te bezorgen. Hij manipuleert elke ordelijk verlopende discussie net zolang tot deze ontspoort en crasht in de vangrail van de intellectuele snelweg; en zorgt ervoor dat anderen de blaam treft, zelfs in hun eigen ogen.
en een spanking natuurlijk
quote:Mooie gesproken Koekepan, het wordt tijd dat de wereld wakker wordt. Het is van een ongekende kwaadaardigheid dat hij argeloze omstanders betrekt in zijn duivelse slowchatspelletjes. Zo ben ik er recentelijk achtergekomen dat als je elke tweede letter per Ryan3-zin spiegelt langs het alfabet (zo wordt a dus z en c wordt x en e wordt v) dat er tot vervelens toe lijkt te staan: "I am the antichrist".
Op zaterdag 28 december 2002 16:15 schreef Koekepan het volgende:[..]
Je ziet het gewoon verkeerd, en dat is toe te schrijven aan Ryan3's allesoverheersende slowchat-uitstraling. Hij past ingewikkelde suggestieve trucs toe om je een misplaatst schuldgevoel te bezorgen. Hij manipuleert elke ordelijk verlopende discussie net zolang tot deze ontspoort en crasht in de vangrail van de intellectuele snelweg; en zorgt ervoor dat anderen de blaam treft, zelfs in hun eigen ogen.
Wees gewaarschuwd dus, mensen!
quote:Kliekjes-alert...
quote:Daar is het allang te laat voor.
Op zaterdag 28 december 2002 17:12 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Kliekjes-alert...
Ryan heeft inderdaad wel iets weg van een wolfje in schaapskleren, zoals zijn icoon ook suggereert. Met een charmant opgeheven vingertje, charismatische uitstraling, verbale (in Ryans geval schrijf-) talenten en ondeugende glimmende ogen weet Bill C. ook iedereen voor zich in te winnen. Ondertussen gaat hij vreemd met iedere zichzelf aanbiedende stagiaire om daar vervolgens keihard over te liegen. Nee, helemaal betrouwbaar is deze meneer niet en het is dus zaak goed op te letten om te voorkomen dat hij een loopje neemt met alles en iedereen en daarmee zodiakk overspannen maakt én hem een maagzweer bezorgd, zodat zodiakk tenslotte een vroegtijdige heldendood zal moeten sterven. .
En nu ga ik fatima bellen.
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 18:52 schreef RaisinGirl het volgende:En nu ga ik fatima bellen.
Veruit het koddigste is hierbij natuurlijk de gezellige mid-life knipoog naar geestverwanten door het woord 'dame' te gebruiken. gniffelwaardig!
Ryan3 is een Bilderberger.
quote:Dank.
Op zaterdag 28 december 2002 19:29 schreef Koekepan het volgende:
Gave ondertitel, SportsIllustrated.
quote:"Ziet er goed uit, Herman"
Op zaterdag 28 december 2002 19:15 schreef SportsIllustrated het volgende:
Nadat de heer zodiakk het woord ''brachycefaal'' gebruikte, voelde ik me verplicht om me voor deze werkgroep aan te melden.Ryan3 is een Bilderberger.
on-topic:
Ryan3 is Satan.
quote:Ryan3 is die onduidelijke figuur die schuilgaat achter de rook van het geweer op het grasveldje in Dallas, November 1963.
Op zaterdag 28 december 2002 23:41 schreef zodiakk het volgende:[..]
"Ziet er goed uit, Herman"
on-topic:
Ryan3 is Satan.
quote:Nee, SportsIllustrated... het gaat nog veel verder terug, op een zomerse zondag... We schrijven Sarajevo, 28 juni 1914 zo rond het middaguur in de Franz Josephstraat. We horen een paar schoten en zien Ryan3 daarna proberen om een eind aan zijn leven te maken, wat mislukt...
Op zaterdag 28 december 2002 23:54 schreef SportsIllustrated het volgende:[..]
Ryan3 is die onduidelijke figuur die schuilgaat achter de rook van het geweer op het grasveldje in Dallas, November 1963.
Something is wrong here, something is terriby wrong..
De wereld hoort de echo's van de stervende woorden van Aartshertog Ferdinand nog nagalmen...
"Sophie schat! Sophie schat! Sterf niet! Blijf in leven voor de kinderen!"
quote:Genadeloos als altijd, toch mag ik 'm wel Ryan
Op zondag 29 december 2002 00:17 schreef zodiakk het volgende:[..]
Nee, SportsIllustrated... het gaat nog veel verder terug, op een zomerse zondag... We schrijven Sarajevo, 28 juni 1914 zo rond het middaguur in de Franz Josephstraat. We horen een paar schoten en zien Ryan3 daarna proberen om een eind aan zijn leven te maken, wat mislukt...
De wereld hoort de echo's van de stervende woorden van Aartshertog Ferdinand nog nagalmen...
quote:Maar eerst had hij Nelson gedood.
Op zondag 29 december 2002 00:17 schreef zodiakk het volgende:[..]
Nee, SportsIllustrated... het gaat nog veel verder terug, op een zomerse zondag... We schrijven Sarajevo, 28 juni 1914 zo rond het middaguur in de Franz Josephstraat. We horen een paar schoten en zien Ryan3 daarna proberen om een eind aan zijn leven te maken, wat mislukt...
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 18:52 schreef RaisinGirl het volgende:[..]
Daar is het allang te laat voor.
Ryan heeft inderdaad wel iets weg van een wolfje in schaapskleren,
quote:
zoals zijn icoon ook suggereert. Met een charmant opgeheven vingertje, charismatische uitstraling, verbale (in Ryans geval schrijf-) talenten en ondeugende glimmende ogen weet Bill C. ook iedereen voor zich in te winnen. Ondertussen gaat hij vreemd met iedere zichzelf aanbiedende stagiaire
quote:
om daar vervolgens keihard over te liegen.
quote:
Nee, helemaal betrouwbaar is deze meneer niet
quote:
en het is dus zaak goed op te letten om te voorkomen dat hij een loopje neemt met alles en iedereen en daarmee zodiakk overspannen maakt
quote:
én hem een maagzweer bezorgd, zodat zodiakk tenslotte een vroegtijdige heldendood zal moeten sterven..
quote:
En nu ga ik fatima bellen.
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 16:23 schreef zodiakk het volgende:[..]
Mooie gesproken Koekepan, het wordt tijd dat de wereld wakker wordt. Het is van een ongekende kwaadaardigheid dat hij argeloze omstanders betrekt in zijn duivelse slowchatspelletjes. Zo ben ik er recentelijk achtergekomen dat als je elke tweede letter per Ryan3-zin spiegelt langs het alfabet (zo wordt a dus z en c wordt x en e wordt v) dat er tot vervelens toe lijkt te staan: "I am the antichrist".
Wees gewaarschuwd dus, mensen!
quote:
Op zondag 29 december 2002 16:44 schreef Koekepan het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Ryan3 niet verbonden is met het illustere gezelschap genaamd Reptilians. Die term zal vast wel een belletje doen rinkelen. Niet, Ryan3?.
quote:Hee, die speknek, hoe gaat het nou met D'66 in de peilingen...?
Op dinsdag 31 december 2002 00:36 schreef speknek het volgende:[..]
quote:Dit keer wel op iemand stemmen die in de kamer komt hoor. Dus beter niet op De Graaf!
Op dinsdag 31 december 2002 01:34 schreef speknek het volgende:
Slecht, maar als echte democraat kan me dat geen reet schelen.
Het wordt tijd dat hij Fatima maar eens gaat SM-zwepen op ze Melkerts, want met zijn eeuwige waarden tirade en de 1 miljoen zeurprietpraat waar hij nu mee bezig is gaat mijn aars iig jeuken.
Zodiakk, ik wil graag een pact sluiten om hem te vernietigen. Wij, de geallieerden, moeten die duivelse as-mogendheid van een Ryan3 van de kaart vegen!
quote:Jawel, zeker hoor!
Op maandag 6 januari 2003 00:35 schreef sweek het volgende:
Jullie gaan me toch niet dwingen een zijde te kiezen in deze vete?
Zo gaat dat gebeuren, let maar eens op.
Grafknakker.
Dood aan Ryan3 (#*)#^#R^#%$##*()#*#()
quote:
Op maandag 6 januari 2003 00:40 schreef OllieA het volgende:[..]
Jawel, zeker hoor!
En dat gaan we op een heel geniepige, gemene, niet te bespeuren manier doen.
Zodat je op een ochtend wakker wordt en denkt:
"Hé, wat is Ryan3 toch eigenlijk een lul."
En vervolgens doe je allemaal akelige posts en zo.Zo gaat dat gebeuren, let maar eens op.
quote:Dat zou wel bijzonder zijn ja. Hoe duur is die werkgroep ook weer?
Op maandag 6 januari 2003 00:40 schreef OllieA het volgende:
Zodat je op een ochtend wakker wordt
quote:Ik denk dat altijd weer als ik mijn Lubbers den broek uit haal.
quote:Oei oei oei... ik zou bijna nu al willen wakkerworden... helaas moet ik dan eerst gaan slapen, en ik kan natuurlijk onmogelijk semi-bikkeltijd missen.
Jawel, zeker hoor!
En dat gaan we op een heel geniepige, gemene, niet te bespeuren manier doen.
Zodat je op een ochtend wakker wordt en denkt:
En vervolgens doe je allemaal akelige posts en zo.Zo gaat dat gebeuren, let maar eens op.
quote:Even meelopen hoor.
Op maandag 24 februari 2003 23:31 schreef zodiakk het volgende:
En we zijn weer actueel.
.
quote:Mijn god wat zijn we actueeel.
Op maandag 24 februari 2003 23:31 schreef zodiakk het volgende:
En we zijn weer actueel.
quote:Een opmerking van mij waar jij tot nu toe nog nooit op in bent gegaan, jij would-be schrijvertje met je nep-personages.
Op donderdag 27 februari 2003 22:36 schreef Ryan3 het volgende:
Mijn kloon was uiteindelijk net zo normaal als iedere andere gebruiker en dus eik. niet een kloon. Ik kon er zelfs mee in debat gaan, zoals een schrijver in debat gaat met zijn personages, idd op niveau, zoals OllieA niet moe wordt om te herhalen.
Ik geef het op.
quote:En terecht.
Op vrijdag 28 februari 2003 02:13 schreef yvonne het volgende:
*kuchyvonnegeeftgeen klonenprijskuch*
quote:Als je nou echt serieus was deed je er een mooi plaatje bij.
Op vrijdag 28 februari 2003 02:20 schreef Farzin het volgende:
Ryan3 is een heel goede gebruiker, zijn posts zijn van goede kwaliteit.Ryan3, ga zo door.
quote:Naar KiP zeker...
Op dinsdag 15 april 2003 12:48 schreef JAM het volgende:
Ryan3, ik weet hoe je vriendin smaakt.
Ik wil tevens de organisatie even prijzen, voor dit lovenswaardige initiatief! .
Hoe kun je mij nu vergeten?quote:Op dinsdag 20 april 2004 13:10 schreef Stali het volgende:
Hee een Anti-Ryan3-Werkgroep!!![]()
knip
Heel makkelijk hoor, zoveel indruk heb je niet op me gemaakt. Maar voeg je toe uiteraard.quote:Op dinsdag 20 april 2004 14:22 schreef Noayla_ het volgende:
[..]
Hoe kun je mij nu vergeten?![]()
Hoe kwetsend!quote:Op dinsdag 20 april 2004 14:49 schreef Stali het volgende:
[..]
Heel makkelijk hoor, zoveel indruk heb je niet op me gemaakt. Maar voeg je toe uiteraard.![]()
Jij had toch problemen met alle geslachtsrijpe mannen?quote:Op dinsdag 20 april 2004 14:22 schreef Noayla_ het volgende:
[..]
Hoe kun je mij nu vergeten?![]()
Tip: gewoon jezelf blijven Shark. Niet met alle winden meewaaien en mensen gaan als vanzelf een hekel aan je krijgen.quote:Op dinsdag 20 april 2004 14:00 schreef Shark.Bait het volgende:
wauw... zijn eigen praat-haat-groep
the man is a legend
I'm not worthy
zou R3 cursusjes geven? Ik mis toch iets in mijn opvoeding
Nah, lama niet doen, te veel eer...quote:Op dinsdag 20 april 2004 13:10 schreef Stali het volgende:
kbot2000 (leef je uit op oud zeer jongen);
Spreek nu!![]()
Wie A. zegt moet B zeggen. Kom op Phreak, je hebt nu toch al gereageerd, dus je kan het niet aan je voorbij laten gaan.quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:24 schreef Kbot2000 het volgende:
[..]
Nah, lama niet doen, te veel eer...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |