Ik ben verbijsterd dat jij weet wat een Fabergé-ei is.quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:01 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Klacht
Echt...doen alsof men met een wetenschappelijk experiment bezig is en waar het voortbestaan van de mensheid afhangt, terwijl het gewoon bier is in een glas. Bekijk het 1 of 2 keer,misschien een derde keer maar ga dan door met iets anders of drink het gewoon op, i.p.v.als een malloot er naar te blijven staren en vergelijken of je een Fabergé-Ei loopt te onderzoeken.
quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:02 schreef I. het volgende:
Je hebt wel door dat dit een plaatje is hé? En geen livestream?
quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:10 schreef terrorsjaak het volgende:
Ik heb dit nog nooit iemand zien doen
Jaloers dat je zelf geen goede wijn kan proeven en betalenquote:Op donderdag 29 maart 2018 20:16 schreef Hiddendoe het volgende:
Nog even dit: ik heb net zo'n bloedhekel aan die kapsoneslijers die ontzettend moeilijk zitten te doen bij het proeven van een glas wijn.
"het bouquet, de neus, de afdronk, de nasmaak..." kortom pretentieus geneuzel.
Als je deze gasten blinddoekt en ze een goedkoop huiswijntje van AH voorzet, zeggen ze ook dat ze een verrukkelijke Domaine de la Romanee-Conti Romanee-Conti Grand Cru van ruim 48.000 euri's door hun keelgaatje laten glijden.
Kapsones.
Hoe kom je erbij?quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:18 schreef Durmada het volgende:
[..]
Jaloers dat je zelf geen goede wijn kan proeven en betalen
Ik heb nog nooit iemand vermoord zien worden.quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:10 schreef terrorsjaak het volgende:
Ik heb dit nog nooit iemand zien doen
Iemand die vermoord is zegt meestal niet zo veel meer.quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:24 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand vermoord zien worden.
Wat zegt dat eigenlijk?
Ach, je bent zeker de leukste thuis?quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:25 schreef I. het volgende:
[..]
Iemand die vermoord is zegt meestal niet zoveel meer.
Godver.quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:26 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ach, je bent zeker de leukste thuis?
Want je woont alleen.
quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:28 schreef I. het volgende:
Maar laten we nu vooral terugblikken op mijn geweldige sepo.
Het is alvast geen BKG bierkeuringquote:Op donderdag 29 maart 2018 20:01 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Klacht
Echt...doen alsof men met een wetenschappelijk experiment bezig is en waar het voortbestaan van de mensheid afhangt, terwijl het gewoon bier is in een glas. Bekijk het 1 of 2 keer,misschien een derde keer maar ga dan door met iets anders of drink het gewoon op, i.p.v.als een malloot er naar te blijven staren en vergelijken of je een Fabergé-Ei loopt te onderzoeken.
Schatje, ik ben een multimiljonair. Ik kan bij wijze van spreken een antieke Franse wijngaard kopen zonder het te voelen.quote:
Wow! Hoe cool is dit!quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:40 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Schatje, ik ben een multimiljonair. Ik kan bij wijze van spreken een antieke Franse wijngaard kopen zonder het te voelen.
Maar ik kom uit een arbeidersmillieu en daarom liggen mijn waarden en normen iets anders.
Ik eet en drink er goed van. Ik koop wat ik wil hebben. Zonder op de kleintjes te hoeven letten.
Maar dat betekent dus niet dat ik de patser ga uithangen.
Ik woon in een huurhuis omdat ik te lamlendig ben om zelf te klussen in huis.
Dat mag de verhuurder voor mij doen.
Ik ga met de fiets weg. Of als het regent met de taxi.
Ik maak zelf schoon, want ik vind het genant om een werkster in te huren om hier schoon te maken.
Kortom, ik ben een SP'er die haar eigen goede doelen heeft, en er ook nog zelf plezier van heeft.
Proost, sukkel.
[ afbeelding ]
Op internet is iedereen wie hij wil zijnquote:Op donderdag 29 maart 2018 20:40 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Schatje, ik ben een multimiljonair. Ik kan bij wijze van spreken een antieke Franse wijngaard kopen zonder het te voelen.
Maar ik kom uit een arbeidersmillieu en daarom liggen mijn waarden en normen iets anders.
Ik eet en drink er goed van. Ik koop wat ik wil hebben. Zonder op de kleintjes te hoeven letten.
Maar dat betekent dus niet dat ik de patser ga uithangen.
Ik woon in een huurhuis omdat ik te lamlendig ben om zelf te klussen in huis.
Dat mag de verhuurder voor mij doen.
Ik ga met de fiets weg. Of als het regent met de taxi.
Ik maak zelf schoon, want ik vind het genant om een werkster in te huren om hier schoon te maken.
Kortom, ik ben een SP'er die haar eigen goede doelen heeft, en er ook nog zelf plezier van heeft.
Proost, sukkel.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |