abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 maart 2018 @ 12:07:03 #126
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_178074339
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 12:05 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dan had hij misschien minder moeten pushen voor die spin, dat was professioneler geweest. Hadden zijn banden het misschien ook langer uitgehouden.

Uiteindelijk verliest hij daar het gevecht met RIC mee.
Misschien misschien misschien :P
pi_178074342
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 12:05 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dan had hij misschien minder moeten pushen voor die spin, dat was professioneler geweest. Hadden zijn banden het misschien ook langer uitgehouden.

Uiteindelijk verliest hij daar het gevecht met RIC mee.
Dan had het team niet moeten zeggen dat hij er zo snel mogelijk voorbij moest.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  zondag 25 maart 2018 @ 12:17:37 #128
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178074500
quote:
7s.gif Op zondag 25 maart 2018 12:07 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Dan had het team niet moeten zeggen dat hij er zo snel mogelijk voorbij moest.
Het team voelt niet aan de auto wat Max wel voelt.
  zondag 25 maart 2018 @ 12:18:20 #129
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_178074513
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 11:38 schreef Nattekat het volgende:
"Ik ben tegen een tweede topic en pak elke kans aan om er iets negatiefs over te zeggen" ;)
Om eerlijk te zijn zie ik de meerwaarde ook niet :)
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_178074515
Max z'n rijstijl heeft de auto dus weer gesloopt, het is wachten op de eerste plof vanwege te hard gasgeven...

Anyway, beetje rare seizoensopener die vooral valse hoop geeft wat betreft 'strijd'. Mercedes pakt overal pole en in de meeste gevallen vast met Bottas als buffer / stoorzender er nog tussen, wat het alleen maar voorspelbaarder gaat maken...
Jack does it in real time...
  Moderator / Redactie Sport zondag 25 maart 2018 @ 12:19:00 #131
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_178074522
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 12:17 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Het team voelt niet aan de auto wat Max wel voelt.
Het team ziet hem ook glibberen en glijden.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_178074534
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 12:17 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Het team voelt niet aan de auto wat Max wel voelt.
Klopt, maar hij moest er dus zo snel mogelijk voorbij.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  zondag 25 maart 2018 @ 12:20:54 #133
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178074563
quote:
7s.gif Op zondag 25 maart 2018 12:19 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Klopt, maar hij moest er dus zo snel mogelijk voorbij.
Dan kan Max aangeven dat dat niet lukt. Dat deed hij overigens ook na zijn tweede drift. Roepen dat er iets mis was met de auto.
  zondag 25 maart 2018 @ 12:21:35 #134
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_178074574
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 11:51 schreef Monolith het volgende:

[..]

Trolletjes natuurlijk wel.
Toch viel het mij wel iets tegen dit weekend. Kwalificeert zich wel voor zijn teamgenoot, maar daar had ik nog wel een eerste startrij ingezeten en dan rij je een hele andere wedstrijd.
Start was tactisch gezien niet zo handig en die fout daarna natuurlijk ook niet. Ik snap wel dat hij er snel voorbij had gemoeten om nog iets van strijd te kunnen leveren met de eerste drie, maar dit kost je gewoon dure punten.
Toen die Haas voorbij kwam was het al voorbij. Dat gat naar de top 3 werd snel groot en achter Sloomlonzo hetzelfde verhaal naar de top 5.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zondag 25 maart 2018 @ 12:22:53 #135
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_178074601
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 12:05 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dan had hij misschien minder moeten pushen voor die spin, dat was professioneler geweest. Hadden zijn banden het misschien ook langer uitgehouden.

Uiteindelijk verliest hij daar het gevecht met RIC mee.
Hij spinde omdat zijn banden al oververhit waren door het pushen. En dat pushen moest wel omdat het gat naar de top 3 al begon te groeien. Allemaal logisch, en jammer.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_178074627
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 12:20 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dan kan Max aangeven dat dat niet lukt. Dat deed hij overigens ook na zijn tweede drift. Roepen dat er iets mis was met de auto.
Dat kon zijn team ook wel raden maar niet proberen betekent sowieso achterstand oplopen.
Mijn vermoeden is trouwens dat ook het wijd gaan in ronde 6 te wijten was aan schade, de grip was zoek bij Max.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  zondag 25 maart 2018 @ 12:24:59 #137
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_178074632
Ik hoor hier eigenlijk niemand over Toro Rosso, maar die zullen toch ook niet optimistisch vertrekken uit Australië?
Als deze performance representatief gaat zijn voor het seizoen dan gaan ze niet alleen aan het kortste eind gaat trekken van het voorspelde overvolle middenveld gevecht, maar dan moeten ze vrezen dat Williams het ze zelfs nog lastig kan maken.

Die zagen er op basis van de wintertests toch een stuk beter uit...
pi_178074671
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 12:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik hoor hier eigenlijk niemand over Toro Rosso, maar die zullen toch ook niet optimistisch vertrekken uit Australië?
Als deze performance representatief gaat zijn voor het seizoen dan gaan ze niet alleen aan het kortste eind gaat trekken van het voorspelde overvolle middenveld gevecht, maar dan moeten ze vrezen dat Williams ze het zelfs nog lastig kan maken.

Die zagen er op basis van de wintertests toch een stuk beter uit...
Ik heb me verbaasd over hen en had beter verwacht.
De topsnelheden zijn goed maar dat is dan ook het enige, het is dus of een slecht chassis of ze rijden met heel (te) weinig neerwaartse druk.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_178074680
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 12:21 schreef daNpy het volgende:

[..]

Toen die Haas voorbij kwam was het al voorbij. Dat gat naar de top 3 werd snel groot en achter Sloomlonzo hetzelfde verhaal naar de top 5.
Dat is het nadeel aan dit circuit inderdaad en zoals ik zei heeft Max het in de Q / bij de start laten liggen. Daar had hij het voordeel moeten pakken.

Maar daarna moet je je wel gewoon realiseren dat een seizoen heel wat langer duurt dan één race en professioneel proberen zoveel mogelijk punten te halen. Wat dat betreft kan hij echt wel wat leren van RIC. Agressief als het kan, professioneel als het moet.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 25 maart 2018 @ 12:30:40 #140
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_178074731
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 12:27 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat is het nadeel aan dit circuit inderdaad en zoals ik zei heeft Max het in de Q / bij de start laten liggen. Daar had hij het voordeel moeten pakken.

Maar daarna moet je je wel gewoon realiseren dat een seizoen heel wat langer duurt dan één race en professioneel proberen zoveel mogelijk punten te halen. Wat dat betreft kan hij echt wel wat leren van RIC. Agressief als het kan, professioneel als het moet.
Divebomben is geen inhalen.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zondag 25 maart 2018 @ 12:41:14 #141
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178074883
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 12:22 schreef daNpy het volgende:

[..]

Hij spinde omdat zijn banden al oververhit waren door het pushen. En dat pushen moest wel omdat het gat naar de top 3 al begon te groeien. Allemaal logisch, en jammer.
Mogelijk dat een kapotte diffuser daar ook wat mee te maken had....
  zondag 25 maart 2018 @ 12:41:19 #142
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_178074886
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 12:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik hoor hier eigenlijk niemand over Toro Rosso, maar die zullen toch ook niet optimistisch vertrekken uit Australië?
Als deze performance representatief gaat zijn voor het seizoen dan gaan ze niet alleen aan het kortste eind gaat trekken van het voorspelde overvolle middenveld gevecht, maar dan moeten ze vrezen dat Williams het ze zelfs nog lastig kan maken.

Die zagen er op basis van de wintertests toch een stuk beter uit...
Tja lastig, zag er bij de wintertests toch beter uit ja. Enige positieve denk ik was dat de motor van Gasly in safe-mode sprong en toch terug kon rijden, dus hopelijk is het niet al te ernstig. Die van Hartley heeft het iig wel volgehouden.

Denk dat het chassis het grootste probleem is op dit moment, de motor is sneller dan die van vorig jaar en ze zaten met McLaren al tegen de top 10 aan vorig jaar...
Hopelijk komen ze snel met wat updates.
  zondag 25 maart 2018 @ 12:44:43 #143
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_178074942
Schumacher heeft nog steeds het lap record trouwens:
Race lap record 1:24.125 Michael Schumacher, Ferrari, 2004
Fastest lap 1:25.945 Daniel Ricciardo, Red Bull Racing, 2018

Ze hebben toch niks aan dat circuit gedaan sinds 2004? Iedereen zegt dat de huidige auto's sneller zijn, maar er zijn nu nog banen waar de 2004 auto's sneller zijn geweest... dus waar zit dat verschil in?
pi_178074980
quote:
5s.gif Op zondag 25 maart 2018 12:44 schreef SnowOokami het volgende:
Schumacher heeft nog steeds het lap record trouwens:
Race lap record 1:24.125 Michael Schumacher, Ferrari, 2004
Fastest lap 1:25.945 Daniel Ricciardo, Red Bull Racing, 2018

Ze hebben toch niks aan dat circuit gedaan sinds 2004? Iedereen zegt dat de huidige auto's sneller zijn, maar er zijn nu nog banen waar de 2004 auto's sneller zijn geweest... dus waar zit dat verschil in?
Tanken en meerdere pitsstop?
  zondag 25 maart 2018 @ 12:47:40 #145
369251 Geralt
of Rivia
pi_178074992
quote:
5s.gif Op zondag 25 maart 2018 12:44 schreef SnowOokami het volgende:
dus waar zit dat verschil in?
Voooral in de tijd.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zondag 25 maart 2018 @ 12:49:19 #146
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_178075023
quote:
7s.gif Op zondag 25 maart 2018 12:27 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Ik heb me verbaasd over hen en had beter verwacht.
De topsnelheden zijn goed maar dat is dan ook het enige, het is dus of een slecht chassis of ze rijden met heel (te) weinig neerwaartse druk.
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 12:41 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

Tja lastig, zag er bij de wintertests toch beter uit ja. Enige positieve denk ik was dat de motor van Gasly in safe-mode sprong en toch terug kon rijden, dus hopelijk is het niet al te ernstig. Die van Hartley heeft het iig wel volgehouden.

Denk dat het chassis het grootste probleem is op dit moment, de motor is sneller dan die van vorig jaar en ze zaten met McLaren al tegen de top 10 aan vorig jaar...
Hopelijk komen ze snel met wat updates.
Op gebied van rijders hebben ze toch ook flink ingeleverd aan kwaliteit hoor... Twee jaar geleden stonden ze aan de start in Australië met Verstappen en Sainz. Dat is toch van een ander kaliber dan Gasley, die eigenlijk gestald was in Japan, en Hartley die in genade weer is aangenomen.
pi_178075095
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 12:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

[..]

Op gebied van rijders hebben ze toch ook flink ingeleverd aan kwaliteit hoor... Twee jaar geleden stonden ze aan de start in Australië met Verstappen en Sainz. Dat is toch van een ander kaliber dan Gasley, die eigenlijk gestald was in Japan, en Hartley die in genade weer is aangenomen.
Ook waar, ze moeten maar geen verwachtingen hebben en volledig inzetten op 2019 denk ik.
Een heel jaar voor Honda om aan hun motor te werken.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  zondag 25 maart 2018 @ 12:54:49 #148
369251 Geralt
of Rivia
pi_178075109
quote:
7s.gif Op zondag 25 maart 2018 12:53 schreef bedachtzaam het volgende:
Een heel jaar voor Honda om aan hun motor te werken.
Die hebben er al 3 jaar aan gewerkt. Beter beginnen die al met hun motor voor 2021. Renault idem dito overigens.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_178075137
quote:
7s.gif Op zondag 25 maart 2018 12:54 schreef Geralt het volgende:

[..]

Die hebben er al 3 jaar aan gewerkt. Beter beginnen die al met hun motor voor 2021. Renault idem dito overigens.
Het moet eerst nog duidelijk worden wat het regelement zal gaan zijn voor 2021.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  zondag 25 maart 2018 @ 12:58:13 #150
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_178075171
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 12:46 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Tanken en meerdere pitsstop?
Beide FL zijn tijdens de race gereden en Ricciardo ook in de laatste rondjes, dus kwa brandstof maakt het niet veel uit.
Kan zijn dat Schumacher idd meer verse banden had toen hij dat record reed, maar dan nog... er wordt nu al tijden gezegd (ook door Cowell) dat de huidige auto's "veel" sneller zijn dan toen, maar ik zie het niet oO<
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')