quote:Op zondag 1 april 2018 20:07 schreef CrashO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron: Fédération Internationale de l'Automobile & Pirelli Motorsport
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Actueel weer Bahrein
[ afbeelding ]4 uur te vroeg CrashSPOILER: OP CodeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Fixt, dan doen jullie maar lekker dit als OPquote:
Ik moet tot 16:50 coachen in Den Haagquote:Op zondag 1 april 2018 20:12 schreef franklop het volgende:
17.10 volgende week. Prima tijd zo na Parijs Roubaix.
rot start tijden ook!quote:Op zondag 1 april 2018 20:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet tot 16:50 coachen in Den Haag
Dan heb je dit keer 10 minuten extra om thuis te komenquote:Op zondag 1 april 2018 20:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet tot 16:50 coachen in Den Haag
Dat team speelt in heel dit seizoen 2x op zondag. De vorige keer moest ik halverwege Abu Dhabi weg, nu valt het samen met Bahrein.quote:
ook nog de Masters golf. Doorligplekken genotquote:Op zondag 1 april 2018 20:12 schreef franklop het volgende:
17.10 volgende week. Prima tijd zo na Parijs Roubaix.
die sla ik overquote:Op zondag 1 april 2018 20:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ook nog de Masters golf. Doorligplekken genot
In dit geval herhalen ze wat Vettel zelf direct al zei.quote:Op zondag 1 april 2018 18:48 schreef Gruj0 het volgende:
RBR/Marko/Horner zijn weer bezig.
Dit team is echt niet uit te staan. Ze hebben altijd wel wat te zeiken.
https://www.gpupdate.net/(...)bourne-gewoon-geluk/
Gaspedaal gewoon wat dieper in drukken? Of moet je langs wat traject controles?quote:Op zondag 1 april 2018 20:27 schreef Nattekat het volgende:
25 minuten rijden, dus met wat mazzel mis ik net de start.
A4 tussen Leiden en Delft, dus meh.quote:Op zondag 1 april 2018 22:18 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Gaspedaal gewoon wat dieper in drukken? Of moet je langs wat traject controles?
Nu kijk ik wel op het moment dat het daar 130 is. Misschien word ik via de A44 gestuurd.quote:
Ziggogo aan op je mobiel, kan je een soort van de start meekrijgen.quote:Op zondag 1 april 2018 22:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu kijk ik wel op het moment dat het daar 130 is. Misschien word ik via de A44 gestuurd.
Edit: oh, dat is gigantisch om.
100 op de A4 is toch dodelijk saai en veilig op de zaterdagquote:Op maandag 2 april 2018 10:28 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ziggogo aan op je mobiel, kan je een soort van de start meekrijgen.
Of je neemt bier en nootjes mee, en komt het hier kijken
Die A4 moet inderdaad heel snel overal 130 worden.quote:Op maandag 2 april 2018 10:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
100 op de A4 is toch dodelijk saai en veilig op de zaterdag
En waar is hier?
Johquote:Op maandag 2 april 2018 12:00 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Die A4 moet inderdaad heel snel overal 130 worden.
En hier is in den haag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |