abonnement Unibet Coolblue
pi_178168499
Gisteren maar aangeschaft en gaan spelen. Hoewel de download lang duurde was het al laat toen ik eindelijk kon beginnen. Ben in ieder geval door de ontsnapping heen en begonnen om het eiland te bevrijden en ben erg onder de indruk.

Ik zie eruit als een hele stoere bink. O-)
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_178173414
Heerlijk hoor. Ik heb ook nog geen voertuig aangeraakt. Lekker door het landschap banjeren met Boomer.
pi_178174625
Is er ergens een overzicht welke dieren en vissen je al hebt gevangen? Maakt trophy Hunten makkelijker.

Tipje: bij de shop in falls end kun je maps kopen waar je de speciale aanstekers en cartoonbooks op staan.
pi_178176049
Als ik voertuigen wil customisen, dan zie ik nooit de bobblehead naar keus op het dashboard, ik zal het later nog eens proberen, maar is dat een bug of ligt het aan het voertuig? (je hebt ook speciale auto's etc, maar volgens mij hoort het niet uit te maken)
pi_178178258
De combo Jess Black en Boomer is echt zo tof _O_
Ik vind dit deel toffer dan Far Cry 4. Far Cry 3 gaat het denk ik niet halen.

[ Bericht 22% gewijzigd door DKUp op 29-03-2018 22:56:18 ]
SOONY
pi_178187032
Maakt het voor de progress e.d. uit of je wel of geen gebruikt maakt van npc's?

Ik heb pas een uur gespeeld en heb Aaron Cooke vrijgespeeld, maar bij het bevrijden van dat research center op Dutch Island werd hij gespot terwijl ik dat kamp stealth wou cleanen.

Ik schakel liever alle vijanden zelf een voor een uit.

Verder heerlijke game _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_178187178
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 08:56 schreef StateOfMind het volgende:
Maakt het voor de progress e.d. uit of je wel of geen gebruikt maakt van npc's?

Ik heb pas een uur gespeeld en heb Aaron Cooke vrijgespeeld, maar bij het bevrijden van dat research center op Dutch Island werd hij gespot terwijl ik dat kamp stealth wou cleanen.

Ik schakel liever alle vijanden zelf een voor een uit.

Verder heerlijke game _O_
Voor de verhaallijn geloof ik niet helemaal. Maar dat soort figuren hebben ook weer hun eigen optionele missies die leuk en of handig zijn en daarnaast ga je ze later echt wel meer nodig hebben of waarderen.

Sommige van die figuren zijn heel handig, sommige heel lomp, sommige vaardigheden komen heel erg goed van pas, en je kan ze altijd nog "terugsturen" zodat je weer in je eentje verder kan.
pi_178187582
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 09:08 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Voor de verhaallijn geloof ik niet helemaal. Maar dat soort figuren hebben ook weer hun eigen optionele missies die leuk en of handig zijn en daarnaast ga je ze later echt wel meer nodig hebben of waarderen.

Sommige van die figuren zijn heel handig, sommige heel lomp, sommige vaardigheden komen heel erg goed van pas, en je kan ze altijd nog "terugsturen" zodat je weer in je eentje verder kan.
Als ik het goed begrepen heb is deze npc (Aaron Cooke) niet een van de 9 Guns/Fangs for Hire, maar een van de reguliere npc die je kunnen helpen
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_178187817
gisteren avond Faith's missies allemaal gedaan :) nu even heel de regio cleanen en dan door naar de white tail mountains . vermaak me operbest met dit spel

[ Bericht 5% gewijzigd door theclansman op 30-03-2018 15:16:23 ]
Not alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
pi_178188039
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 09:50 schreef theclansman het volgende:
gisteren avond Faith vermoord :) nu even heel de regio cleanen en dan door naar de white tail mountains . vermaak me operbest met dit spel
Spoilers _O_
pi_178189318
Vraagje voor de PS4'ers:

Ik game altijd in het Engels uiteraard, zowel gesproken tekst als ondertiteling.
De systeemtaal van mijn PS4 staat altijd op Nederlands.

Nu zag ik dat het menu e.d. dus ook in het Nederlands zijn en wil dat in het Engels hebben, dus opnieuw opgestart en de systeemtaal naar Engels veranderd.
Nu start de game wel op in het Engels (Far Cry 5 is a fictional work blablabla) en ik krijg 'Press X to to start' te zien.

Maar als de game mij vervolgens inlogt zie ik weer Nederlandse tekst ( 'inloggen al xxxx') staan en vervolgens weer gewoon het menu in het Nederlands/
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_178189358
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 17:24 schreef Beelzebub85 het volgende:
Heerlijk hoor. Ik heb ook nog geen voertuig aangeraakt. Lekker door het landschap banjeren met Boomer.
Boomer lieve hont, hij doodt wel vaak tegenstanders voordat ik er überhaupt aan toe kom :')
  vrijdag 30 maart 2018 @ 11:44:21 #63
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_178189986
Wat een game weer _O_ . Heerlijke chaos!
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  vrijdag 30 maart 2018 @ 11:50:39 #64
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_178190129
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 18:26 schreef mtchel112 het volgende:
Is er ergens een overzicht welke dieren en vissen je al hebt gevangen? Maakt trophy Hunten makkelijker.

Jazeker, in het menu staat een hele lijst met welke je al hebt gevangen/geskinned. Bij Perks geloof ik.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_178190495
Ik heb hem sinds dinsdag 15:00 uur en ik heb er inmiddels al 27 uur op zitten.. Ben overal en nergens mee bezig, wil alle trophy's en uitdagingen, alles. Dus ik ga van hot naar her, van A naar B maar niet noodzakelijk in die volgorde.

En als ze me missen, dan ben ik vissen.
  vrijdag 30 maart 2018 @ 12:34:39 #66
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_178190936
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 12:07 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb hem sinds dinsdag 15:00 uur en ik heb er inmiddels al 27 uur op zitten.. Ben overal en nergens mee bezig, wil alle trophy's en uitdagingen, alles. Dus ik ga van hot naar her, van A naar B maar niet noodzakelijk in die volgorde.

En als ze me missen, dan ben ik vissen.
Leuk om te zien hoe mensen verschillend spelen, ik ben in Holland Valley begonnen en wil die eerst helemaal uitkammen voor ik een stukje opschuif. :D
Behalve 2 fangs for hire O-)
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_178191515
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 12:07 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb hem sinds dinsdag 15:00 uur en ik heb er inmiddels al 27 uur op zitten.. Ben overal en nergens mee bezig, wil alle trophy's en uitdagingen, alles. Dus ik ga van hot naar her, van A naar B maar niet noodzakelijk in die volgorde.

En als ze me missen, dan ben ik vissen.
Jezus :D

Ik heb hem sinds release 00:05 op Uplay. En heb er nu denk ik 3,5 uur op zitten.
Kan moeilijk tegen me baas zeggen, sorry ik ga ff gamen :D
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_178192247
Op de kaart worden ook voertuigen aangegeven, dus je ziet quads en boten enzo.. Maar ze hebben de pick-up (truck) letterlijk vertaald naar ‘oppakken’. Nogal slordig. Was ook serieus ff aan het zoeken omdat ik dacht dat ik ergens iets moest oppakken }:|

Kan ik zoiets ergens melden bij Ubisoft ofzo?
Wiseguy
  vrijdag 30 maart 2018 @ 13:45:53 #69
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_178192387
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 13:38 schreef JimmyB het volgende:
Op de kaart worden ook voertuigen aangegeven, dus je ziet quads en boten enzo.. Maar ze hebben de pick-up (truck) letterlijk vertaald naar ‘oppakken’. Nogal slordig. Was ook serieus ff aan het zoeken omdat ik dacht dat ik ergens iets moest oppakken }:|

Kan ik zoiets ergens melden bij Ubisoft ofzo?
Het Ubi-forum?

Ik heb hier trouwens last van;

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Side-mission in Holland Valley maar wil niks spoilen. :@
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_178192445
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 13:45 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Het Ubi-forum?

Ik heb hier trouwens last van;

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Side-mission in Holland Valley maar wil niks spoilen. :@
Dat is 1 van de redenen waarom ik van hot naar her ga. En terwijl je dan onderweg bent gebeurd er weer van alles of je komt iets tegen waardoor je tussendoor weer even een missie of opdracht voltooid. Heerlijk.
pi_178200546
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 11:03 schreef Goudenvis het volgende:
Copy paste games _O_
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar vrees ik voor, hoe zit dat precies?
  Eindredactie Games vrijdag 30 maart 2018 @ 20:56:16 #72
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_178200897
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 20:37 schreef mschol het volgende:

[..]

daar vrees ik voor, hoe zit dat precies?
Het is een Far Cry-game. Als je erin stapt met de aanname dat ze het nu wel echt over een compleet andere boeg gegooid zullen hebben kom je van een koude kermis thuis. Er zijn daarentegen een hele zut nieuwe features en verbeteringen, de ene wat subtieler dan de andere, maar genoeg om zowel nieuwkomers als liefhebbers van de franchise te kunnen bekoren. Dat lees je ook wel terug in het leeuwendeel van de (user)reviews.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_178201204
Ik ga het gewoon zeggen; beste Far Cry ever! Zo veelzijdig, zulke meeslepende verhalen, missies, opties, graphics (ja, dat werkt echt wel mee), humor in de teksten bij items en wat het lokale volk te vertellen heeft. Awesome.

Ooit ga ik een keer slapen. :D
  vrijdag 30 maart 2018 @ 21:50:10 #75
344250 75020
ik weet niet beter
pi_178202066
Goed spel in een mooie omgeving. Geluid vind ik ook top.

En touren in een pickup terwijl Children of the revolution van T- Rex uit de autospeakers schalt. _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')