vroeg nam ik altijd playboy mee die ik opensloeg als er iemand naast me ging zitten.quote:
Meeste vrouwen die ik ken hebben daar geen moeite mee.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 13:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
vroeg nam ik altijd playboy mee die ik opensloeg als er iemand naast me ging zitten.
ging er een keer een fucking lekker wijf naast me zitten.
Vind ik ook.quote:
ooit werd er een oma met kleinkinderen heel boos op mij.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 13:41 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Meeste vrouwen die ik ken hebben daar geen moeite mee.
[..]
Vind ik ook.
Mijn antwoord had heel simpel geweest: Kom je wel eens op het strand? Daar zie je net zoveel.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 13:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ooit werd er een oma met kleinkinderen heel boos op mij.
dat doe je toch niet in het openbaar?
Dat is idd ook een goed en net antwoordquote:Op vrijdag 30 maart 2018 13:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik zei iets van leven en laten leven en ging verder met lezen.
Het is de vast braille versie geweest.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 13:53 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Alleen niet heel geloofwaardig.. Lezen in de Playboy..
prima interviews.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 13:53 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Alleen niet heel geloofwaardig.. Lezen in de Playboy..
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 13:54 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Het is de vast braille versie geweest.
Van de laatste playboy die ik in handen heb gehad (die met Paay) was ik niet echt onder de indruk.quote:
jaren geleden voor paay dat ik playboy heb gelezen.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 14:02 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
[..]
Van de laatste playboy die ik in handen heb gehad (die met Paay) was ik niet echt onder de indruk.
Wat heb je gedaan, Mikey.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 14:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
apart dat skype geen delete conversaties optie meer heeft.
Alles voor altijd in de cloud opslaan toch?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 14:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
apart dat skype geen delete conversaties optie meer heeft.
haha niks viel me gewoon op dat het niet meer kon en vroeger welquote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 14:12 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Dan zou hij het toch niet willen deleten
Jajaquote:Op vrijdag 30 maart 2018 14:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
haha niks viel me gewoon op dat het niet meer kon en vroeger wel
got skype?quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 14:13 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Afhankelijk van de prestaties denk ik..
ga nu net naar vriendin maar voeg je maandag wel even toe.quote:
Zeker weten maar 5?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 14:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
bijna in oss daar zakt het gemiddelde IQ met 5 punten.
Hey, naar je vriendin! Veel plezier!quote:Op vrijdag 30 maart 2018 14:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ga nu net naar vriendin maar voeg je maandag wel even toe.
nee maar ik ben nog vriendelijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
zou goed zijn.quote:
Ze wassen alleen hun voetzolen en handen.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 14:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
zou goed zijn.
vraag me nu af hoe het komt dat afrikanen altijd zo een sterke lichaams geur hebben.
Ze hebben van die grote dingen, ik denk daaromquote:Op vrijdag 30 maart 2018 14:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
zou goed zijn.
vraag me nu af hoe het komt dat afrikanen altijd zo een sterke lichaams geur hebben.
zit er een vlak bij en ik ruik gelijk die typische kruiden geur.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 14:42 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ze wassen alleen hun voetzolen en handen.
en de vrouwen dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 14:43 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ze hebben van die grote dingen, ik denk daarom
Dan is het toch niet hun lichaamsgeur? Eerder de middelen die ze op hun haar en lichaam smeren.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 14:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
zit er een vlak bij en ik ruik gelijk die typische kruiden geur.
heb er ooit een topic over gemaakt maar werd gelijk bestempeld als rasicme sommige vraagstukken mogen niet onderzocht worden.
maar ze ruiken allemaal hetzelfde.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 14:44 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Dan is het toch niet hun lichaamsgeur? Eerder de middelen die ze op hun haar en lichaam smeren.
Lichaamsgeur is nooit hetzelfde. Zij gebruiken dezelfde geurmiddelenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 14:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
maar ze ruiken allemaal hetzelfde.
kan aan de geur soms ruiken of het afrikanen zijn of gewoon andere donkere mensen is toch gek.
hehequote:
toch maak ik mij zorgen over hoe weinig mensen er kunnen lezen in Brabant.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 14:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
altijdhaha
[..]
they see me rollin they hatin![]()
[ afbeelding ]
zonde van energie om je daar druk om te makenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 14:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
toch maak ik mij zorgen over hoe weinig mensen er kunnen lezen in Brabant.
quote:
heeft investeren nog zin of gewoon afstoten naar België?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 14:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
zonde van energie om je daar druk om te maken![]()
Afstoten is niet goed.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 14:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
heeft investeren nog zin of gewoon afstoten naar België?
en véél drugs geld.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 15:02 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Afstoten is niet goed.
KOmt nogal veel voedsel vandaan
Kippen: 26.000.000 (26 miljoen)
Varkens: 5.500.000 (5,5 miljoen)
Koeien: 660.000 (0,7 miljoen)
Veehouderijen: > 11.000
Intensieve veehouderijen: 1.100
Megastallen: 174
DM pics pleasequote:Op vrijdag 30 maart 2018 15:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
sorry voor de stilte er ging zowaar een lekker wijf naast me zitten .
haha ging netflix aanzetten .quote:
Broeder Trippincoin!quote:
really trippinquote:
storing bij puursquote:
quote:
Met liefdequote:Op vrijdag 30 maart 2018 16:52 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Maak van uw scheet een donderslag.
Hallo haagsquote:
Ja prima hoorquote:
Mooiquote:
Komt goed hoorquote:Op vrijdag 30 maart 2018 17:20 schreef _--_ het volgende:
Alleen al bij een beweging heb ik overal pijn.
Heb je vastzittende hoest?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 17:23 schreef _--_ het volgende:
Net gehoest en het voelde alsof mijn huig in zuid-afrika belandde.
begin van de griep?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 17:23 schreef _--_ het volgende:
Net gehoest en het voelde alsof mijn huig in zuid-afrika belandde.
Nee, als ik slik doe ik dat met moeite en het doet pijn.quote:
hooikoorts?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 17:35 schreef _--_ het volgende:
en ik zei net hoesten. maar ik bedoelde niezen. Overal vloog slijm uit.
Dan was 30 cm toch te veel voor je.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 17:34 schreef _--_ het volgende:
[..]
Nee, als ik slik doe ik dat met moeite en het doet pijn.
Heb ik niet. Anders had ik een loopneus. Ik heb alleen spierpijn en nare keelpijn.quote:
Dan moet je dit eens proberenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 17:34 schreef _--_ het volgende:
[..]
Nee, als ik slik doe ik dat met moeite en het doet pijn.
jajaquote:Op vrijdag 30 maart 2018 17:35 schreef _--_ het volgende:
en ik zei net hoesten. maar ik bedoelde niezen. Overal vloog slijm uit.
komt wel goed met jouquote:Op vrijdag 30 maart 2018 17:36 schreef _--_ het volgende:
[..]
Heb ik niet. Anders had ik een loopneus. Ik heb alleen spierpijn en nare keelpijn.
Dan doen m'n ouders dat maar. Ik ga niet uit huis.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 17:36 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Dan moet je dit eens proberen
http://www.pfluger.nl/pro(...)tanea-honingcomplex/
Dat Koop je bij de reformzaak, en verder goed insmeren met dampo en kleren aan en in bed uitzweten !quote:Op vrijdag 30 maart 2018 17:37 schreef _--_ het volgende:
[..]
Dan doen m'n ouders dat maar. Ik ga niet uit huis.
of stomen ook goed ideequote:Op vrijdag 30 maart 2018 17:39 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Dat Koop je bij de reformzaak, en verder goed insmeren met dampo en kleren aan en in bed uitzweten !
zweten?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 17:39 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Dat Koop je bij de reformzaak, en verder goed insmeren met dampo en kleren aan en in bed uitzweten !
doet niequote:
Ja ook maar daar moet je wel tegen kunnen. En als hij spierpijn heeft denk ik dat hij griep heeft dat moet je uitzweten eventueel met grog!quote:
ja precies, dan word het nog erger dan nu als hij echt de griep heeftquote:Op vrijdag 30 maart 2018 17:41 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja ook maar daar moet je wel tegen kunnen. En als hij spierpijn heeft denk ik dat hij griep heeft dat moet je uitzweten eventueel met grog!
Jup je hebt griep denk ik aangezien je spierpijn hebt.quote:
mijn god wat is dat ranzig.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 17:43 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Jup je hebt griep denk ik aangezien je spierpijn hebt.
Je kunt ook een grog maken, gekookt water Citroen, gember, Spaanse peper, en sterke drank (bijv. Rum)
sterke drankquote:Op vrijdag 30 maart 2018 17:43 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Jup je hebt griep denk ik aangezien je spierpijn hebt.
Je kunt ook een grog maken, gekookt water Citroen, gember, Spaanse peper, en sterke drank (bijv. Rum)
Ja en hoe sneller je je uitzweet hoe sneller je weer boven jan bent.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 17:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja precies, dan word het nog erger dan nu als hij echt de griep heeft
heb je al gemeten wat je temperatuur is?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 17:44 schreef _--_ het volgende:
Ik bibber juist van de kou terwijl de verwarming op 21 staat.
Nee, ik heb waarschijnlijk niet eens koorts.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 17:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
heb je al gemeten wat je temperatuur is?
niet gaan huillachenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 17:44 schreef _--_ het volgende:
:'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):')
Nee niet ranzig, oké ook niet het allerlekkerste maar het helpt!quote:Op vrijdag 30 maart 2018 17:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
mijn god wat is dat ranzig.
ok.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 17:45 schreef _--_ het volgende:
[..]
Nee, ik heb waarschijnlijk niet eens koorts.
sow!quote:Op vrijdag 30 maart 2018 17:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja, plop ff dat ding in je anus
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 17:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja, plop ff dat ding in je anus
ja maar dan haalt hij 0 punten.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 17:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ok.
slapen is ook meestal een goede remedie
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 17:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja maar dan haalt hij 0 punten.
Oh wacht!![]()
![]()
Als je het koud hebt nu dan heb je koorts!quote:Op vrijdag 30 maart 2018 17:44 schreef _--_ het volgende:
Ik bibber juist van de kou terwijl de verwarming op 21 staat.
dat smaakt wel lekkerderquote:Op vrijdag 30 maart 2018 17:46 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Als je het koud hebt nu dan heb je koorts!
Je kunt ook Citrosan nemen als je nog geen alcohol mag(wist ik niet)
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 17:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja maar dan haalt hij 0 punten.
Oh wacht!![]()
![]()
Nou nee vind ik niet!quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 17:51 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Oh ja weekend .... llllllaaaaaaaaaannnnngggggggg weekend !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |