Van Poppel?quote:Op zondag 25 maart 2018 17:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Beetje vreemd want bij de voorbeschouwing van de NOS las ik dat hij favoriet was.
Gratis Bierquote:Op zondag 25 maart 2018 17:11 schreef Mani89 het volgende:
Wat hebben ze die Roompot jongens beloofd als ze zouden meedraaien?
Die wordt vijfde.quote:Op zondag 25 maart 2018 17:12 schreef Fretwork het volgende:
Stuyven rijdt nog simpel rond trouwens, al zie ik hem niet winnen
De schorsing van Boogie is afgelopen.quote:Op zondag 25 maart 2018 17:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat hebben ze bij Roompot gegeten dan? Oersterk voor zo'n slecht begeleide ploeg. Vacansoleil stylo.
Met Michael avondje Sauna Diana.quote:Op zondag 25 maart 2018 17:11 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb geen Viviani en Peto, dat gaat pijn doenquote:
Lekker een pot belge bij het ontbijt.quote:Op zondag 25 maart 2018 17:12 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
De schorsing van Boogie is afgelopen.
Ereplekken lijken me genoeg voor ze joh.quote:Op zondag 25 maart 2018 17:11 schreef Mani89 het volgende:
Inderdaad. Laatste jaren steeds een mooie koers. Daarvoor was het jarenlang geen klap aan.quote:Op zondag 25 maart 2018 17:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Is toch wel een stuk mooiere koers geworden dan een x aantal jaar geleden.
Toch ben ik wel verbaast dat die nooit bij Lotto of zo gereden heeft.quote:Op zondag 25 maart 2018 17:14 schreef Mani89 het volgende:
Die Preben van Hecke is ooit Belgisch kampioen geweest hahaha.
Met een echte sprintklassieker is ook niks mis mee...nu houd je alleen de Scheldeprijs over.quote:Op zondag 25 maart 2018 17:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Is toch wel een stuk mooiere koers geworden dan een x aantal jaar geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |