Banwaardig dit.quote:
Een verstandig besluit waar je vermoedelijk geen spijt van gaat krijgen.quote:Op donderdag 29 maart 2018 13:40 schreef heywoodu het volgende:
Dit topic even ter educatie in de gaten houden.
Ach, die zal ook niet eeuwig 18 zijn.quote:
Ik zet het lekkerevrouwentopic alvast klaar voor OWS in 2022.quote:Op donderdag 29 maart 2018 14:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Een verstandig besluit waar je vermoedelijk geen spijt van gaat krijgen.
Als ze nou wat sneller richting de 30 gaat en ik wat minder snel richting de 40, kan het prima.quote:Op donderdag 29 maart 2018 14:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Ach, die zal ook niet eeuwig 18 zijn.
Helaas
quote:Op donderdag 29 maart 2018 14:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zet het lekkerevrouwentopic alvast klaar voor OWS in 2022.
Gewoon even een tijdje lang met superhoge snelheid door de ruimte reizen. Appeltje eitje.quote:Op donderdag 29 maart 2018 14:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als ze nou wat sneller richting de 30 gaat en ik wat minder snel richting de 40, kan het prima.
Of een delorean kopen :pquote:Op donderdag 29 maart 2018 14:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon even een tijdje lang met superhoge snelheid door de ruimte reizen. Appeltje eitje.
Sjongejongejonge ik ga me vannacht weer helemaal suf trekkenquote:Op donderdag 12 april 2018 18:26 schreef Remzz het volgende:
Jutta is nog steeds op vakantie
[ afbeelding ]
Ja gadverquote:
Dat is in het schaatsen ook niet zo heel moeilijkquote:Op zondag 12 januari 2020 19:11 schreef wodca het volgende:
De Sjarapova van het schaatsen. Dit wil zeggen. Ze gaat meer verdienen aan de sponsoring dan aan haar sport.
quote:Op donderdag 29 maart 2018 13:40 schreef heywoodu het volgende:
Dit topic even ter educatie in de gaten houden.
Dit topic is toch behoorlijk goed gerijptquote:Op donderdag 29 maart 2018 14:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zet het lekkerevrouwentopic alvast klaar voor OWS in 2022.
Volgens mij werd ik hier in 2018 warmer van dan tegenwoordig, als ik mijn posts van destijds zo eens zie.quote:Op zondag 16 april 2023 19:01 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
Dit topic is toch behoorlijk goed gerijpt
Maar heeft een goed lichaam.quote:Op maandag 17 april 2023 13:23 schreef Pleun2011 het volgende:
Zwaar opgemaakt betekent vaak dat je gaat schrikken zonder make up.
Begrijp de hype niet zo goed.. vervelend narcistisch meisje
Zal wel een generatiedingetje zijn
Dom gelul. Zij heeft alle grands slams gewonnen die er zijn.quote:Op zondag 12 januari 2020 19:11 schreef wodca het volgende:
De Sjarapova van het schaatsen. Dit wil zeggen. Ze gaat meer verdienen aan de sponsoring dan aan haar sport.
Ik denk dat ze nu al meer geld binnen heeft geharkt dan jij ooit in je hele leven zult doen.quote:Op maandag 17 april 2023 13:23 schreef Pleun2011 het volgende:
Zwaar opgemaakt betekent vaak dat je gaat schrikken zonder make up.
Begrijp de hype niet zo goed.. vervelend narcistisch meisje
Zal wel een generatiedingetje zijn
Dat interesseert me werkelijk geen reet. Ik ben gewoon niet zo'n liefhebber van vrouwen die constant selfies maken, op geen enkele foto spontaan overkomen en uitstralen van..kijk mij eens. Van mij mogen ze, maar dat hele volksstammen daar dan achteraan lopen..wat zijn dat voor schapen.quote:Op maandag 17 april 2023 18:53 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nu al meer geld binnen heeft geharkt dan jij ooit in je hele leven zult doen.![]()
Als je van een lekkere gespierde vent houdt dan is het lichaam van Jutta goed denk ik. Ach ja, ieder zijn smaak zullen we maar zeggen.quote:
Vind je dit al lijken op een gespierde vent?quote:Op maandag 17 april 2023 22:39 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als je van een lekkere gespierde vent houdt dan is het lichaam van Jutta goed denk ik. Ach ja, ieder zijn smaak zullen we maar zeggen.
Prima, dat boeit voor de rest ook helemaal niemand. Ga dan gewoon lekker ergens ander zuurpruimen. In 40+ ofzo.quote:Op maandag 17 april 2023 22:37 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat interesseert me werkelijk geen reet. Ik ben gewoon niet zo'n liefhebber van vrouwen die constant selfies maken, op geen enkele foto spontaan overkomen en uitstralen van..kijk mij eens. Van mij mogen ze, maar dat hele volksstammen daar dan achteraan lopen..wat zijn dat voor schapen.
Beter is het er niet op geworden maar dat zat er ook wel een beetje aan te komen natuurlijkquote:Op maandag 17 april 2023 13:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij werd ik hier in 2018 warmer van dan tegenwoordig, als ik mijn posts van destijds zo eens zie.
quote:Op dinsdag 18 april 2023 12:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Beter is het er niet op geworden maar dat zat er ook wel een beetje aan te komen natuurlijk
Verder doet ze het mooi hoor, alles wat ze aanraakt verandert in goud. Dat kind is de hele wereld aan het veroveren, natuurlijk gaan zure oude boomers zoals de user hierboven gaan een beetje moeilijk doen
Ik stoor me altijd aan die stomme streepjes bij haar ogen. Maar verder ziet ze er gewoon top uit.quote:Op maandag 17 april 2023 18:53 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nu al meer geld binnen heeft geharkt dan jij ooit in je hele leven zult doen.Qua make up is het niet meer dan wat dikke eyeliner, wat haar handelsmerk is.
Wat is er precies vervelend aan? Wat doet ze dat zo vervelend is in jouw leven?
nee, want dan ontploft het internet.quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:23 schreef xpompompomx het volgende:
Ik vraag dit voor een vriend; heeft ze onlyfans?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |