Ik ken wel de bekkenbodem, die kunnen vrouwen trainen..quote:Op woensdag 28 maart 2018 03:05 schreef skysherrif het volgende:
Tot voor 1 seconde geleden had ik iets totaal anders in gedachte bij bekkenstoten.
Als JR zulke geluiden er nog bij gaat maken dan komen ze hem halen voor gedwongen opnamequote:
RETTEKETET NAAR BETER BEDquote:Op woensdag 28 maart 2018 03:06 schreef skysherrif het volgende:
Over een half uur allemaal doorgebroken lattenbodems in de huizen van menig fokker.
Lenie T Hart godin.quote:Op woensdag 28 maart 2018 03:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als JR zulke geluiden er nog bij gaat maken dan komen ze hem halen voor gedwongen opname
quote:Op woensdag 28 maart 2018 03:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als JR zulke geluiden er nog bij gaat maken dan komen ze hem halen voor gedwongen opname
Nee dit is wel de belangrijkste les voor vandaag, JR!quote:Op woensdag 28 maart 2018 03:07 schreef Tjacka het volgende:
JR is een sympathieke sociale en niet lelijke gast die zichzelf in een depressie praat. Dat is niet iets om grappen over te maken lol.
Ik maak geen grap.quote:Op woensdag 28 maart 2018 03:08 schreef Heubach het volgende:
[..]
Nee dit is wel de belangrijkste les voor vandaag, JR!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |