Kwaliteit?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 21:44 schreef Prisha het volgende:
Ik heb hem op DailyMotion gevonden. met engelse ondertiteling
mwoaquote:
De ondertitels zijn er niet de hele tijd. Geen idee wat er soms gebeurt, ik verzin gewoon de helft erbijquote:
staat ook op youtube, kun je ook Engelse ondertitel instellen zo te zienquote:Op vrijdag 30 maart 2018 22:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
De ondertitels zijn er niet de hele tijd. Geen idee wat er soms gebeurt, ik verzin gewoon de helft erbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is goedquote:Op vrijdag 30 maart 2018 22:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
De ondertitels zijn er niet de hele tijd. Geen idee wat er soms gebeurt, ik verzin gewoon de helft erbij
Ich bin ausgept von die Gute Freitagsfesten, Was war das wieder ein Fest diese Jahr. Alle Leute singen und tanzen in die Straen.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Wieso nicht? Gibt es eine party? Ohne uns?
sorry viel malquote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ich bin ausgept von die Gute Freitagsfesten, Was war das wieder ein Fest diese Jahr. Alle Leute singen und tanzen in die Straen.
Scrut liebt dich noch immer. Kein problem.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
sorry viel mal![]()
ik was niet goed tegen dich
wat hadden ze vor en Problem nu in Utopia?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Scrut liebt dich noch immer. Kein problem.
Sand darber.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
sorry viel mal![]()
ik was niet goed tegen dich
wegen was?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ach, ik stop toch binnenkort met FOK!
Ah, dan koelt het toch wat af.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:55 schreef mario390 het volgende:
als jullie gevraagt hebben of de Auto´s Air Condition hebben, de Fenster van de Autos zijn offen altijd
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ach, ik stop toch binnenkort met FOK!
Welnee joh, stop dan met twitter, ik ben weer afgeslotenquote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, morgen is mijn laatste dag.
grappje? niet stoppen je bent Topquote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, morgen is mijn laatste dag.
hoe kann dat?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Welnee joh, stop dan met twitter, ik ben weer afgesloten
Twitter is hip. Wat heb jij gedaan?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Welnee joh, stop dan met twitter, ik ben weer afgesloten
Mad Max.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 00:59 schreef mario390 het volgende:
hu weten jullie van welke Film dat Lied " One of The Living " is
veiligheidswaarschuwing, moet ik weer een telefoonnummer fixenquote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Twitter is hip. Wat heb jij gedaan?
Zijn er nog familieleden wiens nummer je nog niet gebruikt hebt?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
veiligheidswaarschuwing, moet ik weer een telefoonnummer fixen
Beyond Thunderdome?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:03 schreef mario390 het volgende:
ik heb ook wel Idioten op Twitter "Idiot genoemt" ik ben er nog
had wat Estlandse nummers gevonden, maar die accepteert ie nietquote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zijn er nog familieleden wiens nummer je nog niet gebruikt hebt?
Ik heb nog nooit m'n telefoonnummer opgegeven.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
had wat Estlandse nummers gevonden, maar die accepteert ie niet
waarom van estland?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
had wat Estlandse nummers gevonden, maar die accepteert ie niet
Maar je hebt m wel op je telefoonapp? dan hebben ze ook je nummerquote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit m'n telefoonnummer opgegeven.
ow dat zijn zogenaamd online mobiele nummers, kun je naar toe laten smsen en dan lees je dat op een websitequote:
Nee, alleen op m'n flaptop.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maar je hebt m wel op je telefoonapp? dan hebben ze ook je nummer
okequote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
ow dat zijn zogenaamd online mobiele nummers, kun je naar toe laten smsen en dan lees je dat op een website
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |