Recentste onderwerp: Kees Jansma zou gezegd hebben dat Feyenoord bijna failliet was...
[Dit bericht is gewijzigd door -F- op 24-12-2002 09:37]
quote:Dat was Derksen toch.....
Op maandag 23 december 2002 23:54 schreef FLR het volgende:
Eerste zat vol, dus een 2e deel.Recentste onderwerp: Kees Jansma zou gezegd hebben dat Feyenoord bijna failliet was...
quote:Niet veel helaas, maar failiet zou die club Rotterdam zuid nooit gaan net zoals Ajax en Fc Lampenkap dat nooit zouden gaan.
Op dinsdag 24 december 2002 00:41 schreef Quitter het volgende:
geleuter, ons uefa cupje heeft geen eurootjes opgeleverd wou je zeggen?
En als het wel gebeurd zou het jammer zijn, geen Ajax - F-noord meer
quote:Dat zijn peanuts vergeleken met het geld dat er in de CL verdiend kan worden. Reken er maar op dat het mislopen van de 2e CL-ronde en het niet halen van de UEFA Cup dit seizoen veel meer heeft gekost en gaat kosten dan die UEFA Cup op heeft geleverd.
Op dinsdag 24 december 2002 00:41 schreef Quitter het volgende:
geleuter, ons uefa cupje heeft geen eurootjes opgeleverd wou je zeggen?
Afschrijving transfersommen
De boosdoener in de resultaatrekening is de post afschrijving transfersommen van een kleine zeven miljoen euro. 'Voor het Bosman-arrest hoefde je een speler niet over zijn contractjaren af te schrijven op nul. Nu wel', aldus voorzitter Jorien van den Herik. 'Want aan het einde van hun contractperiode hebben spelers geen transferwaarde meer'.
Tijdens het seizoen 2000-2001 was de boekwinst vanwege de verkoop van spelers nog negen miljoen euro. Vorig seizoen werd op de boekwaarde een verlies geleden van 240.000 euro.
Omzetcijfers
'Ik heb tijdens de zomermaanden zoveel onzinnige getallen gelezen als het over het resultaat van Feyenoord ging, dat ik het nu mijn verantwoordelijk vond om iedereen te kunnen laten zien, kijk, zo draaien we', aldus Van den Herik. 'Men stelt altijd abusievelijk belang in de hoogte van de begroting. Voor een goede kijk op de zaak is dat niet interessant. Uiteindelijk gaat het om winst en die winst is dus eigenlijk te verwaarlozen als je kijkt naar de omzet'.
Bij de verdeling van de omzetcijfers valt overigens op dat de merchandising bij Feyenoord in vergelijking met het seizoen ervoor een forse stijging ondergaat, zelfs bijna een verdubbeling. De recettes voor de nationale competitie bleven nagenoeg gelijk. Deelname aan de eerste ronde van de Champions League plus de overige ronden UEFA-cup leverden qua recettes wel een stijgende omzet op van vijf miljoen euro. Het kortstondige verblijf in de Champions League zorgde, los van de recettes, tevens voor een omzet van 14,5 miljoen euro. In dat bedrag zitten onder meer de tv-gelden.
't zou me niet eens verbazen als het slecht gaat met de financiën van Feijenoord. Hoe verklaar je anders dat ze elke keer weer uitgerangeerde spelers halen. Eerst de Nooijer en nu willen ze Numan
quote:Tja heb het ook gelezen, daar wordt je niet vrolijk van, Boschaart , moet ongeveer ¤ 5000.000 kosten en dat vinden ze te duur.
Op dinsdag 24 december 2002 10:34 schreef Cart_man het volgende:
Je denkt toch niet dat ik dat ga lezen -F-'t zou me niet eens verbazen als het slecht gaat met de financiën van Feijenoord. Hoe verklaar je anders dat ze elke keer weer uitgerangeerde spelers halen. Eerst de Nooijer en nu willen ze Numan
quote:Maar uhm, 5 mln euro.. das ELF miljoen gulden!!!!!! Daarvoor hebben we Cruz gehaald... En ik wil niet vervelend doen hoor, maar zo goed is die Bosschaart ook weer niet. Als het nou 2,5 mln euro ofzo was. Nee dan zie ik liever een eigen jeugdje daar lopen... Voor nop
Op dinsdag 24 december 2002 10:49 schreef Luni het volgende:[..]
Tja heb het ook gelezen, daar wordt je niet vrolijk van, Boschaart , moet ongeveer ¤ 5000.000 kosten en dat vinden ze te duur.
quote:En Cruz was de duurste aankoop van Feyenoord ooit, kun je nagaan...
Op dinsdag 24 december 2002 13:15 schreef mister_popcorn het volgende:[..]
Maar uhm, 5 mln euro.. das ELF miljoen gulden!!!!!! Daarvoor hebben we Cruz gehaald...
quote:Wat is er eigenlijk van die Cruz geworden? Hoor nooit meer iets van hem...
Op dinsdag 24 december 2002 13:17 schreef LoekB het volgende:[..]
En Cruz was de duurste aankoop van Feyenoord ooit, kun je nagaan...
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 13:19 schreef Aarschbaard het volgende:[..]
Wat is er eigenlijk van die Cruz geworden? Hoor nooit meer iets van hem...
quote:Cruz doet het dit seizoen zeker niet verkeerd bij Bologna.
Op dinsdag 24 december 2002 13:24 schreef CAZZO het volgende:[..]
[afbeelding]
Cruz speelt al weer een paar jaartjes de stervende zwaan voor Bologna
quote:Dacht ik ook al, we hebben het over EURO'S!
Op dinsdag 24 december 2002 13:15 schreef mister_popcorn het volgende:[..]
Maar uhm, 5 mln euro.. das ELF miljoen gulden!!!!!! Daarvoor hebben we Cruz gehaald... En ik wil niet vervelend doen hoor, maar zo goed is die Bosschaart ook weer niet. Als het nou 2,5 mln euro ofzo was. Nee dan zie ik liever een eigen jeugdje daar lopen... Voor nop
hoe zit het eigenlijk met Stam... die wilde toch ook weer weg...????
of wil die alleen naar P$V....????
quote:Laat die gebruiker aub niet naar FEYENOORD komen.
Op dinsdag 24 december 2002 15:53 schreef Qlimax het volgende:
5 miljoen euro voor die Bossch. .. drama.. zijn ze gelijk van hun schulden af.,...hoe zit het eigenlijk met Stam... die wilde toch ook weer weg...????
quote:Er waren toen wel geruchten dat ie NIET naar PSV zou gaan als ie naar Nederland kwam. Wel naar Ajax,Feyenoord of Zwolle. Maar ja geruchten zijn geruchten.
Op dinsdag 24 december 2002 15:53 schreef Qlimax het volgende:
5 miljoen euro voor die Bossch. .. drama.. zijn ze gelijk van hun schulden af.,...hoe zit het eigenlijk met Stam... die wilde toch ook weer weg...????
quote:Groot respect voor Numan. Denk dat Feyenoord wel wat aan hem kan hebben zeker in europa, maar ze zullen er niet lang veel aan hebben. Als ze er maar niet teveel geld aan spenderen.
Op dinsdag 24 december 2002 10:34 schreef Cart_man het volgende:
Je denkt toch niet dat ik dat ga lezen -F-'t zou me niet eens verbazen als het slecht gaat met de financiën van Feijenoord. Hoe verklaar je anders dat ze elke keer weer uitgerangeerde spelers halen. Eerst de Nooijer en nu willen ze Numan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |