Sinds wanneer is Deadpool onderdeel van de X-Men?quote:Op woensdag 25 april 2018 10:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
het zijn altijd the x-men die de eerste strijd moeten voeren zodat the boring side of marvel met de glorie kan lopen.
Begin met Iron Man.quote:Op woensdag 25 april 2018 10:46 schreef Redbullkid het volgende:
Wat is de juiste volgorde om alle films/series te kijken?
Dit is de droom.quote:Op woensdag 25 april 2018 10:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
mocht er ooit een film komen die dit als intro gebruikt:
zou ik helemaal gek worden.
hier hetzelfde stel je voor als ze een akoestische versie hadden gebruikt op het einde van logan..quote:Op woensdag 25 april 2018 10:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dit is de droom.
10/10 zou huilen van geluk.
Alleen de melodie is al voldoende inderdaad.quote:Op woensdag 25 april 2018 10:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
hier hetzelfde stel je voor als ze een akoestische versie hadden gebruikt op het einde van logan..
had ik daar nu nog gezeten
Thanks. Heb alles al gezien. Maar wil het op volgorde bekijkenquote:Op woensdag 25 april 2018 10:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Begin met Iron Man.
Zodra je voorbij The Avengers bent kun je met de series beginnen.
Verder is het jouw feestje.
Als je alles al gezien hebt zou ik het gewoon kijken op volgorde van dat het uitgekomen is. Dat klopt toch grotendeels.quote:Op woensdag 25 april 2018 11:05 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Thanks. Heb alles al gezien. Maar wil het op volgorde bekijken
Samequote:Op woensdag 25 april 2018 10:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
mocht er ooit een film komen die dit als intro gebruikt:
zou ik helemaal gek worden.
Ik snap echt niet dat voor deze film reviews zijn. Echt waarom.quote:Op woensdag 25 april 2018 11:23 schreef Breuls het volgende:
FOK!review: Avengers: Infinity War
Spoilervrij, natuurlijk. #ThanosDemandsYourSilence
waarom niet?quote:Op woensdag 25 april 2018 11:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat voor deze film reviews zijn. Echt waarom.
Mensen gaan of deze film sowieso zien, of het kan ze totaal niet boeien.quote:Op woensdag 25 april 2018 11:28 schreef planethugo het volgende:
[..]
waarom niet?
Ik ga vanavond dus tot dan lees ik zo min mogelijk. Zin in!
Dan zou je dat ook kunnen vragen over posters, teasers, trailers, interviews etc.quote:Op woensdag 25 april 2018 11:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Mensen gaan of deze film sowieso zien, of het kan ze totaal niet boeien.
Wat is dan het nut van een review?
kliks voor sites, net als met andere reviewsquote:Op woensdag 25 april 2018 11:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Mensen gaan of deze film sowieso zien, of het kan ze totaal niet boeien.
Wat is dan het nut van een review?
Voor discussie. Waar zijn reviews anders voor?quote:Op woensdag 25 april 2018 11:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat voor deze film reviews zijn. Echt waarom.
Deze Avenger film is de beste van zijn soort. Net gezien en wat een goede spektakel film. Boven alle verwachtingen.quote:Op woensdag 25 april 2018 11:44 schreef Breuls het volgende:
[..]
Voor discussie. Waar zijn reviews anders voor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Mike op 25-04-2018 14:33:21 ]
quote:Op woensdag 25 april 2018 14:16 schreef Elzies het volgende:
[..]
Deze Avenger film is de beste van zijn soort. Net gezien en wat een goede spektakel film. Boven alle verwachtingen.spoiler muchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
was al genoeg.quote:
Er zitten ook veel emotionele scenes in (meer dan ik had verwacht). Maar het klopt wel een beetje. De film is ietwat apart in zijn structuur. Maar dat is juist een pluspuntquote:Op woensdag 25 april 2018 18:12 schreef Xan21 het volgende:
Hoorde van de wat meer realistische reviewers dat het eigenlijk 1 grote actiescene is en niet echt een film. Reviews van RT, Collider, Empire, IGN etc neem ik allang niet serieus meer... allemaal omgekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |