welke lijst ?quote:Op woensdag 28 maart 2018 21:13 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
kan die lijst eens geupdate worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
sabinequote:Op woensdag 28 maart 2018 21:42 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
sabine, amarantha, shizztheprizz, helden die alleen maar dalen in de lijsten die gemaakt zijn door
En hexx en pris ookquote:
Kan je forceren als je het topic afsluit en een gunstige TT maakt... stille hint ofzoquote:Op woensdag 28 maart 2018 22:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb nog nooit een gunstige tt gehad...
denk het niet, het zijn maar wat woorden op een forum, denk dat vrijwel niemand echt emotioneel erdoor wordt wat je ook zegtquote:Op woensdag 28 maart 2018 22:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Laat jij die haters ook huilen Nights?
Wat wist je?quote:Op woensdag 28 maart 2018 22:04 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
hey wb, ik wist het
kan jeje vinden in den huidige TT?quote:Op woensdag 28 maart 2018 22:02 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Veel van jullie trouwens, op mijn werk zag ik 2 topics met TT's die niet gunstig voor mij waren, lekker gemakkelijk om dan die te doen he
dat jij vanzelf wel weer mee gaat postenquote:
Ligt een beetje anders maar is goed als je het zo interpreteertquote:Op woensdag 28 maart 2018 22:08 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
dat je terug zou komen na een periode van rust
Nou ja ik ben hetero maar kan volgens mij wel aardig inschatten of iemand knap is of niet, maar geen foto van hem gezien dus geen mening/idee denk ik..?quote:Op woensdag 28 maart 2018 22:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
kan jeje vinden in den huidige TT?
Had je dat topic gezien waarin de kak uit de wc spoot in een straat?quote:Op woensdag 28 maart 2018 22:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tering, het knalt er weer uit vanavond. Dat wordt weer de pot schrobben
staat jn dat ene forum weet niet of je daar kan komen?quote:Op woensdag 28 maart 2018 22:09 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Nou ja ik ben hetero maar kan volgens mij wel aardig inschatten of iemand knap is of niet, maar geen foto van hem gezien dus geen mening/idee denk ik..?
Vertel, ik vertel het niet door als je het hier verteltquote:Op woensdag 28 maart 2018 22:09 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ligt een beetje anders maar is goed als je het zo interpreteert
nieuwsbericht gelezen.quote:Op woensdag 28 maart 2018 22:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Had je dat topic gezien waarin de kak uit de wc spoot in een straat?
Echt ziek wist niet dat die dingen in NL gebeurn.quote:
Ik was jullie goed zat hoor, en het zal niet als vanouds worden. (Qua posten)quote:Op woensdag 28 maart 2018 22:08 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
dat jij vanzelf wel weer mee gaat posten
Ja ik weet ook niet of ik in dat ene forum kan komen. Klinkt een beetje als harry potter die niet spreekt over die ene gast. Maar als jodelahity kon ik overal bij maar weet niet of ik dat nu ook al kan. kpd niet want nog niet gesolliciteerd, maar zou wel kunnen nuquote:Op woensdag 28 maart 2018 22:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
staat jn dat ene forum weet niet of je daar kan komen?
Mij niet zat toch?quote:Op woensdag 28 maart 2018 22:11 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ik was jullie goed zat hoor, en het zal niet als vanouds worden. (Qua posten)
Maar ja ik ben van de kliekjes...
ja kpd was het daar staat markjesdansgod regelmatig op de gevoelige plaatquote:Op woensdag 28 maart 2018 22:11 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet of ik in dat ene forum kan komen. Klinkt een beetje als harry potter die niet spreekt over die ene gast. Maar als jodelahity kon ik overal bij maar weet niet of ik dat nu ook al kan. kpd niet want nog niet gesolliciteerd, maar zou wel kunnen nu
Dus als ik het in DM vertel ... vertel je het wel doorquote:Op woensdag 28 maart 2018 22:10 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Vertel, ik vertel het niet door als je het hier vertelt
Oke ja dan geloof ik sowieso wel dat hij knap is want onknappe mensen gaan daar zelden tot nooit staan te poseren of nietquote:Op woensdag 28 maart 2018 22:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja kpd was het daar staat markjesdansgod regelmatig op de gevoelige plaat
Lol je weet dat ik het dan ook niet door zou vertellen maar oke. Dit is het terugkomstspelletje hehequote:Op woensdag 28 maart 2018 22:12 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Dus als ik het in DM vertel ... vertel je het wel door
O ja joh..? Nog nooit gezienquote:Op woensdag 28 maart 2018 22:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja kpd was het daar staat markjesdansgod regelmatig op de gevoelige plaat
jaja ik heb geen bevestiging van jou nodig dat hij knap is, laten we het bij het onderwerp houden, mijquote:
Is zo de lelijke doen alleem hun pik showenquote:Op woensdag 28 maart 2018 22:12 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Oke ja dan geloof ik sowieso wel dat hij knap is want onknappe mensen gaan daar zelden tot nooit staan te poseren of niet
Markjesdansgod die knul met die gouden lokkenquote:
10 jaar geleden had ik nog alles kunnen showen, nu heb ik wel een buikje, de rest is nog exact hetzelfde eigenlijkquote:Op woensdag 28 maart 2018 22:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Is zo de lelijke doen alleem hun pik showen
Sta jij er ook danquote:Op woensdag 28 maart 2018 22:15 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
jaja ik heb geen bevestiging van jou nodig dat hij knap is, laten we het bij het onderwerp houden, mij
Geen idee.... zegt me niksquote:Op woensdag 28 maart 2018 22:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Markjesdansgod die knul met die gouden lokken
Ik ga nooit op de foto ben onzeker over mijn neusschotquote:Op woensdag 28 maart 2018 22:16 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
10 jaar geleden had ik nog alles kunnen showen, nu heb ik wel een buikje, de rest is nog exact hetzelfde eigenlijk
oke tjah ik weet niet of je dit als grap bedoelt of niet maar oke :pquote:Op woensdag 28 maart 2018 22:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik ga nooit op de foto ben onzeker over mijn neusschot
immer immers Immersquote:
Hmmmquote:
Ooh... oké ook anoniem?quote:Op woensdag 28 maart 2018 22:17 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Lol nee, als ik dat zou doen zou mijn carriere en gezin foetsie zijn.
lexy immers god.quote:
Is dat rustaaaaaagh gozer?quote:
Nou ja ik ben programmeur en ik heb collega's horen praten over spuit11, dus ik weet dat ze op fok actief zijn geweest. Verder ben ik zo dom geweest om vroeger onder mijn echte naam te posten. De pc waarmee ik inlog staat gewoon op ingelogd dus mijn vriendin kan ook zo zien wat ik typ als ze zou willen een keer. Dus ja echt anoniem voel ik me nooitquote:
gersquote:
natuurlijk nietquote:Op woensdag 28 maart 2018 22:20 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Verlos me van de onzekerheid !!
Sta jij op KPD
Ja nou ja... wacht ik dm je even!quote:Op woensdag 28 maart 2018 22:20 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Nou ja ik ben programmeur en ik heb collega's horen praten over spuit11, dus ik weet dat ze op fok actief zijn geweest. Verder ben ik zo dom geweest om vroeger onder mijn echte naam te posten. De pc waarmee ik inlog staat gewoon op ingelogd dus mijn vriendin kan ook zo zien wat ik typ als ze zou willen een keer. Dus ja echt anoniem voel ik me nooit
Wow, de eerste meid in ongeveer een week die me spontaan dm'edquote:Op woensdag 28 maart 2018 22:21 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja nou ja... wacht ik dm je even!
Dat hoort toch zo op fok?quote:
Ik heb een foto van zijn tepelquote:Op woensdag 28 maart 2018 22:31 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Oh jij dmt alleen dickpics etc?
vind je het zo lekker?quote:Op woensdag 28 maart 2018 22:30 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Kan je nog wat topics in f&l openen alsjeblieft?
Ik dm uberhaupt nietquote:Op woensdag 28 maart 2018 22:31 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Oh jij dmt alleen dickpics etc?
Dat moet ook, maar je kan die eis ook negeren, is niet banwaardig, je kan soms ook iemand een hart onder de riem steken, of juist kapot maken, jouw feestjequote:Op woensdag 28 maart 2018 22:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik dm uberhaupt nietmaar ik was in de veronderstelling dat je per dm altijd vrouwen om tettenpics moest vragen hier.
quote:Op woensdag 28 maart 2018 22:31 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Ik heb een foto van zijn tepel
Neuh je kunt ook gewoon lid worden van KPDquote:Op woensdag 28 maart 2018 22:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik dm uberhaupt nietmaar ik was in de veronderstelling dat je per dm altijd vrouwen om tettenpics moest vragen hier.
Ben ik, kom er alleen niet bijster veel. Te druk met hier de boel vol spammen.quote:Op woensdag 28 maart 2018 22:36 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Neuh je kunt ook gewoon lid worden van KPD
Dat scheelt wel dmenquote:Op woensdag 28 maart 2018 22:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ben ik, kom er alleen niet bijster veel. Te druk met hier de boel vol spammen.
quote:Op woensdag 28 maart 2018 22:40 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
post dan tetten lul
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 maart 2018 22:40 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
post dan tetten lul
[ afbeelding ]
Fake!quote:
quote:
jaja laat dit soort dingen even gezien het wel echt even iets isquote:Op woensdag 28 maart 2018 23:02 schreef FlippingCoin het volgende:
Policy 7 artikel 2, gij zult niet posten.
net to much pussyquote:Op woensdag 28 maart 2018 23:02 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
ah kom op welke policy verbrak ik daarmee?
Te naakt maybe? Geen idee wat je posttequote:Op woensdag 28 maart 2018 23:02 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
en ja dat is nog wel een echte vraag
Sla het oude testament er maar op open.quote:Op woensdag 28 maart 2018 23:03 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
jaja laat dit soort dingen even gezien het wel echt even iets is
Regel 3 en haags godver mijn drinkenquote:Op woensdag 28 maart 2018 23:05 schreef murp het volgende:
De huisregels zijn eigenlijk in 1 regel samen te vatten :
Veel plezier, maar doe normaal.
Er zijn verder wel een paar dingen die makkelijk zijn om te weten:
1) Sommige reeksen mogen, die bestaan al. Begin geen nieuwe reeks.
2) Bagger mag niet.
3) Postopkrikken mag niet.
4) Niet iedereen mag even veel hier in onzin. Als er iemand anders iets meer mag, is dat een uitzonderingsregel. Ga niet proberen hetzelfde te mogen.
Regel 4
daar is dan weer regel 4quote:Op woensdag 28 maart 2018 23:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Regel 3 en haags godver mijn drinken![]()
![]()
Ja maar tochquote:
Dat is dan wel weer te groot naar mijn smaak, ze kan gewoon een tiet in tweeën spleten met een armquote:
er is een hele lange periode geweest dat tetten ook niet mochten hoorquote:Op woensdag 28 maart 2018 23:06 schreef hemarookworst het volgende:
Tja het is duidelijk dat kutten, pikken en anussen niet mogen en dan heb je een foto waar een halve kut op staat en dan afvragen waarom het niet mag
Ah ja de onderste regionen bloot is verbodenquote:Op woensdag 28 maart 2018 23:08 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Oke tjah als ze / van een pussy ook iets betekent dan een terechte klacht
Hernieuwde
[ afbeelding ]
Ach er is een markt voorquote:Op woensdag 28 maart 2018 23:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer te groot naar mijn smaak, ze kan gewoon een tiet in tweeën spleten met een arm
Dat is het blijkbaar de \ en / waren zichtbaar dus jaquote:Op woensdag 28 maart 2018 23:08 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ah ja de onderste regionen bloot is verboden
ga nou niet de grens opzoeken van wat wel en niet mag.quote:Op woensdag 28 maart 2018 23:08 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Oke tjah als ze / van een pussy ook iets betekent dan een terechte klacht
Hernieuwde
[ afbeelding ]
Gelukkig nu welquote:Op woensdag 28 maart 2018 23:08 schreef murp het volgende:
[..]
er is een hele lange periode geweest dat tetten ook niet mochten hoor
quote:Op woensdag 28 maart 2018 23:12 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
https://78.media.tumblr.c(...)7tw1w919izo1_250.gif
Welk pleziertjequote:Op woensdag 28 maart 2018 23:15 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Ik ga wel zo slapen, later lieve mensen, sexy lexy extra lief als ze me een keer een extra pleziertje gunde![]()
![]()
Trustequote:Op woensdag 28 maart 2018 23:15 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Ik ga wel zo slapen, later lieve mensen, sexy lexy extra lief als ze me een keer een extra pleziertje gunde![]()
![]()
Hahahahaquote:Op woensdag 28 maart 2018 23:34 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Hey ik heb een gezin he ik hoef niet te fappen, niet dat ik seks krijg als ik nu nog aanklop maar tjah
Van rtl weg?quote:
ja schaatsgodquote:
waarom?quote:
Ik denk dat het de kwaliteit niet veel goed doet. Veronica kan alles, nog meer wat niet met voetbal te maken heeft dus.quote:
Maar daarom kijken veel mensen toch ook? Slap geouwehoer met hier en daar voetbal.quote:Op donderdag 29 maart 2018 00:03 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ik denk dat het de kwaliteit niet veel goed doet. Veronica kan alles, nog meer wat niet met voetbal te maken heeft dus.
Nou sommige dingen denk ik ... wtf is dit boulevard?quote:Op donderdag 29 maart 2018 00:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar daarom kijken veel mensen toch ook? Slap geouwehoer met hier en daar voetbal.
Moet zeggen dat zelfs ik het wel vermakelijk vind en ik kijk zelden naar voetbal.
quote:
minister Markquote:
quote:Op donderdag 29 maart 2018 00:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
we juichen voor hemarookworst
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 maart 2018 00:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
waar blijft de lente![]()
het is weer herfst
afschuwelijkquote:
oooooo kan niet wachtenquote:Op donderdag 29 maart 2018 01:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
klopt binnekort genieten we vast van mooi weer.
paar jaar geleden was er zelfs natte sneeuw tijdens pasenquote:Op donderdag 29 maart 2018 00:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
waar blijft de lente![]()
het is weer herfst
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!! man man manquote:Op donderdag 29 maart 2018 01:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
paar jaar geleden was er zelfs natte sneeuw tijdens pasen
hittegolf jaquote:Op donderdag 29 maart 2018 01:09 schreef hemarookworst het volgende:
Ik vind dat er ter compensatie een gloeihete zomer moet komen die alle hitte records verbreekt
ONZ / Verzameltopic: dat dit kan in Nederland!quote:Op donderdag 29 maart 2018 01:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!! man man man![]()
goed topic.quote:Op donderdag 29 maart 2018 01:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ONZ / Verzameltopic: dat dit kan in Nederland!
goed dat ze erbij zetten dat het een fake card isquote:
quote:Op donderdag 29 maart 2018 01:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
goed dat ze erbij zetten dat het een fake card is
nee laat maar uitquote:
heb je op hem gestemd ?quote:
Ik heb de kieswijzer gemaakt, daar kwamen drie dingen uit, d66 groenlinks en pvda dus.. en ik had wel even zo'n momentje:quote:Op donderdag 29 maart 2018 01:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
had je gestemd laatste verkiezingen en waarop?
quote:Op donderdag 29 maart 2018 01:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
oooooo kan niet wachten
die gedachte van warm weerleven lijkt veel mooier dan
instant good vibes, lekker buiten lopen zonder jasquote:
quote:Op donderdag 29 maart 2018 02:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
instant good vibes, lekker buiten lopen zonder jas![]()
geen kou
doei worstjequote:
ja kloptquote:Op donderdag 29 maart 2018 02:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
doei worstje
trouwens jij bent wel een echte nachtbraker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |