goedzoquote:Op zaterdag 24 maart 2018 16:43 schreef I. het volgende:
Over masturberen gesproken, heb hem net toch een partijtje door het vuistje gehaald, niet te doen.
Je broer is weg dus je gaat chillenquote:
Goed gezien reggae muziekje op jointje aan en gaan.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 16:48 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
Je broer is weg dus je gaat chillen
veel plezierquote:Op zaterdag 24 maart 2018 16:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Goed gezien reggae muziekje op jointje aan en gaan.
Ja sorry, is er een beetje ingegroeid.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 16:49 schreef Hexx. het volgende:
Sjeetjes! Wat is dat toch met die flitsende UItjes?
Niet gezien kan niet oordelen.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 16:52 schreef I. het volgende:
In hoeverre je er echt 'last' van kan hebben, natuurlijk.
Beter vlekken voor je ogen, dan vlekken in..quote:Op zaterdag 24 maart 2018 16:53 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Het maakt dat ik vlekken zie voor mijn ogen
Hmm, volgens mij is het toch iets langer dan een minuutje. Kan ook 5 minuten zijn, maar ik beloof je dat het snel ophoudt.quote:
Het stopt niet.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 16:55 schreef I. het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij is het toch iets langer dan een minuutje. Kan ook 5 minuten zijn, maar ik beloof je dat het snel ophoudt.
Echt wel, ik heb het gifje zelf gemaakt, hij gaat een poosje zo door, maar stopt na verloop van tijd en blijft dan wit met een zwarte I.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 16:55 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Het stopt niet.
Waar staat I. voor?
Ian, Imelda, Ivan
Aha!quote:Op zaterdag 24 maart 2018 16:57 schreef I. het volgende:
[..]
Echt wel, ik heb het gifje zelf gemaakt, hij gaat een poosje zo door, maar stopt na verloop van tijd en blijft dan wit met een zwarte I.
I staat voor ik.
quote:Op zaterdag 24 maart 2018 16:56 schreef I. het volgende:
[..]
Nostalgie, en kwam ineens bij me op. Prachtig, PRACHTIG!
Mikey welquote:Op zaterdag 24 maart 2018 17:00 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
kan iemand sexy lexy niet terughalen?
Ja zo heb ik gehoord maar zelfs mikey kan dit niet in zijn eentje oplossen denk ik, die meid is gewoon zo koppigquote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2018 17:00 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
kan iemand sexy lexy niet terughalen?
of het is een kloonquote:Op zaterdag 24 maart 2018 17:00 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Ja zo heb ik gehoord maar zelfs mikey kan dit niet in zijn eentje oplossen denk ik, die meid is gewoon zo koppig
Die grap heb ik al eerder gehoordquote:Op zaterdag 24 maart 2018 17:01 schreef I. het volgende:
[..]
Heb je jouw naam wel eens heel snel achter elkaar gezegd?![]()
![]()
!!111!
Oeh, spannend. Vertelquote:Op zaterdag 24 maart 2018 17:02 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Die grap heb ik al eerder gehoord
Maar het is eigenlijk een afkorting
quote:Op zaterdag 24 maart 2018 17:02 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Die grap heb ik al eerder gehoord
Maar het is eigenlijk een afkorting
Van Heks, omdat ik een heks ben.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 17:19 schreef I. het volgende:
[..]
Ja maar welke afkorting?Waarvan?
Ik ben hier niet zo bekend mee
Crap, je hebt me overtuigd.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 17:26 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Hocus pilatus bus, I. bylus cimis cactus!
je hebt de hele avond nogquote:Op zaterdag 24 maart 2018 17:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Nee, zit nu net boven de 500.
Toch te weinig tijd vandaag
Jep, maar ben er niet de hele avondquote:Op zaterdag 24 maart 2018 18:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
je hebt de hele avond nog
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 24 maart 2018 18:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik ook niet. Ben rond half 8 weg. Etentje om te vieren
quote:Op zaterdag 24 maart 2018 18:03 schreef markdeajaxfan het volgende:
deze ?
https://www.haagsassuradeurenbedrijf.nl/
Dat doe je godverdomme knap dan, aankleden en typen tegelijk.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 18:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
op het moment ben ik mij aan het aankleden
Oelalaaaaa!!!!quote:Op zaterdag 24 maart 2018 18:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 maart 2018 18:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hahaquote:Op zaterdag 24 maart 2018 18:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En nee daar komen geen pics van
quote:Op zaterdag 24 maart 2018 18:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
het is een gavequote:Op zaterdag 24 maart 2018 18:04 schreef I. het volgende:
[..]
Dat doe je godverdomme knap dan, aankleden en typen tegelijk.
niet normaal iddquote:Op zaterdag 24 maart 2018 18:05 schreef I. het volgende:
Zie mij godverdomme als krachtterm gebruiken, man wat ben ik een bad boy.
is dat de bedoeling?quote:Op zaterdag 24 maart 2018 18:07 schreef I. het volgende:
Is m'n UI al een keer gestopt met flitsen bij jullie trouwens?
Aankleden doe je alleen om je lichaam heen, niet ook in je lichaam.. Jij hebt nog veel te leren.quote:
riem stak aan de achterkant uit.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 18:09 schreef I. het volgende:
[..]
Aankleden doe je alleen om je lichaam heen, niet ook in je lichaam.. Jij hebt nog veel te leren.
Huhquote:Op zaterdag 24 maart 2018 18:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
riem stak aan de achterkant uit.
te dun?quote:Op zaterdag 24 maart 2018 18:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
riem stak aan de achterkant uit.
daar heb je wat voorquote:Op zaterdag 24 maart 2018 18:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Rook wel naar ui vanmiddag onder mijn oksel
humorquote:Op zaterdag 24 maart 2018 18:17 schreef I. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eén ui op je beeldscherm.
quote:Op zaterdag 24 maart 2018 18:17 schreef I. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eén ui op je beeldscherm.
ik dacht. dat ik niet veel had gedronkenquote:Op zaterdag 24 maart 2018 18:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
He bahTeveel gedronken of wat anders aan de hand?
Die momenten ken ik jaquote:Op zaterdag 24 maart 2018 18:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik dacht. dat ik niet veel had gedronken![]()
tot het moment van wakker worden en alles nog draaide
Wel een nadeel ja, maar heb al bijgeslapen dat helptquote:Op zaterdag 24 maart 2018 18:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die momenten ken ik jaWeet je wel meteen je grens (om er vervolgens de volgende keer over heen te gaan
![]()
)
Oh, ja dat is wel goed! Gewoon even een powernap nemen tussendoor, paracetamolletje er in en hatseequote:Op zaterdag 24 maart 2018 18:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Wel een nadeel ja, maar heb al bijgeslapen dat helpt
Naja het was allemaal ok! dacht ik.
preciesquote:Op zaterdag 24 maart 2018 18:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Oh, ja dat is wel goed! Gewoon even een powernap nemen tussendoor, paracetamolletje er in en hatsee
Ik eet de hele week al ongezond, dus ehh, ja nog een keer ongezond kan dan geen kwaad meer natuurlijkquote:
broodje hamburger van de snackbarquote:Op zaterdag 24 maart 2018 18:41 schreef I. het volgende:
[..]
Ik eet de hele week al ongezond, dus ehh, ja nog een keer ongezond kan dan geen kwaad meer natuurlijk
Gisteren al bij de snackbar langs geweest. Hmm, McDonald's is opzich ook gewoon een snackbar natuurlijkquote:Op zaterdag 24 maart 2018 18:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
broodje hamburger van de snackbar
boh! Dat is goddelijk yesquote:Op zaterdag 24 maart 2018 18:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
wat lekker is doen ze van de chilipepers door het gehakt
McDonalds is toch geen fatsoenlijk fastfoodquote:Op zaterdag 24 maart 2018 18:44 schreef I. het volgende:
[..]
Gisteren al bij de snackbar langs geweest. Hmm, McDonald's is opzich ook gewoon een snackbar natuurlijk
Pepersquote:Op zaterdag 24 maart 2018 18:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
wat lekker is doen ze van de chilipepers door het gehakt
opzich ja maar snackbar is toch iets beter qua kwaliteitquote:Op zaterdag 24 maart 2018 18:44 schreef I. het volgende:
[..]
Gisteren al bij de snackbar langs geweest. Hmm, McDonald's is opzich ook gewoon een snackbar natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |