Eén A4-tje is genoeg.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:48 schreef Vatta het volgende:
Lengte heeft ie niet van zijn pa zie ik alweer
Hoho, ik zei "richting" Auschwitz. Dat is anders he.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:44 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Iemand maakte een grapje dat Willems "naar Auschwitz" was gegaan en dat soort humor begrijpen figuren als Stabiel niet, want die kennen de legendarische foto niet.
Dus zijn wij allemaal racisten en moet VBL dood.
Volgens mij stoppen er ook geen treinen meerquote:Op maandag 26 maart 2018 22:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hoho, ik zei "richting" Auschwitz. Dat is anders he.
en jij dat PSV weer kampioen wordtquote:Op maandag 26 maart 2018 22:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat PSV niet over zulke eigen jeugd beschikt
OP NAAR HET DANNYTOPICquote:Op maandag 26 maart 2018 22:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Beetje as.
Hohohohohhhhohho wat zeg je nu weer Zipportal?
Als Til een PSVer was geweest dan had je vast een andere mening gehad. Hendrix hoort er zeker ook in?quote:
Darudequote:Op maandag 26 maart 2018 22:54 schreef Vatta het volgende:
Van wie was dat liedje net. Klonk wel lekker
sandstormquote:Op maandag 26 maart 2018 22:54 schreef Vatta het volgende:
Op naar de woonboot.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:54 schreef Zipportal het volgende:
Veronica gooit er nog even een film tegenaan.
quote:Op maandag 26 maart 2018 22:54 schreef Vatta het volgende:
quote:Op maandag 26 maart 2018 22:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Beetje as.
Hohohohohhhhohho wat zeg je nu weer Zipportal?
Hendrix hoort de eerste te zijn die opgeschreven wordt ja.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:53 schreef Vatta het volgende:
[..]
Als Til een PSVer was geweest dan had je vast een andere mening gehad. Hendrix hoort er zeker ook in?
Nou neequote:Op maandag 26 maart 2018 22:57 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Internetheld roept al zijn vriendjes om hulp.
Veel plezier ermee.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had wat leuke filmpjes op YouTube gezien dus die ga ik maar dan maar bekijken.
Heb je boxing 82goden al gezien Stijnquote:Op maandag 26 maart 2018 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had wat leuke filmpjes op YouTube gezien dus die ga ik maar dan maar bekijken.
Internetheld snapt humor van subforum waar hij nooit op kijkt niet.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:57 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Internetheld roept al zijn vriendjes om hulp.
Til heeft helemaal niks laten zien in een topwedstrijd tegen PSV/Ajax/Feyenoord,hij was juist altijd 1 van de mindere.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:53 schreef Vatta het volgende:
[..]
Als Til een PSVer was geweest dan had je vast een andere mening gehad. Hendrix hoort er zeker ook in?
Hoe kom jij erbij dat ik hier nooit kijk?quote:Op maandag 26 maart 2018 22:59 schreef De_Kraam het volgende:
Internetheld snapt humor van subforum waar hij nooit op kijkt niet.
Til zit geur noch smaak aan ja, ben wel benieuwd hoe Stengs terugkomt van zijn blessure.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Til heeft helemaal niks laten zien in een topwedstrijd tegen PSV/Ajax/Feyenoord,hij was juist altijd 1 van de mindere.
Hendrix hoort niet in de basis bij Oranje,wel bij de selectie
Ik kijk nu naar deze samenvatting tijdens het uitgebreide tandenpoetsenquote:Op maandag 26 maart 2018 22:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je boxing 82goden al gezien Stijn
Ik ben niet boos maar teleurgesteldquote:Op maandag 26 maart 2018 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk nu naar deze samenvatting tijdens het uitgebreide tandenpoetsen
Sorry.
Ik ben bij de 2-0 tot nu toe.quote:Op maandag 26 maart 2018 23:04 schreef Caland het volgende:
Wellicht zie je Ronald Hamming in dat filmpje nog, prima spits was dat beste Stijn.
Waarom?quote:Op maandag 26 maart 2018 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry.
Wut.quote:Op maandag 26 maart 2018 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry.
Je komt hier alleen maar om te janken over racisme als buitenstaander die een foute grap voorbij ziet komen, als je hier wat vaker kwam had je wel begrepen dat hier geen racisten zijn maar er overal flauwe kutgrapjes over gemaakt worden en niet alleen de gekleurde medemens.quote:Op maandag 26 maart 2018 23:00 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Hoe kom jij erbij dat ik hier nooit kijk?
Oh, mijn historisch besef laat me blijkbaar in de steek.quote:Op maandag 26 maart 2018 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben bij de 2-0 tot nu toe.
Wilfred Bouma en Mark van Bommel samen bij Fortuna Sittard.
Arno van Zwam, Robert Roest, Ervin Lee, Kevin Hofland, Edwin Hermans, Wilfred Bouma, Mark van Bommel, Jaromír Paciorek (Georges Tychon), Franįois Gesthuizen, Regillio Simons (Dorel Zegrean), Michael Jeffrey (Wim Kiekens).
Het is maar waar je zin in hebt tijdens het tandenpoetsen.quote:Op maandag 26 maart 2018 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry.
Ook over joden inderdaad.quote:Op maandag 26 maart 2018 23:13 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Je komt hier alleen maar om te janken over racisme als buitenstaander die een foute grap voorbij ziet komen, als je hier wat vaker kwam had je wel begrepen dat hier geen racisten zijn maar er overal flauwe kutgrapjes over gemaakt worden en niet alleen de gekleurde medemens.
En vanwege dit soort 'jij post hier niet vaak genoeg dus je moet je bek houden'-reacties gaat VBL dus naar de klote.quote:Op maandag 26 maart 2018 23:13 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Je komt hier alleen maar om te janken over racisme als buitenstaander die een foute grap voorbij ziet komen, als je hier wat vaker kwam had je wel begrepen dat hier geen racisten zijn maar er overal flauwe kutgrapjes over gemaakt worden en niet alleen de gekleurde medemens.
quote:Op dinsdag 27 maart 2018 07:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En vanwege dit soort 'jij post hier niet vaak genoeg dus je moet je bek houden'-reacties gaat VBL dus naar de klote.
Hedwiges moet alleen nog even uitvinden waar de kommaknop zit.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 07:36 schreef Caland het volgende:
https://twitter.com/madurohedwiges/status/978351904177696769?s=21
Hedwiges maakt zich nu al op voor zijn carričre als analist.
Willems op linksback vind ik op termijn ook best een optie als die weer wat aan spelen toe komt. Vilhena hoort in elk geval sowieso niet in Oranje.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 09:23 schreef satecl het volgende:
Op basis van deze 2 wedstrijden ben ik tot deze conclusie gekomen:
[ afbeelding ]
Tete zou je kunnen vervangen door een fitte Karsdorp. Of Fosuh-Mensah, waar ik nog te weinig van heb gezien. Blind kies ik op basis dat Vilhena onwennig is, en van Aanholt vond ik tegen vallen. Met blind heb je natuurlijk ook meer voetbal in je team.
Ake zal ook genoeg minuten krijgen. Nog jong dus die zal zich nog wel doorontwikkelen. #nooitmeerDost #nooitmeerStrootman
Ik ben tevreden. Ik heb hoop. Forza Oranje! Forza Koeman!
Gr. Hans.
Tjah als je al niet aan spelen toekomt bij Frankfurt.... Of is ie geblesseerd?quote:Op dinsdag 27 maart 2018 10:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Willems op linksback vind ik op termijn ook best een optie als die weer wat aan spelen toe komt. Vilhena hoort in elk geval sowieso niet in Oranje.
En met dit middenveld mag Primes het ook nog wel eens proberen naast Depay
Kan je onderbouwen waarom Vilhena sowieso niet in Oranje hoort?quote:Op dinsdag 27 maart 2018 10:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Willems op linksback vind ik op termijn ook best een optie als die weer wat aan spelen toe komt. Vilhena hoort in elk geval sowieso niet in Oranje.
En met dit middenveld mag Primes het ook nog wel eens proberen naast Depay
Vilhena komt toch ook gewoon tekort? Hetzelfde geldt voor Zoet. Leuk bij hun club, maar als dat je beste spelers op een positie is?quote:Op dinsdag 27 maart 2018 11:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kan je onderbouwen waarom Vilhena sowieso niet in Oranje hoort?
Ik ben geen groot Vilhena fan maar hij deed het gisteren prima op die positie toch? Ik zie geen reden om hem nu af te branden.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 12:13 schreef satecl het volgende:
[..]
Vilhena komt toch ook gewoon tekort? Hetzelfde geldt voor Zoet. Leuk bij hun club, maar als dat je beste spelers op een positie is?
Wel prettig om in je selectie te hebben op dit moment. Bijtertje om in te brengen. Maar LB is niet zijn positie, en op de 8 positie zijn Wijnaldum, van de Beek en Propper gewoon beter. Net als van Ginkel.
Ik ben eigenlijk wel een fan van Vilhena. En gisteren deed hij het prima in de eerste helft. Tweede helft vond ik matig. Maar met Blind, Kongolo, Willems, van Aanholt etc. zie ik Vilhena niet onze LB worden van Oranje.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 12:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ben geen groot Vilhena fan maar hij deed het gisteren prima op die positie toch? Ik zie geen reden om hem nu af te branden.
Verdedigend werd hij vooral tweede helft heel makkelijk afgetroefd met steekpasses. Heel onwennig zag het eruit.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 12:15 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat in deze 3-5-2 de linkshalf/back Vilhena juist wel ligt. Al zou Willems dat ook uitstekend kunnen invullen inderdaad.
Goede opstelling ja, hier zal Koeman ook wel mee werken de volgende interlandperiode verwacht ik. Al zal hij Frenkie dan ook wel oproepen als hij fit is, misschien als eerste backup van Pröpper.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 09:23 schreef satecl het volgende:
Op basis van deze 2 wedstrijden ben ik tot deze conclusie gekomen:
[ afbeelding ]
Tete zou je kunnen vervangen door een fitte Karsdorp. Of Fosuh-Mensah, waar ik nog te weinig van heb gezien. Blind kies ik op basis dat Vilhena onwennig is, en van Aanholt vond ik tegen vallen. Met blind heb je natuurlijk ook meer voetbal in je team.
Ake zal ook genoeg minuten krijgen. Nog jong dus die zal zich nog wel doorontwikkelen. #nooitmeerDost #nooitmeerStrootman
Ik ben tevreden. Ik heb hoop. Forza Oranje! Forza Koeman!
Gr. Hans.
Propper en Frenkie gaan prima samen. propper is in Engeland meer controlerend. Dat hij voetballend sterk is dat is alleen een extra. van mij mag dit het middenveld worden: Frenkie, van de beek en Propper.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 12:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goede opstelling ja, hier zal Koeman ook wel mee werken de volgende interlandperiode verwacht ik. Al zal hij Frenkie dan ook wel oproepen als hij fit is, misschien als eerste backup van Pröpper.
Zoveel teams spelen er toch niet met buitenspelers.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 13:18 schreef maxi-mus het volgende:
Zodra er een goede, echte rechtsbuiten bij Vilhena staat die hem constant opzoekt komt hij ernstig in de problemen. Hij werd er echt een paar keer pijnlijk uitgelopen.
Ik zie het in ieder geval niet zitten tegen Frankrijk en Duitsland.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 13:23 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Zoveel teams spelen er toch niet met buitenspelers.
Denk dat Koeman nu wel Wijnaldum erin wil houden met deze middenvelders naast hem waar Pröpper en Donny al beter kunnen voetballen.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 13:16 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Propper en Frenkie gaan prima samen. propper is in Engeland meer controlerend. Dat hij voetballend sterk is dat is alleen een extra. van mij mag dit het middenveld worden: Frenkie, van de beek en Propper.
verwacht ik ook. Echter zal hij over een tijdje niet om de beste middenvelder van Nederland heen kunnen. Hopelijk bij het begin van de Nation League heeft hij genoeg status verkregen.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 13:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk dat Koeman nu wel Wijnaldum erin wil houden met deze middenvelders naast hem waar Pröpper en Donny al beter kunnen voetballen.
Die status zal ie nooit krijgen zolang ie in de Eredivisie voetbalt.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 13:47 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
verwacht ik ook. Echter zal hij over een tijdje niet om de beste middenvelder van Nederland heen kunnen. Hopelijk bij het begin van de Nation League heeft hij genoeg status verkregen.
Onder de kenners heeft De Ligt die status al lachend te pakken.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 13:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die status zal ie nooit krijgen zolang ie in de Eredivisie voetbalt.
Denk dat het nog wel een tijdje gaat duren voor Frenkie de Jong een vaste basisplaats af zal dwingen in Oranje.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 13:47 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
verwacht ik ook. Echter zal hij over een tijdje niet om de beste middenvelder van Nederland heen kunnen. Hopelijk bij het begin van de Nation League heeft hij genoeg status verkregen.
Ik mag hopen dat ie nog niet als beste verdediger van Nederland gezien wordt, Van Dijk en De Vrij hebben zich al op een veel hoger niveau bewezen.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 13:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Onder de kenners heeft De Ligt die status al lachend te pakken.
Babel was degelijk maar Portugal was ook wel ontzettend zwak, al bij al geen hoge pet op van Portugal na het EK. En nu zelfs nog minder.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 13:44 schreef TLC het volgende:
Ik hoop ook dat Dost en Strootman nu bankzitters bij Oranje worden![]()
En altijd beginnen met Babel, die man is aan een tweede jeugd begonnen daar in Turkije
Speelden toch zonder o.a. william Carvalho die heel belangrijk was tijdens het EK en Bernardo Silva.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 14:31 schreef barko2019 het volgende:
[..]
Babel was degelijk maar Portugal was ook wel ontzettend zwak, al bij al geen hoge pet op van Portugal na het EK. En nu zelfs nog minder.
Ja. Ik vond deze alle drie echt goed spelen gisteren, echt een verademing zonder Strootman en met Donny en Pröpper, fijne voetballers zijn dat. Frenkie gaat vanzelf z'n plek krijgen.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 13:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk dat Koeman nu wel Wijnaldum erin wil houden met deze middenvelders naast hem waar Pröpper en Donny al beter kunnen voetballen.
Omdat hij er gewoon geen kut van kan. Dat lijkt me meer dan duidelijk, wekelijks.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 11:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kan je onderbouwen waarom Vilhena sowieso niet in Oranje hoort?
Als Karsdorp ooit weer fit is dan kan hij wel ideaal zijn voor op rechtsback, dan met Blind op linksback heb je daar twee prima voetballers staan ook die ook in balbezit echt als middenvelders kunnen fungeren.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 16:55 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Ja. Ik vond deze alle drie echt goed spelen gisteren, echt een verademing zonder Strootman en met Donny en Pröpper, fijne voetballers zijn dat. Frenkie gaat vanzelf z'n plek krijgen.
Ook heerlijk dat je Van Dijk en De Ligt achterin hebt, Ake heeft potentie en dan heb je De Vrij ook nog, zonder overdrijven een ijzersterk centrum. Het enige wat nog mist is een goede Willems op links en een soort Arias op rechts. Als je dan nog (een type) Robben had die samen met Depay voorin had kunnen spelen hadden gewoon echt een prima team.
Over Promes twijfel ik zeer.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 17:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Karsdorp ooit weer fit is dan kan hij wel ideaal zijn voor op rechtsback, dan met Blind op linksback heb je daar twee prima voetballers staan ook die ook in balbezit echt als middenvelders kunnen fungeren.
Ben ook wel benieuwd naar een duo Depay-Promes met dit middenveld erachter. Het team is sowieso wel eindtoernooi waardig.
Snap ik, hij moet ook eigenlijk een transfer maken. Vond Babel wel lekker balvast gisteren, dat heb je ook wel nodig voorin.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 17:37 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Over Promes twijfel ik zeer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |