Er zijn wel een paar users die af en toe schofterige opmerkingen maken, maar da's echt niet gemeengoed ofzoquote:Op maandag 26 maart 2018 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar afgezien van de Kluivertgrapjes zijn wij toch geen racistische boel?
Ik ben een Marokkaanse neger. Ik kan geen racist zijn.quote:
Ik noteer het.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een saaie hark ben je soms toch Rickertman.
Inderdaad, ik maak ook gewoon grappen over Marokkanen of joden.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Iemand maakte een grapje dat Willems "naar Auschwitz" was gegaan en dat soort humor begrijpen figuren als Stabiel niet, want die kennen de legendarische foto niet.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Niet overdrijven. Frankrijk kan drie elftallen opstellen die allemaal kwalitatief beter zijn dan oranje.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:44 schreef -XOR- het volgende:
Godsamme, een van de beste verdedigingen ter wereld, voorin opvallende spelers uit Frankrijk, Rusland en Portugal en een subtopmiddenveld. En dan niet gekwalificeerd zijn voor het wk:')
Zweden nietquote:Op maandag 26 maart 2018 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet overdrijven. Frankrijk kan drie elftallen opstellen die allemaal kwalitatief beter zijn dan oranje.
Alles moeten uitleggen ja.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:44 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Iemand maakte een grapje dat Willems "naar Auschwitz" was gegaan en dat soort humor begrijpen figuren als Stabiel niet, want die kennen de legendarische foto niet.
Dus zijn wij allemaal racisten en moet VBL dood.
Jeetje man, jeetjequote:Op maandag 26 maart 2018 22:44 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Iemand maakte een grapje dat Willems "naar Auschwitz" was gegaan en dat soort humor begrijpen figuren als Stabiel niet, want die kennen de legendarische foto niet.
Ik vind Stabiel een hele sterke, verstandige user die altijd in is voor gezelligheid en een goede discussie. Hij zal wel gewoon gelijk hebben dus.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:44 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Stabiel oid (nooooit gezien) ging gelijk huilen in het Dannytopicquote:
Daar nu mee bezig zijn als het seizoensslot nadertquote:Op maandag 26 maart 2018 22:45 schreef Vatta het volgende:
Ik weet dat het nog 2 maanden is voor wat? De volgende vriendschappelijke wedstrijd?
Er doen wel landen aan het WK mee (UIT EUROPA) die kwalitatief minder zijn dan Nederlandquote:Op maandag 26 maart 2018 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet overdrijven. Frankrijk kan drie elftallen opstellen die allemaal kwalitatief beter zijn dan oranje.
Blame Danny Blindquote:Op maandag 26 maart 2018 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er doen wel landen aan het WK mee (UIT EUROPA) die kwalitatief minder zijn dan Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |