Nee, jij moet gewoon nooit meer in een Ajax-topic komen.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 15:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jezus
je praat over napoli
de stad die maradona verslaafd maakte aan de coke
zuid italie
pizza coke
wtf
moet ik jou alles uitleggen
Do-re-mi-fa-sol alweer een verstandelijk beperkte post vol.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 15:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jezus
je praat over napoli
de stad die maradona verslaafd maakte aan de coke
zuid italie
pizza coke
wtf
moet ik jou alles uitleggen
(lol)quote:Op vrijdag 30 maart 2018 15:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Do-re-mi-fa-sol alweer een verstandelijk beperkte post vol.
nee jij bent samen met younes verstandelijke beperkt als je niet weet dat napoli de grootste maffia stad van italie en waarschijnlijk de wereld is....quote:Op vrijdag 30 maart 2018 15:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Do-re-mi-fa-sol alweer een verstandelijk beperkte post vol.
Waar zie jij staan dat Younes dit niet wist dan? Ik weet het ook, maar kan toch alsnog zijn dat ik me de pestpleuris schrik als ik daar kom? Soms worden dingen pas duidelijk op het moment dat je ze zelf ziet/ervaart.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 15:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nee jij bent samen met younes verstandelijke beperkt als je niet weet dat napoli de grootste maffia stad van italie en waarschijnlijk de wereld is....
Wat denk je zelf clownquote:Op vrijdag 30 maart 2018 16:50 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Waar zie jij staan dat Younes dit niet wist dan? Ik weet het ook, maar kan toch alsnog zijn dat ik me de pestpleuris schrik als ik daar kom? Soms worden dingen pas duidelijk op het moment dat je ze zelf ziet/ervaart.
Bedankt Caland, ga nu maar weer naar je eigen acount.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 20:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wat denk je zelf clown
Denk je niet dat een Duits International niet een groepje adviseurs, advocaten, en een zaakwaarnemer tot zijn beschikking heeft?
Maar al die clowns hebben hun mond gehouden van de situatie in napels? Zou wel belachelijk zijn . Aan de andere kant zijn al die adviseurs zaakwaarnemers alleen maar bij gebaat bij een transfer misschien hebben die hun bewust mond gehouden.
Maar die Younes komt me sowieso over als iemand met een laag IQ....verbaast me ook niks als je in ajax shirt wil rondlopen...dan moet er wat met je aan de hand zijn.
Kleine Driesje redt het ook in Napoli. Het is een slecht excuus, Miester Younies wil gewoon naar de Bundesliga.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 15:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nee jij bent samen met younes verstandelijke beperkt als je niet weet dat napoli de grootste maffia stad van italie en waarschijnlijk de wereld is....
Wow rustig, gelijk al zo mad op de vroege ochtend. Nergens voor nodig pik.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 08:10 schreef Sickert het volgende:
[..]
Bedankt Caland, ga nu maar weer naar je eigen acount.
Vergelijk het rendement van kleine Driesje in de Eredivisie eens met het rendement van kleine Amin.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 08:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Kleine Driesje redt het ook in Napoli. Het is een slecht excuus, Miester Younies wil gewoon naar de Bundesliga.
Heb je nog gekeken ouwe reusquote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vergelijk het rendement van kleine Driesje in de Eredivisie eens met het rendement van kleine Amin.
Die zo nog maar ff kijken, hoorde dat Unuvar en Llansanaheel goed warenquote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet naar de Future CupAl spelen ze zo nog een keer tegen Sporting CP.
Toch had van kleine Driesje ook niemand verwacht dat hij het zo ver zou schoppen. In Nederland stond hij er om bekend dat hij in de grote wedstrijden nooit thuis gaf.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vergelijk het rendement van kleine Driesje in de Eredivisie eens met het rendement van kleine Amin.
Die Unuvar schijnt wel een goed talentje te zijn van wat ik heb gelezen, al heb ik hem zelf nog nooit zien spelen dus geen idee.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die zo nog maar ff kijken, hoorde dat Unuvar en Llansanaheel goed waren
Vooral compilatiesquote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Unuvar schijnt wel een goed talentje te zijn van wat ik heb gelezen, al heb ik hem zelf nog nooit zien spelen dus geen idee.
Klopt, maar daarom had hij hier dus vaak zat nog in elk geval genoeg rendement tegen de kleine clubs. Dat lukt Younes niet eensquote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:47 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Toch had van kleine Driesje ook niemand verwacht dat hij het zo ver zou schoppen. In Nederland stond hij er om bekend dat hij in de grote wedstrijden nooit thuis gaf.
Die heeft zich na zijn vertrek bij PSV echt stormachtig ontwikkeld.
Overigens was Driesje ook in de Eredivisie, ondanks zijn geringe lengte, wel loeisterk. Veel minder snel uit balans dan Younes.
En die Taylor schijnt ook wel een aardig spelertje te zijn.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vooral compilaties
Over die brobbey zijn meninge nbeetje verdeeld, scoort fucking veel maar ze zeggen dat dat puu rdoor fysiekgenot komt
Rood voor hoever tegen portugal.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En die Taylor schijnt ook wel een aardig spelertje te zijn.
Ik ben Liverpool aan het kijken nu.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Rood voor hoever tegen portugal.
Als ze dit niet winnen is het flinke kans dat ze er straks uitliggen.
Dacht ik al dus ik hou je even op de hoogte!!!quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben Liverpool aan het kijken nu.
Hoe spelen ze verder?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dacht ik al dus ik hou je even op de hoogte!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |