quote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
vraag nog eens iets waar ik semi schunnig op kan reageren .
ik vond dat de vorige keer veel te grappig
vbl holiganquote:
onstaat vast wel weer danquote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
dat kan je niet forceren dan is het nep![]()
40 topics !!quote:
ben jij een kloon van borrel of wat is dit.quote:
Nee ik ben echt mijzelf.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ben jij een kloon van borrel of wat is dit.
ontgroenin.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:16 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Is dat niet misbruik van mod-status?
Dat wil ik niet beweren maar de drempel ligt wel laag.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ontgroenin.
ze nemen tegenwoordig echt iedereen als mod aan.
quote:
Ze krijgen blijkbaar niet meer zoveel aanmeldingen. Ik had me bijna aangemeld om mod op BTC te worden, gelukkig was ik op tijd weer nuchter.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ontgroenin.
ze nemen tegenwoordig echt iedereen als mod aan.
eerst al die haagse postopkrikker en mevrouw altijd stoned nu deze twee parels op vbl.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:19 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat wil ik niet beweren maar de drempel ligt wel laag.
ben je er nogquote:
Mijn stem heb jequote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
eerst al die haagse postopkrikker en mevrouw altijd stoned nu deze twee parels op vbl.
ik ga denk ik maar voor de functie van FA een mailtje sturen.
bedankt Eddyquote:
ook fijnquote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja.
ben muziekjes aan het luisteren
Welke ?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja.
ben muziekjes aan het luisteren
nice old school.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:25 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik luister bijna altijd liefdesliedjes
weet niet waarom
Een van me favorietenquote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
nice old school.
wat vind je van Aliyah?
zooquote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:25 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik luister bijna altijd liefdesliedjes
weet niet waarom
van mij ook helaas veel te jong heen gegaan.quote:
Mevrouw altijd stoned?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
eerst al die haagse postopkrikker en mevrouw altijd stoned nu deze twee parels op vbl.
ik ga denk ik maar voor de functie van FA een mailtje sturen.
ja amara wel aardig persoon verder.quote:
iddquote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
van mij ook helaas veel te jong heen gegaan.
deze isnet als try again.
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:30 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat is dan zeker niet gezond. Ga eens snel pakken dan.
biertjes drinkenquote:
Is ook niet veel meer van over dan na wekenlang dachten door pakkenquote:
Queen of the Damned ken je dan ook wel heel slecht vervolg op Interview with the vampire maar Alliyah speelde haar rol goed.quote:
Vast geen Pantera - Walk zoals mij.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:29 schreef hemarookworst het volgende:
Jullie hoeven niet te raden wat ik nu luister
Zekerquote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:32 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Proost !! Nog 1 en dan naar bed
is ook best wel logisch is toch echt niet te doenquote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is ook niet veel meer van over dan na wekenlang dachten door pakken
Proostquote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:32 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Proost !! Nog 1 en dan naar bed
ja vlak daarna ging ze dood, ze was ook voor the matrix gecastquote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Queen of the Damned ken je dan ook wel heel slecht vervolg op Interview with the vampire maar Alliyah speelde haar rol goed.
kloptquote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
is ook best wel logisch is toch echt niet te doen
Pantersquote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vast geen Pantera - Walk zoals mij.
yup en op haar 15e met R.kelly getrouwd.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja vlak daarna ging ze dood, ze was ook voor the matrix gecast
quote:
dit spel is slecht voor je gesteldheid.quote:
jaquote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
yup en op haar 15e met R.kelly getrouwd.
cijfer?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:35 schreef hemarookworst het volgende:
Heb vandaag een nieuwe experimentele hertog Jan gedronken
Vertel *hipsquote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:35 schreef hemarookworst het volgende:
kloptquote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
dit spel is slecht voor je gesteldheid.
Experimenteel?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:35 schreef hemarookworst het volgende:
haha hij is nu helemaal gek met een eigen sekte enzo hoorde ik laatst wel jammer vond zijn muziek ook altijd wel tof.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja![]()
deze is door hem geschreven.. ironisch![]()
![]()
En is er al een bochel op je rug aan het groeien?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:35 schreef hemarookworst het volgende:
klopt dat had ik ook gelezen, dat hij huizen heeft waar hij dames vasthoudquote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
haha hij is nu helemaal gek met een eigen sekte enzo hoorde ik laatst wel jammer vond zijn muziek ook altijd wel tof.
ignition kwam vroeger op elk feestje wel eens voorbij.
mark ik jij aloa wie gaat er als volgende kapotquote:
nee echt niet meer.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:37 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nog iets minder dan 24 uur en je doet weer mee?
Dexterquote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
mark ik jij aloa wie gaat er als volgende kapot
Klinkt goed Tripel vind ik niks!quote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:37 schreef hemarookworst het volgende:
https://www.hertogjan.nl/bieren/enkel/
Deze en vind hem lekker in tegenstelling tot de tripel
fiesta ignition en snake.quote:
die ook altijd ja.quote:
sowquote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
fiesta ignition en snake.
en daarvoor natuurlijk die slow platen i belive i can fly gotham city en turn back the hands of time.
hij heeft zelfs een nummer over mij gemaakt.
je moet vragen welke anders komt mijn grap niet aan.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
sowja ik vind zijn muziek ook wel goed
maar hij is wel ziek in zijn hoofddoet dat toch een beetje afbreuk aan de muziek
Wie?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:40 schreef hemarookworst het volgende:
Asot op 538 aan het luisteren zoals elke vrijdag
Als ik 'm tegenkom eens proberen. Maar meestal vind ik die speciaalbieren van traditonele pilsbrouwers een beetje matig.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:37 schreef hemarookworst het volgende:
https://www.hertogjan.nl/bieren/enkel/
Deze en vind hem lekker in tegenstelling tot de tripel
ok.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
je moet vragen welke anders komt mijn grap niet aan.
Aaaaaaaaaw shiiiiiiiit nigga!quote:
Nee dat klopt misschien maar volgens mij ben je er niet veel minder dan anders?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
omdat dit spel niet gezond meer is voor een fanatiek iemand
het brak me niet op want mijn schema is nog steeds iedere dag hetzelfde qua opstaan e.d.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:43 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nee dat klopt misschien maar volgens mij ben je er niet veel minder dan anders?
En brak het je echt op? Ik had het idee dat je het deed omdat het kon niet omdat je van jezelf moest?
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ok.
* Borrelnootje00 stelt een onverwachtse vraag
Welk nr dan?
vind hun speciaalbieren wel ok, en het blijft een grote brouwer dus gericht op makkelijk toegankelijk bierquote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ik 'm tegenkom eens proberen. Maar meestal vind ik die speciaalbieren van traditonele pilsbrouwers een beetje matig.
Zoals Brand, dat vind ik echt een prima pils, hun herfstbok vind ik ook lekker maar wat ze voor de rest aan 'speciaaltjes' brouwen hadden ze beter kunnen laten.
Ik snap je puntquote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
het brak me niet op want mijn schema is nog steeds iedere dag hetzelfde qua opstaan e.d.
en nu ga ik slapen.quote:
tofquote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat ben ik, ik draai daar als kiwi
nu laat me blozenquote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
slaap lekker the world greatest
o godquote:
Wikiquote:
Toegankelijk ok, maar dat is meer dan bijvoorbeeld wat extra hop in je pilsrecept pleuren en het dan IPA noemen. Echt, serieus, buiten hun bokbier vind ik het ontzettend matig. Niet dat ik het niet opdrink natuurlijk....quote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vind hun speciaalbieren wel ok, en het blijft een grote brouwer dus gericht op makkelijk toegankelijk bier
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:50 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Voor Mn gemoedstoestand morgen is het beter dat ik ga ... maar voor mn gemoedstoestand nu zeg ik fuck iT nog 1tje
Op vrouwenjachtquote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:49 schreef hemarookworst het volgende:
Ff mijn kontsnor en balbaard bijwerken
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:53 schreef hemarookworst het volgende:
Hoeveel kost een zakje eminems? 50 cent.
Haags heeft ook bitcoins denk ik. Dan is rood wel de kleur die toepasselijk is.quote:
nehquote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Haags heeft ook bitcoins denk ik. Dan is rood wel de kleur die toepasselijk is.
Dan is rood idd wel passend maar ook groen vanwege de ergenis.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Haags heeft ook bitcoins denk ik. Dan is rood wel de kleur die toepasselijk is.
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
wat zijn jullie scherp![]()
vileine opmerkingen
Als iets 45 cent kost '50 cent' geven en een "nickelback" krijgen.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:53 schreef hemarookworst het volgende:
Scherp niet echt, wel nog te actief.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
vileine opmerkingen
Snap je nou wat ik bedoel met dat fok niet goed voor je is?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
vileine opmerkingen
scherp genoeg iigquote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:55 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Scherp niet echt, wel nog te actief.
ja dat gaat dan vanzelf he?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Snap je nou wat ik bedoel met dat fok niet goed voor je is?
Jaquote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als iets 45 cent kost '50 cent' geven en een "nickelback" krijgen.
Fok is WEL goed voor je.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Snap je nou wat ik bedoel met dat fok niet goed voor je is?
Omdat er gewoon geen variatie in mogelijk is.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:57 schreef hemarookworst het volgende:
Waarom is psytrance zo irritant eentonig en voorspelbaar
Ik hou niet van rode vlekken.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:57 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja dat wou je graag horen toch ... u vraagt wij draaien
Ooit had ik bijna alle uitzendingen ergens op een hdd staan.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:59 schreef hemarookworst het volgende:
Laatste minuten asot gewoon uitgezet, wordt laatste jaren een vast onderdeel van de show
Precies. cynisch, sarcastisch, afzeiken. En niet dat ik niet van de zwarte humor ben maar ik merk bij mezelf dat ik op fok vaak alléén maar zo ben.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja dat gaat dan vanzelf he?
soort indoctrinatie
Niet, je hebt ook zelfreflectie.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Precies. cynisch, sarcastisch, afzeiken. En niet dat ik niet van de zwarte humor ben maar ik merk bij mezelf dat ik op fok vaak alléén maar zo ben.
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Precies. cynisch, sarcastisch, afzeiken. En niet dat ik niet van de zwarte humor ben maar ik merk bij mezelf dat ik op fok vaak alléén maar zo ben.
Nice, gewoon vanaf 2001 ook?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:00 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ooit had ik bijna alle uitzendingen ergens op een hdd staan.
Of bang dat je betrapt wordt BoeF Hahaquote:
quote:
Vaker de Prrrrrrrr zijnquote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oohhhhhhhhhh jaaaaa zo mooiquote:
Nee iik ben vrijgezelquote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:02 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Of bang dat je betrapt wordt BoeF Haha... maar wie zei dat ik lipstick draag
Hey moet ik je weer jn de scores gooien komende maandquote:
nou neequote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
of heb je lang geslapen vanacht haags
Dat ik zelf de was doe.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:05 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ah oké... wat is het probleem dan
miss ben je high on lifequote:
Jammer dat je zo ver weg woont... samen hyper doen in een kroegje is veel leukerquote:
truequote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:06 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Jammer dat je zo ver weg woont... samen hyper doen in een kroegje is veel leuker
Beetje Shout en klaar !quote:
Doe eens een showtje geven dan.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:08 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Beetje Shout en klaar !
Maar je kunt ook rode lippen krijgen zonder lippenstift en dat is ook nog eens veel leuker.. en laat ook niet af.
En weer een postquote:
ik ben hyper. Help mequote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:09 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
En weer een posterg triest dezen
Een rok dragen in de winterquote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:09 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Wat denk jij? Waar ik rode lippen van krijg dan??
Zuigen op een zuurtjequote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:09 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Wat denk jij? Waar ik rode lippen van krijg dan??
jaartjequote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat ik me nou afvraag hè. Hoe lang gaat het duren voordat we weer een betere voetbalinterviewquote (onthouden voor scrabble) krijgen dan "Rustaaaaaaag". Ik bedoel, dat is nog beter dan "Ben ik nou zo slim, of zijn jullie zo dom??!?!".
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
dat is meer pffffrrrttt
just saying![]()
Wat denk jij zelf?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat ik me nou afvraag hè. Hoe lang gaat het duren voordat we weer een betere voetbalinterviewquote (onthouden voor scrabble) krijgen dan "Rustaaaaaaag". Ik bedoel, dat is nog beter dan "Ben ik nou zo slim, of zijn jullie zo dom??!?!".
lekker voorhuid joggen, daar word je rustig vanquote:
goed planquote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
lekker voorhuid joggen, daar word je rustig van
Hij is al een paar jaar oud ondertussen. Blijkt toch niet mee te vallen.quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:10 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nee
Weet je nog ...
You’re good with CAT’s because you....
heb je goed gezienquote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij is al een paar jaar oud ondertussen. Blijkt toch niet mee te vallen.
Je mag er een tijdje niet op van je vriendin zekerquote:
neequote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je mag er een tijdje niet op van je vriendin zeker
Is niet te voorspellen eigenlijk hè? Je hebt er wel ehm, authentieke figuren voor nodig en de juiste context om zo'n uitspraak meme te laten gaan.quote:
Dan speel ik niet mee.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
morgen nacht helemaal
nieuwe ronde
probeer dit maar te overtreffenquote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is niet te voorspellen eigenlijk hè? Je hebt er wel ehm, authentieke figuren voor nodig en de juiste context om zo'n uitspraak meme te laten gaan.
1 post en je speelt mee!quote:
Het hoeft niet echt overtreffen te zijn natuurlijk, gewoon zo'n uitspraak die iedereen te pas en te onpas quotequote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
probeer dit maar te overtreffen![]()
en dan is context ook nog een belangrijke factor
Precies als je dat maar goed en lang genoeg doet worden je lippen wel roodquote:
JUICHENquote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het hoeft niet echt overtreffen te zijn natuurlijk, gewoon zo'n uitspraak die iedereen te pas en te onpas quote![]()
Van Gaal was daar wel king in.
Soms zelfs bloederigquote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:18 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Precies als je dat maar goed en lang genoeg doet worden je lippen wel rood
geldt dat voor beide lippen?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:18 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Precies als je dat maar goed en lang genoeg doet worden je lippen wel rood
Ik bedoel maarquote:
Jaquote:
Gaan jullie dit jaar nog wereldkampioen worden of is het voor volgend jaar?quote:
Dan mag je hard aan de bak.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:21 schreef Clicks_nl het volgende:
Weer een nachtje an die arbeit
Even wat puntjes scoren
haags weet het beterquote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:22 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Gaan jullie dit jaar nog wereld kampioen worden of is het voor volgend jaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |