jezelf joden noemen en dan huilen als mensen hamas hamas roepen met Frits Barend voorop.quote:
Hamas hamasquote:Op dinsdag 27 maart 2018 16:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
jezelf joden noemen en dan huilen als mensen hamas hamas roepen met Frits Barend voorop.
Ja maar joden hebben niet gevraagd om die voetbalgekkies hè.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 16:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
jezelf joden noemen en dan huilen als mensen hamas hamas roepen met Frits Barend voorop.
Boeren ook niet. Kakkerlakken ook niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 16:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja maar joden hebben niet gevraagd om die voetbalgekkies hè.
klopt maar die moeteb begrijpen als ado supporters hamas hamd joden aan het gas zingen ze ajacieden bedoelen en niet echte joden.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 16:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja maar joden hebben niet gevraagd om die voetbalgekkies hè.
en Henk dan?quote:Op dinsdag 27 maart 2018 16:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
en daarom ia frits barend een hypocriete lul.
spaan?quote:
Henk van Dorpquote:Op dinsdag 27 maart 2018 16:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
spaan?
dst is ook een lul en Vermegen een clown.
quote:Op dinsdag 27 maart 2018 16:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik keen nooit naar barend en van dorp.
te saai en ik was jong toen die tijd.
Joden en kakkerlakken zijn natuurlijk niet te vergelijken en boeren eigenlijk ook niet kijkende naar de geschiedenis. Staan ze ook te roepen dat boeren aan het gas moeten dan?quote:Op dinsdag 27 maart 2018 16:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Boeren ook niet. Kakkerlakken ook niet.
Ja bommen op Rotterdam is net zo zot inderdaad.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 16:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
klopt maar die moeteb begrijpen als ado supporters hamas hamd joden aan het gas zingen ze ajacieden bedoelen en niet echte joden.
en die frits barend begrijpt dat dondersgoed maar huilt toch elke keer terwijl als ze vsn ajax bommen op rotterdam zingen dan hoor je meneer Barend niet.
Ja dat is ook hewoon een smeerlap eerste klas.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 17:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
em Frits ging ook even snel snabblen en rondjes talkshows doen toen zijn vriend Johan dood was.
volgens mij tikte hij er toen zo even 10000 bij.
paar duizend bij DWDD. de zelfde avond Jinek dag erna Pauw en rtl late night even snel 5 min nog in Boulevard.
ja die frits ging ze geld tellen toen Johan dood ging.
quote:Op dinsdag 27 maart 2018 17:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kijk daar praat ik graag over ipv vbl
bier tieten en schijten de drie onderwerpen van Hema.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 17:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kijk daar praat ik graag over ipv vbl
Schapen zijn dan ook voor de wol gemaakt door onze lieve Heer.quote:
al een stuk breder dan voetbalquote:Op dinsdag 27 maart 2018 17:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
bier tieten en schijten de drie onderwerpen van Hema.
Tis een neus hè....quote:Op dinsdag 27 maart 2018 17:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat is ook hewoon een smeerlap eerste klas.
De Neus zit dan wel bij de rechter maar zou niet met hem spotten anders slaap je met de vissen.quote:
mij niet gezien is alleen maar elkaar afkraken en supprior doen daar.quote:
Ook al zo'n teringlijer. Is geen toeval natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 17:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
De Neus zit dan wel bij de rechter maar zou niet met hem spotten anders slaap je met de vissen.
Beschouw dit als een paardenhoofd in je bed.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 17:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ook al zo'n teringlijer. Is geen toeval natuurlijk.
quote:Op dinsdag 27 maart 2018 17:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
mij niet gezien is alleen maar elkaar afkraken en supprior doen daar.
bijna nooit tochquote:
Het is maar een spelletjequote:
Frikandellen?quote:Op dinsdag 27 maart 2018 17:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Beschouw dit als een paardenhoofd in je bed.
TrippingCoinbroeder.quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2018 17:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Schapen zijn dan ook voor de wol gemaakt door onze lieve Heer.
quote:
quote:
Tamar?quote:
is dat die met die piercing?quote:
ja dat is zijquote:Op dinsdag 27 maart 2018 17:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
is dat die met die piercing?
normaal zou ik gaan lopen van iemand als haar alleen maar om het accent maar ze heeft iets ofzo .
mooi kutquote:Op dinsdag 27 maart 2018 17:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gvd vanavond nog naar een bijeenkomst toe rond 20.00
succesquote:Op dinsdag 27 maart 2018 17:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gvd vanavond nog naar een bijeenkomst toe rond 20.00
tegen die Jade zou ik heel de dag hij zeggen.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 17:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja dat is zij
Vind haar wel een van de leukere deze keer en die jade en tahir de kutste
dat is wel tof.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 17:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Moet nog gaan speechen in het Engels ook.
je kan beter zelf moeten speechen dan dat je naar iemand moet luisterenquote:
kloptquote:Op dinsdag 27 maart 2018 17:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
je kan beter zelf moeten speechen dan dat je naar iemand moet luisteren
.quote:
.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 17:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Moet nog gaan speechen in het Engels ook.
succes dan vanavondquote:Op dinsdag 27 maart 2018 17:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
paar mensen die interesse hebben ja.
iets lekker én makkelijk waar je energie van krijgt.quote:
macaroniquote:Op dinsdag 27 maart 2018 18:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
iets lekker én makkelijk waar je energie van krijgt.
baas.quote:
We gaan je missenquote:Op dinsdag 27 maart 2018 18:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Duurt nog wel even voor dat concreet is. Maar idd dan minder ja.
hopelijk denk je nog aan ons als je straks in je eigen Sanders Inc toren staat.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 18:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Duurt nog wel even voor dat concreet is. Maar idd dan minder ja.
Dan kan hij Fok ook wel overnemenquote:Op dinsdag 27 maart 2018 18:03 schreef hemarookworst het volgende:
Of zijn bedrijf gaat de wereld overnemen
quote:Op dinsdag 27 maart 2018 18:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
hopelijk denk je nog aan ons als je straks in je eigen Sanders Inc toren staat.
zo ver zal het ook weer niet komenquote:Op dinsdag 27 maart 2018 18:03 schreef hemarookworst het volgende:
Of zijn bedrijf gaat de wereld overnemen
Zijn er nog Haagse boeren eigenlijk, in zo'n verstedelijkt gebied. Binnen de Rotterdamse gemeentegrenzen is volgens mij de laatste boerenbedrijf al een tijdje opgedoektquote:
ken er.geen 1quote:Op dinsdag 27 maart 2018 18:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zijn er nog Haagse boeren eigenlijk, in zo'n verstedelijkt gebied. Binnen de Rotterdamse gemeentegrenzen is volgens mij de laatste boerenbedrijf al een tijdje opgedoekt
haagse die fok gaat redden.quote:
Misschien een verdwaalde Hagenees in Westland, maar binnen de haagse gemeentegrenzen is alleen maar dichte bebouwingquote:
inb4 450quote:Op dinsdag 27 maart 2018 18:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoeveel moet fok wel niet kosten?
500 euro en een eetbon denk ik.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 18:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoeveel moet fok wel niet kosten?
zonde hequote:Op dinsdag 27 maart 2018 18:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien een verdwaalde Hagenees in Westland, maar binnen de haagse gemeentegrenzen is alleen maar dichte bebouwing
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 27 maart 2018 17:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
tegen die Jade zou ik heel de dag hij zeggen.
Mwah, Den Haag heeft wel andere kwaliteiten dan landbouwquote:
Dan importeer je ze gewoon uit een 3rde wereld land.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 18:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien een verdwaalde Hagenees in Westland, maar binnen de haagse gemeentegrenzen is alleen maar dichte bebouwing
die broers zijn ook nog wel toffe gasten een van die twee heeft die Tamar ook gedaan denk ik.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 18:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Toen "ze" zo stoer deed tegen Lucia hoopte ik stiekem op wat actie.
eensquote:Op dinsdag 27 maart 2018 18:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mwah, Den Haag heeft wel andere kwaliteiten dan landbouw
effe fok aftrekkenquote:Op dinsdag 27 maart 2018 18:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Kun je gewoon afschrijven voor de belasting.
een vogeltje fluisterde mij in dat er ergens een rar is met alle kpd dames erin .quote:
https://www.ad.nl/eindhov(...)8-erop-zit~a5220611/quote:Poep spuit uit toilet terwijl vrouw (18) erop zit
Zit je rustig op het toilet, spuit er ineens een fontein met gore troep uit de wc-pot.
eindhovenquote:Op dinsdag 27 maart 2018 18:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/eindhov(...)8-erop-zit~a5220611/
Eerlijk, ik hoef er maar een klein deel van te zienquote:Op dinsdag 27 maart 2018 18:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
een vogeltje fluisterde mij in dat er ergens een rar is met alle kpd dames erin .
ja lekker.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2018 18:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan importeer je ze gewoon uit een 3rde wereld land.
[ afbeelding ]
Lol zou mooi zijn.quote:
Aileen voor mijn Cubaanse sigaar.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 18:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lol zou mooi zijn.
Vuurtje erbij.
hey maatjequote:
En dan een flinke steekvlam om je heen denk ik.quote:
Zo wat nog mooier zou zijn, als het mistig is met een nevel van whiskey.quote:
en dan een enorme bosbrand door sigarenrokers?quote:Op dinsdag 27 maart 2018 18:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zo wat nog mooier zou zijn, als het mistig is met een nevel van whiskey.
quote:
Ja.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 18:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en dan een enorme bosbrand door sigarenrokers?
rare gozer is dat heel vaak op ze hoofd gestuiterd als kind.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 18:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja.![]()
Lol RIP Rotterdam dankzij iwanus.
als basketball jaquote:Op dinsdag 27 maart 2018 18:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
rare gozer is dat heel vaak op ze hoofd gestuiterd als kind.
Als Rotterdammer voor Feyenoord zijn schijnt maar iets minder zwaar te zijn hoor.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 18:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
als Rotterdammer voor ajakkes zijn dan haat je het leven echt.
ik zag gisteren in dream school opeens een Rotterdammer in een psv trainingspak. daarvoor mocht ik hem wel.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 19:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als Rotterdammer voor Feyenoord zijn schijnt maar iets minder zwaar te zijn hoor.
Zijn goeie pakken jonguh.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 19:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik zag gisteren in dream school opeens een Rotterdammer in een psv trainingspak. daarvoor mocht ik hem wel.
quote:
suc7quote:Op dinsdag 27 maart 2018 19:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Boys ik zie jullie morgen. Ben er vandoor
quote:Op dinsdag 27 maart 2018 19:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
mikey mikey all night long mikey mikey keep playing that love song.
quote:Op dinsdag 27 maart 2018 19:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Appeltaart, appeltaart, Ien wilde haar stiefpapa aanklagen maar de misdaad was verjaard!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |