abonnement Unibet Coolblue
pi_178867012
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 00:13 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Heb een lieve vriendin waarmee ik sinds december loop. Daarvoor echt een lange periode van wel 1,5 jaar gehad zonder vrouwen/liefde. Moet zeggen dat ik het niet super miste. Sommige momenten miste je iemand om iets te delen, maar rest niet.

Nu ik een relatie heb en ik haar soms 2 of 3 dagen niet zie, heb ik meer last van die paar dagen geen seks t.o.v. die 1,5 jaar waar ik alleen m’n rechterhand had.

Vind het echt wel fijner met vriendin, maar moet zeggen dat die periodes zonder liefdesleven me nog redelijk makkelijk af gingen.
Heb juist het tegenovergestelde. Heb 2 relaties gehad in mijn leven (29), en telkens het eerste jaar na de relatie als single vond ik zwaar kut.

Nu alweer 5 jaar vrijgezel, en dat is dus al zo lang dat ik eigenlijk niet echt meer weet hoe het is om een relatie te hebben.

Heb er wel behoefte aan inmiddels. Vooral zoals nu er weer een fucking mooi weekend aan komt heb ik twee keuzes : of gaan zuipen met een vriend die veel chillt met de vriendengroep van zijn broertje van 5 jaar jonger, of een beetje in mijn eentje racefietsen, hardlopen, in de zon chillen etc.

Het is alleen zo klote dat ik zelf nogal verlegen ben en relatief veel vrouwen richting mij ook :')
  dinsdag 1 mei 2018 @ 16:21:23 #202
477654 loginwithyournoggin
access guaranteed
pi_178867169
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 01:19 schreef J_Mormont het volgende:
Er zit mij gewoon iets enorm dwars bij het algehele contact met vrouwen :{

Niet dat ik heel vol van mijzelf ben, maar er zijn best wel een aantal vrouwen die mij wel aantrekkelijk vinden en (oppervlakkig gezien) ook wel leuk.

Alleen op de één of andere manier ben ik gewoon lastig benaderbaar, en ik creëer op de een of andere manier een ongemakkelijke situatie.

Ik merk dit ook met gesprekken met vrouwen waar meer mannen bij staan. Ik merk dat ik snel het oogcontact van de vrouw verlies, en dat ze vervolgens voor 90% de andere man aan gaat staan kijken.

Tijdens het uitgaan tijdens mijn studententijd had ik dit ook de hele tijd. Ze vonden mij het aantrekkelijkste en gingen uiteindelijk het meeste met mij mee naar huis, maar ik zag overduidelijk dat ze de 'click' meer hadden met vrienden van mij.

Of ze stonden het begin van de avond de hele tijd met vrienden te praten, en pas na 2 uur 'nachts als er genoeg alcohol in zat, begonnen ze om mij heen te hangen.

Ik heb gewoon eigenlijk zelden tot nooit echt een fijne band met een vrouw. Dat een vrouw zich gewoon bij mij op mijn gemak voelt en ik bij haar en dat we probleemloos lange tijd kunnen ouwehoeren. Het is altijd een beetje gespannen, awkward ofzo. Best kut, want ik weet niet echt hoe ik dit moet / kan veranderen. Ik heb verder wel gewoon vrienden enzo, ik zie mezelf niet echt als een klassieke autist o.i.d.
Als je niet zo onaantrekkelijk bent is dat PUA mischien iets voor jou.
pi_178867245
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 16:16 schreef Ruislip het volgende:

[..]

Heb juist het tegenovergestelde. Heb 2 relaties gehad in mijn leven (29), en telkens het eerste jaar na de relatie als single vond ik zwaar kut.

Nu alweer 5 jaar vrijgezel, en dat is dus al zo lang dat ik eigenlijk niet echt meer weet hoe het is om een relatie te hebben.

Heb er wel behoefte aan inmiddels. Vooral zoals nu er weer een fucking mooi weekend aan komt heb ik twee keuzes : of gaan zuipen met een vriend die veel chillt met de vriendengroep van zijn broertje van 5 jaar jonger, of een beetje in mijn eentje racefietsen, hardlopen, in de zon chillen etc.

Het is alleen zo klote dat ik zelf nogal verlegen ben en relatief veel vrouwen richting mij ook :')
Als vrouwen verlegen van jou worden hoef je niet lang alleen te blijven, toch? Volgens mij heb je ook meer keuzes, bijvoorbeeld sporten en hobby's met anderen beoefenen. ;)
pi_178867444
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 16:23 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Als vrouwen verlegen van jou worden hoef je niet lang alleen te blijven, toch? Volgens mij heb je ook meer keuzes, bijvoorbeeld sporten en hobby's met anderen beoefenen. ;)
Niet allemaal natuurlijk..

Maar in de praktijk merk ik dat ik alleen makkelijk ''click'' met die héle bijdehante / extraverte types. En hoewel ik die wel relaxed in de omgang vind, is het voor mij geen relatie-materiaal. Doe mij dan maar een rustiger typje, maarja dan speelt dus weer dat probleem van verlegenheid / terughoudendheid van beide kanten, daaruit voortvloeiende ongemakkelijkheid en shit :P

Het is gewoon een beetje kut dat ik qua leeftijd de fase van (team)sporten en studentenverenigingen een beetje heb gehad. Ik doe nog wel aan een teamsport (roeien) maar dat beoefen ik bij een club waar voornamelijk 45 plussers rondlopen. In mijn team zitten dan ook twee gasten van mijn eigen leeftijd en de rest zijn vaders van kinderen die een jaar of 5 jonger zijn dan ik.

Dat is hier sowieso een beetje het probleem. Ik woon in een relatief kleine stad, en ben een jaar of 3 geleden vertrokken uit mijn studentenstad Utrecht. Hier nu weer weggaan is geen optie omdat ik hier prima woon en bovendien een koophuis heb. Maar het is niet dat het hier bulkt van de vrijgezelle dames van rond de 25..
  dinsdag 1 mei 2018 @ 16:32:11 #205
477654 loginwithyournoggin
access guaranteed
pi_178867520
Wat is je afkomst en je leeftijd. Hoe zie je eruit.Ik ben benieuwd waarom bijdehandte meiden zich aangetrokken voelen.

Mijn DM doet het niet blijkbaar.

[ Bericht 15% gewijzigd door loginwithyournoggin op 01-05-2018 16:55:18 ]
pi_178868770
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 16:29 schreef Ruislip het volgende:

[..]

Niet allemaal natuurlijk..

Maar in de praktijk merk ik dat ik alleen makkelijk ''click'' met die héle bijdehante / extraverte types. En hoewel ik die wel relaxed in de omgang vind, is het voor mij geen relatie-materiaal. Doe mij dan maar een rustiger typje, maarja dan speelt dus weer dat probleem van verlegenheid / terughoudendheid van beide kanten, daaruit voortvloeiende ongemakkelijkheid en shit :P

Het is gewoon een beetje kut dat ik qua leeftijd de fase van (team)sporten en studentenverenigingen een beetje heb gehad. Ik doe nog wel aan een teamsport (roeien) maar dat beoefen ik bij een club waar voornamelijk 45 plussers rondlopen. In mijn team zitten dan ook twee gasten van mijn eigen leeftijd en de rest zijn vaders van kinderen die een jaar of 5 jonger zijn dan ik.

Dat is hier sowieso een beetje het probleem. Ik woon in een relatief kleine stad, en ben een jaar of 3 geleden vertrokken uit mijn studentenstad Utrecht. Hier nu weer weggaan is geen optie omdat ik hier prima woon en bovendien een koophuis heb. Maar het is niet dat het hier bulkt van de vrijgezelle dames van rond de 25..
Zoveel vrouwen als in Utrecht ben ik ook niet meer tegengekomen nee, maar dat waren meestal ook niet mijn types. :P

Ik weet niet precies wat je als een rustiger type ziet, maar die ongemakkelijkheid is toch juist wat het samen zijn zo spannend maakt? Ik bedoel, als je met iemand afspreekt, je hebt een leuke dag met elkaar, je denkt allebei hetzelfde, maar allebei durf je niet zo goed, maar dan komt er toch een moment dat je elkaar goed in de ogen kijkt en dan...Dat is toch prachtig?

Ik herken het ook wel dat je na je studie met name "ouderen" tegenkomt. Het staat me ook zo tegen om "op zoek" te gaan. Ik wil iemand "vanzelf" ontmoeten, want ik kan me niet voorstellen dat je anders een goede relatie kan krijgen.

Ik ben bijvoorbeeld bang dat je in het uitgaansleven of op datingsites alleen maar wanhopige mensen vindt die bang zijn om alleen te zijn en die met iedereen die er een beetje leuk uitziet en zijn leven op orde heeft het willen "proberen" om te kijken of het wat wordt. Dat vind ik niet zo'n romantisch idee.
pi_178874816
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 17:10 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Zoveel vrouwen als in Utrecht ben ik ook niet meer tegengekomen nee, maar dat waren meestal ook niet mijn types. :P

Ik weet niet precies wat je als een rustiger type ziet, maar die ongemakkelijkheid is toch juist wat het samen zijn zo spannend maakt? Ik bedoel, als je met iemand afspreekt, je hebt een leuke dag met elkaar, je denkt allebei hetzelfde, maar allebei durf je niet zo goed, maar dan komt er toch een moment dat je elkaar goed in de ogen kijkt en dan...Dat is toch prachtig?

Ik herken het ook wel dat je na je studie met name "ouderen" tegenkomt. Het staat me ook zo tegen om "op zoek" te gaan. Ik wil iemand "vanzelf" ontmoeten, want ik kan me niet voorstellen dat je anders een goede relatie kan krijgen.

Ik ben bijvoorbeeld bang dat je in het uitgaansleven of op datingsites alleen maar wanhopige mensen vindt die bang zijn om alleen te zijn en die met iedereen die er een beetje leuk uitziet en zijn leven op orde heeft het willen "proberen" om te kijken of het wat wordt. Dat vind ik niet zo'n romantisch idee.
Klopt, dat idee heb ik ook op Tinder, die app heb ik eens in de paar maanden een dag of 2-3 op mijn telefoon, maar krijg er echt jeuk van. Het komt gewoon zo wanhopig / geforceerd over.

Ben het ook wel met je eens wat betreft het zoeken. Het mooiste zou inderdaad zijn dat het 'vanzelf' gebeurt. Echter heb ik dit jaren lang gedacht, en eigenlijk altijd met het idee : ''Het komt wel goed''.

Moet eerlijk zeggen dat ik er pas de laatste tijd een beetje aan begin te twijfelen of het echt vanzelf goed komt. Ik kom ook niet héél vaak meer in het uitgaansleven eigenlijk. Deze zomer 2 festivals in de planning, en een vriend van mij met wie ik nog het meeste in het uitgaansleven terecht kwam verhuist deze maand naar een klein dorp en ik denk dat hij dan ook liever daar in een kroegje gaat zitten in plaats van ''naar de stad''. Hij was de laatste van mijn vrienden die nog wel in was voor een avondje uit :P

Mja verder is het dus mijn werk, de roeiclub (voornamelijk huismoeders en een enkele begin dertiger) , een incidentele avond uit met vrienden waar ik het van moet hebben. Op zo'n manier moet je eigenlijk haast wel beginnen aan tinder of geforceerd zoeken, anders komt het er nooit van natuurlijk :P
pi_178879924
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 12:02 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Je hebt gelijk hoor. Samen zijn met iemand voor wie je dat gevoel niet hebt, is volgens mij nog eenzamer dan alleen zijn en verlangen naar een relatie met iemand voor wie je dat gevoel wel hebt.

[..]

Het is wat ingewikkelder dan het lijkt. Als Zomborg graag boeken leest en films kijkt, dan lijkt het alsof ze niet veel buiten komt, maar misschien wordt ze een keer door een vriendin meegesleept naar een rock concert en ontmoet ze daar iemand die ook graag boeken leest en films kijkt.

Aan de andere kant, als ze zichzelf gaat dwingen om meer uit te gaan, zodat ze nieuwe mensen ontmoet, dan komt ze misschien alleen maar mensen tegen die van uitgaan en drinken houden en helemaal niet bij haar passen.

Of misschien ontmoet ze wel veel mensen die van boeken en films houden, maar blijken dat vaak helemaal geen leuke types te zijn en wordt ze verliefd op iemand met een heel andere levensstijl.

Je weet dus eigenlijk nooit waar je liefde vindt, toch? :)
Vooral het laatste. Ik ontmoet genoeg mensen, ik vind ze gewoon niet leuk. Helaas.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 23:18:47 #209
477654 loginwithyournoggin
access guaranteed
pi_178880034
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 23:14 schreef Zomborg het volgende:

[..]

Vooral het laatste. Ik ontmoet genoeg mensen, ik vind ze gewoon niet leuk. Helaas.
Ik heb er vast overheen gelezen maar weet je al wel wat voor types je wel leuk vindt?
pi_178880261
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 23:18 schreef loginwithyournoggin het volgende:

[..]

Ik heb er vast overheen gelezen maar weet je al wel wat voor types je wel leuk vindt?
Ik heb zeker wel een type ja, en die types ontmoet ik ook weleens maar ik voel er gewoon niks voor. Ik vind ze lief/knap/sexy/aantrekkelijk whatever maar daar blijft het dan ook bij. Hetzelfde geld voor andere mannen die minder of helemaal niet mijn type zijn. Ik ben een hopeloos geval ben ik bang. :')
pi_178883373
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 23:29 schreef Zomborg het volgende:

Ik heb zeker wel een type ja, en die types ontmoet ik ook weleens maar ik voel er gewoon niks voor. Ik vind ze lief/knap/sexy/aantrekkelijk whatever maar daar blijft het dan ook bij. Hetzelfde geld voor andere mannen die minder of helemaal niet mijn type zijn. Ik ben een hopeloos geval ben ik bang. :')
Ja, ik herken het. Ik heb me erbij neergelegd dat mijn enige liefde waarschijnlijk m'n zelfverzonnen zal blijven. Ik had een keer een oproep met zijn beschrijving geplaatst op een datingsite, waar mannen op af kwamen, die zeiden dat ze erop leken, maar dat was dus helemaal niet zo, en dat terwijl het niet eens zoveel eigenschappen waren, ik zocht gewoon een beetje een loser die net als mij eenzaam was, maar de ene man die reageerde had al 10 anderen en de andere was eigenlijk veel volwassener en beter als mij en daarom voelde ik er helaas niets voor, dus dat ging ook niet werken. Ik wil een man die mijn gelijke is, en snapt wat het is om psychische problemen te hebben, maar de meeste mannen zijn verder ontwikkeld en daardoor nuchterder en rationeler dan ik, ze zeggen dat dit inherent zijn aan man zijn maar dat geloof ik niet ik denk eerder dat iedereen een irrationele en rationele kant heb maar die laatste moet je eerst onder controle leren houden, daarom kies ik er nu ook alleen nog voor om aandacht te besteden aan mijn eigen ontwikkeling die uiteraard stilstaat/achteruit gaat als ik een partner zou hebben, want dat is dan dus of iemand die het op gegeven moment gaat tegenstaan dat we niet op hetzelfde niveau zitten of iemand die er misbruik van maakt en dat eerste heeft geen zin gaat mij ook tegenstaan en ik vind mezelf meer waard dan dat laatste
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  woensdag 2 mei 2018 @ 09:26:57 #212
108913 Godshand
guide4you
pi_178884585
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 07:07 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ja, ik herken het. Ik heb me erbij neergelegd dat mijn enige liefde waarschijnlijk m'n zelfverzonnen zal blijven. Ik had een keer een oproep met zijn beschrijving geplaatst op een datingsite, waar mannen op af kwamen, die zeiden dat ze erop leken, maar dat was dus helemaal niet zo, en dat terwijl het niet eens zoveel eigenschappen waren, ik zocht gewoon een beetje een loser die net als mij eenzaam was, maar de ene man die reageerde had al 10 anderen en de andere was eigenlijk veel volwassener en beter als mij en daarom voelde ik er helaas niets voor, dus dat ging ook niet werken. Ik wil een man die mijn gelijke is, en snapt wat het is om psychische problemen te hebben, maar de meeste mannen zijn verder ontwikkeld en daardoor nuchterder en rationeler dan ik, ze zeggen dat dit inherent zijn aan man zijn maar dat geloof ik niet ik denk eerder dat iedereen een irrationele en rationele kant heb maar die laatste moet je eerst onder controle leren houden, daarom kies ik er nu ook alleen nog voor om aandacht te besteden aan mijn eigen ontwikkeling die uiteraard stilstaat/achteruit gaat als ik een partner zou hebben, want dat is dan dus of iemand die het op gegeven moment gaat tegenstaan dat we niet op hetzelfde niveau zitten of iemand die er misbruik van maakt en dat eerste heeft geen zin gaat mij ook tegenstaan en ik vind mezelf meer waard dan dat laatste
Iemand die gelijk is bestaat niet, ieder persoon is uniek.

Dus zinloos om naar een kopie te zoeken. En gebruik eens leestekens..
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_178891513
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 23:29 schreef Zomborg het volgende:

[..]

Ik heb zeker wel een type ja, en die types ontmoet ik ook weleens maar ik voel er gewoon niks voor. Ik vind ze lief/knap/sexy/aantrekkelijk whatever maar daar blijft het dan ook bij. Hetzelfde geld voor andere mannen die minder of helemaal niet mijn type zijn. Ik ben een hopeloos geval ben ik bang. :')
Omdat het zo hopeloos lijkt, vraag ik me af of de meeste mensen die wel een relatie hebben ook echt gevoelens hebben voor elkaar.
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 07:07 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Verhaal.
Wat is de ontwikkeling die je wil bereiken? Zijn we niet altijd in ontwikkeling en is een relatie aangaan niet ook bepaalde gebreken van elkaar accepteren en elkaar verder helpen? :)
  woensdag 2 mei 2018 @ 16:01:42 #214
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_178893045
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 20:35 schreef Ruislip het volgende:

[..]

Klopt, dat idee heb ik ook op Tinder, die app heb ik eens in de paar maanden een dag of 2-3 op mijn telefoon, maar krijg er echt jeuk van. Het komt gewoon zo wanhopig / geforceerd over.

Ben het ook wel met je eens wat betreft het zoeken. Het mooiste zou inderdaad zijn dat het 'vanzelf' gebeurt. Echter heb ik dit jaren lang gedacht, en eigenlijk altijd met het idee : ''Het komt wel goed''.

Moet eerlijk zeggen dat ik er pas de laatste tijd een beetje aan begin te twijfelen of het echt vanzelf goed komt. Ik kom ook niet héél vaak meer in het uitgaansleven eigenlijk. Deze zomer 2 festivals in de planning, en een vriend van mij met wie ik nog het meeste in het uitgaansleven terecht kwam verhuist deze maand naar een klein dorp en ik denk dat hij dan ook liever daar in een kroegje gaat zitten in plaats van ''naar de stad''. Hij was de laatste van mijn vrienden die nog wel in was voor een avondje uit :P

Mja verder is het dus mijn werk, de roeiclub (voornamelijk huismoeders en een enkele begin dertiger) , een incidentele avond uit met vrienden waar ik het van moet hebben. Op zo'n manier moet je eigenlijk haast wel beginnen aan tinder of geforceerd zoeken, anders komt het er nooit van natuurlijk :P
Dit klinkt zo herkenbaar. Dat heb ik sowieso met daten.
Maar het lijkt wel of je meer amper leuke leeftijdsgenoten tegenkomt waarmee het potentieel kan klikken. En bij mij gaat dat: iemand ontmoeten > interesse hebben > leuk vinden > verliefd worden, super langzaam. Ik zie vaak wel meteen of ik iemand leuk vind maar echt verliefd daar gaan vele contacten overheen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  woensdag 2 mei 2018 @ 16:07:52 #215
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178893135
Ik snap niet waarom TInder geforceerd zou zijn. Gewoon een beetje swipen uit verveling en af en toe haal je er een date uit. Prima.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 2 mei 2018 @ 18:04:17 #216
468655 LordHorusNL
Suck It, commie scum.
pi_178895602
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 07:07 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ja, ik herken het. Ik heb me erbij neergelegd dat mijn enige liefde waarschijnlijk m'n zelfverzonnen zal blijven. Ik had een keer een oproep met zijn beschrijving geplaatst op een datingsite, waar mannen op af kwamen, die zeiden dat ze erop leken, maar dat was dus helemaal niet zo, en dat terwijl het niet eens zoveel eigenschappen waren, ik zocht gewoon een beetje een loser die net als mij eenzaam was, maar de ene man die reageerde had al 10 anderen en de andere was eigenlijk veel volwassener en beter als mij en daarom voelde ik er helaas niets voor, dus dat ging ook niet werken. Ik wil een man die mijn gelijke is, en snapt wat het is om psychische problemen te hebben, maar de meeste mannen zijn verder ontwikkeld en daardoor nuchterder en rationeler dan ik, ze zeggen dat dit inherent zijn aan man zijn maar dat geloof ik niet ik denk eerder dat iedereen een irrationele en rationele kant heb maar die laatste moet je eerst onder controle leren houden, daarom kies ik er nu ook alleen nog voor om aandacht te besteden aan mijn eigen ontwikkeling die uiteraard stilstaat/achteruit gaat als ik een partner zou hebben, want dat is dan dus of iemand die het op gegeven moment gaat tegenstaan dat we niet op hetzelfde niveau zitten of iemand die er misbruik van maakt en dat eerste heeft geen zin gaat mij ook tegenstaan en ik vind mezelf meer waard dan dat laatste
Er zijn meer als genoeg mannen die in hetzelfde bootje zitten als jij en waar je een hele leuke relatie mee kan hebben ongeacht je situatie, maar je kan niet verwachten dat je een man gaat vinden die precies voldoet aan het beeld wat jij in je hoofd gecreëerd hebt.

Jij wilt iemand zoals Harry Potter, maar als Daniel Radcliffe zelf aan komt wandelen voldoet hij niet aan jouw eisen :P

Ik heb ook moeite met een vrouw vinden die bij mij past maar dat wil niet zeggen dat ik niet geloof dat ze daadwerkelijk bestaat. Dus probeer ik die ene vrouw te vinden die niet op hetzelfde moment 10 andere gasten heeft, spelt/hooiberg maar toch.
pi_178896678
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 16:07 schreef Dven het volgende:
Ik snap niet waarom TInder geforceerd zou zijn. Gewoon een beetje swipen uit verveling en af en toe haal je er een date uit. Prima.
Daten via Tinder? :o
pi_178896968
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 16:07 schreef Dven het volgende:
Ik snap niet waarom TInder geforceerd zou zijn. Gewoon een beetje swipen uit verveling en af en toe haal je er een date uit. Prima.
Voornamelijk door de dames die erop zitten.

Ik ben 29, en de meeste van mijn matches zijn toch wel boven de 26, redelijk wat boven de dertig. En er wordt regelmatig geroepen dat Tinder alleen maar wordt gebruikt om te neuken, maar ik denk dat de gemiddelde vrouw van 25+ die op tinder zit, daar echt zit om een serieuze relatie te fixen.

En die gesprekken heb ik regelmatig gevoerd op Tinder maar allejezus wat is dat serieus en geforceerd.
  woensdag 2 mei 2018 @ 19:11:50 #219
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_178897097
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 18:50 schreef Faxie het volgende:

[..]

Daten via Tinder? :o
Heb je nog tips voor ons faxie?
Oude user in een nieuw jasje.
pi_178897227
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 19:11 schreef pitebuell85 het volgende:

[..]

Heb je nog tips voor ons faxie?
Ja, begin er niet aan.
pi_178897686
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 19:17 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja, begin er niet aan.
Ik ben benieuwd Faxie, in al die jaren dat ik je zie posten, zie ik je bijna alleen maar halfserieuze reacties plaatsen en volgens mij ben je best wel extravert, maar je lijkt toch nooit veel over jezelf te vertellen. What's your story eigenlijk? :P
pi_178897777
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 19:36 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd Faxie, in al die jaren dat ik je zie posten, zie ik je bijna alleen maar halfserieuze reacties plaatsen en volgens mij ben je best wel extravert, maar je lijkt toch nooit veel over jezelf te vertellen. What's your story eigenlijk? :P
Mwa ben niet zo extravert over het algemeen hoor, maar heb m'n momenten _O-

En tja, Fok is ook een vorm van entertainment voor me, ben meestal niet superserieus nee :@ Dat zouden meer mensen eens mogen doen als je 't mij vraagt.

Mijn verhaal is niet zo heel boeiend verder. De vrouwen die ik leuk vind vallen niet op me, end of story ;(
  Meest relativerende user 2022 woensdag 2 mei 2018 @ 20:20:07 #223
357044 Budapestenaar
pi_178898751
Ik heb bij Fax altijd het idee dat hij stiekem vrouwen met wagonladingen tegelijk binnen hosselt. :D
pi_178899397
quote:
6s.gif Op woensdag 2 mei 2018 20:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb bij Fax altijd het idee dat hij stiekem vrouwen met wagonladingen tegelijk binnen hosselt. :D
Nope :')
  woensdag 2 mei 2018 @ 22:04:04 #225
427685 MiszSpace
Are you kidding me?!
pi_178902037
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 14:45 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Omdat het zo hopeloos lijkt, vraag ik me af of de meeste mensen die wel een relatie hebben ook echt gevoelens hebben voor elkaar.

Dat vraag ik me ook af wanneer ik binnen mijn vriendengroep kijk. Er zijn sommige vrienden die veranderen wanneer hun vriendin er niet bij zijn. Sommige willen graag het totale plaatje hebben omdat het zo zou moeten zijn. -O-
Immer gerade aus!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')