Nee alsjeblieft niey zegquote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:20 schreef hemarookworst het volgende: [..] geldt dat voor beide lippen?
Welterusten en veel plezier.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik ga ook semi slapen chillen netflixen
fijn weekend allen!
merci bien.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:25 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
danku en vice versa natuurlijk
Sleep wellquote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
fijn weekend allen!
Of juist heeeeeul lang.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:26 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Bloederig ... dan heb jij heul niet met de beste gezoend !
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
fijn weekend allen!
Nehh dan nog niet... wel uren gedaan !quote:
Ik ben ook geoefend maar het ging toch wel eens vaudt.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:27 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nehh dan nog niet... wel uren gedaan !
Maar ik ben dan ook geoefend
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:28 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik ben ook geoefend maar het ging toch wel eens vaudt.
Billy idol?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Heeft er nog iemand een leuk idee voor een stukje muziek?
Da's al wel ff geleden. Maar niet echt voor in the mood.quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Heeft er nog iemand een leuk idee voor een stukje muziek?
Heb ik geen bezwaar tegen.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:35 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
In welk opzicht .. uren zoenen?
Ik niet... maar Mn man denk ik welquote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:39 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat moet een date worden... Dat kan niet anders.
Daar heb ik geen moeite mee hoor. Hij mag toekijken. hahahaaquote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:41 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ik niet... maar Mn man denk ik wel
Dat heb ik dan weer liever niet Hahaquote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:42 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Daar heb ik geen moeite mee hoor. Hij mag toekijken. hahahaa
Ook goed Dan doet hij maar mee.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:43 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer liever niet Haha
Haha.. zal het in de groep gooienquote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:44 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dan stuur je hem maar even naar de snackbar voor een paar frikandellen en kroketten.
Geen uren hihiquote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:45 schreef Clicks_nl het volgende:
En hoe lang denk je dat hij daar mee bezig is
Die komt op paaspop dit weekend.quote:
Elke 3 minuten 1 frikandel. en hij eet er dan maar gewoon een stuk of 20.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:45 schreef Clicks_nl het volgende:
En hoe lang denk je dat hij daar mee bezig is
Geven we ook nog geld mee voor een paar biertjes in de kroeg.quote:
Ja. Vet he... ik ga niet naar paspop maar wat een markante ventquote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die komt op paaspop dit weekend.
15 jaar geleden oid nog op Lowlands gezien. Toen hadden we al zoiets van:"Wow, kijk die ouwe gaan!"
Maar dat wil Lexy niet.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:47 schreef Clicks_nl het volgende:
20 frikandellen
gadverdamme
dan zou ik nog liever toekijken
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:47 schreef Clicks_nl het volgende:
20 frikandellen
gadverdamme
Lekker manquote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:47 schreef Clicks_nl het volgende:
20 frikandellen
gadverdamme
quote:
Mehh geen kroegtype dan moet je mij hebbenquote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:47 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Geven we ook nog geld mee voor een paar biertjes in de kroeg.
Vroegah aten we na het stappen regelmatig een stuk of 6 van die krengen de man in de vettent.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:46 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Elke 3 minuten 1 frikandel. en hij eet er dan maar gewoon een stuk of 20.
Jep. Mooie vent.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:48 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja. Vet he... ik ga niet naar paspop maar wat een markante vent
Ok dan mag hij naar de bios.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:49 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Mehh geen kroegtype dan moet je mij hebben
Mwahquote:
Bij ons was en is het nog steeds of shoarma of een halve kip.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vroegah aten we na het stappen regelmatig een stuk of 6 van die krengen de man in de vettent.
"Effe naar het Eindpunt (srsly) jongens!"
-"Zeker, delletje vreten!"
"Klus er nog wel 2 denk..."
-" 'kok."
"Fuck dat, ik bestel er nóg 2. Echt goeie hier hè?"
Meestal waren we dan ook wel echt stronken
Gatver na hey stappen een vette bek halenquote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vroegah aten we na het stappen regelmatig een stuk of 6 van die krengen de man in de vettent.
"Effe naar het Eindpunt (srsly) jongens!"
-"Zeker, delletje vreten!"
"Klus er nog wel 2 denk..."
-" 'kok."
"Fuck dat, ik bestel er nóg 2. Echt goeie hier hè?"
Meestal waren we dan ook wel echt stronken
Bleegh !quote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:50 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Bij ons was en is het nog steeds of shoarma of een halve kip.
Jij bekt dan liever... dat heb ik inmiddels wel door.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:51 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Gatver na hey stappen een vette bek halen
Cultuur barbaarquote:
Oh ja echt wel... en de restquote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:51 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Jij bekt dan liever... dat heb ik inmiddels wel door.
Neequote:
Mooi dat is alvast een punt voor mij. (geen pandapunt trouwens)quote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:52 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Je geeft niet gauw op... dat mag ik wel
Dat doe ik ook maar die vette hap is gewoon lekker na een avondje stappen.quote:
Van mij mag ze bezig blijven. Daarmee stelt ze mijn plek zeker.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:54 schreef Clicks_nl het volgende:
maak je man dan wakker ofzo
en ga andere dingen ipv hier punten van ons af te pakken
Shoarma ook heel veel gegeten toen, totdat ik het op een gegeven moment helemaal beu was. Jarenlang geen shoarma meer aangeraakt toen.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:50 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Bij ons was en is het nog steeds of shoarma of een halve kip.
Was echt standaard toen. En we blowden allemaal dus altijd vreetkick danquote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:51 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Gatver na hey stappen een vette bek halen
Ik zie niets meer in blowen. Dat is voor mij echt 25 jaar geleden.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Shoarma ook heel veel gegeten toen, totdat ik het op een gegeven moment helemaal beu was. Jarenlang geen shoarma meer aangeraakt toen.
[..]
Was echt standaard toen. En we blowden allemaal dus altijd vreetkick dan![]()
Nu zie ik de appeal van midden in de nacht jezelf helemaal vol stouwen ook een stuk minder.
quote:
Wie zegt dat ik dat niet al gedaan heb?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:54 schreef Clicks_nl het volgende:
maak je man dan wakker ofzo
en ga andere dingen ipv hier punten van ons af te pakken
Geen 2e ronde? Dat zijn minpunten.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:57 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat niet al gedaan heb?
En nee geen zin in 2de ronde en punten come on![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:54 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Van mij mag ze bezig blijven. Daarmee stelt ze mijn plek zeker.
Nee viesquote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:54 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Mooi dat is alvast een punt voor mij. (geen pandapunt trouwens)
[..]
Dat doe ik ook maar die vette hap is gewoon lekker na een avondje stappen.
Officieel ben ik meer dan 20 jaar gestopt. Maar als ze er één onder m'n neus duwen (wat bijna niet meer voorkomt) dan wil ik nog wel eens een paar laffe hijsjes voor de smaak doen.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:55 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik zie niets meer in blowen. Dat is voor mij echt 25 jaar geleden.
Ook wel voor meer dan de smaak zo af en toe (eens per 3 jaar)quote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Officieel ben ik meer dan 20 jaar gestopt. Maar als ze er één onder m'n neus duwen (wat bijna niet meer voorkomt) dan wil ik nog wel eens een paar laffe hijsjes voor de smaak doen.
Moet zeggen dat ik goede wietjoints nog steeds lekker vind smaken.
aangezien ik al wat ouder ben is het nu 3 x per dag en een x extra tussendoor.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:59 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
En hoe hoog ligt jouw quotum ?
Eten na stappenquote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:59 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Puur de vette hap of eten na het stappen?
Als vrijgezel... netjes en nu de waarheidquote:Op zaterdag 31 maart 2018 02:00 schreef m1st1g het volgende:
[..]
aangezien ik al wat ouder ben is het nu 3 x per dag en een x extra tussendoor.
Ik had het over wanneer ik een relatie zou hebben.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 02:01 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Als vrijgezel... netjes en nu de waarheid
Sex !quote:Op zaterdag 31 maart 2018 02:01 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Je moet toch iets doen om het geklots in je maag te stoppen.
Dan 4 keer per dag ?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 02:01 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik had het over wanneer ik een relatie zou hebben.
Als vrijgezel is het duidelijk minder.
Echt he?quote:
Dat is gewoon een teken van onkunde.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 02:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nog ff en ik ga weer in smileyspammodus.
Dan drink je niet genoeg om dat geklots te krijgen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 02:06 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dan drink je niet genoeg om dat geklots te krijgen.Hahaha you don’t know me...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het klotst wel maar ff flink klaarkomrn en al je geklots en gedraai is wegSweet but not that sweet !
Ha! Ik heb meer punten dan posts! Da's voor de eckte ectke pro's.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 02:04 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat is gewoon een teken van onkunde.
Smileys posten is onkunde, punten pakken in de nacht is niet zo moeilijk. Daar heb ik er ook ruim 300 gepakt in 2 dagen tijd. Rest is van af en toe tussendoor.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 02:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ha! Ik heb meer punten dan posts! Da's voor de eckte ectke pro's.
Also: don't hate the player, hate the game.
Het gaat er ook niet om of het moeilijk is, het gaat erom of je ze pakt.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 02:10 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Smileys posten is onkunde, punten pakken in de nacht is niet zo moeilijk. Daar heb ik er ook ruim 300 gepakt in 2 dagen tijd. Rest is van af en toe tussendoor.
Kloptquote:Op zaterdag 31 maart 2018 02:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het gaat er ook niet om of het moeilijk is, het gaat erom of je ze pakt.
Slaap ze Lex!quote:
Dat zijn er nog een hoop.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 02:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nog een slordige 1300 punten tot einde seizoen.
Nogal hè?quote:
Geen idee. Weet niet hoe onze frontrunners qua energie ervoor staan om maar eens iets te noemenquote:Op zaterdag 31 maart 2018 02:16 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe die verdeeld gaan worden.
Ik heb het de afgelopen dagen ook niet gevolgd. Spannend.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 02:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geen idee. Weet niet hoe onze frontrunners qua energie ervoor staan om maar eens iets te noemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Neeeeeeeenquote:
NOU NOU!quote:
Dat is een laat diner.quote:
Eet altijd minimaal 2 keer warm op een avond.quote:
Tis meer nacht nu natuurlijkquote:Op zaterdag 31 maart 2018 03:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Eet altijd minimaal 2 keer warm op een avond.
Koohydratuuuuuuh!quote:Op zaterdag 31 maart 2018 03:08 schreef FlippingCoin het volgende:
Morgen weer sporten dus kan het gebruiken
Ja is ook zoquote:
wat ene gekkiequote:
The more you sufferquote:Op zaterdag 31 maart 2018 03:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
I may be dumb
But I'm not a dweeb
I'm just a sucker with no self-esteem
Of nie?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 03:37 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
The more you suffer
The more it shows you really care
A liar, a liarquote:
wat niemand je afneemtquote:
Da's ook best apartquote:
quote:
nog een lange ookquote:
nee, Brian Jones is al bijna 50 jaar doodquote:
Onder welke steen kom jij vandaan. Murp is ziek en als steunbetuiging hebben we nu zijn UI overgenomen.,quote:
Oh shit, dat ja.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 04:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij vandaan. Murp is ziek en als steunbetuiging hebben we nu zijn UI overgenomen.,
quote:
Zondag als het bij een week blijft, beetje kort krijg nu pas echt klachtenquote:
It ain't over until the fat lady sings the bluesquote:
Dat mag ik hopenquote:Op zaterdag 31 maart 2018 04:40 schreef devzero het volgende:
Maar ik ben bang dat murp altijd de tetten-ziekte zal houden.
Laat hema er even buitenquote:Op zaterdag 31 maart 2018 04:41 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
It ain't over until the fat lady sings the blues
welquote:Op zaterdag 31 maart 2018 04:50 schreef devzero het volgende:
[..]
rekenen is niet je sterkste kant he
WAAR IS MIKEY?!?!quote:
TERWIJL ER NOG ZOVEEL PUNTEN TE VERDELEN ZIJN!quote:
Hij heeft toch al gewonnen.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 04:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
TERWIJL ER NOG ZOVEEL PUNTEN TE VERDELEN ZIJN!
Isnie!quote:
Dat kan. En je kan ook er eerst uitstappen en daarna vragen om er weer in terug te komen.quote:
Tsja, hij liep een beetje door te posten nadat murp de reeks tijdelijk had stopgezet voor (eh) 3 a 4 dagen. Beetje flauw, dus van mijn part verdwijnt hij ook uit de overall stats.quote:
Aloatjesdansquote:Op zaterdag 31 maart 2018 05:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat kan. En je kan ook er eerst uitstappen en daarna vragen om er weer in terug te komen.
Was de reeks stopgezet?? Why?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 05:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Tsja, hij liep een beetje door te posten nadat murp de reeks tijdelijk had stopgezet voor (eh) 3 a 4 dagen. Beetje flauw, dus van mijn part verdwijnt hij ook uit de overall stats.
Nep stellete ruzie makersquote:
Dafuq?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 05:08 schreef devzero het volgende:
De gemoederen liepen een beetje op tussen sommigen hier.
Dit heb ik allemaal gemist. Het stopzetten irriteerde mij. Ik heb moeite met de modmacht. Altijd al gehad. Beter blijf ik dan weg.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 05:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Tsja, hij liep een beetje door te posten nadat murp de reeks tijdelijk had stopgezet voor (eh) 3 a 4 dagen. Beetje flauw, dus van mijn part verdwijnt hij ook uit de overall stats.
Eerlijk gezegd was het wel even goed dat het topic dicht ging.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 05:12 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Dit heb ik allemaal gemist. Het stopzetten irriteerde mij. Ik heb moeite met de modmacht. Altijd al gehad. Beter blijf ik dan weg.
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 05:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd was het wel even goed dat het topic dicht ging.
Heb je ook moeite met bondagemacht of dat dan weer niet?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 05:12 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Dit heb ik allemaal gemist. Het stopzetten irriteerde mij. Ik heb moeite met de modmacht. Altijd al gehad. Beter blijf ik dan weg.
Ik ben niet voor de groep pakken, maar de individu. Ieder zijn eigenquote:Op zaterdag 31 maart 2018 05:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd was het wel even goed dat het topic dicht ging.
Alle macht. ODDer pur sang.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 05:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb je ook moeite met bondagemacht of dat dan weer niet?
No sir mr bondage! Whatever you say, you great controller of fokstats. I bow to you!quote:Op zaterdag 31 maart 2018 05:18 schreef bondage het volgende:
[..]
bondage powerquote:Op zaterdag 31 maart 2018 05:18 schreef bondage het volgende:
[..]
2x de helft = 40 cmquote:Op zaterdag 31 maart 2018 05:22 schreef -sabine- het volgende:
Ikwel de stats en alles dat met getallen te maken heeft.
A real fok! dick!quote:
Jammerquote:Op zaterdag 31 maart 2018 05:20 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Alle macht. ODDer pur sang.
Ook hier weer: ieder zijn meug.
Dat hoeft nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 05:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
No sir mr bondage! Whatever you say, you great controller of fokstats. I bow to you!
Mooi, was ik ook niet van planquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |