Hij was sowieso flink aan het glijden en driften achter die haas. Het zat er al aan te komen.quote:Op zondag 25 maart 2018 08:50 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Kan me redelijk voorstellen dat je kwaad wordt als er een Haas voor je rijdtmaar idd, iets meer geduld de volgende keer.
Ja tactische faal. Slechte start van Max en domme fout. Gewoon ruk.quote:Op zondag 25 maart 2018 08:50 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Daarom was de banden keuze al raar van RB.
Massa dan toch gelijk?quote:Op zondag 25 maart 2018 08:50 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Kan me redelijk voorstellen dat je kwaad wordt als er een Haas voor je rijdtmaar idd, iets meer geduld de volgende keer.
Best crowd ever!quote:Op zondag 25 maart 2018 08:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hammie die uitgejouwd wordt in Australië, au...
Ja, snap hem ook wel. De Ferrari is gewoon te krachtig om er langs te komen hier.quote:Op zondag 25 maart 2018 08:50 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
worst crowd everquote:Op zondag 25 maart 2018 08:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hammie die uitgejouwd wordt in Australië, au...
Ingeruild voor de pitspoezenquote:
Ja.quote:Op zondag 25 maart 2018 08:54 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Ingeruild voor de pitspoezen
Vroegah was....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |