Ja, die reflexen vielen me inderdaad op gisteren.quote:Op donderdag 6 september 2018 11:22 schreef Cultuur058 het volgende:
[..]
Oogt als een prima "lijnkeeper" zo te zien prima reflexen, maar dat hoort bij een zaalvoetbal keeper .
https://en.wikipedia.org/wiki/Christoffer_Haagh
Jos Luhukaygodquote:Op zaterdag 8 september 2018 15:10 schreef TLC het volgende:
De Comoren staat voor tegen Kameroen, ik denk dat Seedorf en Kluivert daar niet zo lang zullen blijven als trainer
Sowieso Nederlandse trainers in t buitenland doen het tegenwoordig allemaal niet meer best.
Kameroen is al gekwalificeerd voor de ACquote:Op zaterdag 8 september 2018 15:10 schreef TLC het volgende:
De Comoren staat voor tegen Kameroen, ik denk dat Seedorf en Kluivert daar niet zo lang zullen blijven als trainer
Sowieso Nederlandse trainers in t buitenland doen het tegenwoordig allemaal niet meer best.
Ja maar verliezen van grootmacht de Comoren...quote:Op zaterdag 8 september 2018 15:16 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Kameroen is al gekwalificeerd voor de AC
Slecht begin idd..maar hij heeft de tijd gekregen om te bouwen aan een team dat er van de zomer moet staan in eign land.quote:Op zaterdag 8 september 2018 15:26 schreef TLC het volgende:
[..]
Ja maar verliezen van grootmacht de Comoren...
tis van hetzelfde niveau als bv Tuvalu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |