klopt.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 17:52 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Zo, die hadden we lang niet gehad.
niet zo doenquote:
zie hetquote:Op vrijdag 30 maart 2018 17:53 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
niet zo doen
ik doe weer normaal #recalcitrantemodeoff
dus hij gaat straks slapen. Waarop ik zei dat het geen verschil maakt want hij haalt toch 0 punten ook al blijft hij wakker.quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 17:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dus hij gaat straks slapen. Waarop ik zei dat het geen verschil maakt want hij haalt toch 0 punten ook al blijft hij wakker.![]()
![]()
Doe niet zo onaardig.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 18:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Spuug het niet uit. Is zo zonde
bewustquote:Op vrijdag 30 maart 2018 18:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb vroeger weleens een nieuw tapijtje gelegd op het bord van mijn vader.
Schouder doet pijn. Kutlichaam kan niks hebben.quote:
beterschap, ik heb van streep geleerd dat je nu griep krijgtquote:Op vrijdag 30 maart 2018 18:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Schouder doet pijn. Kutlichaam kan niks hebben.
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 18:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
bij de tandarts wel een keer
Komt van het sporten. Als ik er ook nog griep bij krijg ben ik echt mad.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 18:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
beterschap, ik heb van streep geleerd dat je nu griep krijgt
Komt goedquote:Op vrijdag 30 maart 2018 18:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Komt van het sporten. Als ik er ook nog griep bij krijg ben ik echt mad.
Ze werken hard aan een allround vaccin, maar dat kan nog wel ff duren.quote:
Ik moet biologie ofzo studeren toch?quote:
gaat er niet komen...quote:Op vrijdag 30 maart 2018 18:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze werken hard aan een allround vaccin, maar dat kan nog wel ff duren.
Dit.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 18:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
gewoon goed uit zieken blijft het beste middel.
Het lijkt niet kansloos te zijn voor zover ik het gevolgd heb.quote:
nooit wat over gehoord eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 18:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het lijkt niet kansloos te zijn voor zover ik het gevolgd heb.
Tijd geleden in de krant wat over gelezen en iets op tv.van gezien.quote:
Ik ga terug in de tijd en geef jouw ouders een folder en voorbehoedsmiddelenquote:
sowquote:Op vrijdag 30 maart 2018 18:58 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik ga terug in de tijd en geef jouw ouders een folder en voorbehoedsmiddelen
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 19:10 schreef BoneThugss het volgende:
Moet jij geen FvD'ers beledigen? AHAAA
kloptquote:Op vrijdag 30 maart 2018 19:10 schreef Molurus het volgende:
[..]
Daarvoor kom je nog wel wat zetten tekort.
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 19:27 schreef hemarookworst het volgende:
Is haags nog steeds niet uitgeschaakt
Je hebt al een dame geschaakt is dat nog niet genoegquote:
altijd voor meer gaanquote:Op vrijdag 30 maart 2018 19:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je hebt al een dame geschaakt is dat nog niet genoeg
Of zoals Iwanius het zegt: Tis tenslotte vrijdagavondquote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 19:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Of zoals Iwanius het zegt: Tis tenslotte vrijdagavond
echt een recreatief levensgenieterquote:Op vrijdag 30 maart 2018 19:53 schreef hemarookworst het volgende:
(vroeg) Avondeten
[ afbeelding ] ]
Maar weer eens deze aloude combo van weleer genomen: Gamba salade,glasnoedels met
kipgehakt, en 2 verschillende bereidingen van Gamba's = spicy en mild.
Opvolgend
[ afbeelding ]
Acclimatiseringstijd met 1 van mijn favoriete rums.
quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:33 schreef hemarookworst het volgende:
Voor zo'n vetklep is het natuurlijk moeilijk te bevatten dat er marathonlopers bestaan.
en gewoon in de ochtend ook zoietsquote:Op vrijdag 30 maart 2018 19:53 schreef hemarookworst het volgende:
(vroeg) Avondeten
[ afbeelding ] ]
Maar weer eens deze aloude combo van weleer genomen: Gamba salade,glasnoedels met
Opvolgend
[ afbeelding ]
als toegewijd acclimatiseerder moet je wel offers brengen natuurlijkquote:
cheers alvastquote:Op vrijdag 30 maart 2018 20:07 schreef aloa het volgende:
Ik ga zo aan het bier...het is tenslotte weekend
Teveel gedoe. Ik heb een diepvriespizza gegeten en daarna een joint gerookt, wel zo makkelijk.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 19:53 schreef hemarookworst het volgende:
(vroeg) Avondeten
[ afbeelding ] ]
Opvolgend
[ afbeelding ]
Jij vertelde toch dat je als je naar de winkel gaat steeds iets nieuws haalt?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 20:10 schreef hemarookworst het volgende:
alle buitenlands bier 25% korting bij ah![]()
![]()
ultiem genietenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 20:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Teveel gedoe. Ik heb een diepvriespizza gegeten en daarna een joint gerookt, wel zo makkelijk.
De nieuwe lentebierenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 20:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Jij vertelde toch dat je als je naar de winkel gaat steeds iets nieuws haalt?
Wat is je laatste nieuwe aankoop geweest?
goede aankoopquote:
Maar ook weer niet elke keer hoor. Als er een zoveelste IPA is voor 3 euro per fles ga ik dat niet meer halenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 20:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
goede aankoop![]()
ik ga nu ook een drankje nemen
ja dat ken je alquote:Op vrijdag 30 maart 2018 20:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maar ook weer niet elke keer hoor. Als er een zoveelste IPA is voor 3 euro per fles ga ik dat niet meer halen
juist welquote:Op vrijdag 30 maart 2018 20:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
maar zonder regen..
geen zonneschijn
Jup, zeker na een week werken. Nu even lang weekend en daar wil ik relax mee starten.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 20:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ultiem genieten
snel makkelijk genot![]()
klinkt goed.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 20:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Teveel gedoe. Ik heb een diepvriespizza gegeten en daarna een joint gerookt, wel zo makkelijk.
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 20:25 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, zeker na een week werken. Nu even lang weekend en daar wil ik relax mee starten.
Nah, kan beter bedenken maar voor nu prima, geen zin om eten te gaan maken.quote:
Ja, slobberkleding aan en op bed liggenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 20:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]lekker chillaxen beste gevoel wat er is
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 20:30 schreef bondage het volgende:
[..]
Nah, kan beter bedenken maar voor nu prima, geen zin om eten te gaan maken.
[..]
Ja, slobberkleding aan en op bed liggen
Zelf Pizza maken...dat is pas lekkerquote:Op vrijdag 30 maart 2018 20:30 schreef bondage het volgende:
[..]
Nah, kan beter bedenken maar voor nu prima, geen zin om eten te gaan maken.
[..]
Ja, slobberkleding aan en op bed liggen
Ook altijd zo neergezet dat je de labels goed kunt lezenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 19:53 schreef hemarookworst het volgende:
(vroeg) Avondeten
[ afbeelding ] ]
Opvolgend
[ afbeelding ]
elke dag ookquote:Op vrijdag 30 maart 2018 20:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Ook altijd zo neergezet dat je de labels goed kunt lezen
Alsof roken slecht voor je isquote:
Het gaat om het elke dag idee. Iedere ochtend ("vroege lunch") een fles bubbeltjeswijn, bij het "vroege avondeten" 2 flessen wijn en dan nog een paar cocktails bij de "late snack" zet toch wel aan over de jaren (iwanius is niet een van de jongste)quote:
Zolang je voldoende beweegt vallen een paar flesjes wijn per dag wel mee, maar ik denk niet dat opa iwa dat doet. Boeit me verder ook niet, zijn posts zijn verder wel vermakelijk.quote:
Waar post ie zoal? Kom m nooit tegen.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 21:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Zolang je voldoende beweegt vallen een paar flesjes wijn per dag wel mee, maar ik denk niet dat opa iwa dat doet. Boeit me verder ook niet, zijn posts zijn verder wel vermakelijk.
CUL en KLBquote:Op vrijdag 30 maart 2018 21:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waar post ie zoal? Kom m nooit tegen.
NOG EEN DAGJE MIKEYquote:Op vrijdag 30 maart 2018 21:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
zo ik ben mij toch vroeg moe vandaag twee keer 4 uur slaap hakt er toch in.
Deze reeks niet volgenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 21:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waar post ie zoal? Kom m nooit tegen.
was leuk...quote:Op vrijdag 30 maart 2018 21:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Zolang je voldoende beweegt vallen een paar flesjes wijn per dag wel mee, maar ik denk niet dat opa iwa dat doet. Boeit me verder ook niet, zijn posts zijn verder wel vermakelijk.
Anders geloven mensen niet dat het iwanius isquote:Op vrijdag 30 maart 2018 21:20 schreef aloa het volgende:
[..]
was leuk...![]()
Die sigaar ook elke keer erbij
idd.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 21:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Anders geloven mensen niet dat het iwanius is
Ons aller AJAXquote:Op vrijdag 30 maart 2018 21:24 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Hij had best leuke topics in KLB, maar die zijn te makkelijk en te eentonig geworden.
*ril*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Devgodzeroquote:
2e paasdag.quote:
quote:
Morgen weerquote:
quote:
jij bent wel een kanshebber voor volgend seizoen.quote:
nooooooooooopequote:Op vrijdag 30 maart 2018 21:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
jij bent wel een kanshebber voor volgend seizoen.
je post extreem veel recent en hebt de spirit nog.quote:
Eeuwige roem is er voor je weggelegdquote:Op vrijdag 30 maart 2018 22:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tis dat ik nu meedoe voor het podium en het nog maar één dag is anders was ik er al lang mee gekapt. Volgend seizoen hoogstens voor de gezelligheid posten.
Kan hema ook eens 1st wordenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 22:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
ga ook minder posten dat zo af en toe bevalt me wel.
This shit is cutting into my gaming everything time.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 22:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Eeuwige roem is er voor je weggelegd
Fok!ken of lekker in de kroeg zuipen, neuken,vreten. Lijkt me een makkelijke keuze voor ons zolderkamerautisten.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 22:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
This shit is cutting into my gaming everything time.
ik zag gisteren die night en lexy hele gesprekken voeren na alle drama die ze samen gebracht hebben.quote:
Ik ben gekruisigd in FB en POLquote:Op vrijdag 30 maart 2018 22:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Ga maar slapen zoon, over 3 dagen mag je weer wakker worden
Die night, is die wel helemaal goed? Of hij mankeert iets of hij is echt een top notch troll.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 22:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik zag gisteren die night en lexy hele gesprekken voeren na alle drama die ze samen gebracht hebben.
why not bothquote:Op vrijdag 30 maart 2018 22:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die night, is die wel helemaal goed? Of hij mankeert iets of hij is echt een top notch troll.
ook gezonder voor je gemoedstoestandquote:Op vrijdag 30 maart 2018 22:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
ga ook minder posten dat zo af en toe bevalt me wel.
Dat wil ik ook niet helemaal uitsluiten.quote:
Is het morgen ook een bijzondere dag trouwens net als goede vrijdag of zo?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 22:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat wil ik ook niet helemaal uitsluiten.
Het is voor mij ook niet bijster gezond, ik probeer juist aardiger, minder cynisch en sarcastisch te worden. Dan helpt het écht niet als je veel op fok komt.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 22:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ook gezonder voor je gemoedstoestand
fok stompt je af, ik denk soms jeetje denken mensen echt zo?
beide denk ik maar hij zit nu in de ik ga het beter doen fase dus dat accepteren we maarquote:Op vrijdag 30 maart 2018 22:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die night, is die wel helemaal goed? Of hij mankeert iets of hij is echt een top notch troll.
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 22:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Als aap jesuz ben je gekruisigd voor de zondes van POL [ afbeelding ]
Niet sarcastisch mogen zijnquote:Op vrijdag 30 maart 2018 22:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is voor mij ook niet bijster gezond, ik probeer juist aardiger, minder cynisch en sarcastisch te worden. Dan helpt het écht niet als je veel op fok komt.
kloptquote:Op vrijdag 30 maart 2018 22:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ook gezonder voor je gemoedstoestand
fok stompt je af, ik denk soms jeetje denken mensen echt zo?
Hoho, dat is onhaalbaar. Maar het hoeft ook niet zo te zijn dat ik m'n smoelwerk nauwelijks open kan trekken zonder dat de gevatte hatelijkheden eruit stromenquote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 22:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is voor mij ook niet bijster gezond, ik probeer juist aardiger, minder cynisch en sarcastisch te worden. Dan helpt het écht niet als je veel op fok komt.
dit is nog wel een van de meest vriendelijke topics wat dat betreft.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 22:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]ja precies.. toch een andere subcultuur hier, soms doe ik er aan mee maar eigenlijk vind ik best wel kut vaak in de zin van zwart wit dingen hier zijn.
Kan niet precies uitleggen maar soms is het zo hard.
Ja, er zitten hier een aantal trieste trols. Maar voor mij is sarcasme != hatelijkheden.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 22:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoho, dat is onhaalbaar. Maar het hoeft ook niet zo te zijn dat ik m'n smoelwerk nauwelijks open kan trekken zonder dat de gevatte hatelijkheden eruit stromen
Klopt, iig elkaar gewoon in de waarde laten tot zekere hoogte.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 22:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
dit is nog wel een van de meest vriendelijke topics wat dat betreft.
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 21:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
jij bent wel een kanshebber voor volgend seizoen.
nu ben ik wel benieuwd tot welke hoogtequote:Op vrijdag 30 maart 2018 22:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Klopt, iig elkaar gewoon in de waarde laten tot zekere hoogte.
passief agressieve reactiequote:Op vrijdag 30 maart 2018 22:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ga hier volgend seizoen diepe filosofische discussies beginnen. Met ellenlange posts waar iedereen helemaal in verzuipt. En dan stiekem #1 worden
vunzig weer zegquote:Op vrijdag 30 maart 2018 22:32 schreef devzero het volgende:
[..]
nu ben ik wel benieuwd tot welke hoogte
Ik zal jou eens agressief pacificerenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 22:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
passief agressieve reactie![]()
huehue![]()
Ga ervoorquote:Op vrijdag 30 maart 2018 22:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ga hier volgend seizoen diepe filosofische discussies beginnen. Met ellenlange posts waar iedereen helemaal in verzuipt. En dan stiekem #1 worden
preciesquote:Op vrijdag 30 maart 2018 22:35 schreef devzero het volgende:
Een gezamenlijk kusje-kroel-kroel moment. Even een grouphug voor we weer beginnen met schelden.
KOM DANNNNquote:Op vrijdag 30 maart 2018 22:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zal jou eens agressief pacificeren
Dat lukt vrij makkelijk.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 22:39 schreef hemarookworst het volgende:
#1 boeit voor mij niet veel, als ik maar in de top20 kom
Omdat ik zwart ben zeker hè?quote:
en jij ook zelfs nu nog.quote:
Geen woord aan gelogen.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 22:42 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nee je schreef dat je hier minder ging posten.
Ik zal maar niet over crypto beginnen hè?quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 22:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik ga volgend seizoen mijn fok harem uitbreiden.
Vertel eens meer.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 22:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zal maar niet over crypto beginnen hè?
Wat is dat?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 22:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zal maar niet over crypto beginnen hè?
Doe maar zoquote:
of wil je de enige blijven.quote:
beter jointje roken .quote:Op vrijdag 30 maart 2018 22:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zit nu aan de zware bieren omdat m'n schouder pijn doet.
Doe ik nooit meer en sowieso niet in huis. Alcohol is als pijnstiller trouwens superieur aan cannabis is mijn ervaring.quote:
Je vriendin....quote:Op vrijdag 30 maart 2018 22:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik ga zo naar bed want heb niet verl beters te doen als ik niet thuis ben.
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 22:52 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Een nootje bij de borrel is trouwens niet verkeerd
is de hoeveelheid dan wel in eerlijke verhoudingen ?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 22:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Doe ik nooit meer en sowieso niet in huis. Alcohol is als pijnstiller trouwens superieur aan cannabis is mijn ervaring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |