Sterk punten die je opnoemt zijn toch juist lange termijn dingen?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 23:57 schreef Kyran het volgende:
Beetje NCASH aangeschaft
Werkend product met potentie en een prima team. Verwacht geen wonderen, short term trade.
Kan natuurlijk zijn dat die lange termijn dingen op korte termijn dusdanig veel mensen aanspreken om de komende dagen erin te stappen voor de langere termijn waardoor het stijgt en dus ook op korte termijn oplevert.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 00:12 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Sterk punten die je opnoemt zijn toch juist lange termijn dingen?
niet te moeilijk maken voor MzS, hij snapt er al zo weinig vanquote:Op zaterdag 24 maart 2018 00:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan natuurlijk zijn dat die lange termijn dingen op korte termijn dusdanig veel mensen aanspreken om de komende dagen erin te stappen voor de langere termijn waardoor het stijgt en dus ook op korte termijn oplevert.![]()
(Disclaimer: ik roep nu maar wat want ik ken het product nog niet maar het kan)
Ja, klopt. Ik stap sowieso alleen maar in coins waar ik long term iets in zie. Dat ik dan van plan ben om er alleen maar snel wat winst mee te pakken is een tweede. Mocht het om één of andere reden niet (meteen) goed uitpakken en een crash meemaken hoef ik het niet met verlies te verkopen, omdat ik het op langere termijn ook wel zie goedkomen.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 00:12 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Sterk punten die je opnoemt zijn toch juist lange termijn dingen?
jij post de hele dag hierquote:Op zaterdag 24 maart 2018 00:19 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik stap sowieso alleen maar in coins waar ik long term iets in zie. Dat ik dan van plan ben om er alleen maar snel wat winst mee te pakken is een tweede. Mocht het om één of andere reden niet (meteen) goed uitpakken en een crash meemaken hoef ik het niet met verlies te verkopen, omdat ik het op langere termijn ook wel zie goedkomen.
NCASH is nog relatief nieuw op de markt, beetje een hype op dit moment, zie het nog wel een pump meemaken om daarna weer een tijdje rustig aan te doen. Als ik er 10-15% mee kan pakken stap ik weer uit. Mocht het toch niet (meteen) lukken is er nog niks aan de hand.
Ondertussen al +5% in BTC sinds ik heb gepost
Ik schat in dat dat stiekem wel meevaltquote:Op zaterdag 24 maart 2018 00:18 schreef Predator38 het volgende:
[..]
niet te moeilijk maken voor MzS, hij snapt er al zo weinig van
Sinds ik heb gepost dat ik het heb gekocht grapjasquote:
Goed je hier weer eens te zienquote:Op zaterdag 24 maart 2018 00:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik schat in dat dat stiekem wel meevaltHij vindt volgens het gewoon leuk om af en toe even de boel op stang te jagen en de happers te voeren maar door dat alles heen zie ik af en toe ook best glimpen (is dat überhaupt een woord?
![]()
) van redelijkheid.
(sorry MzS als ik hiermee je reputatie verpest)
God wat gebruik ik weer veel smilies. Ik zal echt proberen dat hier in dit subforum af te leren.
Ja het songfestival slurpt vaak in deze periode al m'n enthousiasme op maar ik vind het stiekem hier gewoon ook echt tof. We zijn een raar stel lui bij elkaar hier, maar dan wel raar in de goede zin.quote:
Komt omdat ik er ook ingestapt ben. Sorry.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 00:25 schreef Kyran het volgende:
Trouwens. Ik snap echt totaal niet dat ENJIN niet stijgt. Werkend product, prima partners, veel exposure, veel marketing, maar het wil maar niet stijgen.
quote:Op zaterdag 24 maart 2018 00:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja het songfestival slurpt vaak in deze periode al m'n enthousiasme op maar ik vind het stiekem hier gewoon ook echt tof. We zijn een raar stel lui bij elkaar hier, maar dan wel raar in de goede zin.
Haha, maar ben je het niet met mij eens? Ene na andere shitcoin gaat moon, maar een team met prima developers, marketing, werkend product en heel veel nieuwe dingen op hun roadmap blijft maar dalen.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 00:26 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Komt omdat ik er ook ingestapt ben. Sorry.
is soms wel eens frusterend ja.......gewoon vasthouden, komt vanzelfquote:Op zaterdag 24 maart 2018 00:28 schreef Kyran het volgende:
[..]
Haha, maar ben je het niet met mij eens? Ene na andere shitcoin gaat moon, maar een team met prima developers, marketing, werkend product en heel veel nieuwe dingen op hun roadmap blijft maar dalen.
Gaat nu ook weer.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 00:40 schreef Kyran het volgende:
Nou die pump was wel heel kortecht overal staan ook walls weer.
Zeker. Helaas is dat (nog) geen garantie voor snelle stijgingen.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 00:28 schreef Kyran het volgende:
[..]
Haha, maar ben je het niet met mij eens? Ene na andere shitcoin gaat moon, maar een team met prima developers, marketing, werkend product en heel veel nieuwe dingen op hun roadmap blijft maar dalen.
Ik snap wat je probeert te zeggen maar je redeneert nog steeds andersom. Coin prijs zegt niet zoveel. Lage prijs is niet gelijk aan makkelijker stijgen.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 00:19 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik stap sowieso alleen maar in coins waar ik long term iets in zie. Dat ik dan van plan ben om er alleen maar snel wat winst mee te pakken is een tweede. Mocht het om één of andere reden niet (meteen) goed uitpakken en een crash meemaken hoef ik het niet met verlies te verkopen, omdat ik het op langere termijn ook wel zie goedkomen.
NCASH is nog relatief nieuw op de markt, beetje een hype op dit moment, zie het nog wel een pump meemaken om daarna weer een tijdje rustig aan te doen. Als ik er 10-15% mee kan pakken stap ik weer uit. Mocht het toch niet (meteen) lukken is er nog niks aan de hand.
Ondertussen al +5% in BTC sinds ik heb gepost
Edit: Met verwacht geen wonderen bedoel ik verwacht niet dat het $1 wordt ofzo. Supply van 4 miljard coins, dus zelfs als die $0.10 haalt is die al de top 40 binnen qua market cap.
Thanks. Ook gedaan.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 01:46 schreef kthxbye het volgende:
http://fortune.com/2018/0(...)garrett-camp/?=mpesa
Eco, van de maker van Uber. Naval Ravikant als advisor. Ik heb me alvast ingeschreven voor gratis tokens
In alle chaos is Enjin wel stabiel gebleven, daar is ook wat voor te zeggen natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 00:28 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat probeerde ik ook niet te zeggen. Ik kijk naar market cap om te zien of er mogelijkheid is tot groei. Of en wanneer de groei komt heeft er verder niks mee te maken.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 01:35 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ik snap wat je probeert te zeggen maar je redeneert nog steeds andersom. Coin prijs zegt niet zoveel. Lage prijs is niet gelijk aan makkelijker stijgen.
maar vaak hebben shitcoins een lage marketcap dus tis niet voor nix dat ze zo goedkoop zijn.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 08:51 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat probeerde ik ook niet te zeggen. Ik kijk naar market cap om te zien of er mogelijkheid is tot groei. Of en wanneer de groei komt heeft er verder niks mee te maken.
Market cap is leidend niet de prijs. Al denk ik wel dat een lage prijs voor nieuwkomers een reden is om in een coin te stappen, want wat als NCASH TRX UTN etc de nieuwe BTC is en x miljoenmiljard gaat?
Tijdens januari alt run zag je dit ook heel duidelijk gebeuren.
Voorbeeld:
Coin A is $10 waard en supply van 10 dus MC van $100.
Coin B is $1 waard en supply van 1000000 dus MC van $1000000.
Coin A is dan wel duurder per coin, maar heeft meer ruimte tot groei. Die kan nog x10000 gaan om zelfde MC als die vam B te halen.
Dat is bullshit.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 09:03 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
maar vaak hebben shitcoins een lage marketcap dus tis niet voor nix dat ze zo goedkoop zijn.
IOTA is stuk en heeft een hoge marketcapquote:Op zaterdag 24 maart 2018 09:03 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
maar vaak hebben shitcoins een lage marketcap dus tis niet voor nix dat ze zo goedkoop zijn.
kan je nagaan hoe kut de rest van de shitcoins zijn.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 09:08 schreef Predator38 het volgende:
[..]
IOTA is stuk en heeft een hoge marketcap
NEO word amper gebruikt en heeft een hoge marketcap
TRX![]()
![]()
![]()
misschien zijn die "shitcoins" later begonnen of nog volop in ontwikkeling ...en vooral met de huidige markt gaat niet zomaar alles meer naar de maan
wat een bullshit redenatiequote:Op zaterdag 24 maart 2018 09:10 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
kan je nagaan hoe kut de rest van de shitcoins zijn.
niet altijd maar vaak wel denk ik. maar dat is slechts mijn mening.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 09:08 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat is bullshit.
Lage MC kan veel redenen hebben. Nieuwe coin, niet beschikbaar op toegangkelijke of grote exchanges, crash door onterechte FUD, niet ontdekt door de massa etc.
Lage MC hebben staat niet gelijk aan shitocoin zijn. Dat is echt te kort door de bocht.
Dat alle shitcoins een lage MC hebben klopt ook niet. Kijk maar naar TRX XRP bijvoorbeeld.
hoe de fuck kunnen nieuwe coins nu ineens een hoge marketcap hebben in deze markt ?quote:Op zaterdag 24 maart 2018 09:12 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
niet altijd maar vaak wel denk ik. maar dat is slechts mijn mening.
nee nieuwe coins niet maar die er al een tijdje zijn.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 09:14 schreef Predator38 het volgende:
[..]
hoe de fuck kunnen nieuwe coins nu ineens een hoge marketcap hebben in deze markt ?
denk eens na
Dogequote:Op zaterdag 24 maart 2018 09:17 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
nee nieuwe coins niet maar die er al een tijdje zijn.
heeft een grote community en wordt nog een beetje gebruikt volgens mij.quote:
Dat doe ik ook niet meer veel.quote:
Spannend!quote:Op zaterdag 24 maart 2018 10:24 schreef Manzonderschouders het volgende:
9K hij moet er snel doorheen anders gaan we mijn voorspelling van 9.8 morgenavond niet halen:(
Die 9k resistance is hardnekkig ja. Weer terug naar 8.4k als die niet doorbroken wordt denk ik, anders eerst naar 9.2k dan door richting 10k inderdaad.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 10:24 schreef Manzonderschouders het volgende:
9K hij moet er snel doorheen anders gaan we mijn voorspelling van 9.8 morgenavond niet halen:(
Bedankt, al mijn Man verkocht.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 09:18 schreef Kyran het volgende:
MAN gaat binnenkort moon trouwens
Alleen te krijgen op IDEX / Etherdelta etc. Binnenkort (binnen week of 2) op nieuwe exchanges als ze de beloften nakomen. Volume begint toe te nemen. Prijs is net boven ICO prijs (nog geen x2 zelfs als ik het goed heb).
Ik heb alleen zo'n hekel aan IDEX(heb al een bag, maar wil eigenlijk meer
)
Sell the news?quote:Op zaterdag 24 maart 2018 10:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Bedankt, al mijn Man verkocht.
quote:Op zaterdag 24 maart 2018 10:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Bedankt, al mijn Man verkocht.
Geef niet joh, doe je toch gewoon een nieuwe voorspelling ?quote:Op zaterdag 24 maart 2018 10:24 schreef Manzonderschouders het volgende:
quote:Op zaterdag 24 maart 2018 11:04 schreef kthxbye het volgende:
https://twitter.com/BTC4USD/status/977407446053474304?s=19
En dan worden sommigen boos als ik zeg dat vele projecten gewoon hobby clubs zijnquote:
Het songfestival heeft een hoger niveauquote:Op zaterdag 24 maart 2018 11:17 schreef Kyran het volgende:
[..]
En dan worden sommigen boos als ik zeg dat vele projecten gewoon hobby clubs zijnDit is gewoon zelfde niveau als geraniums schikken, computerclubjes, knutselen op de kleuterschool ....
No doubtquote:Op zaterdag 24 maart 2018 11:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Het songfestival heeft een hoger niveau
anyone?quote:Op zaterdag 24 maart 2018 10:37 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Sell the news?
Op welke exchanges gaat man komen?
ach dat we jouw voorspellingen niet halen zijn we inmiddels wel gewend hierquote:Op zaterdag 24 maart 2018 10:24 schreef Manzonderschouders het volgende:
quote:Op zaterdag 24 maart 2018 11:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik lig me hier toch volwassen een schaaltje druiven te bikken. Manmmanman.
Als al onze voorspellingen uitkwamen waren we allemaal al lang miljonair.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 11:51 schreef Predator38 het volgende:
[..]
ach dat we jouw voorspellingen niet halen zijn we inmiddels wel gewend hier
Niet bekend, NDA en stuff.quote:
Volume moet niet te zwaar aan getild worden denk ik. Het is een indicator voor day traders dat er een hoge volatiliteit is. Maar als er een bull markt komt dan volgt het hoge volume vanzelf. Dat zagen we vorig weekend op zondag.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 10:29 schreef Kyran het volgende:
[..]
Die 9k resistance is hardnekkig ja. Weer terug naar 8.4k als die niet doorbroken wordt denk ik, anders eerst naar 9.2k dan door richting 10k inderdaad.
Volume blijft wel dalen, weet niet of dat positief of negatief is atlijd. Iemand?
Ik blijf nooit teren op het succes van gedane voorspellingen. Als we morgen 9.8k aantikken kan je van mij weer een nieuwe voorspelling verwachten. No worries!quote:Op zaterdag 24 maart 2018 10:57 schreef TwztId het volgende:
[..]
Geef niet joh, doe je toch gewoon een nieuwe voorspelling ?
NDA? onzin man, kunnen ze best bekend maken!quote:Op zaterdag 24 maart 2018 12:03 schreef Kyran het volgende:
[..]
Niet bekend, NDA en stuff.
Geef Binance wel een kans stiekem.
ik voorspel dat je gewoon weer een nieuwe voorspelling doet ook al tikken we de 9.8k niet aan.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 12:22 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Ik blijf nooit teren op het succes van gedane voorspellingen. Als we morgen 9.8k aantikken kan je van mij weer een nieuwe voorspelling verwachten. No worries!
Zou kunnen. Maar voorlopig komt alles gewoon uit.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 12:34 schreef Predator38 het volgende:
[..]
ik voorspel dat je gewoon weer een nieuwe voorspelling doet ook al tikken we de 9.8k niet aan.
je hebt wel een goed trackrecord. dus ben benieuwd.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 12:49 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Zou kunnen. Maar voorlopig komt alles gewoon uit.
Btc vanavond 9,2K en morgen 8,8Kquote:Op zaterdag 24 maart 2018 12:49 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Ook wel waar ja.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 12:16 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Volume moet niet te zwaar aan getild worden denk ik. Het is een indicator voor day traders dat er een hoge volatiliteit is. Maar als er een bull markt komt dan volgt het hoge volume vanzelf. Dat zagen we vorig weekend op zondag.
Klopt. Als je long term kijkt is het zeker belangrijk maar voor dagelijks koersverloop zegt het weinig.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 14:21 schreef Nattekat het volgende:
Volume zegt heel veel over de termijn. Flinke klap naar beneden met laag volume heeft minder invloed op de lange termijn dan wanneer het een klap met hoog volume is.
Iedere cryptobezitter heeft een bepaald moment dat ie de markt op gaat. En het is natuurlijk vanzelfsprekend dat zij die een hoge drempel hebben uiteindelijk meer invloed op de koers gaan hebben.
Beperk je je tot voorspellingen over Bitcoin of komen je verhaaltjes ook voor de altcoins niet uit?quote:Op zaterdag 24 maart 2018 12:49 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Behalve ETH.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 12:49 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 23:57 schreef Kyran het volgende:
Beetje NCASH aangeschaft
Werkend product met potentie en een prima team. Verwacht geen wonderen, short term trade.
Heb een paar leuke trades gedaan ermee vandaagquote:
Verkocht op +10% (in BTC) als die weer rond 440 komt straks stap ik misschien wel weer inquote:Op zaterdag 24 maart 2018 17:22 schreef m.k het volgende:
[..]
Heb een paar leuke trades gedaan ermee vandaag
Post je bronnen.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 17:46 schreef BadVlad het volgende:
Einde dag zitten we tussen de 8K en 10K volgens mij onderzoek.
Ja, zo kan je in iedere patroon wel iets vinden inderdaadquote:Op zaterdag 24 maart 2018 17:53 schreef TwztId het volgende:
[..]
Hmm beetje vergezocht naar mijn idee..
quote:Op zaterdag 24 maart 2018 17:51 schreef BadVlad het volgende:
[..]
https://www.tradingview.com/chart/v0KUyfls/
Je moet nog even aan je "serieus" werken danquote:Op zaterdag 24 maart 2018 17:55 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Reageer ik een keer serieus is het weet niet goed.
twitter:Crypto_Ed_NL twitterde op zaterdag 24-03-2018 om 15:24:49We are definitely gearing up for a (pre) pump in alts. Hearing some rumors and noticing clear signs of accumulation. https://t.co/4js7RhZehk reageer retweet
Ik doe mijn best. Bedankt voor je feedback.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 17:56 schreef Kyran het volgende:
[..]
Je moet nog even aan je "serieus" werken dan
quote:Op zaterdag 24 maart 2018 17:56 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Ik doe mijn best. Bedankt voor je feedback.
Genot.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 17:56 schreef BadVlad het volgende:
twitter:Crypto_Ed_NL twitterde op zaterdag 24-03-2018 om 15:24:49We are definitely gearing up for a (pre) pump in alts. Hearing some rumors and noticing clear signs of accumulation. https://t.co/4js7RhZehk reageer retweet
Hey edraket, help ons fokkers ff door hier minder vaag te zijn dan op Twitter!quote:Op zaterdag 24 maart 2018 17:56 schreef BadVlad het volgende:
Ik ben de laatste tijd ook steeds meer bezig met het doorstrepen van coins/projecten door het grenzeloze amateurisme waar je op stuit als je een beetje dieper gaat graven in de materie en de algehele gang van zaken rondom veel projecten. En als je wat dieper gaat graven bij veruit de meeste ICO's is dat gehalte helemaal verschrikkelijk, waarschijnlijk zouden de meeste onder gereguleerde omstandigheden gewoon aangemerkt worden als 'scam'.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 11:17 schreef Kyran het volgende:
[..]
En dan worden sommigen boos als ik zeg dat vele projecten gewoon hobby clubs zijnDit is gewoon zelfde niveau als geraniums schikken, computerclubjes, knutselen op de kleuterschool ....
Ja daar zal ie echt nog zin in hebben, FOK-ers helpenquote:Op zaterdag 24 maart 2018 19:45 schreef TwztId het volgende:
[..]
Hey edraket, help ons fokkers ff door hier minder vaag te zijn dan op Twitter!
Inderdaad. Blijft echt niet heel veel over. Wil niet zeggen dat je er niet gebruik van kan maken om een paar % winst te pakken, maar echt long term holds zijn er echt maar een paar in mijn ogen.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 20:02 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd ook steeds meer bezig met het doorstrepen van coins/projecten door het grenzeloze amateurisme waar je op stuit als je een beetje dieper gaat graven in de materie en de algehele gang van zaken rondom veel projecten. En als je wat dieper gaat graven bij veruit de meeste ICO's is dat gehalte helemaal verschrikkelijk, waarschijnlijk zouden de meeste onder gereguleerde omstandigheden gewoon aangemerkt worden als 'scam'.
Het ruimt i.i.g. wel lekker op.
Zou ik ook niet hebben als ik zoveel gezeik over mij heen zou krijgen. Moet eerlijk toegeven vond hem eerst ook een rare gozer, leek uit de hoogte te doen etc, maar heb een tijd terug een paar minuten met hem gekletst en snap hem ook wel.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja daar zal ie echt nog zin in hebben, FOK-ers helpen
quote:Op zaterdag 24 maart 2018 21:44 schreef NoNickOne het volgende:
Binnen nu en 3 weken gaan we zwaar moon gappies, sky high de biljetten zullen kleven.
Bron?quote:Op zaterdag 24 maart 2018 21:44 schreef NoNickOne het volgende:
Binnen nu en 3 weken gaan we zwaar moon gappies, sky high de biljetten zullen kleven.
Tradingbotquote:Op zaterdag 24 maart 2018 22:27 schreef Jed1Gam het volgende:
Ja ze moeten die tradingbots weer eens wat hoger instellen, 9k is wel weer leuk geweest.
gemanipuleerde tradingbotsquote:Op zaterdag 24 maart 2018 22:31 schreef onlogisch het volgende:
Ja ze moeten die tradingbots weer eens wat hoger instellen, 9k is wel weer leuk geweest.
Mwah.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 23:38 schreef Manzonderschouders het volgende:
Exact om 22 uur begon de dump. Toeval? Neen.
Viel mij ook al op. Ongeveer 100% winst kunnen pakken op zowel Lindacoin en Revain dit jaar...quote:Op zaterdag 24 maart 2018 00:28 schreef Kyran het volgende:
[..]
Bitches man...quote:Op zondag 25 maart 2018 08:55 schreef revpolen het volgende:
Iemand ervaring met crypto en scheiden?
Helaas de stront bak was niet leeg dit jaar.. na alles wat we nu al mee gemaakt hebben heb ik gisteren de stekker er uit getrokken. Ze blijkt al 4 maanden een ander te hebben ondanks de ivf en alle gebeurtenissen dit jaar..
dat vraag ik me dus ook af... ze weet dat ik beetje met dingen klooi... maar ze heb er 0,0 verstand van en weet ook niet hoeveel of wat,quote:Op zondag 25 maart 2018 09:01 schreef TwztId het volgende:
[..]
Bitches man.... Been there done that..
Maar nee geen ervaring met scheiden, het word volgens mij wel wettelijk gezien als vermogen dacht ik, dus..
Het mooie van Crypto is dat je het instanties wel HEEL moeilijk tot onmogelijk kan maken mocht je dat willen..
Lekker voor jezelf houden, of anders naar Monero omklappenquote:Op zondag 25 maart 2018 09:04 schreef revpolen het volgende:
[..]
dat vraag ik me dus ook af... ze weet dat ik beetje met dingen klooi... maar ze heb er 0,0 verstand van en weet ook niet hoeveel of wat,
Mja, zeggen dat je alles al kwijt bent.. laat haar maar bewijzen dat je het hebt.quote:Op zondag 25 maart 2018 09:04 schreef revpolen het volgende:
[..]
dat vraag ik me dus ook af... ze weet dat ik beetje met dingen klooi... maar ze heb er 0,0 verstand van en weet ook niet hoeveel of wat,
Als je ze niet kunt bevruchten geeft dat wel aanleiding he!quote:Op zondag 25 maart 2018 08:55 schreef revpolen het volgende:
Helaas de stront bak was niet leeg dit jaar.. na alles wat we nu al mee gemaakt hebben heb ik gisteren de stekker er uit getrokken. Ze blijkt al 4 maanden een ander te hebben ondanks de ivf en alle gebeurtenissen dit jaar..
Heb je al de voorlopige aangifte gedaan? Zo nee, 0 of heel weinig opgeven bij Crypto.quote:Op zondag 25 maart 2018 09:04 schreef revpolen het volgende:
[..]
Nee nog niet gedaan.. dus is goeie..quote:Op zondag 25 maart 2018 09:28 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Heb je al de voorlopige aangifte gedaan? Zo nee, 0 of heel weinig opgeven bij Crypto.
Gelukkig is/was niet het geld een probleem maar de automaat... dus suc6 bij de ander..quote:Op zondag 25 maart 2018 09:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je ze niet kunt bevruchten geeft dat wel aanleiding he!
Oh wauw..quote:Op zondag 25 maart 2018 08:55 schreef revpolen het volgende:
Heftig man... mocht je even van je af willen kankeren of kletsen voel je vrij om te DM'enquote:Op zondag 25 maart 2018 08:55 schreef revpolen het volgende:
daarom ben ik er blij mee dat ico’s moeilijker gaan wordenquote:Op zondag 25 maart 2018 11:28 schreef TwztId het volgende:
Ligt het aan mij of is de originaliteit er een beetje uit ?
Elke keer als ik een (nieuwe) coin bekijk kan je bijna 3 andere verzinnen die hetzelfde doen/willen..
Doe even normaal joh.quote:Op zondag 25 maart 2018 09:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je ze niet kunt bevruchten geeft dat wel aanleiding he!
Dat is voor veel vrouwen wel een dingetje hè. Neemt niet weg dat je er zo één beter kwijt dan rijk bent.quote:
Klopt. Denk dat alle markten wel een paar coins hebben ondertussen.quote:Op zondag 25 maart 2018 11:28 schreef TwztId het volgende:
Ligt het aan mij of is de originaliteit er een beetje uit ?
Elke keer als ik een (nieuwe) coin bekijk kan je bijna 3 andere verzinnen die hetzelfde doen/willen..
Waarom crypto en scheiden, ik zou alles weg zetten na wat ze je heeft geflikt.quote:Op zondag 25 maart 2018 08:55 schreef revpolen het volgende:
Als Henk en Ingrid weer praten over Crypto bij de koffieautomaat op werk.quote:Op zondag 25 maart 2018 12:29 schreef Apekoek het volgende:
Hoe ontstaat een bullrun opeens eigenlijk? Is dat wanneer een paar grote partijen inslaan, fomo ontstaat en wanneer de media weer positief is? Wat zijn eigenlijk de echte oorzaken? Zijn er meer oorzaken?
Wat een wijf. Wat flikte ze je nog meer wel nietquote:Op zondag 25 maart 2018 09:57 schreef revpolen het volgende:
[..]
Gelukkig is/was niet het geld een probleem maar de automaat... dus suc6 bij de ander..
Thanks, momenteel enkel behoefte aan directe vriendschappen om mij heen. Gelukkig leer ik nu echte vriendschappen herkennen!quote:Op zondag 25 maart 2018 11:32 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Heftig man... mocht je even van je af willen kankeren of kletsen voel je vrij om te DM'en
Zonder onderbouwing uiteraard!quote:Op zondag 25 maart 2018 13:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Sterkte iig rev. En als je wilt komen roepen dat het een kutwief is kan je hier altijd ongenuanceerd komen ventileren.
Belachelijk eigenlijk dat je een ander trouw kunt zweren, je echtgenoot kan bedriegen met een ander en dan vervolgens nog de helft kunt claimen.quote:Op zondag 25 maart 2018 13:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Waarom crypto en scheiden, ik zou alles weg zetten na wat ze je heeft geflikt.
Niet opgeven bij de belasting, of weinig idd.
Wat een kutwijf....
hehehehe....quote:Op zondag 25 maart 2018 15:32 schreef kthxbye het volgende:
JAJAJAJA JONGENS ZO BLIJ DAT IK. ALL IN OP UNIBERSA BEBM. GEGNAAAN WEGENS HET SHIRT VAN DE MINISTER WHEOEHEOEOEOE MOONNNN
Zonde manquote:Op zondag 25 maart 2018 16:03 schreef TwztId het volgende:
Heb al m'n all time high aankopen van begin januari maar verkocht.. was die depressieve cijfers helemaal zat -80% enzo..
Gaat in totaal om 300 euro waar dus nog maar 50 van over is gebleven, heb nu wel weer een nieuw doel erbij.
Een poging tot (day)traden om van 50 euro -> 300 te maken
Anytime soon?quote:Op zondag 25 maart 2018 16:04 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zonde manzijn volgens mij behoorlijk dichtbij een mooie run omhoog.
Tja, heb te lang getwijfeld, maar meeste van die coins die ik heb verkocht gaan dat denk ik echt niet meer halen.. een shitcoin was zelfs -93% en haalt ie het wel sta je zelfs nog pas quitte.quote:Op zondag 25 maart 2018 16:04 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zonde manzijn volgens mij behoorlijk dichtbij een mooie run omhoog.
Op dit moment zie ik eigenlijk heel weinig FUD. G20 was positief, banken reageren steeds minder agressief en lijken niet meer snel op hun pik getrapt. Japan, Korea, India etc. doen allemaal netjes mee. Rusland heeft ook aangegeven geen problemen te hebben met crypto. Frankrijk qua standpunt180 graden gedraaid, dus zie veel positief nieuws om eerlijk te zijn.quote:
Exuses man, dacht dat je aan het trollen was..sterkte ermee. En!.. na dissen een frissen!quote:Op zondag 25 maart 2018 09:57 schreef revpolen het volgende:
[..]
Gelukkig is/was niet het geld een probleem maar de automaat... dus suc6 bij de ander..
Dat is een "alternatief" portfolio..quote:Op zondag 25 maart 2018 16:34 schreef SMS303 het volgende:
veel van mn tokens zijn waves based: simdaq, wct, liquid, coffeecoin, mytracknet, turtlenode. waxex, coinhealth
pakketje erc20 is een stuk kleiner: astronaut, change bank, cobinhood, credits, bankera
Ja en toch wacht iedereen nog met kopen, heerst nog veel onzekerheid..quote:Op zondag 25 maart 2018 16:10 schreef Kyran het volgende:
[..]
Op dit moment zie ik eigenlijk heel weinig FUD. G20 was positief, banken reageren steeds minder agressief en lijken niet meer snel op hun pik getrapt. Japan, Korea, India etc. doen allemaal netjes mee. Rusland heeft ook aangegeven geen problemen te hebben met crypto. Frankrijk qua standpunt180 graden gedraaid, dus zie veel positief nieuws om eerlijk te zijn.
Als je dat ook nog combineert met wanneer vorig jaar een leuke run begon zie ik het binnen een maand wel aantrekken eigenlijk.
meeste komen uit ico'squote:Op zondag 25 maart 2018 16:38 schreef TwztId het volgende:
[..]
Dat is een "alternatief" portfolio..
Je loopt in ieder geval niet met de massa mee
Close call.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 13:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Btc vanavond 9,2K en morgen 8,8K
Ga is weg.quote:Op zondag 25 maart 2018 17:21 schreef Manzonderschouders het volgende:
Wat een pech dat 9.2k gister niet doorbroken kon worden. Onverwacht ook en tegen alle trading wetten in wat er gister gebeurde.
9.8K had logisch geweest, maar door de recente ontwikkelingen vanvovond 8.2 - 8.4 range!
Niemand hoeft weg. Ieder z'n ding in de slowchat. Ik vind voorspellingen wel leuk, juistook als ze niet uitkomen.quote:
Don't give up your day job.quote:Op zondag 25 maart 2018 17:21 schreef Manzonderschouders het volgende:
Wat een pech dat 9.2k gister niet doorbroken kon worden. Onverwacht ook en tegen alle trading wetten in wat er gister gebeurde.
9.8K had logisch geweest, maar door de recente ontwikkelingen vanvovond 8.2 - 8.4 range!
Ik kreeg het vooral warm van 'lekker ouderwets'.quote:Op zondag 25 maart 2018 17:48 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Ik word geil van het idee dat jij dit langzaam in mijn oor fluistert
Ik heb dr foto gezien, kan me er wat bij voorstellenquote:Op zondag 25 maart 2018 17:48 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Ik word geil van het idee dat jij dit langzaam in mijn oor fluistert
quote:Op zondag 25 maart 2018 17:21 schreef Manzonderschouders het volgende:
Onverwacht ook en tegen alle trading wetten in wat er gister gebeurde.
Ik kan anders ook wel voor bull spelen als je snapt wat ik bedoel.quote:Op zondag 25 maart 2018 18:10 schreef Greys het volgende:
Het wordt echt weer tijd voor een bullrun om de verveling weg te vagen als ik jullie zo hoor.
fundamentals doen er niet zoveel toe in een downtrend. als de prijs niet elke week stijgt zoals vorig jaar dan hebben mensen steeds minder zin om te kopen. dat kan uiteraard wel weer veranderen.quote:Op zondag 25 maart 2018 16:10 schreef Kyran het volgende:
[..]
Op dit moment zie ik eigenlijk heel weinig FUD. G20 was positief, banken reageren steeds minder agressief en lijken niet meer snel op hun pik getrapt. Japan, Korea, India etc. doen allemaal netjes mee. Rusland heeft ook aangegeven geen problemen te hebben met crypto. Frankrijk qua standpunt180 graden gedraaid, dus zie veel positief nieuws om eerlijk te zijn.
Als je dat ook nog combineert met wanneer vorig jaar een leuke run begon zie ik het binnen een maand wel aantrekken eigenlijk.
Hey geilbartje wees respectvol tegen die dame.quote:Op zondag 25 maart 2018 18:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik kan anders ook wel voor bull spelen als je snapt wat ik bedoel.
Witte ridder gespot.quote:Op zondag 25 maart 2018 18:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hey geilbartje wees respectvol tegen die dame.
Op welke tijd heb je hem dan staan?quote:Op zondag 25 maart 2018 20:42 schreef Manzonderschouders het volgende:
Cup & candle vorming. Meestal een goed teken.
Waar?quote:Op zondag 25 maart 2018 20:42 schreef Manzonderschouders het volgende:
Ja, drink dat kopje sterke drank op en blaas dat kaarsje uit met je onzin...quote:Op zondag 25 maart 2018 20:42 schreef Manzonderschouders het volgende:
Cup & candle ja ?quote:Op zondag 25 maart 2018 20:42 schreef Manzonderschouders het volgende:
Groene candles zijn doorgaans een goed teken. U hoorde het hier het eerst van TA-goeroe Grrrrrrrr.quote:
Uit wetenschappelijk onderzoek is gebleken dat mensen met meer verjaardagen ouder zijn. Je hebt het gehoord van DrS.quote:Op zondag 25 maart 2018 21:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Groene candles zijn doorgaans een goed teken. U hoorde het hier het eerst van TA-goeroe Grrrrrrrr.
Haha je hebt mij door:)quote:
beter juist, meer dan 50% van de mensen op verlies, steeds minder in de media, steeds minder om je heen gaat het over crypto, alle FUD is ook al geweest, nu komt de regulering eraan.quote:Op zondag 25 maart 2018 18:31 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
fundamentals doen er niet zoveel toe in een downtrend. als de prijs niet elke week stijgt zoals vorig jaar dan hebben mensen steeds minder zin om te kopen. dat kan uiteraard wel weer veranderen.
Gedeeltelijk mee eens. Goed dat het even rustig is en dat iedereen weer met beide benen op de grond staat, maar uiteindelijk is die hype wel nodig om meer geld in de markt te krijgen.quote:Op zondag 25 maart 2018 22:23 schreef Predator38 het volgende:
[..]
beter juist, meer dan 50% van de mensen op verlies, steeds minder in de media, steeds minder om je heen gaat het over crypto, alle FUD is ook al geweest, nu komt de regulering eraan.
de hele hype is pleite
allemaal goed voor de toekomst.
meer geld in de markt komt vanzelf wel als de producten echt gebruikt gaan wordenquote:Op zondag 25 maart 2018 22:28 schreef Kyran het volgende:
[..]
Gedeeltelijk mee eens. Goed dat het even rustig is en dat iedereen weer met beide benen op de grond staat, maar uiteindelijk is die hype wel nodig om meer geld in de markt te krijgen.
2 girls and a cup?quote:Op zondag 25 maart 2018 20:42 schreef Manzonderschouders het volgende:
buy high sell lowquote:Op zondag 25 maart 2018 16:03 schreef TwztId het volgende:
Heb al m'n all time high aankopen van begin januari maar verkocht.. was die depressieve cijfers helemaal zat -80% enzo..
Gaat in totaal om 300 euro waar dus nog maar 50 van over is gebleven, heb nu wel weer een nieuw doel erbij.
Een poging tot (day)traden om van 50 euro -> 300 te maken
om 23:15 een bord pasta naar binnen werken yeah rightquote:Op zondag 25 maart 2018 23:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Nog geen cent verdiend. Sterker nog, geld verloren. Maar heb net een goed bord Spaghetti met pesto saus naar binnen gelift. Lekker!!!²
Ik was de hele dag de hort op. Met Gestalkt op de buis (uitzending gemist) ben ik met het bord op schoot om 22:30 gestart. Ja.quote:Op zondag 25 maart 2018 23:15 schreef Predator38 het volgende:
[..]
om 23:15 een bord pasta naar binnen werken yeah right
je moet wel geloofwaardig blijven vriend
Dat ga je dan ook niet meer terug verdienen. De hype is over, het gaat nog veel lager.quote:Op zondag 25 maart 2018 23:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Nog geen cent verdiend. Sterker nog, geld verloren.
Gefeliciteerd u bent nu lid van de Bagholders Deluxe Club, exclusief voor mensen die bags vol waardeloze kutcoins holden!quote:Op zondag 25 maart 2018 23:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Nog geen cent verdiend. Sterker nog, geld verloren. Maar heb net een goed bord Spaghetti met pesto saus naar binnen gelift. Lekker!!!²
Ik hoor er denk ik ook bij. Besloten niet meer te traden en 4 coins te kiezen, maar ze gaan tot nu toe vrij ruk.quote:Op zondag 25 maart 2018 23:59 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd u bent nu lid van de Bagholders Deluxe Club, exclusief voor mensen die bags vol waardeloze kutcoins holden!
over 5 jaar ook prima hoor....heb het geld niet nodig, over 2 maandjes alweer terug verdiendquote:Op maandag 26 maart 2018 00:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik hoor er denk ik ook bij. Besloten niet meer te traden en 4 coins te kiezen, maar ze gaan tot nu toe vrij ruk.
Maar volgend jaar lambo is ook prima.
Thanks! Vanavond onder toeziend oog van mijn heeft ze der eerste koffer met spullen ( kleding opgehaald.. kreeg gelijk te horen dat ze dit eigenlijk al jaar wilt... ban.. weer klap in me gezicht... maar ik ga hier sterk uit komen!quote:Op zondag 25 maart 2018 15:46 schreef SMS303 het volgende:
https://www.pauwelsadvoca(...)el-bij-echtscheiding
Doe je voordeel er mee en sterkte Rev
2 dagen tijd al paar kilo kwijtquote:
Ze wilde al een jaar bij je weg maar ging wel een ivf traject in met je?quote:Op maandag 26 maart 2018 00:53 schreef revpolen het volgende:
[..]
Thanks! Vanavond onder toeziend oog van mijn heeft ze der eerste koffer met spullen ( kleding opgehaald.. kreeg gelijk te horen dat ze dit eigenlijk al jaar wilt... ban.. weer klap in me gezicht... maar ik ga hier sterk uit komen!
Echt gewoon wtf man. Ik weet natuurlijk niet alles, maar echt kan niet verder komen als wtf ...quote:Op maandag 26 maart 2018 01:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze wilde al een jaar bij je weg maar ging wel een ivf traject in met je?
En ja je gaat er zeker sterker uitkomen, hoe razend klote het nu ook is. Maar die ben je echt beter kwijt dan rijk.
Mensen sporen vaak niet helemaal in dit soort dingen.quote:Op maandag 26 maart 2018 01:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Yup... schijnbaar was me geld goed... betaalde alles.. 7x per jaar met vakantie enzo...quote:Op maandag 26 maart 2018 01:06 schreef Greys het volgende:
[..]
En ja je gaat er zeker sterker uitkomen, hoe razend klote het nu ook is. Maar die ben je echt beter kwijt dan rijk.
Zodat je ook een dikke cryptomiljonair aan de haak kunt slaan?quote:
Dat laatste klinkt als een schop na, zou dat sowieso niet geloven. Als dat echt zo was zou ze geen loodzwaar ivf-traject willen doen.quote:Op maandag 26 maart 2018 00:53 schreef revpolen het volgende:
[..]
Thanks! Vanavond onder toeziend oog van mijn heeft ze der eerste koffer met spullen ( kleding opgehaald.. kreeg gelijk te horen dat ze dit eigenlijk al jaar wilt... ban.. weer klap in me gezicht... maar ik ga hier sterk uit komen!
bleh, ik moet er niet aan denken......quote:Op maandag 26 maart 2018 08:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zodat je ook een dikke cryptomiljonair aan de haak kunt slaan?
heel veel sterkte de aankomende tijd !!quote:Op maandag 26 maart 2018 08:30 schreef revpolen het volgende:
[..]
Yup... schijnbaar was me geld goed... betaalde alles.. 7x per jaar met vakantie enzo...
Omdat het kan vermoed ik. Neem aan dat daar voldoende rekening mee gehouden is.quote:Op maandag 26 maart 2018 08:36 schreef dimmak het volgende:
Er worden dus georganiseerde DDOS aanvallen uitgevoerd op he Lightning Network. Waarom? Bcash cult?
In dit soort break up situaties lijkt het altijd alsof de schuld volledig bij de ander ligt. Als het allemaal zo erg was dan had ik eeder verwacht dat jij opzoek was gegaan naar een betere versie, niet zij. Het is niet altijd eerlijk een zak stront te gooien over iemand waar je jaren bij bent gebleven.quote:Op maandag 26 maart 2018 08:30 schreef revpolen het volgende:
[..]
Yup... schijnbaar was me geld goed... betaalde alles.. 7x per jaar met vakantie enzo...
quote:Op maandag 26 maart 2018 09:32 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
In dit soort break up situaties lijkt het altijd alsof de schuld volledig bij de ander ligt. Als het allemaal zo erg was dan had ik eeder verwacht dat jij opzoek was gegaan naar een betere versie, niet zij. Het is niet altijd eerlijk een zak stront te gooien over iemand waar je jaren bij bent gebleven.
Is er een mogelijkheid dat je kan vragen of je ex ook haar kant van het verhaal hier kan posten?
Wellicht dat wij hier dan tot een objectiever advies kunnen komen waar zowel jij, zij en wij uiteindelijk meer aan zullen hebben.
Net als bij traden gaat het in relaties om het herkennen van patronen. Bijpakken als het omlaag gaat en op juiste momenten afromen.
Heeft ze al gedaan, zoek maar op. Heb geen zin om dat voor je te doen. Anderen hebben het ook gelezen.quote:Op maandag 26 maart 2018 09:32 schreef Manzonderschouders het volgende:
Is er een mogelijkheid dat je kan vragen of je ex ook haar kant van het verhaal hier kan posten?
Wat is er mis met je voorspelling bijstellen? Een relatie is dynamisch en onvoorspelbaar, daar moet je op inspelen. Niet elke voorspelling kan waar zijn.quote:Op maandag 26 maart 2018 09:32 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
In dit soort break up situaties lijkt het altijd alsof de schuld volledig bij de ander ligt. Als het allemaal zo erg was dan had ik eeder verwacht dat jij opzoek was gegaan naar een betere versie, niet zij. Het is niet altijd eerlijk een zak stront te gooien over iemand waar je jaren bij bent gebleven.
Wellicht dat wij hier dan tot een objectiever advies kunnen komen waar zowel jij, zij en wij uiteindelijk meer aan zullen hebben.
Net als bij traden gaat het in relaties om het herkennen van patronen. Bijpakken als het omlaag gaat en op juiste momenten afromen.
Kerel dit is gewoon trollen en zieken. Kappen dus. Meteen. Natrappen bij iemand die al ligt is een zwartebod.quote:Op maandag 26 maart 2018 09:32 schreef Manzonderschouders het volgende:
quote:Op maandag 26 maart 2018 09:23 schreef dimmak het volgende:
Jezus, ik zie net dat mijn MEW private keys hier gewoon op kantoor liggen.Niet dan iemand snapt wat het is, maar ga toch maar een nieuwe aanmaken.
Ik wil ook hier best een voorspelling op loslaten. Maar dan heb ik eerst 2 kanten van een verhaal nodig.quote:Op maandag 26 maart 2018 09:38 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Wat is er mis met je voorspelling bijstellen? Een relatie is dynamisch en onvoorspelbaar, daar moet je op inspelen. Niet elke voorspelling kan waar zijn.
Ik zie dat je weer zoekt naar rugdekking, zielig mannetje ben je toch ookquote:Op maandag 26 maart 2018 09:55 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Ik wil ook hier best een voorspelling op loslaten. Maar dan heb ik eerst 2 kanten van een verhaal nodig.
Kunnen voorspellen is een gave, maar ik ben geen tovenaar. Ik moet eerst berekeningen kunnen maken.
BTC valt mij vies tegen op het moment. Er zit iets aan te komen en het lijkt daarom haast wel dat we tot die tijd bij 9k gedrukt worden. Erg lastig voorspellen in deze condities.
je zit er altijd naast, dus laat dit maar even .....beter voor iedereen !!!!quote:Op maandag 26 maart 2018 09:32 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
zat er er nou alweer naast ????quote:Op maandag 26 maart 2018 09:55 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Ik wil ook hier best een voorspelling op loslaten. Maar dan heb ik eerst 2 kanten van een verhaal nodig.
Kunnen voorspellen is een gave, maar ik ben geen tovenaar. Ik moet eerst berekeningen kunnen maken.
BTC valt mij vies tegen op het moment. Er zit iets aan te komen en het lijkt daarom haast wel dat we tot die tijd bij 9k gedrukt worden. Erg lastig voorspellen in deze condities.
Niet alles in het leven verklaart zich met koekjes en sportschool bezoekjes.quote:Op maandag 26 maart 2018 10:09 schreef Predator38 het volgende:
[..]
zat er er nou alweer naast ????
mijn hond voorspelt beter dan jij als ik een paar koekjes naast een aantal koersen leg.
Al zeker 4x afgelopen week.quote:Op maandag 26 maart 2018 10:19 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Niet alles in het leven verklaart zich met koekjes en sportschool bezoekjes.
Ja, ik zat er een keer naast. Zaterdagavond was cruciaal. We stonden op doorbreken, maar faalde. Dan kan ik voorspellen wat ik wil, maar hier sta je als analist volledig machteloos in.
Ik voorspel nieuwe dip naar 7k voor einde week.
En verschillende ook niet.quote:Op maandag 26 maart 2018 11:21 schreef dimmak het volgende:
Verschillende alts zijn aan het pumpen. Goed teken.
Ik niet, maar heb er wel een interessant stuk over gelezen.quote:
Dit lijkt meer op het mierenneuken van termen die ze gebruiken dan daadwerkelijke issues. Zie eerste reactie op dat artikel, says it all.quote:Op maandag 26 maart 2018 11:51 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik niet, maar heb er wel een interessant stuk over gelezen.
https://medium.com/chaine(...)nalysis-3f11bdbad8fc
Ik ook. Ik vraag me af of ze in maart nog op exchanges gaan komen, zoals gezegd is.quote:
Jawel. Het is gewoon de markt die pauper is.quote:Op maandag 26 maart 2018 12:00 schreef Greys het volgende:
Ik ben het ff kwijt, laten de exchanges alweer nieuw bloed toe of nog steeds niet? Bittrex bv?
Ja, en de paasbonus van de wallstreetboys komt eraan.quote:Op maandag 26 maart 2018 12:05 schreef Predator38 het volgende:
in mei gaat het knallen net zoals vorig jaar, blockchain week en consensus in New York, de grootste cryptobeurs tot nu toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lambo of Rekt
quote:Op maandag 26 maart 2018 12:06 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, en de paasbonus van de wallstreetboys komt eraan.dat is in april, en check de koersen van vorig jaar in meiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hm, ik heb zelf uiteraard een Bittrex account maar als ik op mijn werk even doe alsof ik een nieuwe klant ben krijg ik toch nog dit:quote:Op maandag 26 maart 2018 12:00 schreef EggsTC het volgende:
Jawel. Het is gewoon de markt die pauper is.
En geen mogelijkheid als particulier om een nieuw account aan te maken dus.quote:Dear new users:
We are currently only accepting new account requests from our corporate customers and select invitees. We are excited to have so many new users who want to join the Bittrex community. To those that want to join our community, we will keep you posted on when we open up registration more broadly. If you already have an account on Bittrex, you will not be affected by this change. Please continue to the log in as you normally do.
If you are a corporate account or a select invitee, please click the button below to apply for a new account. Given the volume of requests, we may not be able to respond to every request for a new account at this time.
wat moet je in hemelsnaam op Bittrex eigenlijk ?quote:Op maandag 26 maart 2018 12:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm, ik heb zelf uiteraard een Bittrex account maar als ik op mijn werk even doe alsof ik een nieuwe klant ben krijg ik toch nog dit:
[..]
En geen mogelijkheid als particulier om een nieuw account aan te maken dus.
Waarom moet dat in godsnaam zó lang duren?
Op binance en alles kon het wel, nieuwe accounts. Staat het nóg dicht, of álweer?quote:Op maandag 26 maart 2018 12:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm, ik heb zelf uiteraard een Bittrex account maar als ik op mijn werk even doe alsof ik een nieuwe klant ben krijg ik toch nog dit:
[..]
En geen mogelijkheid als particulier om een nieuw account aan te maken dus.
Waarom moet dat in godsnaam zó lang duren?
Wat bedoel je? Ik heb zelf al een tijdje Bittrex, maar ik wilde even testen of dat voor nieuwe mensen nog wel open staat omdat ik anders bv mn Beginnerstopic openingspost bij moet gaan werkenquote:Op maandag 26 maart 2018 12:08 schreef Predator38 het volgende:
[..]
wat moet je in hemelsnaam op Bittrex eigenlijk ?
Is dit niet waarom we afgeven op projecten als Tron? Is er al een testnet van MAN ofzo?quote:Op maandag 26 maart 2018 12:00 schreef EggsTC het volgende:
quote:
0s.gif
Op maandag 26 maart 2018 11:51 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik niet, maar heb er wel een interessant stuk over gelezen.
https://medium.com/chaine(...)nalysis-3f11bdbad8fc
Dit lijkt meer op het mierenneuken van termen die ze gebruiken dan daadwerkelijke issues. Zie eerste reactie op dat artikel, says it all.
een jaar is toch geen sample size johquote:Op maandag 26 maart 2018 12:08 schreef Predator38 het volgende:
[..]
dat is in april, en check de koersen van vorig jaar in mei
Ja maar wel erg jammer dat het nu al maanden dicht is (of was het een tijdje open en nu weer dicht?quote:
je hoeft het ook niet te geloven.....quote:Op maandag 26 maart 2018 12:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
een jaar is toch geen sample size joh
Heeft weinig met geloven te maken.quote:Op maandag 26 maart 2018 12:21 schreef Predator38 het volgende:
[..]
je hoeft het ook niet te geloven.....
quote:Op maandag 26 maart 2018 12:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heeft weinig met geloven te maken.
Wat je nu doet is stellen dat het mooi weer wordt omdat het dat vorig jaar ook was rond een bepaalde tijd.
:’)quote:Op maandag 26 maart 2018 09:32 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Nee, tron heeft letterlijk whitepapers gekopieerd, dat is wat anders..quote:Op maandag 26 maart 2018 12:17 schreef dimmak het volgende:
[..]
Is dit niet waarom we afgeven op projecten als Tron? Is er al een testnet van MAN ofzo?
Gedeeltes gekopieerd en voor de rest ook moeilijke termen gebruiken. Dus MAN is op dit moment net zo ver.quote:Op maandag 26 maart 2018 12:41 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee, tron heeft letterlijk whitepapers gekopieerd, dat is wat anders..
Test net nog niet voor zover ik weet, maar dat is ook niet erg actueel als het nu alleen maar erc20 is en later verandert.
Raar, die deadline van 2 weken. Gaat BTC sluiten als er geen nieuwe aanmeldingen komen?quote:Op maandag 26 maart 2018 12:47 schreef Typisch het volgende:
MED / Moderator op BTC gezocht
Niet vergeten he
Bekijk het andersom, je wilt geen maanden wachten of er meer sollicitaties komen en ondertussen de overgebleven mod het in z'n eentje laten opknappen. Gewoon op redelijke termijn de functie willen vullen is best logisch.quote:Op maandag 26 maart 2018 12:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Raar, die deadline van 2 weken. Gaat BTC sluiten als er geen nieuwe aanmeldingen komen?
Ja oke, maar ik zie het niet vaak hier, zo'n deadline. Zou zonde zijn als BTC dan dicht gaat.quote:Op maandag 26 maart 2018 12:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Bekijk het andersom, je wilt geen maanden wachten of er meer sollicitaties komen en ondertussen de overgebleven mod het in z'n eentje laten opknappen. Gewoon op redelijke termijn de functie willen vullen is best logisch.
Tijd voor wijzijncrypto.nl.quote:Op maandag 26 maart 2018 12:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja oke, maar ik zie het niet vaak hier, zo'n deadline. Zou zonde zijn als BTC dan dicht gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |