Zeker. Hij is nooit meer dan 3 seconden weg geweest van Raikonnen (en daardoor heeft hij de race niet gewonnen) en in Q3 heeft hij 1 rondje met quali-power gereden. Het rondje er voor zaten Vettel, Max en hij binnen 6 duizendste van een seconde. Welk punt wil je maken?quote:Op zondag 25 maart 2018 18:07 schreef potjecreme het volgende:
Jij kijkt alleen naar het vsc moment. Heb je de kwalificatie en de stint voor de vsc niet gezien?
Wel handig dat jij ook echt in zijn hoofd kunt kijken.quote:Op zondag 25 maart 2018 18:08 schreef truthortruth het volgende:
Hij is verbaast omdat hij sneller kon maar dat het volgens het team niet nodig was en nu wel nodig bleek te zijn.
Welk punt wil jij maken?quote:Op zondag 25 maart 2018 18:12 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Zeker. Hij is nooit meer dan 3 seconden weg geweest van Raikonnen (en daardoor heeft hij de race niet gewonnen) en in Q3 heeft hij 1 rondje met quali-power gereden. Het rondje er voor zaten Vettel, Max en hij binnen 6 duizendste van een seconde. Welk punt wil je maken?
Lees even mijn vorige 8 posts. Het staat in bijna elke post. En ik zie vooralsnog geen feiten waaruit blijkt dat ik niet gelijk heb. Alleen maar aannames en hersenspinsels.quote:
was het nou 2 keer dezelfde gast, ze zeggen zelf dat het bij Magnussen linksachter was en bij Grosjean linksvoorquote:Op zondag 25 maart 2018 18:16 schreef CrashO het volgende:
Kwam deze nog tegen op Reddit
Vind Gros meestal een ontzettende lul, maar dit is toch sportief van hem![]()
[ afbeelding ]
De monteur met de falende wheelgun
Ik zie ook niet waarom ik geen gelijk heb. Vettel zegt zelf dat ze geluk hebben gehad. Waarom jij wil doen alsof het puur en alleen door falen van Merc komt is mij een raadsel.quote:Op zondag 25 maart 2018 18:16 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Lees even mijn vorige 8 posts. Het staat in bijna elke post. En ik zie vooralsnog geen feiten waaruit blijkt dat ik niet gelijk heb. Alleen maar aannames en hersenspinsels.
2 keer een andere volgens mij, dit was die van Gros zijn wiel iig. Al zal zo'n monteur zichzelf waarschijnlijk (zeker toen er nog geen duidelijkheid was) gewoon schuldig voelen. Ook als het aan de gun/druk lag.quote:Op zondag 25 maart 2018 18:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
was het nou 2 keer dezelfde gast, ze zeggen zelf dat het bij Magnussen linksachter was en bij Grosjean linksvoor
Wel apart dat 2 verschillende wielguns faalden dan, misschien luchtdruk probleem in de slangen zelf? Of gebruiken ze elektrische tegenwoordig? Die kunnen ook falen, daar niet van.quote:Op zondag 25 maart 2018 18:19 schreef CrashO het volgende:
[..]
2 keer een andere volgens mij, dit was die van Gros zijn wiel iig. Al zal zo'n monteur zichzelf waarschijnlijk (zeker toen er nog geen duidelijkheid was) gewoon schuldig voelen. Ook als het aan de gun/druk lag.
Volgens mij was het toch echt jij die aangaf dat Hamilton niet de slimste is. Ik kijk niet in zijn hoofd, ik luister en kijk naar zijn reactie en uitlatingen. Daarvoor hoef je niet in zijn hoofd te kijken. En dank voor de spellingscontrole.quote:Op zondag 25 maart 2018 18:14 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wel handig dat jij ook echt in zijn hoofd kunt kijken.
Het is overigens: 'Hij is verbaasd'.
Hmm, wat verder google onderzoek doet vermoeden dat het toch niet aan de guns lag, maar een aan slordig erop zetten.quote:Op zondag 25 maart 2018 18:21 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Wel apart dat 2 verschillende wielguns faalden dan, misschien luchtdruk probleem in de slangen zelf? Of gebruiken ze elektrische tegenwoordig? Die kunnen ook falen, daar niet van.
Vraag me alleen wel af hoe de neuk dat 2 stops achter elkaar gebeurd, bij 2 verschillende wielen en monteurs. Ik zou verwachten dat die moeren redelijk idiot proof zijn. Als in, gun erop en aanduwen.quote:"It was just a bad pitstop. The wheelnut got on wrong and it was cross-threaded. We couldn't catch it early enough."
dat zei Coulthard ookquote:Op zondag 25 maart 2018 18:32 schreef CrashO het volgende:
[..]
Hmm, wat verder google onderzoek doet vermoeden dat het toch niet aan de guns lag, maar een aan slordig erop zetten.
[..]
Vraag me alleen wel af hoe de neuk dat 2 stops achter elkaar gebeurd, bij 2 verschillende wielen en monteurs. Ik zou verwachten dat die moeren redelijk idiot proof zijn. Als in, gun erop en aanduwen.
twitter:C4F1 twitterde op zondag 25-03-2018 om 18:20:20DC: “The way the cars are designed the hub is stronger than the wheel nut so cross-threading shouldn’t be a problem. They've got a problem with their nuts.”No-one needs problems with their nuts... 🥜🌰#C4F1 🇦🇺 #AusGP https://t.co/XBXV6sud7V reageer retweet
Blijkbaar kun je niet lezen. Heeft niet zo veel zin om dan te discussieren.quote:Op zondag 25 maart 2018 18:18 schreef potjecreme het volgende:
Waarom jij wil doen alsof het puur en alleen door falen van Merc komt is mij een raadsel.
Waar komt je boosheid vandaan? Kocht je pa vroeger een BMW ipv Mercedes of ben je een als kind aangereden door een Mercedes?quote:Op zondag 25 maart 2018 18:37 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Blijkbaar kun je niet lezen. Heeft niet zo veel zin om dan te discussieren.
Truequote:Op zondag 25 maart 2018 12:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Mogelijk dat een kapotte diffuser daar ook wat mee te maken had....
Niet boos, maar kan niet zo goed tegen dom. Potjecreme vraagt wat mijn punt is. Dat heb ik al zeker 5 keer gezegd. Maar ipv even terug te lezen, gaat hij domme aannames doen. Dan ben ik klaar.quote:
Heb ooit een met een bedrijfstraining F1 banden op een mockup moeten wisselen met een groep collega's (ja echt) en maar 1 groepje kreeg het voor elkaar om de moer er scheef op te draaien, voor de rest ging het gewoon prima idd.quote:Op zondag 25 maart 2018 18:32 schreef CrashO het volgende:
[..]
Hmm, wat verder google onderzoek doet vermoeden dat het toch niet aan de guns lag, maar een aan slordig erop zetten.
[..]
Vraag me alleen wel af hoe de neuk dat 2 stops achter elkaar gebeurd, bij 2 verschillende wielen en monteurs. Ik zou verwachten dat die moeren redelijk idiot proof zijn. Als in, gun erop en aanduwen.
Inderdaad. Je had hier wel kunnen stoppen.quote:Op zondag 25 maart 2018 18:52 schreef BadderHaring het volgende:
Ik denk dat conclusies verbinden aan deze race lastig is.
Goh, geen inhoudelijke reactie. Dat ben ik gewend van je.quote:Op zondag 25 maart 2018 18:54 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Inderdaad. Je had hier wel kunnen stoppen.
Ongeveer onder dezelfde druk ook wel.quote:Op zondag 25 maart 2018 18:51 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Heb ooit een met een bedrijfstraining F1 banden op een mockup moeten wisselen met een groep collega's (ja echt) en maar 1 groepje kreeg het voor elkaar om de moer er scheef op te draaien, voor de rest ging het gewoon prima idd.
En dat waren oudere wielen, oudere assen, met portable slagmoersleutels etc... ze zullen nu nog makkelijker zijn mag ik aannemen.
En in jouw inhoudelijke reactie staan alleen maar aannames. Hebben we eigenlijk (inhoudelijk) allebei even veel gezegd. Grappig hoe dat werkt, he?quote:Op zondag 25 maart 2018 18:54 schreef BadderHaring het volgende:
Goh, geen inhoudelijke reactie. Dat ben ik gewend van je.
Echt man, wat is jouw probleem?quote:Op zondag 25 maart 2018 18:57 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
En in jouw inhoudelijke reactie staan alleen maar aannames. Hebben we eigenlijk (inhoudelijk) allebei even veel gezegd. Grappig hoe dat werkt, he?
Haas, McLaren en ook Renault zijn dichter bij Red Bull dan ze zouden moeten willen als je het mij vraagt.quote:Op zondag 25 maart 2018 18:52 schreef BadderHaring het volgende:
Ik denk dat conclusies verbinden aan deze race lastig is. Het enige wat ik zou durven roepen is dat de verschillen in racesnelheid tussen Ferrari en RB erg klein zijn en dat, gek genoeg, ook Haas (even los van het gefaal in de pit) een redelijke snelheid te pakken heeft en momenteel samen met McClaren knokt om de positie van 4e team.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |