Dus eigenlijk zorg je er zelf voor dat die vrouwen zo worden als in je klacht?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 16:20 schreef Gerd_von_Fotzen het volgende:
ben de 100 allang gepasseerd
gebokt
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 16:21 schreef Hexx. het volgende:
Nou, wie is de gekke? Die vrouwen of die vent met die beste baan?
12 vind ik een zeer voorzichtige schatting, ik zou 8 aanhouden.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 16:26 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik weet niet hoor, maar 100 pikken op je 30ste klinkt veel maar is nog vrij weinig.
Er van uitgaande dat de meeste meiden al vanaf hun 12de neukseksen hebben ze dus 18 jaar de tijd gehad om lullen naar binnen te schuiven. De meeste gaan ook nog wekelijks of vaker uit, in hun hoerigste outfit om pik te scoren.
Elke week raak, als je goeie tetten hebt, laten we het naar beneden afronden naar 50 pikken per jaar.
50 x 18 kom ik op 900 peners die erin hebben geblaft, bij de gemiddelde vrouw van 30.
Verklaart ook waarom ze er tegen die leeftijd allemaal al zo verlept en afgetakeld bijlopen.
Seks met je vader telt niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 16:32 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
12 vind ik een zeer voorzichtige schatting, ik zou 8 aanhouden.
En wat als je ook nog broers hebt.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 16:49 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja maar is wel iedere keer dezelfde pik, dus slechts 1 extra pik op de 900.
En die broers nemen vriendjes mee van school die er ook een keer overheen mogen, dan gaat het wel hard ja.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 17:02 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
En wat als je ook nog broers hebt.
DM haar nummerquote:Op vrijdag 23 maart 2018 16:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Vriendin van een ex had op haar 26ste de 300 al aangetikt afgekloven. Handelsmerk zo'n pijpsmoel.
Zo dan, die heeft er flink aan getrokken.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 16:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Vriendin van een ex had op haar 26ste de 300 al aangetikt afgekloven. Handelsmerk zo'n pijpsmoel.
Op hoeveel zit jij?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 18:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo dan, die heeft er flink aan getrokken.
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 18:04 schreef Gerd_von_Fotzen het volgende:
[..]
En nog ontmoet via fok ook lol
Lolquote:Op vrijdag 23 maart 2018 18:04 schreef Gerd_von_Fotzen het volgende:
[..]
En nog ontmoet via fok ook lol
Dan nog telt seks met je vader gewoon als seks.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 16:56 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
De statistiek, 1 piemeltje op 900 maakt amper verschil.
Geen zorgen, een vrouw die andere mannen kan krijgen zal sowieso geen interesse in jou hebben.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 19:01 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik zou geen relatie nemen met een vrouw die al meer dan 3 vriendjes heeft gehad persoonlijk.
Sowquote:Op vrijdag 23 maart 2018 19:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Geen zorgen, een vrouw die andere mannen kan krijgen zal sowieso geen interesse in jou hebben.
Ik weet het. Het zijn regelrechte horrorfilms. Het loopt altijd slecht af met de hoofdrolspeelsterquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:26 schreef Mark031 het volgende:
Nederlandse mannen houden het ook zelf in stand. Ik heb dat al zo vaak gezien op Facebook.
Van die meiden die op de middelbare school grote sletten waren en voor hun 25ste al gaan samenwonen met een of ander kneusje dat waarschijnlijk allang blij is dat hij überhaupt al een vrouw heeft gevonden.
Ach daar hebben we die caroussel weer..quote:Op vrijdag 23 maart 2018 16:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Daarom gewoon single blijven.
Vrouwen die de piemelcaroussel bereden hebben zijn niet welkom in mijn bed.
Ja als je homoseksuele mannen meetelt.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 06:51 schreef Slacentrifuge het volgende:
900 mannen hebben gehad als vrouw? :’) Doet al pijn om eraan te denken. Volgens mij valt ‘t wel mee TS, sowieso zijn vrouwen gemiddeld qua aantallen bedpartners netter dan mannen.
Dan ga je nooit een relatie hebben, denk ik. Of ze moet een tiener zijn.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 19:01 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik zou geen relatie nemen met een vrouw die al meer dan 3 vriendjes heeft gehad persoonlijk.
Ik zou een ONS geen relatie noemen.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 19:01 schreef BaajGuardian het volgende:
En mannen mogen zelf zeker WEL zoveel bedpartners hebben? Tyfuslaaier :’)quote:Op vrijdag 23 maart 2018 16:15 schreef Gerd_von_Fotzen het volgende:
Ja (jonge) vrouwen van tegenwoordig joh, willen allemaal op 'wereldreis' wat eindelijk 2 landen in Azië voorstelt. Cultuur opsnuiven roepen ze dan, maar in werkelijkheid is het dan de ene avond een Australiër en de volgende avond een Amerikaan.
Dan zijn ze de 25 gepasseerd, lelijk en uitgezakt. Dan willen ze ineens settelen en gaan ze zich omhoog neuken naar de vent met de beste baan.
Zijn ze uiteindelijk 30 en hebben ze al 100 pikken gezien.
Vrouwen zijn geen vrouwen meer maar wijfe
Precies :’) moet ie wel zoveel make up opdoen als gerard joling dan pas maakt hij 1 percent kans.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:11 schreef MacorgaZ het volgende:
Wees blij dat ze zo losjes zijn tegenwoordig, dan maak jij ook nog kans als ze een keer wat teveel hebben gedronken.
Een ons?quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:06 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ik zou een ONS geen relatie noemen.
So be it.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:04 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Dan ga je nooit een relatie hebben, denk ik. Of ze moet een tiener zijn.
Klopt, die weten niet wat kwaliteit is.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 19:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Geen zorgen, een vrouw die andere mannen kan krijgen zal sowieso geen interesse in jou hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |