Ik ook niet. Ok, begrijp nog wel dat je jaloers kan zijn of het niet leuk vindt maar erger of gelijk als neuken? Dat is buiten proporties.quote:Op donderdag 22 maart 2018 21:18 schreef Ticootje het volgende:
Wat doet iedereen moeilijk over tattoos?
Ik snap het niet?
ik vind maar weinig tattoos echt mooi,quote:Op donderdag 22 maart 2018 21:18 schreef MissJ het volgende:
Toch raar van die lelijke tattoo. Als je kijkt op zijn Instagram kan hij blijkbaar veel mooiere tattoos maken.
https://www.instagram.com(...)tattoo-saloon/?hl=nl
zo, prachtig gezet, heb je enig idee wie de tatoeerder is?quote:Op donderdag 22 maart 2018 21:20 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik vind maar weinig tattoos echt mooi,
[ afbeelding ]
vind ik mooi
Oh die zag ik laatst bij dat Inkmaster.quote:Op donderdag 22 maart 2018 21:20 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
vind ik mooi
quote:Op donderdag 22 maart 2018 21:20 schreef jigggy het volgende:
[..]
zo, prachtig gezet, heb je enig idee wie de tatoeerder is?
Ik ook niet echt. Maar ik hebt geen tattoo, misschien is dat het wel.quote:Op donderdag 22 maart 2018 21:18 schreef Ticootje het volgende:
Wat doet iedereen moeilijk over tattoos?
Ik snap het niet?
kom maar op,gratis tattooquote:Op donderdag 22 maart 2018 21:23 schreef MissJ het volgende:
Ok, wie van dit topic wil met mij doen alsof we een love koppel zijn en dat we ons dan laten tatoeėren door kleurplaat?
![]()
![]()
Ik kom echt net terug van een opknapbeurtje. Ik heb toch liever gewoon sex.quote:Op donderdag 22 maart 2018 21:23 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Ik ook niet echt. Maar ik hebt geen tattoo, misschien is dat het wel.
Komen net Meloenelien en Kleurplaat voorbij met een promo voor een nieuw tattoo programma.
quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2018 21:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Door je partner laten kiezen? No way.
quote:
Haha die bilspleetquote:Op donderdag 22 maart 2018 21:20 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
vind ik mooi
+1quote:Op donderdag 22 maart 2018 21:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik kom echt net terug van een opknapbeurtje. Ik heb toch liever gewoon sex.
Miss J maakt er wel iets moois voor me vanquote:Op donderdag 22 maart 2018 21:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Door je partner laten kiezen? No way.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |