Wat zijn ormen en waarsen?quote:Op dinsdag 27 maart 2018 05:22 schreef cherrycoke het volgende:
En niet gezzelig op vakantie kunnen naar land van herkomst, daadwerkelijk onze ormen en waarsen laten zien niet met zijn allen in een hokje proppen.
Nog strond in de ogen van de nacht sorryquote:
Helemaal waar. Maar dan moeten we dat geld ook daadwerkelijk uitgeven aan echte hulp ter plekke.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 05:37 schreef paulgo het volgende:
2. Voor het geld, dat één asielzoeker in Nederland kost, zouden d.m.v. ontwikkelingshulp tien ontheemde mensen in het land van oorsprong geholpen kunnen worden.
CBS vs RTL...uhmmm....even denken.... Ja, ik weet het.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 08:00 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Een onderzoek van RTL een jaar eerder liet een ander beeld zien, daar was 66% tegenstander van de opvang van vluchtelingen. Toch apart dat er twee totaal verschillende uitkomsten kunnen komen, sowieso erg apart dat het merendeel voorstander zou zijn gezien hoe rechts aan het groeien is overal.
En vrouwen zien al die spannende single mannen wel zitten.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 08:10 schreef Mr.Ping het volgende:
De hoogopgeleiden wonen in wijken waar dit gespuis niet geplaatst wordt.
Vrouwen vinden alles zielig of geil!quote:Op dinsdag 27 maart 2018 08:11 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
En vrouwen zien al die spannende single mannen wel zitten.
Dan 2 jaar eerder, het onderzoek in de OP is over 2017. En ja, RTL vs CBS is wat anders, maar normaal verschillen de onderzoeken tussen het CBS en andere partijen niet zo heel veel, en in dit geval is het resultaat het tegenovergestelde. Tel daarbij op de groeiende kritiek op het vluchtelingenbeleid, de groei van alle rechtse partijen tegenover de krimp (muv GL) de linksere partijen en dan toch tot de conclusie komen dat meer dan 3/4e van de Nederlanders voor vluchtelingen is?quote:Op dinsdag 27 maart 2018 08:10 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
CBS vs RTL...uhmmm....even denken.... Ja, ik weet het.
Als je trouwens goed leest zie je dat het onderzoek van 2015 is (dus 3 jaar geleden) en dat de vraagstelling heel anders is. Bij RTL werd namelijk gevraagd of er MEER vluchtelingen moeten worden opgenomen.
Je laat het meest significante onderdeel weg: de vraagstelling.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 08:15 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Dan 2 jaar eerder, het onderzoek in de OP is over 2017. En ja, RTL vs CBS is wat anders, maar normaal verschillen de onderzoeken tussen het CBS en andere partijen niet zo heel veel, en in dit geval is het resultaat het tegenovergestelde. Tel daarbij op de groeiende kritiek op het vluchtelingenbeleid, de groei van alle rechtse partijen tegenover de krimp (muv GL) de linksere partijen en dan toch tot de conclusie komen dat meer dan 3/4e van de Nederlanders voor vluchtelingen is?
Dat denk ik ook. Maar weinig mensen zijn echt tegen opvang van oorlogsslachtoffers bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 08:21 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Je laat het meest significante onderdeel weg: de vraagstelling.
Penny wise pound foolish, om er maar een cliché in te gooien.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 08:31 schreef Resistor het volgende:
Vluchtelingen, mensen die voor hun eigen veiligheid vluchten ja.
Niet de mensen die hier heen komen omdat het leven hier wat makkelijker is.
Hele suggestieve vraagstelling waardoor je de gewenste antwoorden krijgt. Want heel wat meer en beter selecteren aan de grens (wat heel veel Nederlanders zouden willen denk ik) zal wel te duur zijn
Ik vertrouw dit onderzoek ook absoluut niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 08:27 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar weinig mensen zijn echt tegen opvang van oorlogsslachtoffers bijvoorbeeld.
Maar dan de invulling: wat is opvang? Alleen oorlogsslachtoffers of ook politiek vluchtelingen? Dienstplichtigen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |