abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_179171504
TOTS son is gewoon niet te stoppen.
Moet echt even nieuwe CB's hebben om dit geweld te stoppen (PTG marquinhis/sif marcelo)
pi_179185590
Vandaag de Valeri weekly challenge gedaan. 9/10 keer ging het goed. In het andere potje gun ik die gozer de eerste goal, hij gunt mij mijn eerste goal, ik hem zijn tweede en opeens gaat ie serieus spelen :') Alsnog ruim van hem gewonen, maar heel deze Fut-community is :')
pi_179185644
Die sbc's zijn ook zo waardeloos, hè. De skill-gap is in deze FUT extreem makkelijk te omzeilen door gewoonweg betere spelers dan je tegenstander te hebben.
  dinsdag 15 mei 2018 @ 23:32:58 #279
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_179187629
2x godin uit de guarenteed tots packs, dat wordt dus wachten tot de volgende sbc om hem daarin te kunnen gooien, want ga hem niet discarden.

daarnaast wel tots aspas uit een ultimate pack, en die ziet er wel gruwelijk uit :D
  woensdag 16 mei 2018 @ 00:58:30 #280
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_179188670
Oblak in de SBC gegooid en Iago Aspas eruit gehaald, nu heb ik 3 TOTS RW's :')

Maar Aspas is iets te goed on te recyclen, gelukkig heb ik Criscito nog voor de Bundesliga
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_179192038
Guedes uit de 2e pack (na hernandez)
Niet de beste, Hernandez is gister al gebruikt.

Heb nog Partey en Guedes om te gebruike voor de volgende sbcs.
Miss vanavond even de ROTW sbc doen als de req's meevallen.
pi_179192060
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 22:02 schreef Mr.Maul het volgende:
Vandaag de Valeri weekly challenge gedaan. 9/10 keer ging het goed. In het andere potje gun ik die gozer de eerste goal, hij gunt mij mijn eerste goal, ik hem zijn tweede en opeens gaat ie serieus spelen :') Alsnog ruim van hem gewonen, maar heel deze Fut-community is :')
Heb ik ook gehad, ik gunde hem 2 goals, hij mij daarna 1 en ging die PTB spelen en alleen achter rondtikken.

2-8 gewonnen en vanaf de 2-4 elke replay gekeken en juichen tot het middenveld.
De Community is best wel aids idd, soms kom je toffe mensen tegen en die stuur ik meestal een berichtje met GG ofzo.
pi_179195516
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 10:06 schreef JaafkeJunior het volgende:

[..]

Heb ik ook gehad, ik gunde hem 2 goals, hij mij daarna 1 en ging die PTB spelen en alleen achter rondtikken.

2-8 gewonnen en vanaf de 2-4 elke replay gekeken en juichen tot het middenveld.
De Community is best wel aids idd, soms kom je toffe mensen tegen en die stuur ik meestal een berichtje met GG ofzo.
Ik stuur alleen berichten naar mensen die superteams hebben en waarvan duidelijk is dat ze alleen daardoor in mijn divisie zitten. Erg lastig om tegen ze te spelen omdat de AI niet normaal veel werk voor ze verzet, maar meestal win ik wel van dat soort pipo's. Het enige wat ze doen is de bal naar Ronaldo passen en van afstand schieten :')
pi_179196427
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:02 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Ik stuur alleen berichten naar mensen die superteams hebben en waarvan duidelijk is dat ze alleen daardoor in mijn divisie zitten. Erg lastig om tegen ze te spelen omdat de AI niet normaal veel werk voor ze verzet, maar meestal win ik wel van dat soort pipo's. Het enige wat ze doen is de bal naar Ronaldo passen en van afstand schieten :')
Die krijg ik ook helaas, verloor tijdens de challenge van valeri regelmatig een potje (alles afleggen op david villa)
'Million dollar team you still suck' etc. :')
Vind het eigenlijk een compliment!

En Full Icon teams zijn idd nep, gister verloor ik in blessure tijd van iemand met 99 Cristiano, 96 ronaldo, 98 messi, prime gullit, vieira etc etc etc

Aller laatste corner slaat ederson de bal zo voor de voeten van gullit en ja hoor 1-2
pi_179197121
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:02 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Ik stuur alleen berichten naar mensen die superteams hebben en waarvan duidelijk is dat ze alleen daardoor in mijn divisie zitten. Erg lastig om tegen ze te spelen omdat de AI niet normaal veel werk voor ze verzet, maar meestal win ik wel van dat soort pipo's. Het enige wat ze doen is de bal naar Ronaldo passen en van afstand schieten :')
Ik heb een superteam en ben een redelijke speler, maar niets bijzonders (als ik een keer WL speel altijd gold 1..nooit erboven of eronder). Krijg ook vaak dat soort messages als ik verlies van een minder team. Snap het nut er niet zo van..ik speel gewoon sportief, skip replay en celebrations en nooit time wasten etc. Beetje misgunnen is het vaak. Zeker omdat iedereen dit jaar een mega team kan hebben als ze de tijd er in willen stoppen (of geld voor sommigen). Maar het is een beetje tekenend voor de community. Net als die mensen die misbruik maken van de MLS Challenge
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_179197987
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 14:10 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ik heb een superteam en ben een redelijke speler, maar niets bijzonders (als ik een keer WL speel altijd gold 1..nooit erboven of eronder). Krijg ook vaak dat soort messages als ik verlies van een minder team. Snap het nut er niet zo van..ik speel gewoon sportief, skip replay en celebrations en nooit time wasten etc. Beetje misgunnen is het vaak. Zeker omdat iedereen dit jaar een mega team kan hebben als ze de tijd er in willen stoppen (of geld voor sommigen). Maar het is een beetje tekenend voor de community. Net als die mensen die misbruik maken van de MLS Challenge
Jou kwalificeer ik dan ook niet als onsportief. Ik heb het over de mensen met superteams die de bal enkel naar Ronaldo passen, schieten, scoren, herhaling kijken en dan de bus parkeren.

De betreffende weekly challenge is hoogst oneerlijk. In divisie 1 is het niet makkelijk om die snel te halen, al helemaal niet als je geen MLS-spelers en coins hebt. Dit is gewoon typisch EA-gedrag: mensen belonen die coins òf geluk hebben of dusdanig laag spelen dat zo'n challenge makkelijk te behalen is.
pi_179198057
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 14:45 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Jou kwalificeer ik dan ook niet als onsportief. Ik heb het over de mensen met superteams die de bal enkel naar Ronaldo passen, schieten, scoren, herhaling kijken en dan de bus parkeren.

De betreffende weekly challenge is hoogst oneerlijk. In divisie 1 is het niet makkelijk om die snel te halen, al helemaal niet als je geen MLS-spelers en coins hebt. Dit is gewoon typisch EA-gedrag: mensen belonen die coins òf geluk hebben of dusdanig laag spelen dat zo'n challenge makkelijk te behalen is.
Ik heb hem met David villa gedaan in divisie 1
Zit nu wel weer in 1 (Degradatie naar 2)
Alles afleggen en dan hopen dat die goed valt voor villa.
pi_179198907
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 14:45 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Jou kwalificeer ik dan ook niet als onsportief. Ik heb het over de mensen met superteams die de bal enkel naar Ronaldo passen, schieten, scoren, herhaling kijken en dan de bus parkeren.

De betreffende weekly challenge is hoogst oneerlijk. In divisie 1 is het niet makkelijk om die snel te halen, al helemaal niet als je geen MLS-spelers en coins hebt. Dit is gewoon typisch EA-gedrag: mensen belonen die coins òf geluk hebben of dusdanig laag spelen dat zo'n challenge makkelijk te behalen is.
Oke, werd niet helemaal duidelijk uit je post of het een standaard dingetje was bij mensen met superteams en niet de bijbehorende skills of dat je het meer doet bij de combinatie van onsportief en mega team :)

Denk dat deze MLS challenge juist wel voor iedereen mogelijk is eigenlijk..beter te doen dan de DKT winnen voor veel mensen uit lagere divisies denk ik. Hoewel wij allebei negatieve ervaringen hebben gehad met treurige figuren die misbruik maken zijn er genoeg die keurig 2 MLS goals uitwisselen door de offside trap te spammen. Ik heb er uiteindelijk 13 wedstrijden voor nodig gehad en ik had het ook met een MLS bronze kunnen doen (in div 1). Maakt niet zoveel uit als je de goals gratis krijgt van de ander. Daarna wissel je hem gewoon en speel je vanaf 2-2 een normale wedstrijd. Oh en zorg dat je 2 MLS goals ofzo in je team naam hebt staan en zoek tegenstanders met hetzelfde.

Het ging zoals gezegd dus wel 3x mis. 2x iemand die me na zijn 2-1 geen goals meer gaf (alsnog eentje van gewonnen met 2x Alessandrini, maar de ander parkeerde echt de bus en ging tijdrekken tot het einde en ik had niet echt de mindset op dat moment om daar iets aan te kunnen doen). En er was ook nog een derde kneus die geen MLS speler in zijn selectie had en gewoon op zoek was naar mindere teams met MLS spelers I guess. Maar daar won ik gewoon van (zonder MLS goals).
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_179201420
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 15:23 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Oke, werd niet helemaal duidelijk uit je post of het een standaard dingetje was bij mensen met superteams en niet de bijbehorende skills of dat je het meer doet bij de combinatie van onsportief en mega team :)

Denk dat deze MLS challenge juist wel voor iedereen mogelijk is eigenlijk..beter te doen dan de DKT winnen voor veel mensen uit lagere divisies denk ik. Hoewel wij allebei negatieve ervaringen hebben gehad met treurige figuren die misbruik maken zijn er genoeg die keurig 2 MLS goals uitwisselen door de offside trap te spammen. Ik heb er uiteindelijk 13 wedstrijden voor nodig gehad en ik had het ook met een MLS bronze kunnen doen (in div 1). Maakt niet zoveel uit als je de goals gratis krijgt van de ander. Daarna wissel je hem gewoon en speel je vanaf 2-2 een normale wedstrijd. Oh en zorg dat je 2 MLS goals ofzo in je team naam hebt staan en zoek tegenstanders met hetzelfde.

Het ging zoals gezegd dus wel 3x mis. 2x iemand die me na zijn 2-1 geen goals meer gaf (alsnog eentje van gewonnen met 2x Alessandrini, maar de ander parkeerde echt de bus en ging tijdrekken tot het einde en ik had niet echt de mindset op dat moment om daar iets aan te kunnen doen). En er was ook nog een derde kneus die geen MLS speler in zijn selectie had en gewoon op zoek was naar mindere teams met MLS spelers I guess. Maar daar won ik gewoon van (zonder MLS goals).
Challenge is zeker mogelijk, zal alleen wel meer tijd in beslag nemen voor de meesten. Ben uiteindelijk gedegradeerd naar divisie 2 omdat ik steeds na de 2-2 de controller op z'n kop zette zodat ik niet hoefde te spelen met m'n 78 rated MLS-aanval (Nikolic) /untradeable restant-team. Eerste potje was wel duidelijk dat ik daarmee tekort kwam tegen echt goede spelers.

Misschien ook nog handig: als je in reguliere westrijden meteen de offside-trap eenmaal doet lijkt je team veel compacter te staan dan normaal. Kan misschien een hoop kick-off goals voorkomen.
pi_179201451
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 14:47 schreef JaafkeJunior het volgende:

[..]

Ik heb hem met David villa gedaan in divisie 1
Zit nu wel weer in 1 (Degradatie naar 2)
Alles afleggen en dan hopen dat die goed valt voor villa.
Ik met Nikolic. Had in een potje letterlijk een stuk of tien kansen met hem nodig, mede doordat de tegenstander geen offside-trap deed. Tegenstander werkte overigens wel mee door zijn controller neer te leggen
  woensdag 16 mei 2018 @ 20:29:18 #291
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_179205164
tots lozano is 250k 8)7 :')
pi_179205751
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 20:29 schreef lesleyyb het volgende:
tots lozano is 250k 8)7 :')
Helpt ook niet dat die SBC zo duur is nu. Hij is de enige speler die meer waard is dan de kosten van de SBC. Bij de rest maak je minimaal 10k verlies geloof ik :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 16 mei 2018 @ 21:01:21 #293
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_179205917
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 20:55 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Helpt ook niet dat die SBC zo duur is nu. Hij is de enige speler die meer waard is dan de kosten van de SBC. Bij de rest maak je minimaal 10k verlies geloof ik :')
heb hem gesniped voor 215k, eens zien hoe goed deze jongen echt is

edit: en weer verkocht, kan wel merken dat het de beste speler op het veld was, maar ondanks dat ie rechtbenig is kan ie daarmee totaal niet afmaken, leuke speler maar voor 220k heb ik toch liever een tots alejandro gomez

[ Bericht 13% gewijzigd door lesleyyb op 16-05-2018 21:25:32 ]
pi_179209442
TOTS Lozano gehaald voor 207k. Zal vast nog gaan dalen, maar wat een speler. Knalt er werkelijk waar alles ik bij mij. Leuk rechterkantje nu ook met verder TOTS Van Ginkel, TOTS Arias en 87 De Ligt.
pi_179213896
Gister weer bijna mijn controller door de TV gegooid
Rustig potje seasons tegen iemand met een matig team (nzonzi, banega, giminez etc) en dan tots ronaldo in de spits.

verloor 3-2 door een hatrick van ronaldo. 3x een belachelijke longshot.
Ik had 19 schoten, 14 op doel. hij er 4, 3 op doel.

Daar word ik echt misselijk van.
  donderdag 17 mei 2018 @ 14:33:09 #296
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_179219928
Ongeveer heel m'n club geliquideerd buiten de beste spelers om voor de Gullit SBC. Hopen dat het het waard is :P Als ik alle IF's verkoop die ik als investments heb gekocht heb ik ~750k dus denk er over om Cristiano Ronaldo terug te kopen maar voorlopig heb ik nu:

SIF Perisic - SIF Immobile - TOTS Sterling

TOTS Hamsik - PTG Milinkovic-Savic - Prime Gullit

Alex Sandro - TIF Benatia - TOTS Azpilicueta - IF Aurier

De Gea

Ben benieuwd hoe die spelen!
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_179240030
Pokkespel is het ook.
Via de app mijn club aan het opruimen, ongeveer 100 zilvers verkocht.
Nu wou ik wat duurdere spelers verkopen om Lozano te halen en nog wat andere nieuwe spelers.

'Verbroken verbinding gameplaysessie'
pi_179277335
Is het mogelijk 'voice chat' uit te schakelen? Geen zin in constant een visuele melding dat de microfoon van m'n tegenstander actief is.
  maandag 21 mei 2018 @ 17:50:20 #299
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_179304764
Breaking news: mijn eerst niet-verdediger uit een guarenteed tots pack. Welcome to the club leon bailey :D
pi_179305149
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 17:50 schreef lesleyyb het volgende:
Breaking news: mijn eerst niet-verdediger uit een guarenteed tots pack. Welcome to the club leon bailey :D
Ik heb Young, twee keer Filipe Luis en Max gehaald uit die tots packs, allemaal linksbacks _O-
Verder nog wel Vardy en Fernandinho gelukkig
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')