Uiteraard, het spel is tegen je. Van al die tegenstanders moest dat dekselse fifa net de pik op jou hebben. Gescript om Mr.Maul te dwarsbomenquote:Op donderdag 26 april 2018 17:58 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Dat zou eerder de conclusie zijn. Dit heeft niks te maken met goed of slecht zijn. Dit is genaaid worden
Blijkbaar heb je dit spel nooit gespeeld. De hoeveelheid bullshit die je tegenkomt is abnormaal hoog.quote:Op donderdag 26 april 2018 19:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Uiteraard, het spel is tegen je. Van al die tegenstanders moest dat dekselse fifa net de pik op jou hebben. Gescript om Mr.Maul te dwarsbomen
Dat is veel waarschijnlijker dan dat je je kansen gewoon niet goed afmaakte en je tegenstander wel.
Het punt is een beetje dat iedereen hiermee dealt. Of denk je dat van alle FIFA spelers jij de enige bent die dit heeft?quote:Op donderdag 26 april 2018 20:12 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je dit spel nooit gespeeld. De hoeveelheid bullshit die je tegenkomt is abnormaal hoog.
Als je kansen voor open goal mist omdat je spelers niet de kant op schieten waar je naar richt dan is het natuurlijk mijn schuld![]()
Als je keeper de bal in eigen goal slaat bij een ongevaarlijk schot vanaf de corner vlag dan is het natuurlijk ook mijn schuld![]()
Zo kan ik nog heel lang doorgaan
Ik ken het, begon 7-2. Gister afgesloten op 7-7. Zondag speelt wel altijd wat makkelijker, dus straks nog maar wat potjes doen.quote:Op zondag 29 april 2018 09:35 schreef timmmmm het volgende:
ik begon lekker dit weekend, 6 gespeeld 4 gewonnen. Nu 4 achter elkaar verloren, ziet et er ineens minder uit
De één heeft er meer mee te maken dan de ander. Met name als je twee goals voorsprong pakt merk je dat je spelers stroperig worden, verdedigers weglopen bij aanvallers en je véél meer kansen mist. The scripting is realquote:Op zondag 29 april 2018 09:27 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Het punt is een beetje dat iedereen hiermee dealt. Of denk je dat van alle FIFA spelers jij de enige bent die dit heeft?
En is dat zo gek dan? In het echt zie je toch ook vaak enorme missers. Voetbal is naast kunde en kwaliteit ook een spelletje waar een bepaalde geluksfactor in zit.
Seizoenen en FUT seizoenen zijn dan ook veel leuker. Daar heb je tenminste het gevoel dat je weet wat je goed en fout doet. In WL gebeuren er veel meer onverklaarbare dingenquote:Op zondag 29 april 2018 18:38 schreef lesleyyb het volgende:
heb geen enkele keer weekend league gespeeld deze fifa. niet zozeer omdat ik me niet kon plaatsen, meer omdat ik geen zin heb om ieder weekend 25 games te spelen waarbij je eigenlijk alleen maar speelt om niet te verliezen. ik wil lekker tiki-taka spelen, kansen creëren en scoren, niet lekker defensief spelen en dan een trap naar voren geven waar een gabriel jesus/martial/ wie dan ook er achteraan mag gaan rennen. hoop echt dat ea voor fut champs het squad battles model toepast. gewoon lekker spelen, proberen goals te maken en zo je punten verdienen. neemt ook de stress van het verliezen weg aangezien je alsnog wat punten krijgt. zou in ieder geval meer fun opleveren dan de sweaty zaadgameplay die je momeneel in fut champs hebt
Je kan er gewoon geen reet van. Geeft niks.quote:Op maandag 30 april 2018 19:44 schreef Mr.Maul het volgende:
Dkt toernooi vandaag is ook weer een hel. Iedereen die alleen maar probeert te counteren en het spel dat je weer tegenwerkt.
Hoezo dat nou weer. Heb dat toernooi zoals nagenoeg altijd gewoon in één keer gewonnen. Het is gewoon dat de scripting zo pijnlijk duidelijk is. Ondanks dat ik win kan ik me er erg boos over maken.quote:Op maandag 30 april 2018 19:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je kan er gewoon geen reet van. Geeft niks.
Dan stop je met het spel.quote:Op maandag 30 april 2018 20:05 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer. Heb dat toernooi zoals nagenoeg altijd gewoon in één keer gewonnen. Het is gewoon dat de scripting zo pijnlijk duidelijk is. Ondanks dat ik win kan ik me er erg boos over maken.
Je hoeft zelf niet sweaty te spelen om te winnen van sweaty teams.quote:Op zondag 29 april 2018 18:38 schreef lesleyyb het volgende:
heb geen enkele keer weekend league gespeeld deze fifa. niet zozeer omdat ik me niet kon plaatsen, meer omdat ik geen zin heb om ieder weekend 25 games te spelen waarbij je eigenlijk alleen maar speelt om niet te verliezen. ik wil lekker tiki-taka spelen, kansen creëren en scoren, niet lekker defensief spelen en dan een trap naar voren geven waar een gabriel jesus/martial/ wie dan ook er achteraan mag gaan rennen. hoop echt dat ea voor fut champs het squad battles model toepast. gewoon lekker spelen, proberen goals te maken en zo je punten verdienen. neemt ook de stress van het verliezen weg aangezien je alsnog wat punten krijgt. zou in ieder geval meer fun opleveren dan de sweaty zaadgameplay die je momeneel in fut champs hebt
89 Vardy Partyquote:Op maandag 30 april 2018 07:46 schreef GotenSSJ het volgende:
Koekoek, 93 Hamsik uit de untradeable TOTS MC SBC
Dat kan. Ik koop dat spel echter met de gedachte dat het eerlijk is. Helaas blijkt dat niet zo te zijn. Zonder kritiek geen verbeteringquote:
Nou de kritiek is duidelijk. Misschien volgend jaar weer met FIFA 19.quote:Op maandag 30 april 2018 20:10 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Dat kan. Ik koop dat spel echter met de gedachte dat het eerlijk is. Helaas blijkt dat niet zo te zijn. Zonder kritiek geen verbetering
Zou je zeggen dat je daar nu anders over denkt?quote:Op maandag 30 april 2018 20:10 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Dat kan. Ik koop dat spel echter met de gedachte dat het eerlijk is.
Waarom is het spel niet eerlijk dan?quote:Op maandag 30 april 2018 20:10 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Dat kan. Ik koop dat spel echter met de gedachte dat het eerlijk is. Helaas blijkt dat niet zo te zijn. Zonder kritiek geen verbetering
Ik ga natuurlijk niet in details treden en een heel plan uitwerken he. Maar dit is de laatste FIFA voor mijquote:Op maandag 30 april 2018 20:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nou de kritiek is duidelijk. Misschien volgend jaar weer met FIFA 19.
Nou, gooi weg dat schijfje en nooit meer over praten. Gamen doe je voor je plezier.quote:Op maandag 30 april 2018 20:17 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk niet in details treden en een heel plan uitwerken he. Maar dit is de laatste FIFA voor mij
Mooi, hebben we hier volgend jaar geen last meer van je gejank.quote:Op maandag 30 april 2018 20:17 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk niet in details treden en een heel plan uitwerken he. Maar dit is de laatste FIFA voor mij
Ik denk dat je nog nooit van het DDA-patent gehoord hebt. Het zou niet meer dan logisch zijn dat ze dit toepassen.quote:Op maandag 30 april 2018 20:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mooi, hebben we hier volgend jaar geen last meer van je gejank.
Soms zit het mee, soms zit het tegen. Zo werkt dat in voetbal, zo werkt dat in het leven en zo werkt dat ook in FIFA. Het spel is pas niet eerlijk als het zo gescript is dat het jou stelselmatig dwars zit en andere spelers stelselmatig bevoordeelt. En als je dat gelooft ben je echt krankzinnig dom.
Wanneer het echter bij iedereen soms mee zit en soms tegen zit, is het hartstikke eerlijk. Kan jij het alleen allemaal niet zo goed handelen
Lekker hoor, ik kreeg Sulequote:Op maandag 30 april 2018 07:46 schreef GotenSSJ het volgende:
Koekoek, 93 Hamsik uit de untradeable TOTS MC SBC
Input delay is kak vanavond ja. Kan amper een skillmove doen.quote:Op maandag 30 april 2018 23:40 schreef lesleyyb het volgende:
mensen nog meer last van dramatische gameplay? voor het weekend liep het prima, maar nu is zelf in squad battles de gameplay zo traag als dikke stront. aan mn pc ligt het niet aangezien ik zo'n beetje alle settings naar beneden heb gehaald om het maar wat vlotter te krijgen, maar niks helpt
netjes netjes, ik heb de bronze akinfenwa ingeleverd (heb de gold versie al), süle erin, speler van 110k voor maar 4kquote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:16 schreef tompsv18 het volgende:
Die community TOTS sbc is er nu weer opnieuw voor 48 uur. Heb Vardy TOTS gepackedzo'n beetje de beste die je kon krijgen en past uitstekend in m'n team. Als ik die moest kopen was die 400k geweest.
Heb die Carlos Lopez ingeleverd die je kon vrijspelen door 4 squad battles potjes op minimaal wereldklasse te winnen en verder allemaal untreadables uit m'n club.
En dan zijn er nog de mensen die beweren dat het iedereen evenveel tegenzitquote:Op zaterdag 5 mei 2018 02:33 schreef PSVCL het volgende:
Opflikkeren met al die gekleurde kut kaartjes en momentum.
Ben kansloos met mn gouden teampje en ga er geen geld aan besteden
Fucking oplichters
De gameplay van FUT heeft niks met voetbal te maken , gaat veel te snel en je moet geluk hebben dat de momentum aan jou kant is.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 16:52 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
En dan zijn er nog de mensen die beweren dat het iedereen evenveel tegenzit
Ook die skillmoves slaan nergens op. Hoe voorspelbaar ook, je kan ze niet altijd tegenhoudenquote:Op zaterdag 5 mei 2018 16:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De gameplay van FUT heeft niks met voetbal te maken , gaat veel te snel en je moet geluk hebben dat de momentum aan jou kant is.
Walgelijk spel
Ga komend seizoen eens PES uittesten
Ik kan me voorstellen dat dit topic geen 'FIFA vs PES' wending moet krijgen, maar vergeleken met FIFA duurt het bij PES extreem lang voordat je bij het gewenste menu bent. Het zoeken van een tegenstander duurt ook akelig lang. Alhoewel de gameplay wellicht niet zo verkeerd is, start ik om bovenstaande redenen PES nooit op.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 16:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De gameplay van FUT heeft niks met voetbal te maken , gaat veel te snel en je moet geluk hebben dat de momentum aan jou kant is.
Walgelijk spel
Ga komend seizoen eens PES uittesten
Belachelijk die mensen die dat zeggen ja. Het is veel logischer dat EA een paar mensen heeft uitgezocht waarbij het altijd tegen zit en die gewoon altijd pech hebben. Heeft uiteraard niets met een selectief geheugen of een Calimero-complex te maken.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 16:52 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
En dan zijn er nog de mensen die beweren dat het iedereen evenveel tegenzit
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 17:34 schreef br00djekaas54321 het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat dit topic geen 'FIFA vs PES' wending moet krijgen, maar vergeleken met FIFA duurt het bij PES extreem lang voordat je bij het gewenste menu bent. Het zoeken van een tegenstander duurt ook akelig lang. Alhoewel de gameplay wellicht niet zo verkeerd is, start ik om bovenstaande redenen PES nooit op.
Wat dat betreft doet FIFA het wel aardig.
Je bent gewaarschuwd!
Alle potjes spelen.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 19:38 schreef lesleyyb het volgende:
ik was ook een enorme klager over momentum etc. ik vind het nog steeds bullshit dat er geknoeit wordt met gameplay of whatever, maar ik accepteer het omdat het zowel voor als tegen mij werkt. kan wel gaan klagen over al die keren dat het tegen zit, maar hoe vaak ik ook niet heel gelukkig met iets weg kom heeft me laten accepteren dat het nou eenmaal zo is. het zou niet moeten maar het gebeurt, speel geen fut champs and just deal with it
ditquote:Op zaterdag 5 mei 2018 19:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Alle potjes spelen.
De helft winnen.
Niks mis mee toch.
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 19:45 schreef lesleyyb het volgende:
en de scheidsrechters. ze lopen niet alleen in de weg, hebben geen idee wat obstructie is en zijn zeer inconsistent met kaarten, bij de ene is een sliding van achter direct rood
Om onder andere de door jou genoemde redenen speel ik enkel Seizoenen, maar ook daar is wel het een en ander aan op te merken.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 18:46 schreef PSVCL het volgende:
[..]
walgelijk dit
Ik bedoel specifiek de gameplay van FUT en al die gekleurde kut kaartjes,hou het een beetje overzichtelijk en eerlijk.
Op de normale gameplay (online seizoenen) heb ik niks aan te merken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |