yes 100%. Echt constant kippenveld gehad tijdens dit en vorig seizoenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:20 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik heb 2 seizoenen gezien maar toen het tweede seizoen uit 2 van de 3 rondes van 1 wedstrijd bestond, vond ik het een beetje te gortig wordenMoet ik doorkijken?
450 meter in een episode klinkt niet alsof er vaart in zitquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:05 schreef gniffie het volgende:
[..]
yes 100%. Echt constant kippenveld gehad tijdens dit en vorig seizoen. Zit ook veel vaart in en veel nieuwe toffe characters. Dit is eigenlijk echt de eerste keer dat ze de climax aan het rekken zijn maar de episode zelf was
Haha true. Flashbackje erin gooien zodat die ene airhead toch een tactisch genie blijkt te zijn en daarna zelf ook nog een minuutje opscheppen erover. Daarna gooien ze weer dat geniale nummer erin met de saxophone met veel geschreeuw en dan zit ik op het puntje mijn stoelquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:07 schreef Xaryna het volgende:
[..]
450 meter in een episode klinkt niet alsof er vaart in zit
Het is soms zo storend ongeloofwaardig! Eindsprint, helemaal kapot aan het gaan, en dan nog even tussendoor bakkeleien met de tegenstander want je kan nog best rustig wat schreeuwen en kletsenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:10 schreef gniffie het volgende:
[..]
Haha true. Flashbackje erin gooien zodat die ene airhead toch een tactisch genie blijkt te zijn en daarna zelf ook nog een minuutje opscheppen erover. Daarna gooien ze weer dat geniale nummer erin met de saxophone met veel geschreeuw en dan zit ik op het puntje mijn stoel
Kijk je nooit sport animequote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:11 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Het is soms zo storend ongeloofwaardig! Eindsprint, helemaal kapot aan het gaan, en dan nog even tussendoor bakkeleien met de tegenstander want je kan nog best rustig wat schreeuwen en kletsen
Argh, dat is zo'n klootzak. Brr.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:45 schreef gniffie het volgende:
[..]
Kijk je nooit sport animeDat is juist the best part. Vooral met Midousuji
, geniale character. Die shinet echt dit seizoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op maandag 4 juni 2018 14:38 schreef Kyubey het volgende:
Wat is het verschil tussen progressive en alternative?Werkelijk geen ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dan nog.. 2 seizoenen![]()
Verhip, dit had ik helemaal gemist toen ik laatst het origineel keek. Andere subs enzo.quote:
Gaaf dat je je dat nog herinnert.quote:Op donderdag 7 juni 2018 10:18 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Verhip, dit had ik helemaal gemist toen ik laatst het origineel keek. Andere subs enzo.
[ afbeelding ]
Schenk mij verlichting. Welk Polynesisch flipboekje is dit?quote:Op maandag 11 juni 2018 17:00 schreef Kyubey het volgende:
Waarom kijkt niemand deze pracht?
[ afbeelding ]
Mahou Shoujo Ore. AOTS.quote:Op maandag 11 juni 2018 20:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Schenk mij verlichting. Welk Polynesisch flipboekje is dit?
Oehh. Is het erg dat ik nog nooit van Epica gehoord heb?quote:Op woensdag 13 juni 2018 12:20 schreef DeZwabber het volgende:
Oke dan. Een EP met Attack on Titan covers.
Euh Within Temptation is toch Nederlands? Ik luister niet echt metal.quote:Op woensdag 13 juni 2018 15:44 schreef DeZwabber het volgende:
Dunno. Hoe erg is je kennis van Nederlandse metalbands?
Echt nog nooit? Al klopt het wel dat ze nooit in de mainstream zijn doorgebroken staan / stonden ze wel veel op lokale festivalletjes en zijn ze zo ongeveer de meest bekende Nederlandse metalband. Hebben ook een periode meer epische filmachtige muziek gedaan.Maar goed, moet wel je genre zijn natuurlijkquote:Op woensdag 13 juni 2018 14:43 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Oehh. Is het erg dat ik nog nooit van Epica gehoord heb?
Deze cover klinkt beter dan het origineel, door het ontbreken van Doitsu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |