Klachtquote:De Commodore 64 is terug!
’s Werelds best verkochte computer, de Commodore 64, is terug van weggeweest. De C64 kwam in 1982 op de markt. Er werden er meer dan tien miljoen van verkocht en het is voor velen dé gaming console waarmee het allemaal begonnen is.
Telegraaf 2018.
aaahwquote:Op vrijdag 30 maart 2018 08:57 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik had een Atari dus ik kan niet mee circle jerken
Dat is de basis van alle klachten van Iwanus.quote:Op donderdag 29 maart 2018 19:52 schreef Handleiding het volgende:
Een klacht op basis van een aannamehet zit diep...
Nee, dat heet uit je dikke nek lullen.quote:
TS acclimatiseert lieverquote:
Een gameboy is geen computer en een C64 geen gameconsole.quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:47 schreef Gary_Oak het volgende:
De Game Boy werd ruim 118 miljoen keer verkocht. Conclusie: mijn jeugd was 10 keer beter. En dat op een scherm van 160x144 pixels, niks 4K.
Even op Mediacourant kijken wat voor bagger we vandaag kunnen verwachten.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is de basis van alle klachten van Iwanus.
Hij ziet een nieuwsberichtje/televisieprogramma en verzint vervolgens hordes boze mensen.
Dit.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:47 schreef Sigaartje het volgende:
Dit is helemaal geen Commodore 64
De echte 64-liefhebber houdt van de aanraking van de toetsen, programmeren met dat rare Basic 2.0, sprites, klooien met assembler en bestandjes programmeren op de 1541.
En daarnaast spelletjes verzamelen.
Maar dit dat ding daarboven heeft niks met Commodore te maken.
Het rare is dat de 64 een wezenlijk onderdeel van mijn leven was.
Graag een verslagje.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:35 schreef Slabber het volgende:
zojuist de 'nieuwe' commodore64 binnen gekregen
Blijft een succesnummertjequote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is de basis van alle klachten van Iwanus.
Hij ziet een nieuwsberichtje/televisieprogramma en verzint vervolgens hordes boze mensen.
De emulator werkt uitstekend en je krijgt er alle andere Commodores bij, behalve de Amiga helaas.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:08 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Dit.
Die 'nieuwe C64' is gewoon een Raspberry-PI-kloon met ingebouwde roms in een gekrompen C64-case. Dat ding heeft nul komma niks met de originele C64 te maken. Dan kun je beter een emulator gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |