Ik roep Pax wel ffquote:
*4 jaarquote:Op maandag 26 maart 2018 21:21 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Hadden we Koeman maar 2 jaar eerder gehad.
Ja, die donkere jongens van ons bakken er niets van op dit moment....quote:Op maandag 26 maart 2018 21:17 schreef PSVCL het volgende:
[..]
met te veel donkere spelers in het elftal ga je het niet redden
quote:Op maandag 26 maart 2018 21:21 schreef alopio het volgende:
[..]
Hopen dat we een echte spits krijgen binnen nu en 2 jaar.
No worries mang, die Portojoekels zitten allemaal balls deep in crypto en schijten heel de boks vol dat ze rekt gaan.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zou Dost brengen. Die kennen ze, en angst is een slechte raadgever. Ik heb graag angstige Portugezen.²
Nahquote:Op maandag 26 maart 2018 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Volgende ronde kan je ook Blind nog op het middenveld zetten ipv Wijnaldum
Toch nog een Oranje speler die Rusland gehaald heeft.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerst vertrekken uit dat kutRusland
Wijnaldum geeft je wellicht wat zekerheid dat misschien dit team wel bij elkaar houdt zo, maar ik ben het wel met je eens opzich.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Simons is nu 14 toch?quote:Op maandag 26 maart 2018 21:23 schreef Wuwwa het volgende:
Chong en Simons erin over 2 jaar en we worden wereldkampioen 2022!
Frenkie de Jong er nog bij bohquote:Op maandag 26 maart 2018 21:23 schreef Wuwwa het volgende:
Chong en Simons erin over 2 jaar en we worden wereldkampioen 2022!
heb je wel minder diepgangquote:Op maandag 26 maart 2018 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als linksback zou wel prima passen in dit systeem jaquote:Op maandag 26 maart 2018 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uitstekende spelverdeler ook. Of op links kan hij ook staan
Is Koeman slimmer dan een type Cocu, Gio of Frank?quote:Op maandag 26 maart 2018 21:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar goed dat ze winnen, dan is het ook weer meteen duidelijk voor iedereen dat Kevin Strootman volgende keer maar lekker in Rome achter moet blijven
De balans is in dit elftal prima zo. Je kan het niet alleen maar met voetballers willen doen.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wijnaldum geeft je wellicht wat zekerheid dat misschien dit team wel bij elkaar houdt zo, maar ik ben het wel met je eens opzich.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |