Braddie/tong/vd/Possetje? Nr. 1 en 4 maken an sich nog wel fimpjes en Braddie heeft met zijn rage weleens een leuke quote opgeleverd 'Is dat serieus een vraag die je moet stellen gast?!', maar dat is toch echt voor een te smal publiek om de quote algemene bekendheid te geven.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 11:20 schreef Plompzakker het volgende:
Ons eigen fok gekkie is weer terug toch?
Maar wij hebben de power om die bekendheid te vergroten, toch?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 11:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Braddie/tong/vd/Possetje? Nr. 1 en 4 maken an sich nog wel fimpjes en Braddie heeft met zijn rage weleens een leuke quote opgeleverd 'Is dat serieus een vraag die je moet stellen gast?!', maar dat is toch echt voor een te smal publiek om de quote algemene bekendheid te geven.
Ik zag gisteren een paar filmpjes van possetje en die man is toch wel een lopende meme.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 11:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Braddie/tong/vd/Possetje? Nr. 1 en 4 maken an sich nog wel fimpjes en Braddie heeft met zijn rage weleens een leuke quote opgeleverd 'Is dat serieus een vraag die je moet stellen gast?!', maar dat is toch echt voor een te smal publiek om de quote algemene bekendheid te geven.
Ga je gang.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 11:31 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Maar wij hebben de power om die bekendheid te vergroten, toch?
met die hele club van haar heb je ze wel allemaal bij1 ja.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 11:36 schreef HeatWave het volgende:
Sylvana heeft ze allemaal vakkundig vervangen.
Past totaal niet bij mijn voorbeelden anders.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
met die hele club van haar heb je ze wel allemaal bij1 ja.
Als hij nog een keer een black-out heeft na iets waar hij naar eigen zeggen kort over zal zijn kan dat wel ja.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 11:47 schreef ShevaJB het volgende:
Klopt, jammer. Alhoewel dit recent was en niet echt bekend is geloof ik
Daar heb je gelijk in, een catchy quote is het enige dat mist.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 11:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Past totaal niet bij mijn voorbeelden anders.Kan me geen enkele catchy grappige dommige quote van haar voor de geest halen.
En dat is waar ik op doel met memewaardige internetgekkies. Dat je eraan kan referen met een catchy quote en dat men weet welke je bedoelt. 'IK HOEF NIET TE TANKEN SCHAT, DAAAG!' Dan kan iedereen zich die woedende Turk zo voor de geest halen.
[..]
Als hij nog een keer een black-out heeft na iets waar hij naar eigen zeggen kort over zal zijn kan dat wel ja.
(Vanaf 8:45)
Alleen het is dan nog steeds vooral een stilte en geen catchy quote waar je naar kan refereren en waardoor iemand anders kan herkennen dat je naar dit gekkie refereert.
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 11:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Past totaal niet bij mijn voorbeelden anders.Kan me geen enkele catchy grappige dommige quote van haar voor de geest halen.
https://www.omroepgelderl(...)ntischer-voorgesteldquote:Op vrijdag 23 maart 2018 11:54 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, een catchy quote is het enige dat mist.
Wat een leukie is die Loes zeg.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 11:47 schreef ShevaJB het volgende:
Klopt, jammer. Alhoewel dit recent was en niet echt bekend is geloof ik
Excuses, zat even met de politieke Sylvana in mijn hoofd. Dit is wel een klassieker, maar ook alweer 7 jaar oud.quote:
Dat is ook in het nieuws geweest, zij kreeg nav een post op dumpert allemaal seksistisch commentaren.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 11:56 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Wat een leukie is die Loes zeg.
www.omroepgelderland.nl/n(...)ten-na-viral-filmpjequote:Op vrijdag 23 maart 2018 11:57 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Dat is ook in het nieuws geweest, zij kreeg nav een post op dumpert allemaal seksistisch commentaren.
Keyboardmaestroquote:Op zondag 25 maart 2018 10:23 schreef Blue_note het volgende:
Wat is Braddie zn nieuwe youtube kanaal?
Zoek op Bradley van Dijk.quote:Op zondag 25 maart 2018 10:23 schreef Blue_note het volgende:
Wat is Braddie zn nieuwe youtube kanaal?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |