SC is een keiharde business, veel mensen haken daarom af, ze kunnen er gewoon niet meer tegen.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 23:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
jij was ook wel rap met dat lapo hunten
Nu weer hard werken voor de volgende lapohuntquote:Op zaterdag 24 maart 2018 23:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
SC is een keiharde business, veel mensen haken daarom af, ze kunnen er gewoon niet meer tegen.
150 postjes de man.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 23:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nu weer hard werken voor de volgende lapohunt
10 over 7. Ben benieuwd of m'n mentale wekker morgen ook weer werkt. Vandaag werd ik keurig om kwart voor 7 wakker.quote:
Waarom komen ze niet opdagen?quote:Op zaterdag 24 maart 2018 23:42 schreef Joezi het volgende:
Help, we hebben niet genoeg migranten!
Denemarken slaat alarm omdat er te weinig Oost-Europese arbeidsmigranten opdagen. ‘We hangen echt van hen af voor onze welvaart.’
Dan val ik zon beetje in slaapquote:Op zaterdag 24 maart 2018 23:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
10 over 7. Ben benieuwd of m'n mentale wekker morgen ook weer werkt. Vandaag werd ik keurig om kwart voor 7 wakker.
dan duik ik er vroeg in dan val ik om 3 uur in slaapquote:Op zaterdag 24 maart 2018 23:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Altijd zo laat als je niet hoeft te werken?
oh iemand reageerde ermee op nieuwsuur, dit is het hele artikelquote:
Gelukkig dan maar dat je vannacht een uurtje langer mag.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 23:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
dan duik ik er vroeg in dan val ik om 3 uur in slaap
Daarvoor moet ik abonneren.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 23:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
oh iemand reageerde ermee op nieuwsuur, dit is het hele artikelhttp://www.standaard.be/cnt/dmf20180323_03426352
14 juniquote:Op zaterdag 24 maart 2018 23:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar dat je vannacht een uurtje langer mag.
Wanneer begint het WK Voetbal eigenlijk?
De familie heeft laten weten dat als het op 25 april nog niet het geval is, dat het voor hun niet meer hoeft.quote:Op zondag 25 maart 2018 00:03 schreef Joezi het volgende:
2 jaar na zijn sterfdag nog steeds geen naamgeving aan stadion. Hoe respectloos kun je zijn!
Hmm ja saai, lekker rellen in Ruslandquote:Op zondag 25 maart 2018 00:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Oranje ver komt.
quote:Op zondag 25 maart 2018 00:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De familie heeft laten weten dat als het op 25 april nog niet het geval is, dat het voor hun niet meer hoeft.
Heb ik al eens over mijn speurtocht in Oostenrijk en Johan Cruyff verteld?quote:Op zondag 25 maart 2018 00:03 schreef Joezi het volgende:
En dan over 40 jaar protesteren omdat Cruyff behoorlijk fout was
Nee?quote:Op zondag 25 maart 2018 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb ik al eens over mijn speurtocht in Oostenrijk en Johan Cruyff verteld?
Ik was in Kirchberg met een jeugdreis van de Nederlandse Skivereniging, ik was een jaar of 16 of 17 of zo. Om ons een paar uur uit de bar te krijgen had de leiding op een avond een puzzeltocht uitgezet. Verdeeld in groepen in het donker en de kou twee uur van hot naar her. Halverwege zouden de groepen in zijn hotel Johan Cruyff ontmoetten die de leiding daartoe bereid hadden gevonden.quote:
lol nee toch, allemaal ook echtquote:Op zondag 25 maart 2018 00:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik was in Kirchberg met een jeugdreis van de Nederlandse Skivereniging, ik was een jaar of 16 of 17 of zo. Om ons een paar uur uit de bar te krijgen had de leiding op een avond een puzzeltocht uitgezet. Verdeeld in groepen in het donker en de kou twee uur van hot naar her. Halverwege zouden de groepen in zijn hotel Johan Cruyff ontmoetten die de leiding daartoe bereid hadden gevonden.
Mijn groepje was niet erg gemotiveerd en we openden direct na de start de envelop die we meegekregen hadden voor als we er niet meer uit zouden komen. Daarin zat het eindpunt en dat was een bar die we wel kenden en daar zijn we dan ook rechtstreeks naar toegelopen. En wij niet alleen, alle 8 groepjes zonder het van elkaar te weten. Johan hep daar een paar uur ons op zitten wachten.
Dat wisten we niet, dat moest een verrassing zijn voor ons.quote:Op zondag 25 maart 2018 00:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol nee toch, allemaal ook echtLeek niemand het leuk om de grote Cruyff te ontmoeten?
oh, lol en hoe reageerde iedereen toen ze dat hoordequote:Op zondag 25 maart 2018 00:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat wisten we niet, dat moest een verrassing zijn voor ons.
Nee, was niet erg duur. Goedkope faciliteiten, matig vreten, maar wel de nadruk op skiën. Wel zuipen maar de volgende ochtend om 9 uur weer met de eerste lift omhoog.quote:Op zondag 25 maart 2018 00:22 schreef Joezi het volgende:
En op je 16e een jeugdreis van de Nederlandse Skivereniging naar Kirchberg, dat was toen wel heel luxe en voor den rijken
Ik geloof dat een aantal mensen terug zijn gegaan maar toen was Johan al afgehaaktquote:Op zondag 25 maart 2018 00:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
oh, lol en hoe reageerde iedereen toen ze dat hoorde
Was ie toen nog speler?quote:Op zondag 25 maart 2018 00:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik geloof dat een aantal mensen terug zijn gegaan maar toen was Johan al afgehaakt
Paar jaar gestopt, denk ik. Hij kon trouwens erg goed skiën, we zagen 'm wel eens voorbij stuiven.quote:
Was de leiding boos?quote:Op zondag 25 maart 2018 00:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Paar jaar gestopt, denk ik. Hij kon trouwens erg goed skiën, we zagen 'm wel eens voorbij stuiven.
Jah, het zat dat jaar sowieso niet erg goed tussen leiding en groep. Het was voor de leiding een extra stimulans om ons verder maar links te laten liggen.quote:
Jawel, maar anderen cappen dat weer, met een foeiquote:Op zondag 25 maart 2018 00:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met Wierd kun je altijd lachen. Ben je niet door hem geblocked?
Was Basje P. blij dat je weer tweet?quote:Op zondag 25 maart 2018 01:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jawel, maar anderen cappen dat weer, met een foei
Ik snap hem echt niet, mute zei je een keer, maar je wil toch ook niet dat andere dat zien, en bij reageren telt de mute niet, krijg je wel notificatie lijkt mequote:Op zondag 25 maart 2018 01:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Was Basje P. blij dat je weer tweet?
Ja, dat is ook weer waar, maar hij zal er wel vanuit gaan dat anderen jou ook al snel blocken. Tot op zekere hoogte zal hij daarin ook wel gelijk hebbenquote:Op zondag 25 maart 2018 01:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik snap hem echt niet, mute zei je een keer, maar je wil toch ook niet dat andere dat zien, en bij reageren telt de mute niet, krijg je wel notificatie lijkt me
Ja, het wordt op rechts steeds gecompliceerder. Nu zijn hun vrienden van de Brexit weer boos op hun vriendje Putin. Trump lijkt 'm ook niet zo leuk meer te vinden maar de de grote vijand van ons allemaal, de EU, is ook nog steeds geen vrienden met Putin.quote:Op zondag 25 maart 2018 01:13 schreef Joezi het volgende:
Hij ging wel tegen Duk in vandaag, Putin is af!
Hmm ja er reageren ook wel weinig mensen op hemquote:Op zondag 25 maart 2018 01:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat is ook weer waar, maar hij zal er wel vanuit gaan dat anderen jou ook al snel blocken. Tot op zekere hoogte zal hij daarin ook wel gelijk hebben
quote:Op zondag 25 maart 2018 01:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hmm ja er reageren ook wel weinig mensen op hem
Hongarije is nu de held, ik vind ze allemaal stomquote:Op zondag 25 maart 2018 01:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, het wordt op rechts steeds gecompliceerder. Nu zijn hun vrienden van de Brexit weer boos op hun vriendje Putin. Trump lijkt 'm ook niet zo leuk meer te vinden maar de de grote vijand van ons allemaal, de EU, is ook nog steeds geen vrienden met Putin.
Ja, terwijl hij best veel volgers heeft.quote:Op zondag 25 maart 2018 01:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hmm ja er reageren ook wel weinig mensen op hem
Ga je nog stappen?!quote:Op zondag 25 maart 2018 01:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, het is zaterdagnacht.
dan dan sprint ie naar 2 uur en dan hebben we nog een uurquote:Op zondag 25 maart 2018 01:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, ik denk dat ik om 3 uur ga slapen.
Precies. Recce zal ook nog wel even langs komen als hij z'n planetarium een uur terug gezet heeft.quote:Op zondag 25 maart 2018 01:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
dan dan sprint ie naar 2 uur en dan hebben we nog een uur
ik dacht je meespeeldequote:Op zondag 25 maart 2018 03:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit is echt raar. Is de wereld dan nu echt gek geworden?
quote:Op zondag 25 maart 2018 03:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou haha, zet die tijd nu dan maar weer terug.
quote:Op zondag 25 maart 2018 03:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan ga ik maar slapen. Ik hoop dat je morgen alles weer terug gezet hebt. Zomaar een uur van m'n leven of twee eigenlijk.
[ afbeelding ]
Trusten
Nee, jij zou 'm toch terugzetten?quote:Op zondag 25 maart 2018 15:20 schreef Joezi het volgende:
Hoe laat is het nou, klopt die FOK! tijd wel
Straks weer earth hour, doe je vandaag wel mee?!quote:Op zondag 25 maart 2018 18:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gelukkig wordt het vanavond wel gauw donker.
Heb ik vannacht al gedaan.quote:Op zondag 25 maart 2018 18:42 schreef Joezi het volgende:
[..]
Straks weer earth hour, doe je vandaag wel mee?!
Als kind had ik zo'n heel zwak lichtje wat je in het stopcontact moest prikken, bij de deur, ken je dat? Ik dacht dat liegje heette maar dat is waarschijnlijk mijn kindertaal nogquote:Op zondag 25 maart 2018 18:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als er geen buren in de portiek actief waren, niet.
Ja, die heb ik ook gehad.quote:Op zondag 25 maart 2018 18:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als kind had ik zo'n heel zwak lichtje wat je in het stopcontact moest prikken, bij de deur, ken je dat? Ik dacht dat liegje heette maar dat is waarschijnlijk mijn kindertaal nog
Ja, hier ook. En geen gekartelde rand.quote:Op zondag 25 maart 2018 19:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja zoiets, van mij was groen, en later een oranje
Voor als je graag fantasieloze kinderen opvoedt.quote:
Had je ook zon muziekdoosje met touwtje?quote:Op zondag 25 maart 2018 19:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voor als je graag fantasieloze kinderen opvoedt.
Misschien in de periode die ik me niet meer herinneren kan.quote:Op zondag 25 maart 2018 19:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
Had je ook zon muziekdoosje met touwtje?
nee...het was een poppetje van Captain Kirk die je in het stopcontact deed en dan gaf ie licht.quote:
Ik had dit liedjequote:Op zondag 25 maart 2018 19:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien in de periode die ik me niet meer herinneren kan.
Best hip voor die tijdquote:Op zondag 25 maart 2018 19:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee...het was een poppetje van Captain Kirk die je in het stopcontact deed en dan gaf ie licht.
Best creepy eigenlijk nu ik erover nadenk.
M'n broer had Fozzie Bear. Nog erger.
Darmen nog steeds niet goed, Scrut?quote:
ah fijn!quote:Op zondag 25 maart 2018 19:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jawel. Ik ben sinds gister weer gezond en heb net lekker gegeten.
Rotirol?!quote:Op zondag 25 maart 2018 19:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jawel. Ik ben sinds gister weer gezond en heb net lekker gegeten.
Ik liep gister door de stad met samengeknepen billen toen ik aandrang tot winderigheid voelde. Dat durfde ik nog niet aanquote:
Verstandigquote:Op zondag 25 maart 2018 19:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik liep gister door de stad met samengeknepen billen toen ik aandrang tot winderigheid voelde. Dat durfde ik nog niet aan
Ik liep echt te denken: "als het toch fout gaat, loop ik daar en daar langs want dan kom ik de minste mensen tegen"quote:
dat is best ergquote:Op zondag 25 maart 2018 19:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik liep echt te denken: "als het toch fout gaat, loop ik daar en daar langs want dan kom ik de minste mensen tegen"
Geen beginnen aan. Heel veel mensen die op FB of Twitter discussiëren en redeneren zonder enige vorm van logica. In het dagelijks leven zou je met zulke sukkels ook gauw klaar zijn, maar op één of andere manier geef je die mensen op het internet meer credit. Omdat het geschreven staat wellicht.quote:
Ik moet het gewoon niet meer doen. Maar dan zie ik iemand weer iets roepen wat totaal nergens op slaat....en iedereen gelooft die nonsens.. en...en...ahhhquote:Op zondag 25 maart 2018 19:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Geen beginnen aan. Heel veel mensen die op FB of Twitter discussiëren en redeneren zonder enige vorm van logica. In het dagelijks leven zou je met zulke sukkels ook gauw klaar zijn, maar op één of andere manier geef je die mensen op het internet meer credit. Omdat het geschreven staat wellicht.
Zit je weer in een flat earth discussie?quote:Op zondag 25 maart 2018 19:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik moet het gewoon niet meer doen. Maar dan zie ik iemand weer iets roepen wat totaal nergens op slaat....en iedereen gelooft die nonsens.. en...en...ahhh
De meeste mensen zijn niet zo slim. De fout die 'wij' hebben gemaakt is dat we ze toch (min of meer) hebben leren schrijven.quote:Op zondag 25 maart 2018 19:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik moet het gewoon niet meer doen. Maar dan zie ik iemand weer iets roepen wat totaal nergens op slaat....en iedereen gelooft die nonsens.. en...en...ahhh
We hebben ze een stem gegeven en nu willen ze niet meer zwijgen.quote:Op zondag 25 maart 2018 19:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De meeste mensen zijn niet zo slim. De fout die 'wij' hebben gemaakt is dat we ze toch (min of meer) hebben leren schrijven.
jaquote:Op zondag 25 maart 2018 19:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zit je weer in een flat earth discussie?
Klopt ik scheer een beetje gek.Maar er zit een kern van waarheid in.quote:Op zondag 25 maart 2018 19:52 schreef Disana het volgende:
[..]
We hebben ze een stem gegeven en nu willen ze niet meer zwijgen.
Dat klinkt trouwens wel erg elitair.
Ik zei het in mijn eigen woorden, dus ik ben het met je eens.quote:Op zondag 25 maart 2018 19:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Klopt ik scheer een beetje gek.Maar er zit een kern van waarheid in.
Misschien vind jij m wel leukquote:Op zondag 25 maart 2018 21:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dus die heb ik voor niks opgenomen?
Oeh dan moet het wel goed zijnquote:Op zondag 25 maart 2018 22:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik las net op de Twitter dat Erik de Vlieger 'm geweldig vond.
Zag maar een stukje, misschien is het hele verhaal prachtig metaforischquote:Op zondag 25 maart 2018 22:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Of Erik probeert weer eens een BN'er in de kont te kruipen.
Maar waarom vond je het dan een domme film?quote:Op zondag 25 maart 2018 22:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zag maar een stukje, misschien is het hele verhaal prachtig metaforisch
Slechte geacteerde grappen en grollen van een BUIKSPREEKPOPquote:Op zondag 25 maart 2018 22:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar waarom vond je het dan een domme film?
Buikspreekpoppen vind ik bijna net zo grappig als goochelaarsquote:Op zondag 25 maart 2018 22:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
Slechte geacteerde grappen en grollen van een BUIKSPREEKPOP
eigenlijk wel jaquote:Op zondag 25 maart 2018 22:34 schreef Scrutinizer het volgende:
En dat terwijl het eigenlijk 20.34 is
Als je de tijd mocht stilzetten op welk uur zou je dat dan doen?!?!?!?quote:Op zondag 25 maart 2018 22:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu kan ik eigenlijk pas weer over 2 uur antwoorden anders verdwijnt m'n post toch weer gewoon in een tijdsvacuüm.
Oei. Ik ben wel een avondmens maar als ik 'm op half één 's nachts stilzet, dan zie ik de zon nooit meer. Daarom dus maar 3 uur 's middags.quote:Op zondag 25 maart 2018 22:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als je de tijd mocht stilzetten op welk uur zou je dat dan doen?!?!?!?
zomertijd of wintertijd?quote:Op zondag 25 maart 2018 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oei. Ik ben wel een avondmens maar als ik 'm op half één 's nachts stilzet, dan zie ik de zon nooit meer. Daarom dus maar 3 uur 's middags.
In welk geval dacht jij danquote:Op zondag 25 maart 2018 22:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O, zo bedoel je het. In dat geval zomertijd.
20:30 Zomertijdquote:Op zondag 25 maart 2018 23:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat zou jouw favoriete moment voor het stoppen van de tijd zijn?
ik duik erin, morgen lakkenquote:Op zondag 25 maart 2018 23:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat heeft ook wel wat. Zijn die kutkinderen iig al naar bed.
Ha ja. Ze zeiden zelf kapot schroefdraad op de naaf, maar dat lijkt me sterk dat dat bij beide auto's aan één wiel zou gebeuren. Trouwens geen reden om het team om te gooien wmb.quote:Op zondag 25 maart 2018 23:13 schreef Recce het volgende:
Nou, een wheel gun heeft de f1 manager wel redelijk verpest.
Nee, ze deden het verder uitstekend. McLaren doet het ook wel redelijk nu, terwijl Torro Rosso niet echt vooruit komt. Kennelijk heeft Honda de motor gewoon op een heel laag pitje staan: betrouwbaar, maar je komt niet vooruit.quote:Op zondag 25 maart 2018 23:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ha ja. Ze zeiden zelf kapot schroefdraad op de naaf, maar dat lijkt me sterk dat dat bij beide auto's aan één wiel zou gebeuren. Trouwens geen reden om het team om te gooien wmb.
Ik ben gewoon blijven pitten. Zo te lezen was dat geen slechte beslissing. Gewoon onmogelijk in te halen daar met deze auto's.quote:Op zondag 25 maart 2018 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik doe dat anders nooit, maar ik heb de race niet uitgekeken
Haas heeft echt een flinke stap gemaakt volgens mij. Het zal er vandaag voor de stops misschien een beetje geflatteerd uitgezien hebben, dat was in het geval van McLaren sowieso het geval. Die zitten qua snelheid waar ze vorig jaar met Honda geëindigd zijn, rond de 9de 10e plek.quote:Op zondag 25 maart 2018 23:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, ze deden het verder uitstekend. McLaren doet het ook wel redelijk nu, terwijl Torro Rosso niet echt vooruit komt. Kennelijk heeft Honda de motor gewoon op een heel laag pitje staan: betrouwbaar, maar je komt niet vooruit.
Misschien nadeel gehad van de safetycar en er vervolgens niet voorbij gekund, ik weet het niet.quote:Op zondag 25 maart 2018 23:22 schreef Recce het volgende:
Hoe heeft Lance Stroll het voor elkaar gekregen achter een Sauber te eindigen?![]()
Wie zitten er tussen Red Bull en McLaren in dan? Haas en Renault?quote:Op zondag 25 maart 2018 23:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Haas heeft echt een flinke stap gemaakt volgens mij. Het zal er vandaag voor de stops misschien een beetje geflatteerd uitgezien hebben, dat was in het geval van McLaren sowieso het geval. Die zitten qua snelheid waar ze vorig jaar met Honda geëindigd zijn, rond de 9de 10e plek.
Haas óf Renault. De top 6 is net als vorig jaar, volgorde nog niet helemaal duidelijk.quote:Op zondag 25 maart 2018 23:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Wie zitten er tussen Red Bull en McLaren in dan? Haas en Renault?
Aan Lance ligt het nooit.quote:Lance Stroll, 14th
"We were in the wrong mode on the first lap and that is the reason Ocon got me. We also have none of the extra power we need for the safety car restart which is where I lost the place to Leclerc. We are just basically trying to get the car to the end of the race instead of racing. There was a lot going on today with big issues that cost us a lot of race time. I hope we can find the solution before Bahrain."
Red Bull zit er in ieder geval goed bij en is niet zomaar duidelijk het derde team.quote:Op zondag 25 maart 2018 23:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Haas óf Renault. De top 6 is net als vorig jaar, volgorde nog niet helemaal duidelijk.
Er moet wel heel veel mis zijn wil je achter een Sauber terechtkomen met een Williams. Dat team plus rijders zijn het spoor wel even bijster, denk ik.quote:
Dit is wel een interessant lijstje voor wat betreft degenen die na ronde 50 hun snelste ronde reden.quote:Op zondag 25 maart 2018 23:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Red Bull zit er in ieder geval goed bij en is niet zomaar duidelijk het derde team.
Laten we niet vergeten dat Lance die keer dat hij toevallig op het podium terecht kwam, zich wel nog in de allerlaatste bocht van de tweede plek wist te laten beroven. En zonder referentie wordt die Williams er ook niet beter op Paddy Lowe ten spijt.quote:Op zondag 25 maart 2018 23:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Er moet wel heel veel mis zijn wil je achter een Sauber terechtkomen met een Williams. Dat team plus rijders zijn het spoor wel even bijster, denk ik.
Waar had Verstappen nou de schade opgelopen? Ik las dat hij al voor de pirouette problemen met de auto had? Iets van het aeropakket afgebroken zoals in de test?quote:Op zondag 25 maart 2018 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit is wel een interessant lijstje voor wat betreft degenen die na ronde 50 hun snelste ronde reden.
https://www.formula1.com/(...)ia/fastest-laps.html
RB ziet er dus inderdaad goed bij. Ricciardo heeft zo'n beetje als enige een inhaalactie gedaan van enige betekenis. Daaruit zag je dat ze ook op de remmen weer een erg goede auto hebben.
Verstappen zag er door z'n probleem een beetje als een vleugellamme vogel uit.
Ja, dat was wel uitermate suf.quote:Op zondag 25 maart 2018 23:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Laten we niet vergeten dat Lance die keer dat hij toevallig op het podium terecht kwam, zich wel nog in de allerlaatste bocht van de tweede plek wist te laten beroven. En zonder referentie wordt die Williams er ook niet beter op Paddy Lowe ten spijt.
Force India kwam zoals verwacht ook niet in het verhaal voor.
Ja, hoe is niet helemaal duidelijk. Zou in de 5e of 6e ronde gebeurd moeten zijn. Waar hij normaal heel hoekig de bocht uitkomt waaierde hij nu iedere snelle bocht uit, waardoor hij veel te laat pas weer op het gas kon.quote:Op zondag 25 maart 2018 23:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Waar had Verstappen nou de schade opgelopen? Ik las dat hij al voor de pirouette problemen met de auto had? Iets van het aeropakket afgebroken zoals in de test?
Ze hebben vorig jaar notabene iemand ingehuurd om samen met Lance met een oudere Williams basisafstellingen te maken voor een aantal races daarna. Compleet circuit voor afgehuurd en alles. In die races leek de auto inderdaad veel minder nerveus maar direct daarna, bij de races waarover Lance geen input had gehad, leek het weer nergens op en zat hij weer koeien te melken achter het stuur. Sirotkin is ook veel te onervaren en Kubica mag dan een goede coureur zijn, zijn kennis is natuurlijk ook niet van heel recente datum. Daarnaast zal hij slechts een paar sessie-tjes op vrijdag rijden.quote:Op maandag 26 maart 2018 00:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat was wel uitermate suf.Het ontwikkelen van de auto kunnen ze wel vergeten met de huidige coureurs, die zijn daar te onervaren voor lijkt me. Force India was inderdaad zoals verwacht.
Volgende keer beter dan maar. Die race is tenminste op een normaal tijdstip.quote:Op maandag 26 maart 2018 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, hoe is niet helemaal duidelijk. Zou in de 5e of 6e ronde gebeurd moeten zijn. Waar hij normaal heel hoekig de bocht uitkomt waaierde hij nu iedere snelle bocht uit, waardoor hij veel te laat pas weer op het gas kon.
Ah, Stroll kan het dus wel als de auto goed is afgesteld? Je zou toch zeggen dat de engineers wel een afstelling kunnen maken die wat conservatief en minder nerveus is om van daaruit langzaam op te bouwen naar een snellere afstelling.quote:Op maandag 26 maart 2018 00:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze hebben vorig jaar notabene iemand ingehuurd om samen met Lance met een oudere Williams basisafstellingen te maken voor een aantal races daarna. Compleet circuit voor afgehuurd en alles. In die races leek de auto inderdaad veel minder nerveus maar direct daarna, bij de races waarover Lance geen input had gehad, leek het weer nergens op en zat hij weer koeien te melken achter het stuur. Sirotkin is ook veel te onervaren en Kubica mag dan een goede coureur zijn, zijn kennis is natuurlijk ook niet van heel recente datum. Daarnaast zal hij slechts een paar sessie-tjes op vrijdag rijden.
Ik werd dus gewoon weer, na 3 uurtjes slaap, om 5 voor 7 wakker zonder wekker te zettenquote:Op maandag 26 maart 2018 00:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgende keer beter dan maar. Die race is tenminste op een normaal tijdstip.
Misschien word je wel vaker een kleine beetje wakker, kijk je op de wekker en slaap je verder en wordt het niet opgeslagen in je geheugen. Nu wist je dat je wakker wilde zijn rond dat tijdstip en werd je wakkerder in plaats van weer in slaap te vallen. Zou een verklaring kunnen zijn.quote:Op maandag 26 maart 2018 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik werd dus gewoon weer, na 3 uurtjes slaap, om 5 voor 7 wakker zonder wekker te zetten
Nou ja, een echte racer is het gewoon niet, wordt-ie ook niet, denk ik. We kunnen alleen maar hopen dat hij uiteindelijk toch voor Ovals kiest.quote:Op maandag 26 maart 2018 00:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, Stroll kan het dus wel als de auto goed is afgesteld?
Als engineer kun je niet anders dan je coureur volgen. Lance zal zelf wel geloven dat hij zo'n nerveuze auto nodig heeft.quote:Je zou toch zeggen dat de engineers wel een afstelling kunnen maken die wat conservatief en minder nerveus is om van daaruit langzaam op te bouwen naar een snellere afstelling.
Klopt, ik word vaak na 3 en na 5 uur in bed liggen, even wakker. Alleen als je eruit gaat om te pissen herinner je je dat.quote:Op maandag 26 maart 2018 00:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien word je wel vaker een kleine beetje wakker, kijk je op de wekker en slaap je verder en wordt het niet opgeslagen in je geheugen. Nu wist je dat je wakker wilde zijn rond dat tijdstip en werd je wakkerder in plaats van weer in slaap te vallen. Zou een verklaring kunnen zijn.
Dat wordt ook niets als hij daar zo nerveus blijft sturen.quote:Op maandag 26 maart 2018 00:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou ja, een echte racer is het gewoon niet, wordt-ie ook niet, denk ik. We kunnen alleen maar hopen dat hij uiteindelijk toch voor Ovals kiest.
Er heeft toch wel iemand de leiding daar, mag ik hopen? Ach, het wordt gewoon niet veel met Williams dit jaar.quote:Als engineer kun je niet anders dan je coureur volgen. Lance zal zelf wel geloven dat hij zo'n nerveuze auto nodig heeft.
Gelukkig heb ik dat niet zo vaak. Lekker irritant als je lekker ligt te slapen en je moet naar de wc. Volgens mij probeer ik het dan eerst een tijd te negeren, dan lig ik half wakker.quote:Op maandag 26 maart 2018 00:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Klopt, ik word vaak na 3 en na 5 uur in bed liggen, even wakker. Alleen als je eruit gaat om te pissen herinner je je dat.
quote:Op maandag 26 maart 2018 00:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat wordt ook niets als hij daar zo nerveus blijft sturen.Daar heb je aan de lopende band crashes.
Tja, als een coureur zegt dat-ie meer 'front-end' wil omdat-ie zegt dat-ie anders niet snel genoeg kan zijn of zich niet veilig voelt ... overrule dat maar eens.quote:[..]
Er heeft toch wel iemand de leiding daar, mag ik hopen? Ach, het wordt gewoon niet veel met Williams dit jaar.
Ik ook niet vaak. Maar niet negeren, direct aan toegeven, daarna binnen 10 minuten weer vertrokkenquote:Op maandag 26 maart 2018 00:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat niet zo vaak. Lekker irritant als je lekker ligt te slapen en je moet naar de wc. Volgens mij probeer ik het dan eerst een tijd te negeren, dan lig ik half wakker.
Gefeliciteerd Mario! Heb je haar nog een kaartje gestuurd?quote:Op maandag 26 maart 2018 00:27 schreef mario390 het volgende:
jarig is zij![]()
![]()
Gefeliciteerd Naomi
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
nee ik werd haar op FB gratulierenquote:Op maandag 26 maart 2018 00:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Mario! Heb je haar nog een kaartje gestuurd?
Nah, die ovals hebben ook echte rechte stukken en je moet dan wel steeds de bocht in sturen, waarbij je op de grens van de grip zit. Daar gaat-ie dan vast weer harken.quote:Op maandag 26 maart 2018 00:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, maar misschien kan Lance het op een lang recht stuk met een afwijking naar links wel op een andere manier. Remmen en insturen, waar die directheid van pas kan komen, doen ze niet aan in de VS.
Ik neem aan dat ze een negentienjarige wel een beetje kunnen managen bij een F1-team.quote:Tja, als een coureur zegt dat-ie meer 'front-end' wil omdat-ie zegt dat-ie anders niet snel genoeg kan zijn of zich niet veilig voelt ... overrule dat maar eens.
Gefeliciteerd met Naomi, Mario!quote:Op maandag 26 maart 2018 00:27 schreef mario390 het volgende:
jarig is zij![]()
![]()
Gefeliciteerd Naomi
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Weet je het zeker? Naomi is heel goed in taal en als je een foutje maakt in het Nederlands zal ze je misschien wel een rare vinden.quote:
et wel wat ik zeggen moetquote:Op maandag 26 maart 2018 00:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Naomi is heel goed in taal en als je een foutje maakt in het Nederlands zal ze je misschien wel een rare vinden.
Conclusie:quote:Op maandag 26 maart 2018 00:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Klopt, ik word vaak na 3 en na 5 uur in bed liggen, even wakker. Alleen als je eruit gaat om te pissen herinner je je dat.
Nee, dat kan niet.quote:Op maandag 26 maart 2018 00:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze een negentienjarige wel een beetje kunnen managen bij een F1-team.
Geen leedvermaak hoor, ik moet er elk anderhalf uur uit om te pissenquote:Op maandag 26 maart 2018 00:38 schreef Flutopia het volgende:
[..]
Conclusie:
jij gaat altijd pissen als je wakker word want even wakker worden zonder te pissen herinner je je niet...
Euh ... nee.quote:Op maandag 26 maart 2018 00:38 schreef Flutopia het volgende:
[..]
Conclusie:
jij gaat altijd pissen als je wakker word want even wakker worden zonder te pissen herinner je je niet...
Dat ook, het team zit in de zak van papa Stroll. Maar Lance zit in de auto, het is ondenkbaar dat een monteur iets anders doet dan wat de coureur wil, daar moet een coureur op kunnen vertrouwen. Of dat een team zegt: "het maakt ons niet uit dat je je niet lekker voelt in de auto, zo gaan we het doen." Daarvoor is het net even te gevaarlijk allemaal.quote:
Je eigen woorden bij deze:quote:
Maar een team heeft toch allerlei simulatiedata, data van een teamgenoot etc. om te beargumenteren waarom bepaalde instellingen niet zo handig zijn? Ik kan me niet voorstellen dat ze gewoon klakkeloos doen wat een coureur meent te willen hebben, als het duidelijk een verkeerde keuze is, maar goed, misschien werkt het wel zo.quote:Op maandag 26 maart 2018 00:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat ook, het team zit in de zak van papa Stroll. Maar Lance zit in de auto, het is ondenkbaar dat een monteur iets anders doet dan wat de coureur wil, daar moet een coureur op kunnen vertrouwen. Of dat een team zegt: "het maakt ons niet uit dat je je niet lekker voelt in de auto, zo gaan we het doen." Daarvoor is het net even te gevaarlijk allemaal.
Bij STR had je ook zoiets tussen Verstappen en Sainz. De auto van Sainz was altijd veel nerveuzer afgesteld omdat hij dat nou eenmaal graag zo heeft. Gevolg daarvan was dat Sainz z'n banden veel sneller oprookte dan Verstappen en dus in die zin de verkeerde keuze maakte.
Daarmee kun je niet concluderen dat ik er altijd uit ga om te pissen als ik 's nachts wakker word.quote:Op maandag 26 maart 2018 00:53 schreef Flutopia het volgende:
[..]
Je eigen woorden bij deze:
"Alleen als je eruit gaat om te pissen herinner je je dat".
Laat me raden: Euh...nee?
Er zal vast veel met data en alles geargumenteerd worden voor, tussen en na trainingen. Tijdens zo'n sessie is het toch echt de coureur die het aan zal moeten geven, hij moet tot op 10 cm van die muur.quote:Op maandag 26 maart 2018 00:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar een team heeft toch allerlei simulatiedata, data van een teamgenoot etc. om te beargumenteren waarom bepaalde instellingen niet zo handig zijn? Ik kan me niet voorstellen dat ze gewoon klakkeloos doen wat een coureur meent te willen hebben, als het duidelijk een verkeerde keuze is, maar goed, misschien werkt het wel zo.
Ja, tijdens de sessie is er natuurlijk geen tijd voor een uitgebreide discussie, maar ik denk wel dat de ontwerpers van de auto aangeven tussen welke grenzen bepaalde instellingen moeten zitten om het ontwerp te laten werken en dat coureurs daar normaal wel naar luisteren. Mag ik toch hopen.quote:Op maandag 26 maart 2018 01:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er zal vast veel met data en alles geargumenteerd worden voor, tussen en na trainingen. Tijdens zo'n sessie is het toch echt de coureur die het aan zal moeten geven, hij moet tot op 10 cm van die muur.
Maar laten we wel wezen, Lance is een bijzonder geval. Hij zit alleen maar in die auto vanwege het geld van zijn vader. Tuurlijk, hij kan inmiddels best een aardig potje gasgeven, hij doet niets anders, maar ook in de juniorklassen was het het geld van zijn vader dat de doorslag gaf.
Op mijn belangrijkste mailadressen ben ik nooit gepwned.quote:Op maandag 26 maart 2018 01:10 schreef Scrutinizer het volgende:
https://haveibeenpwned.com/
5 keer bij mij. Voor het laatst in januari 2017.
Het zou zo maar kunnen dat de afstelling van Lance niet veel extremer is dan die van Sainz, die wel het talent heeft om met die rijstijl hard te gaan. Bij Sainz zijn natuurlijk wat rallygenen aanwezig en op één of andere manier heb ik niet het idee dat Stroll een uiterst snel reactievermogen heeft. Dat verwacht je ook eerder van een Spanjaard dan van een Canadees.quote:Op maandag 26 maart 2018 01:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, tijdens de sessie is er natuurlijk geen tijd voor een uitgebreide discussie, maar ik denk wel dat de ontwerpers van de auto aangeven tussen welke grenzen bepaalde instellingen moeten zitten om het ontwerp te laten werken en dat coureurs daar normaal wel naar luisteren. Mag ik toch hopen.![]()
XS4ALL heeft m'n account één keer in quarantaine moeten zetten omdat een spambot er mee aan de haal was gegaanquote:Op maandag 26 maart 2018 01:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Op mijn belangrijkste mailadressen ben ik nooit gepwned.
Ach, ik weet ook niet waar ik het over heb, dus mijn visie is ook niet zo van belangquote:Op maandag 26 maart 2018 01:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het zou zo maar kunnen dat de afstelling van Lance niet veel extremer is dan die van Sainz, die wel het talent heeft om met die rijstijl hard te gaan. Bij Sainz zijn natuurlijk wat rallygenen aanwezig en op één of andere manier heb ik niet het idee dat Stroll een uiterst snel reactievermogen heeft. Dat verwacht je ook eerder van een Spanjaard dan van een Canadees.
Maar verder worden we het niet eens, vrees ik.
Heb je toen besloten internet de deur uit te doen?quote:Op maandag 26 maart 2018 01:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
XS4ALL heeft m'n account één keer in quarantaine moeten zetten omdat een spambot er mee aan de haal was gegaan
Newey is dan nog één van de weinigen die ongeveer weet wat het is om met een, niet al te oude, formule 1 wagen te rijden.quote:Op maandag 26 maart 2018 01:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Ach, ik weet ook niet waar ik het over heb, dus mijn visie is ook niet zo van belangIk moet het boek van Newey nog steeds lezen.
Ik had alleen e-mail.quote:Op maandag 26 maart 2018 01:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je toen besloten internet de deur uit te doen?
nee met iiiiquote:Op maandag 26 maart 2018 01:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tadadaada, tadadadadaa, tadadaada, tadadad daa tadaa tadaa tadadada, daa daa daa?
quote:Op maandag 26 maart 2018 01:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik zong de tweede stem, hè? De bas.
quote:Op maandag 26 maart 2018 01:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Tijd om m'n brandvrije pyjama aan te trekken.
[ afbeelding ]
Trusten
Ik was Stormy Daniels aan het kijken! Trusten!quote:Op maandag 26 maart 2018 01:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Tijd om m'n brandvrije pyjama aan te trekken.
[ afbeelding ]
Trusten
waren WE de eerste helft zo goed?quote:Op maandag 26 maart 2018 22:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die Portugezen doen rustig aan, die moeten deze zomer nog een heel toernooi spelen.
En jij zou kijken en de eerste helft aan mij samenvatten?!quote:Op maandag 26 maart 2018 22:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken. Tweede helft is weer weinig soeps.
Nee, Recce zou dat doen. Die zit nu z'n verslag te typen, denk ik.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
En jij zou kijken en de eerste helft aan mij samenvatten?!
Ah helemaal TOPPIEquote:Op maandag 26 maart 2018 22:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, Recce zou dat doen. Die zit nu z'n verslag te typen, denk ik.
nee combikaartjes met de bus Eurolinerquote:Op maandag 26 maart 2018 22:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Zouden er echt oranje publiek uit Nederland gekomen zijn voor deze wedstrijd, of zijn dat allemaal Nederlanders die daar wonen?
Portugese coach zal wel ontslagen worden. Misschien kan Gertjan Verbeek daar nog aan de slag.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:17 schreef Joezi het volgende:
de Europees Kampioen wegtikken met 3 golla's
Vannacht weer terug?quote:Op maandag 26 maart 2018 22:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
nee combikaartjes met de bus Euroliner
die krijgt nog 1,5 jaar doorbetaald, lekker klussen, huisjes bouwenquote:Op maandag 26 maart 2018 22:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Portugese coach zal wel ontslagen worden. Misschien kan Getjan Verbeek daar nog aan de slag.
Lekker is dat, spelen ze volgende jaar een klasse lager en hebben ze nog een dure trainer op de loonlijst staanquote:Op maandag 26 maart 2018 22:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
die krijgt nog 1,5 jaar doorbetaald, lekker klussen, huisjes bouwen
We zijn er weer bij en dat is PRIHIMAquote:Op maandag 26 maart 2018 22:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, Oranje. Oranje heeft gewonnen en nu is alles weer goed
Theoretisch kan het nog als IJsland de boycot doorzetquote:Op maandag 26 maart 2018 22:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, in Rusland zijn we er nog even niet bij, Wolter.
Zijn er dan niet nog een stel landen voor ons die de kwalificatie iets minder beroerd gespeeld hebben dan Oranje?quote:Op maandag 26 maart 2018 22:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
Theoretisch kan het nog als IJsland de boycot doorzet
Geen idee hoe dat zou werken, nog nooit gebeurd of wel?quote:Op maandag 26 maart 2018 22:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zijn er dan niet nog een stel landen voor ons die de kwalificatie iets minder beroerd gespeeld hebben dan Oranje?
Denemarken is toch eens op die manier Europees kampioen geworden?quote:Op maandag 26 maart 2018 22:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat zou werken, nog nooit gebeurd of wel?
Owjaquote:Op maandag 26 maart 2018 22:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Denemarken is toch eens op die manier Europees kampioen geworden?
Shit, hij is net in Nederland geweest. Kans gemist.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:57 schreef Joezi het volgende:
Wellicht onder false flag Macron vergiftigen?!?!??
This is part of our dunesystem, its built by,, eh ok yes this is a painting of my motherquote:Op maandag 26 maart 2018 22:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Shit, hij is net in Nederland geweest. Kans gemist.
Ah, oké. Ik dacht al: wat heeft dit met voetbal te maken?quote:Op maandag 26 maart 2018 23:24 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Jij typte 'het begin van een nieuwe lente' en ik moest aan dit liedje denken. Da's all.
Patrick toch?quote:Op maandag 26 maart 2018 23:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat was ook alweer jouw favoriete schaatsster?
Heb ik een favoriete?quote:Op maandag 26 maart 2018 23:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat was ook alweer jouw favoriete schaatsster?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |