Kevin gaat ook nog de camera bedekken dacht ikquote:Op vrijdag 23 maart 2018 18:54 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Eens wel.
Maar goed, dat is het spel wel natuurlijk.
Ik dacht overigens dat die Chloe wel met kevin had geneukt. Waren toch beelden van dat ze met een naakt kontje met hem in het hok zat?
Zegt ze later dat ze geen sex heeft gehad.
Is in aflevering 11, op einde van aflevering 10 zie je een klein voorstukje.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 19:10 schreef MPC60 het volgende:
Leugendetector? Die heb ik niet gezien gisteren?
Nee, echt!?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 19:12 schreef Amarantha het volgende:
Wel jammer dat volgende seizoen alleen te zien is op videoland.
Mooi kut, ik heb al Netflix en hbo. Vind het wel best zo.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 19:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
https://www.televizier.nl(...)e-zien.4124842.lynkx
Videoland heeft verder ook echt niet zoveel bijzonders helaas... meuk. Aanbod van HBO en Netflix is veel interessanter.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 19:24 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Mooi kut, ik heb al Netflix en hbo. Vind het wel best zo.
Ze ziet er wel leuker uit dan op Temptation Island.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 23:29 schreef rickyszz het volgende:
Mezdi had dus blijkbaar nog 2 andere relaties voor Temptation Island![]()
https://www.facebook.com/Bundavids/videos/150514599107424/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind haar hier weer minder mooi. Maar ik ga alleen af op de still.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 23:32 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze ziet er wel leuker uit dan op Temptation Island.
Mezdi is gewoon ontzettend sneaky.
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 19:12 schreef Amarantha het volgende:
Wel jammer dat volgende seizoen alleen te zien is op videoland.
En dat noemen ze dan een slimme zet ...quote:Op vrijdag 23 maart 2018 19:21 schreef Amarantha het volgende:
https://www.televizier.nl(...)e-zien.4124842.lynkx
Hij zat daar gewoon vol met vocht. Dan zie je er wat opgeblazen uit. Is ook wel te merken met al dat gejank van 'm.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 09:32 schreef Gerd_von_Fotzen het volgende:
[ afbeelding ]
Fabrizio zat dus aan een flink kuurtje op de eiland, hier is het een skinny mofo
kevin is topgozerd joh.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 13:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Eigenlijk komt Kevin nog het beste naar voren in dit programma.![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:35 schreef Michellee het volgende:
Dat gezeik over Jeremy snap ik ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen negeren en niet aankijken gaat wel vrij ver. Dan vertrouw je jezelf ook niet echt.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 20:27 schreef Physsic het volgende:
[..]
Dat gezeik over Jeremy snap ik ook niet.
Meer ook wat ze er bij de editing van knippen, zoals hij zei.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 20:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vrouwen negeren en niet aankijken gaat wel vrij ver. Dan vertrouw je jezelf ook niet echt.
Ja dat is wellicht waar. Maar tegelijkertijd weet zij dan alsnog niet hoe hij zich normaal zou gedragen als er knappe vrouwen zijn. En of ze hem dan kan vertrouwen.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 21:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Meer ook wat ze er bij de editing van knippen, zoals hij zei.
Ik zou daar prima mee kunnen leven. Het minste contact of de meest neutrale uitspraak kan buiten de context al totaal verkeerde indrukken wekken.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 20:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vrouwen negeren en niet aankijken gaat wel vrij ver. Dan vertrouw je jezelf ook niet echt.
Kan ze net zo goed niet aan dat programma meedoen. Het is nu vertrouwen of nooit vertrouwen.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 21:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja dat is wellicht waar. Maar tegelijkertijd weet zij dan alsnog niet hoe hij zich normaal zou gedragen als er knappe vrouwen zijn. En of ze hem dan kan vertrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |