Hopelijk een andere uitkomst dit jaar. Een van onze studenten zit in het Oxford team, maar meestal in de tweede boot.quote:
Ze hadden die boom in het water nog kunnen raken ...quote:Op zaterdag 4 april 2026 16:38 schreef heywoodu het volgende:
Commentator probeert het wanhopig spannend te maken
"Ze mogen géén fout maken, want anders kan het wel eens een dramatische ommekeer worden!"
Ja, nee, dat gaat niet gebeuren.
Wat jaren geleden hebben ze de race moeten onderbreken wegens een zwemmer in het parcours.quote:Op zaterdag 4 april 2026 16:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze hadden die boom in het water nog kunnen raken ...
Twee van mijn meiden hebben zowel tegen Oxford als Cambridge geroeid dit voorjaar.quote:Op zaterdag 4 april 2026 15:41 schreef heywoodu het volgende:
Oxford wint met overmacht, eerste keer sinds 2016
Ik heb wel een aantal keren Amsterdam horen vallen in de commentarenquote:Op zaterdag 4 april 2026 18:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Twee van mijn meiden hebben zowel tegen Oxford als Cambridge geroeid dit voorjaar.
Van Cambridge gewonnen en van Oxford verloren dus die wisten het wel min of meer
Ja ik kreeg ook wat belletjes van de Cambridge coaches afgelopen week.quote:Op zaterdag 4 april 2026 18:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb wel een aantal keren Amsterdam horen vallen in de commentaren
Misschien een Head of the River on the Amstel - challengequote:Op zaterdag 4 april 2026 19:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik kreeg ook wat belletjes van de Cambridge coaches afgelopen week.Die waren ook al wat geschrokken door de verschillen
Ik ben wel voorquote:Op zaterdag 4 april 2026 19:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien een Head of the River on the Amstel - challenge
Gewoon een beetje de Britse gesettlede orde doorbreken ... zo saai elk jaar weer , want ze doen wel alsof ze dan de beste van de wereld zijn ... en dat zijn ze niet dus ...quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben wel voorMaar geloof dat ze niet allebei al tegen elkaar willen strijden voor die Boatrace
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |